Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ladirs, heel de maand mei is bij de molen moederdagmaand.

Dan kunnen we high tea doen voor 17,95 p.p. Is daar interesse voor of willen we gewoon lunchen???

Als ik dat weet reserveer ik!!

High tea is wel gezellig! ;)

Geplaatst

Goed!! Na 2 zkh opnames, diagnose verborgen reflux en waarschijnlijk koemelkallergie genieten we op en top van hem, het is geweldig om moeder te zijn! Denk soms stiekem al aan een brusje, haha. Hoe is het met jou?

Geplaatst

Shanna ... Oh meis wat goed dat jullie de rechtszaak hee

Hebben gewonnen ... GEFELICITEERD

Wat betreft high tea ... Helemaal leuk.

Quin en Daan ik wil best poolen maar het is een dik uur heen rijden en dik uur terug & high tea. Dan zit ik echt aan mijn tax dus baby park in gaan gaat mij dan niet meer lukken als jullie dat wel willen rij ik alleen die kant op ( totaal geen probleem voor mij dus doe waar jullie zin in hebben

Ik hoor het wel.

Wie gaan er NIET mee? Mss leuk idee als diegene een i phone heeft om via face time te bellen kun je toch iedereen even zien en gedag zeggen.

Eer

Geplaatst

Prima hier, rond en gezond whahaha. Het begint lekker zwaar te worden ;)

Ja begint het al te kriebelen? ;)

Wat heerlijk dat het nu goed gaat en je zo kan genieten!! Krijg je nu ook provocatietest om te zien of hij erover heen groeit?

Geplaatst

@shanna wat goed dat de rechtzaak gewonnen is gefeliciteerd!!!!

leuk dat jullie een high tea gaan doen, word vast hartstikke gezellig :-)

Hier vanmiddag weer ff in het zkh huis geweest, hartsfilmpje en echo gelukkig alles weer goed.

Baby voel ik weer niet of weinig dus moet elke keer bellen :-) beter zo dan anders natuurlijk

Ik wens jullie allemaal een goed weekend

rustig aan

Geplaatst

Shanna, met een heerlijk gevoel het weekend in, dit is maar mooi in de pocket. Gefeliciteerd

Eer, vind poolen een goed idee en ik sluit mij aan bij jou 1 uur heen en high tea en weer 1 uur is terug is ook mijn tax. Lopen gaat hier niet soms niet zo heel lekker, m.a.w. doet soms gewoon pijn.

Sas, fijn dat alles goed is. Ook hier soms onzeker als je het weinig voelt.

Geplaatst

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje
(een jongen!!!)
(af en toe actief)

03 juli 2012 - Iggie
(een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna
(een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer (
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

08 juli 2012 - Quin (
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (non-actief?)

*12 juli 2012 - Esly ,helaas weer te vroeg bevallen van een prachtige zoon...*

15 juli 2012 - Sandra81
(een meisje!!!)

16 juli 2012 - Danore (non-actief?)

18 juli 2012 - Chantal33
(een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27
(een meisje!!!)

21 juli 2012 - Iza (non-actief?)

22 juli 2012 - D@@ntje (
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

27 juli 2012 - Emely (non-actief?)

27 juli 2012 - Isa (non-actief?)

29 juli 2012 - EmvElin
(
jongetje
en
meisje!
)

Controles

15 mei Iggie verloskundige

23 mei Sandra81 vk controle

Uitje 26 Mei Molen de Zwaluw

Sandra81 Omgeving Bergen op Zoom (3 plekken vrij) kom langs Roosendaal, Dordrecht, Gorinchem en Tiel

Quin

EmvElin?

Iggie Omgeving Amsterdam (3 plekken vrij)

Jessi79 (3 plekken vrij) komt langs Deventer en Apeldoorn

Daantje Omgeving Haarlem

Eer?

Ik heb gebeld en gemaild, ik kreeg ze via de tel niet te pakken. Ik heb de reservering geplaatst voor 7 personen om 12.30. Ik wacht alleen nog op de bevestiging!

Geplaatst

Hebben jullie allemaal een fijne moederdag gehad?

Hier lekker druk geweest. Alleen de box nog op z'n plek en de gordijnen op hangen. Nog wat wasjes doen en dan zijn we er... Laat maar komen zeg ik.

Mag het vast niet zeggen, maar ben het echt zo gigantisch beu!!

Die buik zit vreselijk in de weg, ze doet me de hele dag door pijn, ik ben binnen de kortste keren uitgeput, moet nog 5 weken werken... GRRRRRR!

Zo ff geklaagt, ben ik daar ook weer vanaf ;)

Fijne dag girls!

Geplaatst

San klagen mocht hier dus lekker doen.

Ik dacht dat ik de enige was die het al SPUUGZAT is.

Gisteren 1 uurtje wat gedaan ( staand) troep in de keuken opgeruimd, smoothie gemaakt en vaatwasser ingeruimd.

En jahoor ... Knijter harde buik om nog maar te zwijgen van die kanons kogel die ik s'nachts heb.

Anyway nog 8 freeking weken (Grrr tot de due date).

Gisteren van vriendlief onder het mom deze heb je van de baby een iPad gekregen waar vriendlief zelf de hele dag mee heeft gespeeld .... Ha Ha mannen!!!

Meiden ik ga slapen moet einde vd middag naar vk, ik zal laten weten of alles weer goed was.

Liefs eer

Misschien moeten we restaurant vragen of ze lig stoelen voor ons hebben .... Ha Ha of 7 louche banken :-)

Geplaatst

Sluit mij aan bij loungebank met katrol;-)

Durfde eigenlijk niet echt te klagen maar klaag graag even mee, ook hier spuugzat, heb op mijn werk al de bijnaam De Tuimelaar en thuis jantje lacht jantje huilt...

Geplaatst

hahaha hier waggeleend en stuiterbal!!!!

Gelukkig ik ben dus niet de enige die het vreselijk zat is;)

Hier gaat het niet to

p suiker is nu echt een feit spuit nu 4x daags insuline en moet nog meer laten staan geen fuit,brood aardappel,pasta enz enz dit gaan echt minder leuke weken worden, 1 voordeel ze gaan me nu zeker inleiden over 6 weken of zo mits de kleine nig gaat draaien ligt nog steeds in stuit.

Ga nu even eten bij mijn moeder heerlijk!

Geplaatst

Goh bij mij zijn ze niet zo orgineel. Het is gewoon "dikke" of "bolle" :-)

Chantal wat vervelend dat je nog meet moet spuiten en ook zo veel niet mag eten. Heel veel succes de komende weken nog.

Geplaatst

Sorry dames.....maar heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben met auwtjes en pijntjes... (hahaha)

Samen allen de leed delen!

Had het heel leuk geleken om ook te komen....

Houd namelijk heel erg van thee leuten lekker eten en winkelen! Wens in ieder geval jullie heel veel plezier!!!

Nou dan ga ik nu even klagen...oké?

Zaterdag mega rug pijn gehad...echt mega...baal baal want ik wilde manlief helpen met lijstje afwerken.

Wederom weer elke ochtend beroerd.

En tja.... Winkelen echt inmiddels via dat rol ding!

Het is heel dubbel. Heel handig dat zo'n ding bestaat maar aan de andere kant ontzettend K. Je komt er echt achter dat de wereld alles is gebouwd voor lopende mensen. Alles staat hoog. Veel winkels kun je geen eens in... Door trap of de paden staan overvol met troep. (kruitvat!!!). Overal obstakels dmv reclameborden geparkeerde fietsen etc. En de mensen denken dat je debiel bent en praten met je gezelschap. Echt... Normaal gesproken sta je er niet bij stil. Respect voor de mensen die altijd in een rol ding zitten! Petje af! Dus achhhh die paar maanden...eigenlijk moet ik niet zeuren!

Geplaatst

En.......even over zwangerschapsdementie gesproken.....

Laten we er op houden dat het komt doordat ik nu een tweede kleine krijg, maar ik sta verbaasd van mijn eigen stommiteiten. 1 manlief komt beneden met bak voor wandelwagen.... Mijn reactie..... Uhhhhhh o ja die hebben we natuurlijk ook..... Die moeten we ook op maken etc..... Helemaal vergeten dat we die nodig hadden (ik????? Regelnicht nummer 1 met mijn lijstjes????). Ook kwam ik donderdag er achter dat ik de kleertjes voor de kleine als ze pas geboren is (nieuw) nog moet wassen en strijken en in ziekenhuistas moet stoppen! Helemaal niet gedaan!!??? Zelfs helemaal niet aan gedacht???!!! Waar ben ik toch met mijn hoofd???

Nou ja ik sta in ieder geval verbaasd van mijzelf!

Manlief moet er alleen maar om lachen en vindt het lief en leuk. (nou ja zeg....hahaha!)

Geplaatst

Ladies, heb bericht van de zwaluw.

De vraag is of we apart boven willen zitten (geen lift) of gewoon beneden in het restaurant.

Ook werd nog even gemeld dat bij bijbetaling van €3,95 er nog soep besteld kon worden.

Chantal wat balen dat je moet spuiten! "gelukkig" is het nog een paar weekjes!

Shanna, erg jammer idd dat je niet meegaat! En wat balen met al die winkels! Ja het is echt erg soms! Zeker bij de kruidvat!!

Leuk he die dementie!

Ik zal nog even vragen wat voor soep, zijn er trouwens nog meiden met speciale wensen/dieten?

Eer hoe was je controle?

Geplaatst

Ha Ha meiden ik heb hard op gelachen om ieders geklaag en de gegeven bijnamen. Mijn lief noemt me " mijn eigenste lekkere vrachtwagen of drama Queen " .

Voor mij geen soep hoor maar wat n ieder wil ...

Controle wat niet goed althans de bloeddruk niet. 130/95 mag morgen de deur niet uit ... Eerst komt zus bloeddruk meten en dan zal ze me zeggen of ik nog mag gaan werken (zou alleen morgen en overmorgen nog zijn dus maakt ook niks uit, leg me erbij neer baby is het belangrijkste).

Lig weer languit in bad en beebje neemt het ervan ... Ligt weer uit te rekken. Was goed gegroeid en koppie lag nu weer boven.

Ben t weer ff kwijt

Tot morgen

Eer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden