Ga naar inhoud

Wachtbankje november 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hé meiden,

Ook ik kom hier even een positief bericht plaatsen.

Wij hebben via ECD op 29 okt een tp gehad en hebben op wd 9 en 10 positief getest geloof dat ik mij zelf ook maar groen maak want ook ik heb meerdere testen gedaan en kreeg ook gelijk zwanger in het beeldscherm te staan,ook hier kunnen we het nog niet echt geloven want het ging hier ook niet echt zoals het moest Donor maar 2 follikels maar gelukkig weer een goede match met het zaad van mijn hub en hebben ze beide hun best gedaan 1 7 cellig terug gekregen en een 10 cellige in de vriezer.

Weet 1 van jullie hoe je de uitgerekende datum berekend ( weet het niet meer )

Start prikken

21 september - wannabe

10 oktober- Sandra81

11 Oktober- Raba

17 oktober - HBB

21 oktober Piekje

21 oktober MamaVanSeppe

22 oktober - Amy81

25 oktober Scorpio71

3 november essieislief

Uitgangsecho's

17 oktober HBB

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

3 november MamaVanSeppe

14 november essieislief

Follikelmetingen

16, 18, 20 oktober - Raba

16 oktober - wannabe

17 oktober - MamaVanSeppe 4e FM

21 oktober- Sandra81 2e FM

23 oktober - Laila 2eFM

23 oktober- HBB 1eFM

24 oktober - Bunbums 2eFM

21 oktober - Nikkie 2e FM

27 oktober - HBB 2eFM

30 oktober - HBB 3eFM

31 oktober - HBB 4eFM

31 oktober - Scorpio71

4 november - Apple2011 5e FM

5 november - Apple2011 6e FM

23 november - Amy81

Punctie

19 oktober - MamaVanSeppe

20 oktober - wannabe

21 oktober - abc

22 oktober- Raba

24 oktober- Sandra81

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

3 november - HBB

4 november - Frannie

28 november - essieislief

Terugplaatsing

21 oktober - MamaVanSeppe

23 oktober - wannabe

24 oktober - abc

27 oktober- Raba

27 oktober- Sandra81

28 oktober - Nikkie

31 oktober - Bunbums

03 november - Scorpio71

3 November tp cryo (hopelijk) - Danielle..

6 november - HBB

7 november - Frannie

11 november - Apple2011???

17 november - Simone76

1 december - essieislief

Testen

4 november - MamaVanSeppe :zwanger:

4 november - Champietal

5 november - Esly :zwanger:

7 november - abc

7 november - wannabe

8 november - Nikkie:zwanger:

8 november - Raba :zwanger:

11 november- Sandra81 :zwanger:

13 november- Chantal33:zwanger:

14 november - Bunbums :zwanger:

17 November - Danielle..

17 november - Scorpio71

18 november - HBB

22 november - Frannie

27 november - Nes73

1 december - Simone765

15 december - essieislief

Hopelijk blijft het groen zo doorgaan en komen er nog een heleboel bij.

Voor de meiden die negatief getest hebben heel veel sterkte met het verwerken van deze terleurstelling.

• Reacties 594
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Hope en Sas27. De innesteling is 2-3 dagen na de TP dus dat zou je kunnen voelen. Niet iedereen merkt er wat van, ik heb zelf niets gevoeld van de innesteling.

Geplaatst
oh jeetje wat word het hier groen!!!! onvoorstelbaar zeg!! Vruchtbaar maandje!

Ben ik blij dat ik hier op het wachtbankje zit. Zoveel groen moet toch besmettelijk zijn?

Chantal. Gefeliciteerd.

Voor de uitgerekende datum moet je maar even googlen. Er zijn sites waar je dat kunt doen.

Geplaatst

Ik heb gisteren de terugplaatsing gehad en voel de hele tijd menstruatieachtige pijntjes. Het is niet heel erg of heel aanwezig, maar het is er wel.

Is dit iets wat er bij hoort of gaat het nu al fout??

Welke ervaringen hebben jullie hiermee?

2 weken zijn echt eindeloos in deze situatie zeg! Er is nu pas 1 dag voorbij, normaal vlogen de weken om!

Ohhh verschrikkelijk he die menstrupijntjes.... hier ook last van, sinds vandaag stuk minder, heb eergister mn TP gehad.....

Oh en voor de groene meiden Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ chantal: als je op een (willekeurige) site de punctiedag rekent als ovulatie dan kom je ongeveer op de juiste datum.... voor jou zou dat dus 19 juli 2012 worden......

Geplaatst

Vanmorgen bloedtest gehad. Hcg 101 en ze hadden liever 200 gezien.

Het kan dus nog alle kanten op. Volgende week dinsdag willen ze dat we weer een bloedtest laten doen. En dat de waarde flink omhoog gaat.

Dus het word weer een spannend weekje.

Heb ook steken in mijn rechterzij. Net als ik tijdens de stimulatie had. Dit maakt me onzeker. Ik heb gelezen dat het bbz kan zijn?

Sandra ik lees dat jij dit ook heb?

Geplaatst

jeetje dames....wat een ongelofelijk mooi groen bankje wordt dit!!! Na het dramatische nare rode augustusbankje wordt deze geweldig! Voor de nog wachtende dames zet em op he?

Liefs!

Geplaatst

@RABA

yes voorzichtig gefeliciteerd eindelijk is het gelukt.

Nu je waardes omhoog ik duim

We zitten al een tijdje samen op het forum dus ben echt zo blij voor jullie.

@Nikkie

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS jij bent zwanger van harte wat een geweldig nieuws ook

Geplaatst

Hey raba, ik snap je gevoel.

Ik heb echt een drukkende pijn in m'n lies. Af en toe een steekje in mijn zij maar dat schijnt normaal te zijn.

Bbz is voornamekijk liespijn en schouderpijn.

Maar ik denk dat mijn liespijn van m'n onderbroekjes komt.ik ben best opgeblazen en als ik m'n benen over elkaar doe begint het zeet te doen...

Bij mij prikken ze niet, ik moet echt wachten op de echo..... Die geb ik ook dinsdag.

Maar meid, kun jw niet eerder prikken??

Komt goed lieverd, wij gaan dit saampjes voldragen ;)

Geplaatst

Sandra ik hoop het zo. Jank heel snel. En ga vandaag bellen naar het zh en vragen of ik donderdag of vrijdag mag. Jij ook sterkte en ik duim heel hard Essieislief ja we kennen elkaar al zo lang op het forum. Lief je bericht. Ik gun het Jou ook zo. Ik heb nog nooit een hcg van 101 gehad dus dat is positief.

Geplaatst

ff inbreken:

zo dames hier gaat het goed!! Al veel groen te bespeuren op dit bankje. In oktober was het ook al aardig groen en hier bij november gaat het gewoon door.

Gefeliciteerd voor de zwangere dames en geniet ervan. En een dikke knuffel voor de rode dames! En ik zou zeggen op naar nog meer groen.

Geplaatst

Ik had me ook aangemeld voor dit bankje, maar ik ben helaas een bankje doorgeschoven.. Jammer, want die groene flow had ik wel een deel van uit willen maken!

Evengoed mag dat de pret niet drukken.. Alle groene dames, van harte gefelciteerd!!!

En de rode dames, een hele dikke digitale knuffel! Hoop dat jullie de kracht vinden om weer door te gaan..

HBB, ohhh leuk, jij hier! Ben op t andere forum niet meer zo actief maar zal eerdaags weer eens wat van me laten horen..

Wat betreft de krampjes na een tp.. Tegen mij werd verteld dat dit je baarmoedermond is.. Ze houden het toch op een onnatuurlijke manier open met een eendenbek, dus het schijnt een logische reactie te zijn van je lichaam om de baarmoeder weer goed te sluiten..

Toi toi toi meiden! En ik hoop niemand van jullie bij ons op het December bankje te zien!

Geplaatst

WAAAAUW wat waanzinnig groen! Van harte voor de nieuwe groene dames.

Dit is NU al een succes! 7 van de 17 zwanger is waanzinnig veel en er moeten er

nog best wat dus het kan nog heel veel mooier worden!

Jeemig dames wat geweldig, laten we hopen op een historisch geweldig bankje waar nog lang over gesproken wordt.

"Weet je nog van het novemberbankje? Dat er geen 25 maar 80% groen was!"

Jaaa dat weten wij dan nog maar al te goed.

Het kan echt nog veel groeneeeerrrrrr!

Geplaatst

Hallo meiden.. ik kom even aanschuiven als dat mag

Ik zit nu ook op het wachtbankje van november..Ik heb 31 okt een punctie gehad waarvan helaas 1 eicel bevrucht is geraakt :( 3 november een terugplaatsing en 16 november mag ik testen! nog een slopend weekje dus.. Zijn er nog meer meiden die volgende week mogen testen?

Wens iedereen hier ook veel suc6 in deze slopende tijden!!

Geplaatst

Raba lieverd, hoe is het nu?? Heb je al gebeld?

Nog steeds steekjes? Geen liespijn of schouderpijn??

Hoop zo dat je mag prikken meid! Om je gerust te stellen!

Geplaatst

hoi dames,

wat een lekker groen bankje krijgen we !! ik hoop dat de trent zich voortzet !!

voor alle groene meiden van harte gefeliciteerd!

ik heb vanmorgen weer een fm gehad, en ze groeien heel erg langzaam? en ze zijn helaas ook niet allemaal gelijk! maar goed vrijdag weer een fm en hopenlijk kan dan de punctie wel afgesproken worden?

we keep our fingers crossed!

Geplaatst

@raba spannend zeg!! hopelijk kan je eerder voor de bloedtest. duim voor je dat het goed is :)

@channy jij ook succes op het bankje idd slopende weken he :S ik mag maandag testen de 14 ietjes voor jou dus :)

nou zet hem op

Geplaatst

Sandra81 ik mag vrijdag al komen voor te prikken. De pijn aan de rechterkant blijft. Maar gelukkig niet in mijn lies of schouder. Wel rug.

Ben zo blij dat ze het geen probleem vonden

Geplaatst

Hallo meiden,Ik lees al een eindje stiekem met jullie mee maar nu ik al die groene namen zie verschijnen krijg ook ik de kriebels en wil ik toch even reageren. Ook wij zitten namelijk momenteel op het zenuwslopende wachtbankje. Ik heb op 29 oktober een punctie gehad waarbij uiteindelijk 8 eicellen zijn geïnjecteerd. Daar zijn er vervolgens 4 van overgebleven en op 2 november heb ik de twee mooiste teruggeplaatst gekregen. De overige twee waren niet goed genoeg om in te laten vriezen. Inmiddels zitten we dus op wachtdag 8 en mogen we volgende week woensdag testen. Ik dacht vooraf dat het wachten misschien wel makkelijker zou worden naarmate het aantal pogingen maar niets is minder waar. Wat duurt wachten toch lang!!!Dit is onze 3e ISCI poging. Onze 1e poging is helaas geëindigd in een miskraam met 9 weken en bij de 2e poging hebben we de testdatum niet eens mogen halen. Ik hoop zo dat de groene flow ons allemaal mag raken en duim voor jullie allemaal!Groetjes,Kaatje03

Geplaatst

Oh raba wat fijn! Vrijdag is gelukkig al zo! En pijn in de rug heb ik ook, halverwege, de ene keer in het midden, de andere keer zijkant, dan weer laag....pffff

Komt goed meissie!

Geplaatst

Hey meiden!

Wat lees ik weer een hoop groene namen erbij, gefeliciteerd allemaal!!!!

Kaatje, welkom, jij ook voor de 3e ICSI lees ik net als wij, eng he!

Raba, wat fijn dat je eerder mag testen, de duimen draaien hier hoor!!!

Essie, hoe gaat het prikken bij jou?

Koekka: ik hoop dat je snel de punctie mag hebben maar dan ook met een goeie oogst, spannend maar hou vertrouwen he!

@all; hier alles oke, prikken heeft wel een beetje invloed op mijn stemming merk ik, of zou het komen om dat het mmm-traject een beetje zijn climax gaat bereiken gezien het feit dat we in de 3e poging zitten, i do'nt know. Vandaag nog even in het ziekenhuis navraag gedaan over de kosten voor de 4e ICSI en daar schrok ik toch wel een beetje van €6000,- pfff...hoe doet iedereen dat? Ik wil proberen niet teveel druk te leggen op deze laatste ICSI maar op deze manier wordt het ons wel een beetje moeilijk gemaakt, bovendien, waar is de grens?! Tsja, ik moet maar even proberen niet teveel te piekeren, alles op z'n tijd!

Meiden, fijne avond!

Geplaatst

Hoi Amy ik breek ff in, maar een normale ivf/ icsi kost in nl ongeveer 2250 a 2500 euro naar mijn weten, exclusief de meds. Maar wellicht kun je die hier van andere dames krijgen die wel zwanger zijn geraakt. Zie topic overgebleven medicijnen. Sommige ziekenhuizen nemen ook restanten in en geben die aan mensen die het zelf moeten betalen.

Maar wordt maar gewoon zwanger nu!

gr

noor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden