Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden, wat schrijven jullie ineens weer veel!

Eer, wat ontzettend lief dat mevrouw perse haar duim moet hebben! Oh wat een genot moet dat zijn om dat te zien zeg!

Heb je een idee hoelang jullie/zij in het ziekenhuis moet blijven? Is daar nog een speciale reden voor?

Quin, meid, respect hoor. 4x per dag heen en weer crossen, en dan kolven en het gewone leven! Hoe is het met zijn gele kleurtje? Zit daar al wat verbetering in, of is dat zo snel nog niet te zien?

Je zult wel moe zijn, maar alles voor je kind toch? Automatische piloot en gaan!!

Shanna, voor jou is het ook echt aftellen zeg. Mijn eerste verlofdag is (hopelijk) jouw bevallingsdag! Ik hoop zo dat het allemaal meevalt voor je. Dat je nu eindelijk eens iets "makkelijks" krijgt om het traject af te ronden.

Wel heel vreemd idd, dat je schoolvriend van je man, daar voor een hele andere (nare) reden is! Ik hoop dat het bij hun loos alarm is en over 8 maanden ook een wondertje mogen hebben.

Jessi, vandaag zou de gyn toch bellen eventueel? Ik hoop voor je dat je een ks krijgt. Ik snap heel goed dat je zuinig bent op je rug. Je zit straks wel met een kleintje thuis. Dan is het niet de bedoeling dat je niks kan doordat je rug met de bevalling naar de filistijnen is gegaan...

Fingers crossed voor goed nieuws.

Daan, idd, jij bent echt nog de enige voor wie het een verrassing is!! Oh ik zou dat echt niet kunnen whahahahaha ;)

Hier ben ik de kluts even kwijt....

Mijn man word elk uur van mij wakker omdat ik schijnbaar verschrikkelijk pijn heb. Hij denkt echt dat het voorweeen zijn. Ik... Ik weet gewoon helemaal van niks.

Ik ga naar bed, heb dan wel het idee dat er iets gebeurd, net als eergisteravond, het doet zeer, het is redelijk regelmatig en dan val ik in slaap en word ik de volgende ochtend wakker.

Maar mijn man komt dus niet aan zijn nachtrust. Dit weekend komen de kids, en vanaf volgende week moet hij mijn avonden overnemen.

Ik voel me zo schuldig!

Het huishouden kom ik niet aan toe, koken is een hele opgave! De was? Ben al weken niet op zolder geweest omdat ik 2 trappen niet red.

Hij doet echt alles! Ik heb gisteren van 9 tot 12 gewerkt, ben thuis gekomen met het idee dat ik vanalles ging doen. Schrok om 3 uur wakker (moet om kwart over 3 de kleine man uit school halen)

BAH!!

(sorry voor de klaagzang!)

NOu mijn 1 na laatste werkdag zit er weer op, morgen nog van 9 tot 10.30 en van 13.30 tot 14.30 en dan heb ik ook verlof!!

Pffffffffff ;)

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik verlies hier ineens een hele klont taai slijm? Met afvegrn nog merr? Het is alleen grlig, zit geen roze/rood bij.

Sorry voor de vieze praat!

Moet ik hier iets van denken of hebben jullie daar ook wel eens last van?

Geplaatst

Yep inderdaad zegt het helaas niets. Jammer genoeg:-((( Volgens mij is Shanna haar slijmprop ook al ruim twee weken geleden kwijt geraakt. Toch?

Geplaatst

Nee hoeft niet perse. Maar als je twijfelt moet je gewoon even de vlos bellen.

Maar vorige keer een week????? Dat wordt dan toch spannend.

Geplaatst

Kan niet meer doen als afwachten ;) als het de prop al was?

Maar met al dat babynieuws hier kriebelt het behoorlijk.

Manlief heeft maar 1 voorwaarde. NIET VANAVOND!! Whahahahaha ;)

Geplaatst

Dat is waar.

Hahaha mannen en hun voetbal. Ik geef er zelf helemaal niet om. Zal je altijd zien dat ik tijdens de finale ga bevallen. Lijkt mij een giller. Vriendlief geeft wel aan dat hij het voetbal dan niet belangrijk vind. Maar ondertussen.........:laugh:

Geplaatst

Maar Sandra.....

Wederom... Je wilt toch niet dat de kleine nu al geboren wordt.

Dat is voor jou veel te vroeg?!

Voor mijn gevoel denk je er veel te makkelijk over!

Geplaatst

Sandra, vorige keer had ik ook alleen maar wat helder/gelig slijmverlies en niet eens een hele prop nu ook weer niet heb al dagen meer afscheiding dus verwacht dat ik hem nu ook weer op deze manier ga verliezen.

Hier hebben we giseren met de gyn nog lopen grappen dat ik donderdagavond wel mocht komen bevallenals het vanzelf op gang kwam zij had dan namelijk diens en vond het dan wel gezellig maar hoe graag ik ook zou willen heb mijn mannetje nog liever 2 weken bij me al ben ik het zooooo vreselijk zat..........

Vraagje ik was alle vocht kwijt maar heb sins vandaag weer dikke benen hebben jullie daar ook nog last van?

Jessi,al nieuws uit het ziekenhuis gehad!

Geplaatst

Hier gelukkig geen dikke voeten. Hou je het in de gaten meis?

Shanna, ik denk er niet te makkelijk over. ik vraag alleen maar of dit wat kan zijn wat ik in de faten moet houden. Meer vraag ik toch niet? Maar quin een maand te vroeg, eer een maand te vroeg. Het zou toch kunnen? Ik zit vrijdag ook gewoon nog "maar" op een maand.

Bij mijn zoon duurde het een week na verliezen van de slijmprop. Ik zeg toch niet dat ik dat nu weer verwacht? Ik zeg dat ik niet anders kan als afwachten.

Ik snap niet waarom je denkt dat ik er zo makkeli jk over denk. Dat jij de slijmprop 4 a 5 we kik en geleden bent verloren wilt toch niet zeggen dat het bij mij ook zo lang duurt?

Vergeet niet dat mijn vorige bevalling maar een half uur duurde. Ik wil nu naar het ziekenhuis. Dan moet ik alles in de gaten houden anders red ik dat ws niet meer. En beval ik aan de kant van de weg. Sorry dat ik sat niet zie zitten.

Natuurlijk ben ik het zat, natuurlijk is het beter als ze langer blijft zitten. Maar dan kan ik toch nog wel bedacht zijn op symptomen?

Geplaatst

Hier gelukkig ook geen dikke voeten, nog geen last gehad van vocht vasthouden.Gyn heeft helaas nog niet gebeld. Rustig afwachten, grrr...Vandaag zijn mijn ouders langs geweest, het zijn nogal aanpakkers/ harde werkers. Onze grote tuin is dus helemaal onkruidvrij, heg gesnoeid, kozijnen stofvrij schoon, ramen gelapt (en dat zijn er véél), vitrage in woonkamer gewassen (mocht ook wel na 4 jr), oprit onkruidvrij. Echt heerlijk! Ik had liever niet dat ze binnen gingen poetsen, hou ik niet zo van, en boven mogen ze niet komen omdat ze dan het roze behang zien (is nog een verrassing). Maar deze hulp in de tuin is echt super! Ze zijn nu weg, dus kan ik ff een uurtje op de bank. Vanavond verjaardag van mijn schoonzus vieren en daar voetbal kijken. Jullie nog voetbal-plannen?

Geplaatst

He vervelend dat je nog niks van de gyn gehoord hebt.

Maar wat heerlijk dat de buitenboel gedaan is!!!

Wij kijken vanavond saampjes met een lekker hapje erbij... Verder heel benieuwd wat ze doen! ;)

Geplaatst

Heeft de gyn aangegeven wanneer er een reactie zou komen?

Lekker hoor buitenboel weer inorde. Heerlijk. Hier ook alles weer op en top blink:-)

Vriendlief gaat vanavond met vrienden de stad in. Ik blijf lekker thuis met mijn zoontje. Hij mag in bed een half uur kijken. Hij is namelijk 8 jaar oud. Dus 21.15 uur wordt al behoorlijk laat.....En ik ga lekker een vrouwenfilm kijken:-)

Geplaatst

Iggie: de gyn heeft gezegd 'ergens vandaag, kan tussen de middag zijn, 's ochtends vroeg of 's avonds na de spreekuren'. De hele dag dus...ik wacht gewoom af en anders bel ik morgen zelf.

Kan me voorstellen dat de wedstrijd te laat is voor je zoontje! Veel plezier vanavond met je vrouwenfilm, heerlijk. Bonbonbloc erbij?

Geplaatst

Jessi weet je al iets meer?

Iggie welke film ga je kijken? Wij hebben deze week "Hugo" gehuurd en "safe house" waren voor de verandering erg mooie/ goede films!

Chantal aan het eind van de dag heb ik altijd opgezette benen/enkels en voeten. Best wel komisch om te zien als ik dan mijn pantoffels uit doe. Het lijkt gewoon alsof ik ze nog steeds aan heb. Zo'n dikke lijn kun je zien. Gaat het verder?

Verder laatste controle gehad bij gyn. Kleine wordt geschat op een 5 pondertje. Ik hoop echt meer. Maar het was heel moeilijk om te meten, aangezien ze nu echt heel diep naar beneden is gezakt. Het lijkt net alsof ik een cocosnoot naar buiten aan het persen ben. Heb het gevoel dat mijn schaamlippen naar buiten worden gedrukt... (sorry voor detail...!)

Gyn...denkt dat de kleine aanstaande vrijdag er al voor 12 uur is. Ben benieuwd. Wie zal het zeggen!

Nog twee nachten en een dag. Still counting!!!

Shanna

Geplaatst

Shanna: vijf pond is inderdaad heel klein! Zou wel fijn zijn als het daardoor vrijdag lekker snel gaat. Nog 1,5 dag dus!De gyn heeft me net gebeld. De rest van het team vindt een ks helaas ook niet medisch noodzakelijk. Dat is het ook niet, snap ik ook wel... Eén van de gyn zei dat een ks zelfs slechter is voor mijn rug, omdat je daarna je buikspieren niet kunt gebruiken. Maar daar gaat het mij helemaal niet om, ik durf de druk op de schroeven bij het persen gewoon niet aan. De gyn wil overleggen met mijn orthopeed, maar die was vandaag vrij. Ze probeert t morgen weer en belt mij vrijdag. Wordt weer vervolgd dus...

Geplaatst

Dus "wordt nog vervolgd" Ik hoop dat ze ook luisteren naar je en niet alleen kijken naar het "medisch" aspect of een KS wel of niet noodzakelijk is.

@ Shanna, 5 pond is volgens mij wel heel klein, maar wel weer heel fijn als je begrijpt wat ik bedoel:-) Belangrijkste is dat ze gezond ter wereld komen en dan gaan ze lekker groeien en voor je het weet blijf je kleding voor ze kopen.

Ik ga vanavond Zorro kijken. Komt gewoon op de Televisie. Als ik het goed heb begrepen is er elke dag een "vrouwenfilm" zolang er voetbal is. En ik ben echt geen voetbal fan. Ondanks dat ik mij net heb over laten halen om zondag toch naar het Westergasterrein te gaan. Maar dat zien we dan wel weer:-)

Oja chantal , hier geen dikke voeten en of benen. Nou ja in ieder geval geen vocht. Was ik vorige week nog heel blij met het aantal aangekomen kilos (6) Na afgelopen weekend, ik weet niet wat ik heb gedaan, Ik zal wel teveel eten ben ik twee kilo aangekomen. In een paar dagen tijd. Pffffff dat moet komende weken niet doorzetten.

Morgen drukke dag, eerst controle en voorlichting in het ziekenhuis, dan gerepareerde auto eindelijk ophalen. Doorrijden naar Hardewijk. Via mijn werk heb ik daar een teamuitje. Ik voel me goed, dus ik vind het wel lekker om er even tussen uit te gaan. Collegas gaan parasailen. Dat is wel jammer dat ik daar niet aan mee kan doen.

Dus voor alle dames waar morgen wat gaat beginnen:-) SUCCES!!!!

Lfz Ig

Geplaatst

Shanna, meis wat een klein popje dan zeg, wel wat makkelijke om er eruit te krijgen gelukkig misschien dat dat dan eens het leuke aan jou zwangerschap is;)

Wel een lekker vooruitzicht vrijdag voor 12:00 je kleintje in je handen heerlijk.... meis laat het over je heen komen.

Mijn vocht in de voetenen benen nemen helemaal niet af heb ze smorgens ook nog net zo dik alleen 's avonds doen ze ook nog eens zeer en ik heb ze al de hele dag hoog liggen als het niet beter wordt dan toch maar weer is naar het zh voor een extra controle ( moest ik ook maar wil niet;))

Iggie wat lekker nog even erop uit heerlijk geniet ervan en inderdaad jammer dat je niet mee kunt doen.

Wat betreft het gewicht ben hier afgevallen deze week maar dat na het weekend niet meer zo zijn ben ik bang gaan zaterdag met onze beste vrienden uiteten ( ipv babyshower) lekker luxe en uitgebreid heerlijk...

Jessi, balen meid hopelijk geeft de orthopeet aan dat het misschien inderdaad beter is een kslaten we daar op hopen.

Eer, hoe gaat het vandaag met jullie kleine meid?

Quin, en met jullie mannetje gaat het vandaag weer iets beter?

Eer en Quin hopelijk mogen jullie snel jullie kleine meenemen naar huis wandt dan begit het echte genieten echt dan hword je niet zo geleeft als op het ZH.

Geplaatst

We zijn nog niet uitgeschakeld... Het kan nog steeds! Ned moet 2-0 winnen van portugal en dan moet denemarken winnen of gelijk spelen tegen duitsland.

Voorlopig nog lekker oranje. Minstens tot zondag!!

Geplaatst

beetje obstinaat......hahahaha

Trouwens denemarken moet verliezen en ook geen doelpunten halen Sandra

Alleen de eerste twee gaan door

gr shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden