Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou..... Nog een optie...

Kies nog half dagje open laten. Nu toch beginnen met antibiotica en morgen ochtend tand sluiten!

Eerst antibiotica dus kans geven op inwerken alvorens er weer druk op te zetten door te dichten.

Tjonge ik word nog een expert.

Dit hebben de heren besloten samen, afwachten dus.

Dit is de ALLER ALLER laatste mogelijkheid.

Geplaatst

Pffff wat een gedoe met die tanden!!!! Succes vandaag!

Fijn dat de echo's weer goed waren! Shanna al ingedaald en vast ook! Das echt vlot. Maar ja, jij bevalt ook een stuk eerder als wij ;)

Jessi fijn dat het goed is! Nu wachten op het indalen ;)

Ik reserveer gewoon voor 7 meiden... Op naam van Helmus... Gezellig!!!!

Hier vanavond de echo, ik ben benieuwd!!!!

Geplaatst

Eerst tandarts...(is ook urgent), daarna EHZP.

Misschien toch al slijmprop verloren.... hoop het niet.

Gister in bad geweest daarna poosje op bed gezeten, bij het opstaan lag daar een enorme klodder!??

Man en ik gingen ervan uit dat het gewoon vaginale afscheiding was.

Maar heb nu last van onderrug, misselijk en nog steeds druk op poepertje. Tevens onderbuik gevoel dat sowieso de kleine te vroeg komt.

EHZP gebeld na op google gekeken te hebben op afbeelding slijmprop... het leek er verdacht veel op.

Dus moet toch komen. Hoop loos alarm.

gr shanna

Geplaatst

Jeetje Shanna, wat spannend!! Ik hoop dat het meevalt en de kleine nog lekker een paar weekjes in de buik blijft. En anders wens ik jou en je man heel veel succes! Duim duim duim....

Geplaatst

Shanna, hoe is het met jou en de madame?

Sandra, hoe was de echo, is het ook al ingedaald?

Jessi, fijn een goede uitslag van de urine

Ha ha lijkt wel of wij allemaal zware beebs krijgen, is dit alvast de reserve voor de winter, nou als mijn eigen kilo's er dan maar afvliegen.

Verder eind van de week gesloopt van het werken en denk ook de reistijd die mij op gaat breken.

Geplaatst

Shanna, doe rustig aan. Hetgeen wat ik weet van een slijmprop verliezen is dat het nog wel weken kan duren voordat de beeb komt. Ik hoop dat ie nog lekker blijft zitten. Maar Succes!!

x

Geplaatst

Even spieken hier op er al nieuws van Shanna is, maar helaas...

Mag ik even klagen? Ik word echt knettergek van de pijn vanochtend. Heb geen blaasontsteking dus weet nu zeker dat het 'gewoon' indalingsweeën zijn. Gisterochtend van 9-12 was het ook heftig, toen alleen in mijn rug (rugweeën, bah). Gistermiddag en avond ging het weer goed, geen last, maar sinds ik wakker ben is het weer terug. Nu vooral aan de voorkant, rondom mijn blaas, met uitstraling naar mijn rug. Heb om 08.00 uur al 2 paracetamol gehad, en net weer, maar dat helpt niks. Ik vrees dat er niks anders opzit dan puffen en wachten tot het weer weg is. Aaarrrrggghhh! Als het na de lunch niet over is ga ik naar huis en een warm bad nemen, dit is echt niet leuk meer en ik kan me toch niet concentreren op mijn werk.

Geplaatst

Shanna ... Wat spannend hoop dat beebje nog even blijft zitten.

Jessi klagen mag hoor, zo te horen heb je veel pijn. Bah niet leuk.

Hebben jullie ook s 'nachts van die knijter harde buiken incl benen die stijf staan vd spanning ( tegen kramp aan) ??

Heel bizar en irritant vind ik het. Gister ook echt pijn in mijn buik (buikspier achtige pijn Anyway de waterlanders liepen weer hoor) voel me zo'n watje elke x als ik weer loop te janken.

Ik kom straks nog ff spieken hoor

Ga beauty slaapje doen :-)

X

Geplaatst

shanna spannend zeg hoe gaat het nu ???

@jessi tuurlijk mag jij klagen, klinkt niet fijn ! pas maar goed op je zelf, en rustig aan doen!

Geplaatst

Hallo allemaal... bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Ben weer thuis....gelukkig!

Vandaag een poosje aan de CTG gezeten (Hartfilmpje). Alles is goed. Ze had eventjes een heel hoge hartslag, maar daarna was alles gelukkig weer stabiel.

Slijmprop is idd weg. Maar dat kon absoluut geen kwaad. De verloskundige gaf aan dat het idd nog weken kan duren voordat de kleine komt. Soms had ze zelfs de slijmprop pas als het hoofdje er al uit was. Dus daar valt dus geen pijl op te trekken! (Iggie je had dus idd gelijk!)

De komende weken heel rustig aan doen. Dat kan geen probleem zijn denk ik. Dat deed ik toch al...(hahaha!).

Merk wel dat het nu echt zwaarder begint te worden. Echt de laatste lootjes.

Tandarts heeft vanmorgen de tand dichtgemaakt. Achteraf bleek dat nog niet alle zenuwstukjes waren weggehaald. Hoop dat het nu goed gaat!

Eer even reageren over je kramp...Kuitkramp??? Hoort erbij...tekenen van spataderen krijgen. Als je een handoek onder je voet langs doet en deze dan met beide handen vasthoudt en heel hard trekt dan gaat de pijn vanzelf over...

Buik krampen....zelf denk ik dan ook aan indalen van de kleine.....

En ja jessi je mag idd klagen. Doen we allemaal denk ik nu. Het wordt voor iedereen zwaar denk ik!

gr Shanna

Geplaatst

Shanna: fijn dat alles goed was en je weer lekker thuis bent! Hoop dat je geen last meer krijgt van je kies.

Eer: ik heb al vanaf week 4 kuitkramp, elke nacht 1 keer, meestal word ik er nauwelijks wakker van. Volgens mij heeft het niks met spataderen te maken, maar met een tekort aan magnesium. Als je er veel last van hebt kun je extra magnesiumtabletten slikken.

Geplaatst

Shanna, goed om te horen dat je weer thuis bent en alles goed is. En hopen dat het nu ook met de kies goed blijft gaan.

Eer, bananen eten helpt tegen de kruitkamp, geloofde er ook niet in maar nu ik elke dag 1 banaan eet heb ik er geen last meer van.

Jessi, tuurlijk mag je klagen en beter tegen ons dan tegen vriendlief, die gaan er gelijk zo moeilijk bij kijken ;-)

Officieel moet ik nog 7 dagen werken, jee wat zal dat vreemd zijn om thuis te zijn en niks te hoeven. Hoop wel dat het weer wat beter gaat worden het bakt hier al bijna de hele dag van de regen blehhhhh

Geplaatst

Shanna gelukkig thuis en niks aan het handje :-)Meiden ik heb geen kuit kramp (gelukkig) maar gewoon n gespannen buik incl bovenbeen. Echt heel raar. En Quin bananen ... Tja die eet ik bijna niet (ben vroeger bij diëtiste geweest en bananen waren uit den boze en die tik heb ik nog over gehouden eraan ;-)). Eet n halve in de week als ik smoothie maak. Lekker nog 7 dagen voor jou ... Aftellen dus.Fijne Avond

Geplaatst

Shanna poefff wat schrikken zeg, gelukkig alles rustig!

Klopt inderdaad van die slijmprop ook ik had die bij mijn vorige zwangerschap vroeg verloren 32 weken en ik ben met 37 ingeleid dus inderdaad het zegt nog helemaal niks.

Hopelijk gaat he nu goed met je kies.

Kom later terug

Geplaatst

Shanna goed te horen dat je thuis bent. Hoop ook dat je niet al te veel last hebt.

Jessi balen dat je zo veel pijn hebt. Heb je nog tips gekregen van de verloskundige die de pijn kunnen verlichten.

Voor de dames die last hebben van kuitkrampen. Melkproducten helpen hier ook tegen. Tenminste bij mij. Als ik een paar dagen geen melk drink krijg ik kramp en als ik elke dag mijn glas drink heb ik nergens last van.

Nou dames volgens mij zijn de laatste loodjes begonnen. Spannend!!

Geplaatst

Hier ben ik weer!

Jessi, klagen mag best hoor het is ook niet niks al die pijn als ik dat zo lees.

Hopelijk heeft een warm bad je goed gedaan en is de pijn nu minder.

Wat betreft kuitkramp ook hier heb ik er heel veel last van en inderdaad als je stadaders hebt ( zoals ik) heb je er meer last van,maar het is inderdaad een tekort aan magnesium en zout dus een beetje zout helpt ook .

Verder help mij niks tegen de kramp heb bananen en melkproducten al uitgeprobeerd maar helpt dus niks hier, heb gelukkig een hele lieve man die dan mijn tenen naar mijn hoofd buigt zodat de kramp eruit kan trekken maar ook dit werkt niet altijd.

veder gaat het hier redelijk moet nu toch echt na het ontbijt en naar het brood 's avond 2 eh spuiten hopelijk blijft het hier bij en komt er morgen niet al te veel gekke dingen uit de suikertest.

Heeft een van jullie nog dat het kindje in stuit ligt? hier dus nog wel hoop maar dat hij nog gaat draaien want zie als een berg tegen een stuit bevalling op. ik weet dat de kleine nog tijd heeft om te draaien maar heb z'n idee dat dat niet gaat gebeuren.

Poeff en nu gaan de eersten lekker bijna met verlof wat een genot zeg meiden geniet ervanen hopelijk krijgen we geweldig weer de laatste 10 weken.

Geplaatst

Hi Chantal succes met de suikertest. Hopen dat je niet meer hoeft te spuiten.

Mijn kleine is nog niet eens ingedaald. Ligt met zijn koppie aan de rechterkant , billetje links en de knietjes opgetrokken richting zijn neus:-) Je gaat je toch afvragen hoe doen ze dat toch, zo lenig.

Geplaatst

Chantal duimen dat alles goed komt! Eigenlijk moeten we er gewoon van uitgaan, toch?

Ik blijf het heel bijzonder vinden dat je een eicel donor hebt!

En 10 weken..... Pffff moet er niet meer aan denken!!!

Over 4 weken voelen en dan gaat Akeel precies vertellen over het hoe en wat!

Bijna alles klaar...zijn nog op zoek naar een nieuwe babyfoon, weten echt niet welke. Ideeën?

Postzegels zitten op envelop idem adressen.

Geb. Geschenkjes

Geplaatst

Hartsnoepjes zitten in blikjes alleen afb nog opplakken.

Maar tja.....manlief zou raamsticker doen en tja... Mannen... Hij heeft dit nog niet gedaan (goh???).

Heb ontzettende onrust in mijn kont wil alles klaar hebben. Jullie ook?

Gr. Shanna

Geplaatst

Hey girls, ff snel via tel (dat haat ik maar internet op pc werkt niet)

Echo was goed, ze ligt met het koppie naar benee!!

1780 gram, eindschatting zal zijn tussen 3600 en 4000 gram.

Ze loopt 1 week.voor op schema en haar benen lopen 3 weken voor op schema....

Hartslag 140 bpm

enorme slokop want ze had net heel veel gedronken en ze had vreselijk de hik!

Ze ligt in een vreemde draai, kop beneden, schouder links van de navel en benen rechts bovenin...

Ik reageer op de rest vanmiddag, dan ga ik ook reserveren, is gister niet meer gelukt helaas!

Geplaatst

RECHTZAAK GEWONNEN!!!

Nick nu een keer in de drie weken naar mama ipv om het weekend verder alles hetzelfde. Wij brengen en zij terug brengen. Vakanties delen. Alleen zomervakantie wordt moeilijk. Hij wil niet drie weken. Vindt hij te lang.....

Gr. Shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden