Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Quin fijn van je te horen... Hou vol meis zeg dat ook maar even tegen je Beeb ... Nog even bij mamma blijven hoor!!

Hoop dat je idd vandaag of morgen naar huis mag lekker in je eigen omgeving. Heb je hulptroepen die je gaan helpen want je MAG niks meer doen hoor.

Hou je taai

Dikke knuffel voor jou

Er stonden nog 2 vragen aan mij open:

À) wat voor werk ik doe. Ik doe de boekhouding voor 3 ondernemers en verhuur mezelf aan bedrijven voor t verlenen v adm/ boekhoudkundige projecten/klussen/ achterstand etc.

B) of ik nog geslapen had gisteren ... Nou t duurde wel weer ff maar uiteindelijk 8.45 gered.

Nog ff wat, heb laatst nog lopen zoeken naar link van leuke "kast/opberplank" met die takken. Kon t niet terug vinden.. Weet iemand nog welke site het was?

Ps kinderkamer is geschilderd, verduisterende velux zit erin, eerste meubel staat al en lambrisering is ook af :-)

Eer

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Quin, Is er al nieuws?

@ eer hoe gaat het met jou?

@ All, Gisteren heb ik zo leuke dag gehad. 1 grote verassing. De bedoeling was een relax dagje voor mezelf. Vriendinnen wilde al afspreken. Maar dat had ik verplaats. Lig ik lekker op de bank een tukkie te doen. Gaat de deurbel. vriendlief doet (hij was ook nog in zijn pyjama) de deur open. Staan daar al mijn vriendjes en vriendinnetjes voor een baby shower. Echt onzettend gaaf en leuk van ze. Ik / wij zijn helemaal verwend.

Fijn weekend nog

x Ig

Geplaatst

Wat leuk de verrassing van de vriendjes en vriendinnetje.

Begreep vanmorgen dat mijn feestje gister was, nou die heb ik dus gemist;-)

Eer jj mag ook wel wat kalmer aan gaan doen.

Hier was het rustig ja was... Gister nog even buiten mogen zitten maar vannacht is het weer gaan rommelen. We kunnen niet anders dan afwachten en hebben hier vrede in gev

Geplaatst

Ga hier weer verder.

We hebben hier vrede in gevonden en ze hebben ook gezegd dat dit tot het eind kan door gaan.

Dus nog steeds hoop dat ik morgen naar huis mag.

Ps wist je dat je ook spierpijn krijgt van niets doen, wat een hel.

Geplaatst

Ig wat leuk!!!! Ik moet nog ff geduld hebben ;)

Quin, lekker dat je wat van het weer hebt kunnen genieten. En idd je kunt je beter erin schikken dat je rustig aan moet doen, ondanks dat het niet leuk is... Afwachten is killing, maar alles voor de beeb!!!!

32 weken vandaag! Heerlijk!!

Geplaatst

Net terug vh zh, alles weer gecheckt en in orde.

Vroedvrouw zei tegen me: als je je al schikt in de overgave dat je niks meer kan dat scheelt al de helft dus heel goed Quin dat jullie je erbij neer hebben gelegd.

Leuk iggie die surprise actie ... Lekker verwend zeker.

Meiden fijne zondag, vandaag 33 weken jippie

Geplaatst

Ja bloeddruk was ok... Moest vd parkeerplaats naar afdeling lopen toen was bloeddruk 140/90 en na half uurtje op bed te hebben gelegen met scan band om was hij weer 130/90, daar konden ze mee leven en 140 vonden ze ook niet erg

Geplaatst

Gelykkig!

Mag ik even heel hard schelden?????

Wij hadden de kinderen dit weekend, de jongste 4,5 heeft heel de ochtend lopen spugen omdat hij zich zo druk maakte want hij wilt naar mama. Wij mama gesmst, kunnen we de jongens eerder brengen want tijn is gewoon ziek van heimwee... (2 uur rijden)

Nee ik ben niet voor 7 uur thuis.

Dan gaan mijn nekharen al overeind staan! Als mijn kind naar mij wilt dan maak ik dat ik thuis ben!

zie ik een uur later op facebook een foto die ze geplaatst heeft van d'r achtertuin!!

Wat hebben we hard gewerkt!

Ik ben furieus!!!!!

Sorry voor de ego maar moest ik even kwijt!!

Geplaatst

San, ik zou ook in ALLE staten zijn na dat bericht op Facebook wat een k.ut die moeder . Excuse le moi voor mijn uitspraak maar daar word je toch furieus van.

San lekker hier spuien dit soort dingen...

Liefs eer

Geplaatst

Sandra, jee wat een tr.t van een moeder ben je, en ook niet al te slim dus met een bericht fb.

Eer, fijn dat alles goed is met de beeb en bloeddruk.

Hier Jippie mag morgen naar huis:happydance: om daar de rest van de weken hopelijk vol te brengen. Dinsdag wel al weer terug voor controle. En vandaag minder blij met echoscopiste die per ongeluk zei wat we gaan krijgen. Nu kijken of ik het stil kan houden tot het eind.

Nou meiden met verlof we gaan genieten van het weer.

Geplaatst

Jessi, en hoe smaakte de asperges?

Hoe is het trouwens met jullie maagzuur, hier echt dramatisch en ga er niks voor krijgen.

Geplaatst

Quin,

jippie wat een goed nieuws dat je naar huis mag heerlijk in je eigen omgeving!

Wat dom van de echoscopiste zeg jullie wouden het toch ook echt niet weten?

Sandra, wat een grrrr moeder zeg wat moet je met z'n mens.

Zag je foto al op fb zo zielig van het mannetje.

Shanna heb inmiddels een rolstoel gekregen van familie die hadden hem nog staan misschien dat we met pinksteren nog weg gaan neem hem dan ook mee ( onze kleine meid vind het geweldig om daar in te zitten.

Wanneer wil je afspreken moet wel de hele week aanwezig zijn aan de zaak overdag ( doe niks wonen er boven maar als ik iets moet doen kan ik even naar beneden) voor mij komt de zondag en de maandag het beste uit! Als je op zondag kunt weet ik wel een leuk plekje voor een hightea in de buurt!

Succes woensdag wij gaan elkaar denk ik niet zien bij controles lopen nog net teveel uit elkaar.

Hier gaat het zo zo heb nu wel mijn suiker onder controle maar voel de beeb beduidend minder daar maak ik mij dan wel weer zorgen om.

Verder vroeg iemand weet zo niet meer wie of ik na de bevalling ook nog moet spuiten maar als het goed is hoef dat niet maar het kan ook zo maar zijn dat mijn suiker niet goed blijft.

Ook ben ik z'n vreselijke muts laat alles uit handen vallen en het meest domme actie die ik gisteren heb gehad is dat ik mijn mobiel in de wasmachine heb gestopt en ja kwam er achter toen ik de natte was er weer uit haalde en hij deed helemaal niks meer grrrr, nou heb hem even gesloopt en goed laten drogen en wat denken jullie hij doed het ook nog wel met vlekken in he beeld maar misschien trekt dat ook nog wel weg. Hoef gelukkig geen nieuwe te kopen nu.

Meiden ga zo slapen ben helemaal kapot slaap zo slecht de laatste tijd

Geplaatst

Quin, wat super dat je naar huis mag! Wel erg balen van die stomme echoscopiste. Heb je haar flink toegesproken? Sterkte met plat liggen de komende weken. Je had het over vier weken, weet je al wanneer je evt ingeleid wordt dan?

De apserges waren heerlijk! Alleen zo jammer dat je urine daarna zo verschrikkelijk stinkt... We eten ze nog een keer deze week, want ik had de portie voor mijn ouders vandaag vergeten mee te nemen, waren voor mn moeders verjaardag...

Sandra: wat sneu voor je stiefzoontje dat z'n moeder haar prioriteiten niet kent. Is hij de dag nog een beetje doorgekomen ondanks de heimwee?

Geplaatst

Rottelefoon...deel 2:

Chantal: lekker slimme actie van je mobiel, haha. Vannacht in een bak met droge rijst zetten om het vocht eruit te laten trekken?

Quin: sorry, heb geen tips tegen maagzuur. Geen last van gelukkig. Waarom krijg je geen meds dan?

Chantal: fijn dat je suiker onder controle is, hopenlijk blijft het de komende weken zo. Dat je de kleine minder goed voelt nu is volgens mij logisch, het heeft geen ruimte meer om flink te schoppen en slaan, de bewegingen worden nu zachter maar ze mogen niet minder vaak zijn.

Geplaatst

Laatste berichtje van vandaag: hadden jullie ook zo'n last van de vochtige warmte? Ik kan er normaal prima tegen, vorig jaar op Borneo ook nergens last van gehad. Maar nu, pffff.... Ik ben kortademig en heb het gevoel alsof het 40 graden is. Gelukkig ben ik niet eind augustus pas uitgerekend. De overbuuf (huisarts) zei vanmorgen al dat ik het zwaar ging krijgen, omdat zwangere vrouwen slecht tegen warmte kunnen.

Komende week mijn allerlaatste vijfdaagse werkweek voor de komende tien jaar ofzo. Raar idee hoor om straks een parttime werkende mama te zijn...

Geplaatst

@Quin wat fijn dat je naar huis mag!!! en wat slordig dat ze heeft verteld wat jullie krijgen zeg. hopelijk praat je niet je mond voor bij ;-)

@Sandra wat een belachelijke reactie van zijn moeder, zo iets kan je toch niet snappen. niet erg slim om op fb te gaan trouwens

@jessi dat kortademig herken ik wel, ik had er deze afgelopen 2 dagen ook last van. klein stukje met de hond uit en ik was al buiten adem, gelukkig hoeven we niett de hele zomer zo door!

wat heerlijk dat dit je laatste vijfdaagse werk week is, zou wel even wennen zijn straks!

@chantal, zonde van je mobiel, hopelijk trekken die vlekken idd nog weg even een tijdje laten drogen! wat kan je soms somme dingen doen/zeggen he ;-)

Hier al bijna de hele week elke avond hoofdpijn! bah zo maar weer lekker slapen :-)

fijne avond allemaal

Geplaatst

Tjee wat veel berichtjes zeg..... Reageer niet op alles helaas geen puf voor. En ja denk ook dat het komt door het weer.

Quin super dat je morgen naar huis mag. Maarrrr beloof me dat je echt niets doet thuis, oké?

Eer fijn dat bloeddruk goed is. Nog even volhouden!

Chantal as zondag lijkt me wel leuk naar theehuisje gaan. Drink graag thee! Kun je tel niet opgeven aan de verzekering? (gebeurd door kids, bijv?).

Goed.... Nu nog eventjes dit (klagen). Jullie weten inmiddels dat ik antibiotica had gekregen voor ontsteking kies.... Nou vervolg..... Je raad het echt niet!

Nu is het het geval dat ik allergisch blijkbaar ben voor deze medicatie. Eerst vorige week pijn/ jeuk schede. Advies gyn. Gebruik vaseline (was geen schimmelinfectie). Maar deze week kreeg ik spontaan een soort harde masker op mijn gezicht, lijkt net of het opgedroogd lijm is dat schilfert. Het brandt ontzettend net alsof je te lang onder de hoogte zon hebt gezeten en het jeukt. Dus nu weer twee andere medicaties gekregen (zalfjes) lanette en hydrocortison (hormoonzalf max 4 dagen gebruiken). En ja niet lachen.....

Ik ben zo aan het schilferen dat het lijkt alsof ik opgedroogd snot aan mijn neus heb hangen!

Mennnnn

Geplaatst

Mennnn (vervolg)

Het zijn gelukkig allemaal geen ernstige dingen, maar wat ben ik het zat!

Als ik het goed heb, nog 3 à 4 weken. Tjonge wat ben ik aan het aftellen zeg!

Gr. Shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden