Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben zo benieuwd hoe het met Eer is, jullie ook?

Krijg de kriebels nu, wil echt alles in huis hebben. Maar blijkbaar is er hier een banyboom: bij alle 4 supermarkten in de wijk zijn de muisjes uitverkocht! Vriendlief maar vrahen of hij naar de binnenstad wil...

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ook hier erg benieuwd hoe het met Eer gaat!!!

Poefff hier nu ook wel kriebels hoor!!!!

Gelukkig alles klaar alleen nog de enveloppen schiet daar niet echt mee op had 2 weken geleden al 30 stuks geschreven maar moet er nog 75....... Heb er gewoon geen puf voor!!!!

Geplaatst

Hoi

Eer hoe staat het ermee....is alles goed gegaan?

Ben net een ongeduldige kleuter..... Vertel vertel......!

Bij mij is het kortom K

Het strippen heeft er alleen voor gezorgd dat de weeën heftiger zijn.

Weekend nog in de nacht bij EHZP gezeten. Ditmaal alleen heb manlief mij laten brengen en kids in bed gelaten. Indien "echte" weeën kon manlief altijd nog in aktie komen en kids wakker maken en naar oppas brengen. Wilde niet weer het hele circus in gang zetten!

Helaas wederom loos alarm!

Die F##king weeën maken me volkomen gek, onzeker en uitgeput. Zostraks zijn ze "echt" en dan neem ik ze niet meer serieus!!!

Vandaag weer meerdere storm weeën gehad... Ja ja...

Neem ze niet serieus meer!

Ben doodop vanmiddag praktisch hele middag in bed gelegen met een temazepammetje!

Vanmorgen was de fysiotherapeut ditmaal aan huis!

De laatste lootjes .... Nog 4 nachten en 3 dagen.

Tiktak Tiktak...

Gr. Shanna

Geplaatst

Hoi meiden, hier weinig nieuws ... Om 5 uur twee x harde buik/ wee gehad en dat was het en net nog n mini weetje.

Buik is wel heel raar qua vorm alsof baby rechtop is gaan " staan" ipv overdwars liggen.

Ik had vanmorgen bij het afvegen idd een beetje slijmerige afscheiding en dacht nog ... Oh das lang geleden en verder niet bij na gedacht. Om 10.00 uur nog 3 gaatjes laten vullen nog bakkie bij mijn moeder gedaan en thuis gegeten en gaan liggen. Opeens voel ik het warm worden tussen mijn benen en ben als de sodemieter uit bed " gesprongen" want had zeil nog niet liggen en ja hoor met bakken liep het langs mijn benen en ik stond te lachen.... Ja dit is het.

Net lekker gedouched en ga nu nog even slapen (als het lukt). Ze willen kijken of de baby natuurlijk kan komen ( want ligt wel in meest gunstige stuit) en anders wordt t en ks.

Meiden ik ga ff tukken en hopelijk mijn volgende bericht mooi nieuws !!! Dikke knuffel

Eer

( ps dat lekken daar beneden de hele tijd is wel irritant)

Geplaatst

jeetje eer, super super super spannend, ik leef helemaal met je mee

ben je nog eerder dan ik, dat is even onverwacht..

heel veel succes en zet em op he!

dikke knuffel jo

Geplaatst

Eer, wat fijn om wat van je te horen maar wat balen dat het nog niet doorzet zeg!!!

Wat een verhaal heb ook nog geen zeiltje inmijn bed ga dat zo ook maar is eerst doen denk ik ( hebben net een nieuw bed)

Hopelijk kun je nog wat slapen en weet je snel waar je aan toe bent.

meis zet hem op, je kunt het!!!!

Geplaatst

Spannend Eer! Ik hoop dat je nog even kunt rusten voordat het echte werk begint. En dan een stuitbevalling, extra spannend. Hopenlijk morgenochtend babynieuws? Ik duim voor je!

Geplaatst

Spannend!!!!! Meissie hou je taai! Neem rust zoveel je kan. Apart dat het niet doorzet...

Ik denk aan je!

Shanna, ik kan helaas niet veel meer zeggen dan k*t meid. Hang in there!!

Xx

Geplaatst

Eer, er gebeurd dus nu ff niks.....

Pffff wat een raar idee.

Nou misschien vannacht wel! Spannend hoor!

Hopelijk kan je nog wat slapen voordat het doorzet. Lig je op de verloskamers of nog op zaal? Hopelijk op de vk.......

Shanna, wat verschrikkelijk vervelend dat je telkens pijn hebt en er toch eigenlijk niks gebeurd! Wat frustrerend!

Geplaatst

Eer wat walgelijk spannend!!!

Kun je de spanning de baas blijven?

Tjee....... wat kan de natuur rare dingen uithalen...pfff!

Ben heeeel benieuwd wat ik morgen weer te lezen heb op dit forum.

gr Shanna

Geplaatst

Jeetje nog steeds geen nieuws. Balen dat het voor jou ook niet doorzet, Shanna. Nu nog drie nachtjes uiterlijk slapen. Vraagje, ik dacht dat na het breken van je vliezen, de kleine binnen een x tijd geboren moet worden. Klopt dit en weet iemand hoe lang dat is?Lfz ig

Geplaatst

Volgens mijn prognose gingen quin en eer boor mijn bevalling. Is dus uitgekomen!

O ja tja ..... Iggie mijn prognose zegt ook jij.....!

Haha iggie zou nu maar dus beginnen..,,oké?

Gr. Shanna

Geplaatst

Bahhh nog niks nieuws wat Eer betreft had zo gehoopt nu wel wat nieuws te lezen. Hopelijk heeft ze nog een beetje kunnen slapen!

Wat betreft hoelang de vliezen gebroken mogen zijn dat kan volgens mij tot 48 uur ivm infectie gevaar! ( weet het niet helemaal zeker hoor)

Hier pas om 04:00 in slaap gevallen had erg veel last van harde buiken en misselijkheid hebben even op het punt gestaan om naar het zh te gaan maar gelukkig werd het toen iets beter en heb ik nog 2,5 uur geslapen straks komt de oppas en probeer ik nog weer een uurtje te slapen en dan vannmiddag een middagje ziekenhuis we zullebn zien wat we allemaal te horen krijgen!

Weet iemand van jullie of ze wel kunnen inleiden als het kindje niet ingedaald is?

Geplaatst

Hen net gegoogled het is wel mogelijk. Begreep dat er een puntenlijst was voor een geslaagde inleiding en indaling stond niet hoog op de lijst.

Geplaatst

Hoi meisjes, lief dat jullie allemaal meeleven.

Sinds 2.00 uur liggen man en ik op ruime verloskamer en hebben we vanaf 2.00 tot 7.00 "geslapen" dwz na elke overgeef sessie weer n uurtje slapen.

Weeen zetten nog niet echt door maar heb ze wel.

Ik moet dus nog geduld hebben... Pfff zucht en puf me gek hier :-)

To be continued

Eer

Geplaatst

OHhh maar mijn vriendin hebben ze gewoon 48 laten liggen ivm met vroeggeboorte dit is gebeurd in zwolle vandaar dat ik 48 uur dacht!

Oke, ga zo ook maar is googlen en anders vanmiddag even navragen.

Geplaatst

Ach arme Eer, nog geen vooruitgang dus. Gelukkig kun je af en toe heel even slapen. Vandaag gaat het toch echt gebeuren hoor, hou vol!

Shanna: op mijn zwanger&fit cursus zeiden ze dat je na het breken van de vliezen binnen 24 uur weeenactiviteit moet hebben, en de kleine binnen 72 uur geboren moet worden. Wat staat er verder op je prognoselijstje?

Chantal: jij ook geen fijne nacht gehad dus. Succes vanmiddag in het zh, ik ben benieuwd.

Hier vanmiddag ook naar de gyn, dus vandaag de hele dag duimen dat ze instemmen met een geplande ks. Straks de rontgenfoto's van mijn rug even opzoeken, mss helpt dat. Il hoop ook dat ik vandaag een 'belprotocol' krijg, ik was toch wel wat onrustig dit weekend omdat ik geen telnrs had. De verloskundige heeft me overgedragen zonder verdere info over wanneer je mag/kan bellen bij weeen enzo.

Geplaatst

O eer, nog effies en dat is je wonder er. Ik ga duimen dat het toch echt vandaag wordt.

@ Shanna. Ik denk dat je qua Eer en Quin gelijk hebt. Maar ik heb echt nog nergens last van (alleen vorige week wat kleine pijntjes). Ik hoop voor jou dat jij deze week echt aan de beurt bent. Met al die wee activiteiten is het niet fijn.

@ Jessi, succes ik hoop dat je inderdaad een geplande KS krijgt. Natuurlijk bevallen met jou rug, oei!

@ Sandra, oooo ik dacht dat je al met verlof was, maar je man nam het vorige week een dagje over. Maar volgens mij is dit dan je laatste week toch? Ik hoop het voor je:-)

Ik was een aantal dagen mijn nesteldrang kwijt, dus een aantal zaken (die overigens niet moeten) nog niet gedaan. Maar het is weer terug. Komt waarschijnlijk door alle activiteiten hier. Dus zo weer even wat zaken van het lijstje weg werken. Vanmiddag nog een manicure. (heerlijk).

Dames we zijn weer een dag verder, dus dichter bij de bevaldatum.

Lfz Ig

Geplaatst

Nee, hij was vorige week op cursus ;)

Ik moet nog 2 ochtenden, donderdag is mijn laatste dag!!!!!! Heerlijk!!!

Ik heb hier gisteravonden (denk ik) last gehad van weeen. Het waren geen harde buiken. Duurde half uurtje en was toen weg. Maar kwam vrij rrgrlmatig.

Vind het lastig om dat te herkennen want ik heb bij jamey alleen rugweeen gehad en die herkende ik niet eens hihi.

Lastig hoor!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden