Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He bah wat een stom nieuws van Simone, Cuci, Anita en Shirley. En we zaten nog wel in zo'n mooie groene fase hier! Ik wens jullie heel veel sterkte. Een dikke digitale knuffel van mij!

Hier gaat ie eigenlijk prima. Nou ja, ik ben dooooodmoe en vreselijk misselijk, ik heb al sinds zondag een zeurende buikpijnen rugpijn. Echt voortdurend het gevoel dat ik elk moment ongi kan worden. Maar verder gaat ie wel goed, hahaha. Ik ga echt bijna over mijn nek bij de gedachte aan bepaald eten (frituur), en vandaag in de kantine op het werk had ik erg veel moeite met de geur van ei en frituur. Ben de kantine snel uitgevlucht, hihi. Verder mega-honger, en nog steeds geen bloed! En geen bloed = goed. Vandaag is dag 13 na de tp volgens mij (moet je de tp-dag wel of niet meerekenen?). Morgenvroeg gaan we testen. Iedereen denkt dat ik pas zondag mag/ga testen, dus dan kunnen we het nieuws nog even voor onszelf houden. Mijn vriend is er van overtuigd dat het wel goed zit omdat ik echt misselijk en moe ben, en het heel anders voelt dan alle NOD's van de afgelopen twee jaar. Ik weet het nog niet, mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden en alle kwaaltjes kunnen ook van de Ustrogestan-bollen komen. Ik hou het voorlopig maar op 50/50, uit zelfbescherming denk ik. Duimen jullie voor me?

Geplaatst

Hey meiden.

Die nega getest hebben heel veel sterkte.

Meiden die moet succes zal voor jullie duimen.

die nog moeten testen heeeeeeel veeel succes

Liefs Jessi

Geplaatst

nog even spannend hier, succes!

dank voor alle reactie's!

wij gaan weer vol goede moed verder..op naar het november wachtbankje! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Geplaatst

Och jeetje meiden ik heb het zo met de naga testers te doen ik wens jullie nogmaals heel veel sterkte.

En dat jullie straks met volle moed weer verder kunnen en dat jullie wensen allemaal in vervulling mag gaan.

Net als ons ook al moet ik nog best een tijd.

Liefs knuffel Jessica

Geplaatst

Ook ik lees nog steeds mee hoor!

Heel veel sterkte voor de negatief testers en een dikke knuffel.

Voor de positief testers gefeliciteerd en uiteraard ook een dikke knuffel.

Voor diegene die nog moeten testen heel heel veel succes.

Lieve groetjes Sweet

Geplaatst

Hi all,

Ik ben er vroeg bij, maar ik kan gewoonweg niet slapen. Maar jaaaaaaaaaaaaaa, ik ben zwanger. Nu nog wachten op ester en jessi. Kom meiden!!!!

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober - mywish

19 oktober - annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober - iwish

24 oktober - liedje

24 oktober - kvdfernandez

25 oktober - twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

28 oktober - Cuci

29 oktober - SterreMaud

29 oktober - Iggie

29 oktober - ester

30 oktober - Jessi79

1 november - Anita79

Fijn weekend all,

lfz Ig

Geplaatst

whoe hoeeeeeee!!!

van harte meid!

wat een opluchting he, hoop dat de rest vandaag ook zulke goeie berichten heeft!

ik ben alweer vroeg wakker, pfffff, niets voor mij ben best wel een slaapkop.

als ik al iets wakker ben,denk ik gelijk: whaaaaaa ik ben zwanger... nog steeds niet te bevatten :-)

Geplaatst

Ik had vanmorgen ook twee hele dikke strepen! We zijn heel blij. Het is nog wel een beetje onwerkelijk. Zal mijn naam straks groen maken, dat lukt niet vanaf mijn telefoon.

Mijn vriend zei dat hij de test eigenlijk helemaal niet nodig had, hij wist het toch al. Hij zei dat mijn gezicht er al de hele week heel anders uitziet. Zachter, een beetje grauw af en toe, en heel roze wangen. Had ie express niet gezegd om mij nirt zenuwachrig te maken. Zo lief!

Geplaatst

gefeliciteerd iggi en jessi geniet ervan.

mijn test gaf niet zwanger aan,we testen maandag nog een keer om het zeker te weten en dan bellen we het ziekenhuis

voor een volgende IVF behandeling.

Geplaatst

thuistest geeft negatief aan maar menstruatie treed niet op.....wachtdag 19 vandaag. normaal gesproken was ik altijd rond wachtdag 10/11 ongesteld..iemand ervaring mee?

ik heb ziekenhuis gebeld maar daar zeiden ze dat wat thuistest zeg altijd klopt...is dat zo? ik wilde graag een bloedtest zodat het bevestigt wordt negatief of positief! donderdag ook gestopt met bolletjes maar nu vraag ik me af als ik nou toch zwanger blijk te zijn is het wel verstandig om te stoppen met bolletjes..?

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh (gil) k wordt gek

groen testers van harte gefeliciteerd dames!!!

groetjes Cuci

Geplaatst

@Cuci..Ik ben ook donderdag gestopt met utrogestan bolletjes..ook nog geen menstruatie....

duurt bij mij meestal zo'n 5 a 6 dgn voordat de menstruatie optreedt.

Ze hadden je dat in het ziekenhuis nu ook wel mogen vertellen..nu houdt jij hoop terwijl ze het vast wel heel goed weten dat het zo werkt!

succes hoor!!!

Geplaatst

hallo cuci,mijn arts vertelde mij toen met de terugplaatsing dat ik door gaan moest met de bolletjes totdat ik met het ziekenhuis had gebeld om door te geven dat ik zwanger was of niet.en dat het ziekenhuis tegen jou heeft gezegt dat de zwangerschapstest "niet zwanger aan" geeft dat dat zo is,dat hoeft niet,je leest op deze forum ook wel dat er meiden zijn die eerst negatief testen en een paar dagen later positief testen.

mijn test was vandaag ook negatief maar ga maandag weer testen en als die dan nog negatief is en er geen menstruatie is ga ik met het ziekenhuis bellen om te zeggen dat de test negatief is en er nog geen menstruatie is,misschien kan ik dan nog even voor bloedprikken gaan.

en anders weer een nieuwe afspraak maken voor een 2de IVF behandeling.

als het kwaad kan dat je nu bent gestopt met de bolletjes dat weet ik niet,ik denk van niet.ik hoop dat er andere meiden van deze forum jou een beetje verder kunnen helpen met deze vraag.

ik kan je alleen maar vertellen test maandag maar eens weer en kijk wat dan de uitslag is en anders vraag je toch gewoon om een bloedtest?

ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen,sterkte en ik hoop het voor je.

Jessica:bedankt,ik hoop het ook,jij veel succes met je zwangerschap.

goodluck1.gifTesten!!goodluck1.gif

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober - mywish

19 oktober - annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober - iwish

24 oktober - liedje

24 oktober - kvdfernandez

25 oktober - twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

28 oktober - Cuci

29 oktober - SterreMaud

29 oktober - Iggie

29oktober-ester33

30 oktober - Jessi79

1 november - Anita79

Geplaatst

Misschien nog een keer thuistesten? Als er dan iets verschijnt zou ik een bloedtest eisen, desnoods via huisarts. Als er geen streepje verschijnt, zou ik serieus vragen om een echo, om vast te stellen of er echt niet iets zit en zo ja waar. Mocht het niets zijn, kunnen ze je wellicht iets geven om het op te wekken. Dit nog niet eerder gehoord! Succes!

thuistest geeft negatief aan maar menstruatie treed niet op.....wachtdag 19 vandaag. normaal gesproken was ik altijd rond wachtdag 10/11 ongesteld..iemand ervaring mee? ik heb ziekenhuis gebeld maar daar zeiden ze dat wat thuistest zeg altijd klopt...is dat zo? ik wilde graag een bloedtest zodat het bevestigt wordt negatief of positief! donderdag ook gestopt met bolletjes maar nu vraag ik me af als ik nou toch zwanger blijk te zijn is het wel verstandig om te stoppen met bolletjes..?Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh (gil) k wordt gekgroen testers van harte gefeliciteerd dames!!!groetjes Cuci
Geplaatst

vannacht niet zo goed geslapen,had niet verwacht dat de test negatief zou zijn,heb nog wel een zeurend gevoel in mijn buik

maar niet misselijk,alleen hooftpijn en moe.

morgen gaan we voor de zekerheid nog een keer testen,dan weten we het zeker dan zijn er een paar dagen voorbij.

we hopen het,voor de meiden die in het groen zitten geniet van jullie zwangerschap en de meiden in het rood sterkte.

ester

Geplaatst

Hmm Esther, zeker als je positief voelde is zo'n maagdelijk witte test heel confronterend. Sterkte morgen, hopen dat je nu wel iets mag gaan zien!

Cuci hoe is het vandaag?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden