Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Chantal hoe was je controle? Hopelijk alles goed. Wel grappig dat jij en Shanna bij dezelfde lopen. Elkaar al een x tegen gekomen daar?

Shanna, ach wat lief van Nick, woont hij permanent bij jullie of is hij er om het weekend.

Sas ik ben begonnen met het wassen, doe elke x een pluk bij onze kleding en dan in curverbox met zwitsal geurbuitjes, ga al zwijmelen bij de lucht.

Emevlin kan mij voorstellen dat je eerder stopt, 2 is denk nog zwaarder dan 1 te dragen.

Eer, je hebt gelijk om eerder te stoppen, kan je je mooi richten op het laatste regelwerk. En manlief alvast vragen of hij zijn adressenlijst wil aanleveren, mannen zijn daar zoooooo traag in.

Hier gaat het redelijk, ondertussen wel 16 kilo JA 16 kilo aangekomen, ooo kom ik ooit weer in shape! Vandaag bij de onco op controle geweest en bloed zag er goed uit, dus alles rustig. Na de bevalling ga ik weer door de molen en als dan alles goed is mag ik één jaar wegblijven;-) Heb voor de zekerheid al 2 flessen bubbels koud gezet ha ha

Beeb is ook hier al helemaal ingedaald en ligt er klaar voor, veel en vaak plassen is heel herkenbaar.

Het enige waar ik nog gek van wordt is het maagzuur bleehhhhh soms hele golven.

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Chantal fijn dat alles goed was.... Kun je weer even op verder teren...!

Quin ... Wat Nick betreft is een heel verhaal. Probeer het kort samen te vatten. Nick woont bij ons en gaat hier naar school. In 2011 is moeder zonder overleg naar Groningen/ Duitsland(huis vriend) verhuisd. De woensdagmiddagen waren voor haar en om het weekend vanaf vrijdag middag tot en met maandag ochtend schooltijd. Ze heeft haar handen van Nick afgetrokken. Tevens dochter eerder huwlijk

Geplaatst

Vervolg. Zij woont bij haar oma (ze is 16 jaar). Ze heeft weinig tot geen contact met moeder. Haar zoon (18 jaar) woont bij haar in groningen. Maar woont al bijna twee jaar alleen omdat moeder bij vriend is. Jeugdzorg heeft ondertussen rapport opgesteld. Conclusie. Kinderen verwaarloosd, te weinig moeder liefde gegeven en te snel zelfstandig laten worden.

Maar hierrrr komt tie.... Leve het Nederlands rechtsysteem en raad van kinderbescherming....

Geplaatst

Nick heeft eerste helft 2011 moeder niet gezien en bijna niet gesproken. Moeder weigerde een betere omgangsregeling en belde eigenlijk nooit. Ondertussen liep er een recht aak en liep Nick bij een kinderpsycholoog voor trauma verwerking. Zomer 2011 uitspraak rechter: wij hebben verloren. Wij moeten nick om de week op vrijdag naar Groningen brengen en zij moet Nick dan op zondag terug brengen voor 6 uur. Praktijk; moeder weigerde Nick na de zomervakantie op zondag terug te brengen of halverwege te rijden. ( denk er wel aan maandag eerste svhooldag Gr. 3). Gevolg wij moeten hem ophalen gevolg hij ligt pas om 11 uur in bed.

Geplaatst

Direct het komende weekend eist ze Nick op te alen ( uitspraak is wij brengen???). Gevolg ze staat vrijdagmiddag voor de deur en weigert weg te gaan zonder Nick) gevolg man gebeld direct thuis gekomen. Nick op zolder laten spelen met oma en alle gordijnen dicht... Als het goed is heeft hij niets gemerkt! Gevolg twee politie auto's voor de deur een met wijk agent een met jeugdagent. Gevolg wij gelijk Nick blijft hier!!!

Geplaatst

Reg aangezien het gaat niet zo langer Nick is diep ongelukkig.

Praktijk. Om de vrijdag rijdt Nick 1.45 naar Groningen. Vervolgens gaat vriend direct met hem weer in de auto door naar Duitsland 1.30 uur. ( moeder is niet in Groningen aanwezig),

Op de boerderij in Duitsland (lees verbouwing stal) wordt Nick aan zijn lot over gelaten. Moeder komt aan hey eind van de ochtend uit bed. Nick moet zelf voor eten zorgen.

Geplaatst

Op zondag wordt Nick door vriend terug gebracht 1.30 uur rijden (wederom) moeder niet aanwezig.

Nick wil niet meer!!!

We zijn een nieuwe rechtzaak gestart. Ditmaal in Arnhem. Het hooggrechtshof. We hebben brieven van kinderpsycholoog, huisarts, juf op school en eerdere ex partner (vader van zoon en dochter) meegestuurd. We hopen op onderzoek van raad van Kinder bescherming.

Ondertussen loopt Nick met zijn ziel onder zijn armen. Hij wil hier blijven bij ons bij zijn kleine zusje Nina.

Hij wil mama wel zien maar wil absoluut niet meer daar naar toe. Hij wil niet meer reizen.

Geplaatst

Ondertussen is er bij Nick een hechtingsstoornis geconstanteerd. Hij moet hier mee leren leven.

Afgelopen april is hoorzitting geweest. Conclusie raad van kinderbescherming "ze gooit alle ingezonden brieven zo van tafel". Deze zouden partijdig zijn (???) er komt geen onderzoek. Ze gaf als advies ouders moesten maar een communicatie training volgen. Dan waren alle problemen opgelost! (???? Hoezo opgelost Nick moet dan nog steeds reizen????).

Geplaatst

Hi all,

Ben een tijd lang afwezig geweest. Heb zeker wel geprobeerd mee te lezen, maar was ff heel erg hectisch. Nu eindelijk weer even een avondje voor mezelf, dus ik heb flink bijgelezen. En dacht, nu ook meteen reageren. Van uitstel komt afstel.

Gelukkig te lezen dat de meeste kamertjes opschieten. @ Sandra, Hele mooie fotos gezien. Zo schattig dat roze. Onze babykamer is nu sinds dit weekend ook klaar. We moesten nog wat leuke schilderijtjes ophangen, maakt het toch weer wat leuker. Ondertussen sta ik wel elke dag in de babykamer. Hihi beetje alles te verschuiven. De kleertjes en bedden- en badgoed heb ik zelf pas ingepland vanaf mijn eerste week verlof. Alleen ik heb een verschrikkelijke hekel aan strijken. Heerlijk dat jouw moeder dat doet voor je Chantal.

Ik zie jullie schrijven over een Akeel, is dat een verloskundige? ben benieuwd.

@ Shanna, Ik ben blj dat Nick jou heeft, is niet leuk te lezen dat er mensen zijn die zo met kinderen om gaan. Zo zonde.

Ondertussen volgens mij alweer twee keer bij de verloskundige geweest. Eerste keer perfect en opeens twee weken laten is mijn baarmoeder te groot. Met mijn zwangerschap ben ik wat van mijn assertiviteit verloren, dus vergeten te vragen wat het precies inhoudt, maar ik kan mij z voorstellen dat ik dan een beetje voorloop in de grootte. Volgens mij las ik dat een aantal van jullie dat ook hebben. Dus ik zie het maar positief en mag dus woensdag aanstaande een echo maken, weer even kindje kukeluren:-))))

Lieve meiden, doe rustig aan want als ik soms jullie verhalen lees, zijn we toch nog een beetje druk.....

Oja volgens mij Sandra gaf aan dat het handig zou zijn om te reserveren, lijkt mij ook een goed idee. Ik zat zelf aan een tijdstip te denken rondom 12.30 uur.

Lfz Ig

Geplaatst

Bij de hoorzitting zit ditmaal twee raadslieden en een rechter. Zij bepalen gelukkig het vonnis. Een van de raadslieden heeft moeder nog gewaarschuwd dat nick straks misschien helemaal niet meer wil komen.

Tevens kwam de rechter met een obtionele voorsten met bijvoorbeeld ene week moeder hier een dagje iets doen met Nick en ander weekend Nick daar naartoe.

We zijn heel benieuwd... Uiterlijk deze week krijgen we het vonnis te horen (10 mei).

Je moet ook weten de afgelopen jaren heeft moeder totaal niet naar nick om gekeken. Verjaardagen op school, feestdagen school (peuterspeelzaal), schoolreisje uitzwaaien, traktaties, afscheid peuterspeel zaal, kijk essen van zwemles. Nergens was ze bij aanwezig. Alles heb ik gedaan en niet zij.

Dit alles maakt het zo zuur. Zeker als je op dit forum zit. Er zijn hier zoveel lieve moeders in spe die zo graag een kleintje in hun armen wensen. En sorry dat ik hey zeg. En dan krijgt "zo'n vrouw" wel kinderen. Het is gewoon ongelovelijk! En steun van de regering kun je vergeten. Blijkbaar hebben "moeders" zoveel rechten. En dan nog te geloven dat ze meerdere maken heeft aangegeven zelf bij haar dochter dat ze als ze alles over kon doen nick er niet geweest zou zijn. " Hoe kun je !!!"

Een heel verhaal maar goed... Dit is onze situatie

Geplaatst

Shanna: wat ontzettend lief van Nick! Smelt smelt... Volgens mij is het normaal dat het indalen tussen de 30 en 32 weken begint. De beeb ligt dan nog niet helemaal vast en kan tot 36 weken alsnog in een stuit draaien, maar zakt wel naar beneden. Maar die plasdruk herken ik, pfff wat is dat irritant! Ik heb steeds het gevoel alsof er 4 liter in mijn blaas zit, en hij op knappen sta. Als ik dan naar de wc ga komt er met veel geluk een eetlepel, maar meestal een halve theelepel ofzo.

Over het strippen etc om de bevalling op gang te brengen: ik dacht dat dat alleen werkte als de beeb sowieso al 'klaar' is om eruit te komen. Als beeb nog van plan is om twee weekjes te blijven zitten, helpt strippen, sex, ananas eten etc ook niks. Zo staat het ook in mijn grote zwanger-boek. Mijn vriendin is laatst gestript met 41+4 weken, maar toen duurde het nog drie dagen voordat de kleine er (met de tang) uitgehaald is. Strippen en balloncatheter hielpen niks.

Sas: ben heel benieuwd naar de foto's van je babykamer!

Chantal: alles al gewassen en gestreken? Wow, goed zeg! Ik ben nog niet eens begonnen... maar ja, er staat ook nog geen kast waar het in kan, hihi. Heeft jullie meid al op haar nieuwe kamer op zolder geslapen? Fijn dat de controle vandaag goed was en dat je weer iets meer mag doen. Hoop dat je je suiker nog wel een beetje onder controle kunt houden en het bij 2x spuiten blijft.

Quin: super dat de controle bij de oncoloog goed was! Daar mag je straks inderdaad wel 2 flessen bubbels voor open trekken.

Eer: goed dat jij ook besloten hebt om over twee weken te stoppen. Eigenlijk over 1,5 week toch, omdat volgende week twee dagen afvallen door Hemelvaart? Of heb je dan geen vrij?

Meeste meiden nu de 30 weken voorbij? Volgende mijlpaal is de 37 weken denk ik van de thuisbevalling, maar volgens mij is niemand van plan om thuis te bevallen toch?

Hier gaat ie met ups en downs. Na 7 redelijk goed emaanden waarin ik niet mocht klagen (niet misselijk, geen maagzuur) denk ik dat ik het de laatste 8 weken dubbel op mijn bordje krijg. Zaterdag met vriendlief naar het bevrijdingsfestival in zwolle geweest, traditie bij ons. Ik heb 's middags één optreden gezien, half uurtje gestaan, en daarna twee uur bij een oom en tante in de tuin gezeten die direct naast het festival wonen (100 meter lopen). Toen nog een half uurtje naar het festival geweest, en daarna bij de ouders van een vriend soep met broodjes gegeten (500 meter lopen). Toen was ik ineens doodop, en ben ik naar mijn ouders gefietst. Daar heb ik de hele avond met flinke rugpijn op de bank gelegen met een warme kruik, met af en toe flink diarree. Om middernacht kwam mijn vriend en zijn we naar huis gereden. Zondag was ik vreselijk slap, moe, en de zeurende pijn in mijn rug was nog niet over. Het is precies alsof ik morgen flink ongi moet worden maar dan iets hoger in mijn rug. Het zijn in ieder geval niet mijn rugspieren, want het gaat ook niet over door liggen of een warm bad. Vandaag overdag op het werk ging het prima, nergens last van, maar sinds vanavond zes uur is het weer terug. Doe dus niks anders dan sjaggie op de bank hangen. Ik heb ook al een paar dagen enorm dorst, en hele branderige droge lippen, alsof ze verbrand zijn. Morgen maar even de vlos bellen of die rugpijn komt door indalingsweeën of iets met mijn nieren ofzo. wordt vervolgd...

Geplaatst

Veel geschreven zeg... Shanna wat n verhaal ... Een ding is zeker Nick mag heel blij zijn dat hij bij jou is ... Wat n hut moeder ( zijn echte ) bah.

Iggie leuk weer van je te horen maar festival was toch n beetje teveel vh goede hè ... Ik doe niks meer lopend, pak de fiets dat gaat tenminste nog :-)

Nog even over de 26 ste ... Reserveren lijkt me prima, hebben we al n tijd ?? Ik zal vriendlief morgen voor de laatste x vragen of we nou n weekend weg gaan of niet. Dan kan ik jullie ook laten weren of ik mee ga.

Meiden ik wil graag thuis bevallen hoor. Het liefst in n bad van firma de oerbron ( helemaal top) maar vriend vind het niks ... Ga toch nog ff doordrammen hij hoeft nl niet te bevallen .. Ha Ha

Vandaag lekker vroeg thuis en om 13.30 naar bed gegaan en heb tot 18.00 uur geslapen ... Had ik t waarschijnlijk nodig !! Hoop dat ik nu kan slapen.

Verder weet ik t ff niet meer ... Welterusten

Liefs eer

Geplaatst

Shanna, wat een verhaal en onbegrijpelijk dat je zo met je eigen kinderen kan om gaan. En je hebt gelijk als je op dit forum leest hoeveel er graag kinderen willen en deze om wat voor reden dan ook niet kunnen krijgen draait je maag om met deze nou ja je mag het geen moeder noemen. Heb geen andere woorden dan TOP van jou en mannetje.

Jessi, zou tovh even de vlos bellen wat dit is, klinkt wel wat vreemd.

Eer, ja als je thuis wil bevallen dan moet je daar voor gaan, ach je weet vast hoe je vriendlief moet bewerken;-)

Iggie, wat fijn dat alles goed gaat.

Hopelijk tot op de lunch allemaal

Geplaatst

@ Shanna, Ik ga voor jullie duimen dat de uitslag goed zal zijn de 10e. En in alle opzichten ten gunste zal zijn van Niek. Dat het mannetje zijn rust krijgt en de tijd krijgt om kind te wezen. Echt heel veel succes!!!!

@ Jessi, ik denk dat het inderdaad verstandig is om de VK ff te bellen. Zoals jij dat allemaal beschrijft, lijkt mij nog iets te vroeg om daar al zoveel last van te hebben.

@ Eer, inderdaad doorzetten dat jij gaat bevallen waar jij wil bevallen. En als dat thuis is, dan is dat thuis. Ik weet niet wat de motivatie van je vriendlief is dat hij graag wil dat je in het ziekenhuis bevalt. Vaak is de motivatie dat mensen het veiliger vinden omdat bijv alle mensen aanwezig zijn. Maar als jij s nachts gaat bevallen dan is ook niet iedereen aanwezig. Die worden dan opgeroepn op het moment dat het noodzakelijk is. En daar gaan we natuurlijk niet van uit. We gaan allemaal wereld bevalling tegenmoet:-)

Ik zelf moet helaas wel in het ziekenhuis bevallen, ik had graag thuis, lekker knus bevallen. Maar mijn eerste is via een keizersnede ter wereld gekomen, dus helaas.....

En inderdaad tot op de lunch, @ Eer ik hoop dat het lukt om te komen, is toch hartstikke leuk.

Fijne dag / week allemaal

Lfz Ig

Geplaatst

Shanna: had je berichtjes gisteravond niet gezien toen ik mijn update postte. Wat een toestand met Nick, en heel sneu voor hem. Ik duim ook voor een goede uitspraak!

Eer: dat bijslapen klinkt heerlijk!

Ik heb net de vlos gesproken, ze denkt aan een lichte nierstuwing. Moet morgen mijn urine laten checken, maar uiteraard heeft mijn huisarts weer eens vakantie... Ik bel echt zelden naar de huisarts, maar áls ik hem nodig heb heeft hij altijd vakantie. En de vervanger heeft op dinsdagmiddag vrij. Ik meld me gewoon morgenochtend met een potje aan de balie, dan maar geen afspraak hoor. Als de urine goed is dan denkt de vlos aan bandenpijn door het indalen, maar dat lijkt niet erg waarschijnlijk omdat het niet afzakt als ik lig of een warm bad neem. Ik mag extra paracetamol hebben tegen de pijn, en moet vaker mijn ondersteunende buikband dragen.

Grappig, ik zet voor het eerst sinds tijden weer op het forum via de pc (op mijn werk) in plaats van mobiel. Kan nu dus ook de banners zien. Eigenlijk moeten ze die teksten aanpassen: "Je baby trappelt nu vaak op je blaas waardoor je een abo op de wc hebt, oefent kickbocksen op je ribben en laat je nu alvast aan het idee wennen dat een goede nachtrust er de komende jaren niet in zit. Verder geef hij of zij je met alle liefde maagzuur, dikke voeten en het wandeltempo van een hoogbejaarde slak."

Geplaatst

Afgelopen nacht was night from hell. Mega pijn aan mijn kies....ja, nog steeds dezelfde. Ben onderussen tel kwijt hoe vaak ik naar de tandarts ben geweest. In ieder geval afgelopen vrijdag stuk afgebroken. Zaterdag weekend tandarts. Gister nieuwe noodvulling. Vandaag noodvulling weer verwijderd. Tandarts wou een goedje bestrooien met antibitica voor in de tand en deze morgen plaatsen en weer dicht doen. Echter dit goedje is uit de handel. Waarschijnlijk is de enige optie morgen nog dat de kies wordt getrokken. "leuk" zo'n gapend gat als je lacht!!!" om vervolgens later een brug te plaatsen is geen optie, is veel te duur!

Verder deze week geen vonnis advocaat. Deze is verplaatst naar 24 mei. Als ik niet gebeld had dan hadden we dit geen eens geweten. Leve het Nederlands recht systeem wederom!

Gr. Shanna

Geplaatst

jeetje shanna wat een verhaal, hoe kan iemand zo mij haar eigen kinderen omgaan, zielig voor het kereltje dat het zo moet gaan!

hopelijk krijgen jullie een goede uitpraak!

vervelend van je kies weer zeg! bah. zou wel een opluchting zijn zonder pijn straks

hopelijk hoeft hij er niet uit, zit de kies voor aan dan?

@Quin herkenbaar haha die kilo,s ik vraag mij ook af hoe ik het er weer afkrijg, straks maar lekker wandelen en sporten weer pfff

Kan je niks krijgen voor dat maagzuur?

@igie, fijn dat je weer een echo krijgt! heerlijk he om weer ff je kindje te zien :-)

@jessi goed dat je het laat controleren! hopelijk ben je er snel vanaf! is niks als je je zo voelt, doe maar lekker rustig aan!

moest wel lachen om je stukje van de banners

erg herkenbaar

hier ligt het meisje met der hoofd graag tegen mijn ribben pfff dat doet best zeer

Ik ga volgende week ook maar beginnen met de kleerdjes wassen!

nu las ik ook ergens dat je de hydrofiel luiers allemaal moet wassen, maar niet mag strijken??? weet iemand dat ?

over de foto van het kamertje hij is gemaakt, ik heb geen idee hoe ik hem hier op krijg. straks manlief maar eens vragen haha

fijne dag alllemaal

Geplaatst

Sas, ik moet met deze week erbij nog 7 weken werken..... Pffffff zo lang nog! Maar ik zit dan ook nog "maar" op 29 wk+3

Ik ben benieuwd naar de foto van het kamertje! Hier schiet het eindelijk ook een beetje op!

Emvelin, fijn dat het goed gaat en heel goed dat je lekker vroeger stopt met werken. Het zal wel heel druk zijn in jouw buik, 1 kan af en toe al zo'n lekker druktemakertje zijn!

Chantal, wat vervelend dat je suiker niet lekker zit, maar je hebt dus al eerder 5 eh moeten spuiten? Hopelijk hoeft dat deze keer niet.

Maar een hele geruststelling dat je al zo lekker ver bent met alle babyspullen, dat lijkt mij heerlijk!

Quin, fijn dat alles goed was bij de Onco! En hopelijk als je na de bevalling doorgelicht wordt dat je dan idd dubbel aan de bubbels mag! Een groot feest!

En dat maagzuur..... Pfffff ik wordt er ook gek van, ik heb standaard rennies bij me. Volgens mij had Sandra een ander medicijn wat bij haar heel goed helpt. Zo maar eens even teruglezen.

Shanna, wat een verhaal zeg! Wat een verdriet zal dat jongetje hebben. Gelukkig heeft hij jullie en wat bijzonder dan dat hij jou mama heeft genoemd en blijkbaar wel een band met jou opbouwd! Helemaal geweldig dat hij jullie heeft. Hopelijk kan de rechter dat ook inzien.

En die kies van jou...... Wat een drama!

Iggie, heel veel plezier bij de echo morgen!

Jessi wat naar klinkt die mogelijke nierstuwing. Maar ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden, dat je je snel beter voelt.

Eer, jij bent degene die moet bevallen dus het lijkt mij dat als je thuis in een bad wilt bevallen, en het past in je huis dat je vriend wel met hele goede redenen moet komen als hij dat niet wilt.

Geplaatst

Shanna, succes met de kies en we gaan duimen voor een gunstige uitspraak op 24 mei.

Sas, mij is vertelt wassen laten drogen nog een 1 x wassen en dan 1x strijken en daarna niet meer en gewoon in de droger. Heb mij maar netjes aan dit protocol gehouden. Moet zeggen ze liggen nu keurig strak. Ik ben van het strijken en strijk alles dus denk dat ik in de toekomst ze gewoon blijft strijken.

Jessi, hoop dat je snel de uitslag hebt.

Gister huisarts gebeld met welke medicijnen ik voorgeschreven wil hebben en die kan ik vandaag ophalen. Hopelijk vanavond weer eens normaal eten kan geen vanillevla meer zien.

Geplaatst

@Sas: ik heb gehoord dat je hydrofiel luiers tegenwoordig niet meer hoeft te strijken omdat gestreken stoffen iets minder goed vocht opnemen. Vroeger moest het wel om alle bacteriën te doden, maar nu zeggen ze weer dat dat niet goed is i.v.m. te weinig opbouw van weerstand. Daarom hoef je ook flessen en spenen niet meer uit te koken. Ach, ook al 'moest' het wel dan zou ik het nog niet doen, ik strijk echt zelden! Alleen lange linnen zomerbroeken, omdat die erg kreuken. Verder echt niks. Vriendlief strijkt zijn eigen overhemden ;-)

@Quin: ik hoop dat de medicijnen snel helpen!

Net bij de (vervangende) huisarts geweest, sneltest van de urine was goed, geen blaasontsteking. Ze zetten het voor de zekerheid wel op kweek.

Pfff, ik heb me toch beroerd geslapen! Elk uur plassen, beetje buikpijn steeds door volle blaas, harde regen, kat die midden in de nacht drijfnat thuiskwam en mij persé aandacht wilde geven (doet ie nooit!). Net even gekeken hoe laat mijn eerste Zwanger&Fit les vanavond begint en wat denk je: die was gisteren! De eerste les was op een andere dag dan de rest van de cursus. Balen! Ik denk dat dit zo'n dag is dat ik beter in mijn bed had kunnen blijven liggen :-(

Geplaatst

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje (een jongen!!!) (af en toe actief)

03 juli 2012 - Iggie (een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978 (een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79 (een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna (een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer (verrassing!!!)

08 juli 2012 - Quin (verrassing!!!)

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (non-actief?)

*12 juli 2012 - Esly ,helaas weer te vroeg bevallen van een prachtige zoon...*

15 juli 2012 - Sandra81(een meisje!!!)

16 juli 2012 - Danore (non-actief?)

18 juli 2012 - Chantal33 (een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27 (een meisje!!!)

21 juli 2012 - Iza (non-actief?)

22 juli 2012 - D@@ntje (verrassing!!!)

27 juli 2012 - Emely (non-actief?)

27 juli 2012 - Isa (non-actief?)

29 juli 2012 - EmvElin (jongetje en meisje!)

Controles

10 Mei Sandra81 30 weken echo

Uitje 26 Mei Molen de Zwaluw

Sandra81 Omgeving Bergen op Zoom (3 plekken vrij) kom langs Roosendaal, Dordrecht, Gorinchem en Tiel

Quin

EmvElin?

Iggie Omgeving Amsterdam (3 plekken vrij)

Jessi79 (3 plekken vrij) komt langs Deventer en Apeldoorn

Daantje Omgeving Haarlem

Eer?

Geplaatst

Ladies, ik zal morgen even bellen om te reserveren dan.

12.30 een mooie tijd?

Ik hoor het wel.

Sorry dat ik zo weinig reageer meiden, maar het is hier even super druk,

Shanna, wat een gedoe met Nick. Arm kereltje!

Ik weet een beetje de situatie, hier gaat het met mijn stiefkinderen niet veel beter, maar de moeders zijn daar nog van in beeld en dan heeft papa niks te willen.

Jessi, hopelijk valt het allemaal wel mee.

Quin, welke medicijnen heb je aangevraagd? Ik hoop dat het helpt! Als ik een dag ze niet neem is het gelijk drama!

Ik mis er een hele hoop maar ik weet het ff niet meer!

Ik lees wel gewoon trouw mee, maar gewoon ff niet de puf om te reageren!

Excuses daarvoor!!!!

Geplaatst

Vandaag echo was goed. Kleine is idd ingedaald en zit al vast in bekken!

Waarschijnlijk wordt ze een 6 à 7 ponder. Mooi toch!

Alles prima.

Straks naar tandarts. Gyn en tandarts gaan dan bespreken wat te doen met die stomme kies. Grrrrr.

Waarschijnlijk er toch uit is mijn vermoeden.

Geplaatst

Hi all,

Ook net terug van de groeiecho en de "bewering" van vorige week dat mijn baarmoeder te groot is, is gelukkig niet waard. Kindje is opgemeten en zit net iets boven het gemiddelde. Als te trend zo doorzet, krijg ik ook net als Shanna een 6 a 7 ponder. Toppie dus.

@ Sandra 12.30 prima tijd

@ jessi, ik hoop dat je pijn al wat minder is.

@Shanna wat goed dat je kleine al is ingedaald, die van mij ligt nog over dwars in het buikje te relaxen. Zou wel fijn zijn als hij gaat starten met indalen, krijg ik wat meer lucht en hopelijk minder maagzuur. Heel veel succes met je kies!!! niets is zo erg als kiespijn.

Lfz Ig

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje
(een jongen!!!)
(af en toe actief)

03 juli 2012 - Iggie
(een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna
(een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer (
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

08 juli 2012 - Quin (
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (non-actief?)

*12 juli 2012 - Esly ,helaas weer te vroeg bevallen van een prachtige zoon...*

15 juli 2012 - Sandra81
(een meisje!!!)

16 juli 2012 - Danore (non-actief?)

18 juli 2012 - Chantal33
(een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27
(een meisje!!!)

21 juli 2012 - Iza (non-actief?)

22 juli 2012 - D@@ntje (
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

27 juli 2012 - Emely (non-actief?)

27 juli 2012 - Isa (non-actief?)

29 juli 2012 - EmvElin
(
jongetje
en
meisje!
)

Controles

10 Mei Sandra81 30 weken echo

15 mei Iggie verloskundige

Uitje 26 Mei Molen de Zwaluw

Sandra81 Omgeving Bergen op Zoom (3 plekken vrij) kom langs Roosendaal, Dordrecht, Gorinchem en Tiel

Quin

EmvElin?

Iggie Omgeving Amsterdam (3 plekken vrij)

Jessi79 (3 plekken vrij) komt langs Deventer en Apeldoorn

Daantje Omgeving Haarlem

Eer?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden