Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

chips was nog niet klaar!!!

Hier is manlief erg druk geweest babykamer is eindelijks klaar box staat in de kamer kledingkast is weer netjes en het vluchtkoffertje staat nu alleen nog weer een keukenkastje oppakken zodat de flessen en voeding daar bij in kunnen en dan mag de kleine komen van mij.

Slapen gaat hier ook erg slecht ook hier veel pijn en een erg onrustig kind verder hebben we er weer een kwaaltje bij aambeien bah wat kunnen die dingen pijnlijk zijn zeg.....

Ga nu proberen te slapen morgen gaat ons meissie een daje naar opa en oma ze halen haar om 08:00 al op dus ga het er morgen heerlijk van nemen( rust en geen geregel)

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Shanna, ik ben nog steeds voor je aan het duimen hoor! Jammer dat het nog niet erg helpt net als het strippen..... En die pijn is wel heel erg naar! Nog maar een paar dagen, je kunt het! En de foto's zien er heel leuk uit!

Quin, fijn om wat te horen, maar wat naar dat de kleine op de ic ligt! Hopelijk gaat het snel beter met hem en mag hij met jullie mee naar huis!

Sandra, de lang verwachte babyshower! Wat leuk, weten ze dat je het stiekum al wist? ;-)

Eer, wat vervelend dat je zo slecht slaapt..... Ik zou ook maar om iets vragen. Je rust is nu ook heel belangrijk voor jóu en de baby.

Jessi, wat leuk die reacties van die meiden! En dat de baby juist op dat moment actief werd! Uitslovertje hoor haha!

Fijn dat je een goede dag had, wat een verademing is dat dan als dag tussendoor.

En ja, ik moet nog werken... Nog 2 weken! Pfffff als er een volgende mag komen ga ik dan echt 6 weken van te voren stoppen!

Nu dus tot 4 weken van tevoren werken en het valt mij wel zwaar. Maar ík ben wel blij dat het nog zo goed gaat dat het wel kan. Zeker als ik alle verhalen hier lees! Maar ipv 5 dagen werk ik komende 2 weken 3,5 dag. Even wat rustiger aan.

Chantal, weer een kwaaltje erbij! En dat is ook een vervelende, ik heb er vroeger wel eens last van gehad, en die dingen kunnen echt heel naar zijn!

Wel fijn dat de babykamer klaar is! Dat geeft zoveel rust!

En allemaal juni baby's..... Ik denk bij mij niet hoor! Ik ben natuurlijk ook eind juli pas uitgerekend, en ik weet niet waarom maar mijn gevoel zegt dat de baby vast later gaat komen. Hopelijk wel voor augustus! Anders zit er bijna 2 maanden tussen onze baby's! Zijn jullie allemaal al lekker aan het genieten van jullie prachtige baby's en dan loop ik nog te puffen en steunen in de hitte (die er dan vast is) met een gigantische buik! Oh god, ik zie het al helemaal voor me!

Geplaatst

Dames, je wordt even helemaal geleefd na zo'n heftig moment en ik heb dan ook alles in een soort roes beleefd.

Vrijdagmiddag braken geheel onverwachts rond 16.00 uur mijn vliezen, geen voorteken echt helemaal niks gevoeld ws ook door de nierbekontsteking en de al aanwezige harde buiken. Gelijk naar het zkh en voor ik het door had lag ik op de verloskamer, gyn erbij en die gaf aan het zet door of het stopt. Het zette rond 22.00 uur pas echt goed door en had toen 5 cm ontsluiting. Om 23.00 uur begon het pijnlijk te worden en na controle van de gyn 9cm werd op mijn zij gegooid aaauuuuwwww dat was echt pijnlijk maar dat werd gedaan om het te versnellen en dat klopte om 23.30 de persweeen en na 6 x persen was hij er. Wat een geweldig gevoel was dat als hij op je buik wordt gelegd. Daarna ging het snel navelstreng doorknippen en hup in de armen van de kinderarts en weg was kind en man, zo vreemd lig je daar ineens helemaal alleen en met je gedachte wat is er met ons kind kon echt wel gillen. Na voor mij een gevoel van uren kwam man terug met de mededeling hij doet het goed en ze gaan hem verder onderzoeken.

Nou dames het is een vechtertje hij ligt nu al in warmtebed en drinkt zijn flesje leeg.

We hebben hem de naam Liam gegeven hij was 2580 gr bij de geboorte.

Probeer later vandaag nog terug te komen maar het is even op en neer voor de voedingen en moet ook proberen mijn eigen rust te pakken.

Geplaatst

Fijn om zo wat van Quin te horen, hopelijk knapt het ventje snel op en kunnen ze samen lekker naar huis toe!

@shanna nog eventjes en dan heb jij je meisje ook. zet hem op!!! wel erg leuke foto,s :-)

@sandra leuk dat je de babyshower hebt gehad!!!

@jessi leuk dat je in de kroeg hebt kunnen kijken, gek idee he dat je straks een oppas nodig hebt haha

Hier ook nog geen verlof, ik moet ook nog 2 weken werken!

Maar misschien stop ik deze week toch maar, valt mij ook best tegen nu maar eens eventjes zien hoe het gaat

@chantal fijn dat alles klaar is, geeft toch een rustgevend gevoel he ;-)

@Daantje jij dus ook nog 2 weken werken, wat lijkt dat nog lang he ? maar fijn dat je wat inder kan werken dat scheeld al een hoop!

ook ik denk dat de baby bij ons later gaat komen! laten we idd hopen dat de warmte even een poos op zich laat wachten he ;-)

Nou ik ga nog maar eens proberen te slapen, ben de hele nacht al aan het rond spoken hier, vandaag nog een dagje vrij!

rustig aan allemaal!!!

Geplaatst

Quin.... Fijn om wat van je te horen. En super dat het goed gaat met Liam. Een heerlijk klein manneke. Nina was met haar geboorte 3010gr en later 2540gr... Maar ze mocht daarna gewoon heerlijk naar huis!

Hoop dat alles goed blijft gaan en dat heerlijk snel in in zijn eigen warme bedje ligt!

Liefs shanna

Geplaatst

@Quin wat is dat snel gegaan zeg!! wat hebben jullie hem een mooie naam gegeven!

Hopelijk mag je hem snel mee naar huis nemen!

Geplaatst

En zo posten jullie weer 20 berichten ... Ha Ha

Quin leuke naam en fijn dat je even wat hebt kunnen posten aan ons. Neem je rust je hebt het nodig en je kleine man gaat ook steeds beter. Kan me je gevoel van n soort onmacht toen je net bevallen was helemaal voorstellen lig je daar met adrenaline 1000% en is je baby en man weg... Grrrr.

Meiden slapen haal ik op de dag dan weer in dus kom wel aan mijn slaap hoor. Gisteravond was ik echt kapot en heb om 22.00 uur t licht uit gedaan en in slaap gevallen tot 5.00 uur denk ik dus dat is wel genoeg ga zo nog ff liggen.

Tandarts zijn 3 mini gaatjes dus daar draai ik mijn hand niet voor om.

Daan en sas ook voor jullie bijna verlof, Daan lekker dat je 1,5 dag minder kunt werken scheelt echt zul je merken

Chantal, aambeien nou die heb ik al weken gelukkig doen ze deze keer geen pijn maar sperti "zetpillen en de zalf" gebruiken en het gaat ziender ogen afnemen. alleen door de progesteron kom je er nu niet helemaal vanaf zal wel tot na de bevalling duren. Ik heb ook nog homeopathisch zalfje en pilletjes geslikt ( na de sperti periode) en dat werkt ook goed.

Nou duik er nog even in...

Tot laters

Geplaatst

Quin, wat fijn om wat van jou zelf te horen!

Llijkt me inderdaad raar dat je vliezen breken en je voeld helemaal niks.

Maar meis wat is het allemaal lekker snel gegaan zeg, snap ook heel?goed dat je even onderste boven bent als je man en kind dan direct weggehaald worden je en dat lijkt dan zo lang te duren poefff..........

Wat een super mooie naam hebben jullie hem gegeven zeg ( staat ook nog steeds op ons lijstje, ja we kunnen er nog niet uitkomen)

m

Meis neem je tijd en als we horen het vanzelf als er wat nieuws te melden is, hopelijk mag Liam snel mee naar huis!

Geplaatst

Quun, fijn dat het nu beter gaat! Meid wat een turbo bevalling!!

Lekker genieten nu, en uiteraard een super leuke naam!

Ook ik moet nog 1 week werken.... :(

Heb leuke dingen gehad, hebben cupcakes versierd en zijn lekker bij de chinees gaan eten.

Ik reageer later uitgebreid dames, moet de kleine klaarstomen voor school.

Dikke kus!

Geplaatst

Hahaha vind het wel grappig dat we eigenlijk allemaal zo slecht slapen s nachts kunnen bijna een meetng in de nacht organiseren! Hier ook alweer vanaf 05:30 wakker maar volgens mij komt dat door de suiker deze heb ik weer niet onder contole grrr morgen naar de internist en daarna naar de gyn hopelijk is alles nog het zelfde of beter maar in iedergeval niet slechter al voel ik mij wel zo grrrr

Geplaatst

Quin, wat fijn om wat van je te horen!

Het lijkt mij echt een heel naar gevoel dat je baby en man meteen weg zijn na de bevalling.

Heel alleen.....

Gelukkig gaat het al beter met Liam en kan hij zijn flesje leegdrinken!

Hopelijk gaat het snel zo goed dat hij lekker mee naar huis mag.

Doe rustig aan, het lijkt mij een heel gedoe telkens op en neer. Liam en jij zijn het belangrijkste de rest komt allemaal later wel!

Sas, jij ook nog 2 weken werken! Ik had echt z'on alleen gevoel aan het "eind van de maand" haha, dat valt dus allemaal wel mee!

Geplaatst

Quin, fijn om van je te horen. Hele mooie naam. Ik hoop dat Liam snel naar huis mag, en dat jullie thuis lekker van elkaar kunnen gaan genieten.

@ Chantal ik hoop voor je dat je suiker snel weer onder "controle" is

@ Sandra: Leuk he als je een baby shower krijgt. Hahaha of je het nu weet van te voren of niet. Sta je toch even helemaal in het middelpunt.

@ Shanna, nog eventjes, ik tel met je mee af.

@ de rest , ik kan wel zeggen dat ik hoop dat we binnenkort weer lekker slapen, maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren. Volgens mij zijn we op twee dames na nu allemaal met verlof. Wordt dus lekker overdag tukken:-)

Lfz Ig

Geplaatst

Hier een inbreker...

Quin, nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie zoon Liam.. Vervelend om te lezen dat hij zo'n moeilijke start heeft (gehad), maar geloof me, het komt echt wel goed!

Vince is met 37w1d geboren en woog ook maar 2760 gram, ik schrok me kapot, wat was hij klein! Hij had de 1e dagen moeite met 10cc drinken (finger feeding) en hield niks binnen, alles spuugde hij uit wat uiteindelijk resulteerde in meer dan 10% afvallen van z'n geboortegewicht.

Wekenlang moesten we hem met kruiken warm houden want dat kon hij zelf niet.

Nu, bijna 4 maanden later, is het een echte directeur van bijna 7 kg en zit hij alweer in maat 68..

Denk ook aan jezelf en geniet van elk moment, ook al is het niet altijd rozengeur en manenschijn!

Alle andere meiden, succes met de laatste loodjes!

Deze inbreker is weer weg...

Geplaatst

chantal leuk idee haha ;-)

balen dat je je suiker niet onder controle hebt jo! veel succes vandaag hopelijk is alles gewoon goed

Ow sandra jij dus ook nog 1 week werken, bah!

klinkt als een gezelligedag cupecake,s maken met ze allen leuk!!! en heerlijk naar de chinees :-)

Geplaatst

Heb het lijstje even opgezocht.Uitgerekend01 juli 2012 - Liedje (een jongen!!!) (af en toe actief)03 juli 2012 - Iggie (een jongen!!!)02 juli 2012 - Jo1978 (een meisje!!!)04 juli 2012 - Jessi79 (een meisje!!!)04 juli 2012 - Shanna (een meisje!!!)08 juli 2012 - Eer (verrassing!!!)08 juli 2012 - Quin (verrassing!!!)*12 juli 2012 - Esly ,helaas weer te vroeg bevallen van een prachtige zoon...*15 juli 2012 - Sandra81(een meisje!!!)18 juli 2012 - Chantal33 (een jongen!!!)19 juli 2012 - Sas27 (een meisje!!!)22 juli 2012 - D@@ntje (verrassing!!!)29 juli 2012 - EmvElin (jongetje en meisje!)

Geplaatst

Hmmm, dat ging niet zo handig met de mobiel. Straks maar ff de laptop pakken...

Eer: oh jeetje jij ook al! Heel veel succes meid, ik denk aan je!

Geplaatst

Eer: die kleine van jou had gewoon geen zin in de tandarts vandaag en de draaipoging woensdag. Ben heel benieuwd of je nu een stuitbevalling of een ks krijgt. Toi toi toi!

Geplaatst

*** breek even in

Eer, succes & sterkte. Laat het op je af komen meis. Zet hem op!

Liefs van Nikkie (van 40+ topic)

breek weer uit ***

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden