Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@shanna, spannend heel veel succes! zet hem op :-)

@eer fijn dat jij je zelf al weer goed voelt!! fijn dat je vandaag lekker naar huis toe mag!

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Shanna, succes. hahaha wij krijgen een soort live verslag

Eer fijn dat je naar huis mag, en de kleine?

Rest van de dames , rustig aan. Ik ga zo lekker even naar de yoga, helemaal ZEN!!

lfz Ig

Geplaatst

òww shanna goed bezig!

iggi have fun bij de yoga!

Ik heb weer zo beroerde nacht gehad met rugpijnen, ga nu maar eens lekker in bad

wie weet helpt het :-)

Geplaatst

Go shanna go shanna! ;)

Eer fijn dat je je zo lekker voelt!! Zo lekker naar huis. Hoe is het met de misselijkheid van Y?

Sas, rugpijn...... Hmmmmm ;)

Hier ook, drukkend gevoel op de buik, rugpijn en wat misselijk....

Om zot te worden. Lol.

gister rondleiding in zkh gehad. Die verloskamers zijn echt prachtig daar! Daar zie ik me wel liggen ;)

Manlief heeft net z'n tel laten vallen, heel het beeldscherm aan gruzelementen. Handig met een hoogzwangere crouw en hij moet vanavond de kinderen haken (betekend 4 uur weg van huis)

NIET LEUK!!!!

Geplaatst

Shanna, succes vandaag!!

Maak je geen zorgen om het gewicht, Vince woog bij de geboorte ook maar 5 1/2 pond en mocht meteen mee naar huis!

Geplaatst

Wow, een live bevallingsverslag van Shanna! Zet m op meid, nog eventjes en dan heb je de kleine in je armen!

Eer: fijn dat je je al zo fit voelt en naar huis mag. Ik heb net een rol wc papier in de koffer gedaan, thanx!

Sandra: stomme actie van je man, zeker nu. Kun je simkaartjes wisselen zodat hij vanavond jouw toestel mee kan nemen?

Ik ben gister ook naar het zh geweest voor de info avond. Wel foto's gezirn van de kwaamsuites, maar met 70 man konden we geen rondleiding doen. Info was verder erg opppervlakkig, zonde van de tijd dis. Maandag hebben we een intake op de verlosafdeling omdat ik dus al een medische indicatie heb gekregrn, we mogen dan ook de kraamsuites zien. De foto's beloven al veel goeds: eigen kamer met bedbank voor partner, eigen keuken en badkamer, tv, luie stoel. Vriendlief vond het alleen minder dat je dus zelf ook meteen voor de kleine moet zorgen (wel met zh kraamhulp) dus de eerste nacht ook zelf luiers moet verschonen, haha.

Eer: haha, bekkenbodem van staal! Arme Y. Ik hoop dat ze snel opknapt.

Quin: kan me voorstellen dat je je alles behalve sexy voelt met een dubbele borstkolf. Maar het is voor een goed doel! Gaat L al een beetje vooruit?

Geplaatst

@sandra niet erg handig van de foon haha , idd misschien het sim kaartje even verwisselen want je weer maar nooit

Jij dus ook al rugpijn en misselijk enzo! niks aan he

Kan je s,nachts nog wel een beetje slapen?

@jessi dat klinkt goed die kraamsuite! ben benieuwd maandag

Ben ook wel erg benieuwd hoe het met shanna is...

Geplaatst

Hallo dames....

Onze dochter "Nore Vajèn Lize T." is vandaag geboren

Rond 14.44 uur. Ze is 51 cm en weegt 3060. We zijn super trots op haar!

Ze drinkt al uit mama's borsten. Morgen mogen we naar huis!

Het is super super snel gegaan! Eigenlijk te snel.....

Geplaatst

Shanna gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een prachtige namen! En ze is dus niet zo klein als je verwacht had, en lang, super zeg. Lekker bijkomen nu en morgen al naar huis. Geniet van jullie meid!

Geplaatst

Shanna gefeliciteerd. Fijn te lezen dat alles goed is gegaan en dat jullie morgen naar huis mogen. Geniet ervan!!

lfz Ig

Geplaatst

Eerst moest ik naar de OK., voor de ruggeprik, de anesthesist had geen tijd om naar de afdeling te komen, dus maar andersom....

Rond 10.30 eindelijk aan de weeënopwekkers.

Voor mijn gevoel gebeurde er maar weinig...

Rond 14.30 toch wel pijnlijk en persdrang... Rond 14.44 geboren!

Verloskundige had geen tijd om mij in de stijgbeugels te zetten, (helaas.... bekken...).

Het ging zo snel... Te Snel... Weeën waren heel heftig....

Heb niet hoeven persen.... De weeën deden hun werk.

Ben zelfs niet ingescheurd niets!!!

Een hele rare en pijnlijke ervaring... Pffff.

Gr. Shanna

Geplaatst

Shanna, ik ben benieuwd hoe het met je gaat! De gyn had gezegd voor 12 uur.....

Misschien is het al achter de rug en lig je bij te komen met je schatje in je armen.

ik hoop het voor je! En anders: hou vol! Je kunt het!

Eer, hoe gaat het? Ben je nu thuis?

raar idee hoor dat je kleine meid nog even moet blijven.....

Quin, heb jij al enig idee wanneer Liam mee naar huis mag? Watvoor dingen moeten nog verbeteren?

Iggie wat vervelend dat je hele dag in duigen is gevallen..... Je had juist zoveel plannen! Heb je vannacht wel goed geslapen? En na de yoga helemaal ontspannen.......

Sas heeft je bad vanochtend geholpen?

Sandra, nu maar hopen dat je op tijd op die mooie verloskamers bent tegen de tijd dat het gaat beginnen!

Wel vervelend dat je je niet goed voelt....

Jessie, die kraamkamers klinken idd erg goed! Ben benieuwd of ze hun belofte waarmaken als je ze maandag mag bekijken.

Voor mij nog 1 week werken......

pfffff ik heb het helemaal gehad!

gelukkig nog maar 3,5 dag maar toch.....

vandaag liep ik echt rond te waggelen, volgens mij is de kleine echt aan het zakken, dat mag ook wel, ben ik hopelijk een beetje van het maagzuur af.

vanavond ben ik lekker een avondje alleen thuis, vanmiddag op het werk al warm gegeten dus zo even een broodje en is het tijd voor een lekker bad denk ik! En dan lekker vroeg naar bed. Mmmmmm, zin in!

Geplaatst

Oh!

ik was te lang aan het typen, nu heb ik shanna's bericht gemist!

Shanna, gefeliciteerd met jullie dochter!

een rare en pijnlijke ervaring...... Maar met een prachtig resultaat!

mooie naam, en haar gewicht is ook netjes!

fijn dat jullie morgen al naar huis mogen!

geniet van je wondertje!

Geplaatst

shanna gefeliciteerd, en wat een mooie namen heeft zij!!! erg fijn dat alles goed gaat met jullie en dat je morgen al lekker naar huis toe kan! geniet er van!

@daantje ja wat is het werken pittig he de laatste dagen, nog even doorzetten!!! geniet van je avondje en je bad!!

o ja bad heeft wel wat geholpen vanochtend moet ik vaker doen hihi ;-)

fijne avond all

Geplaatst

Shanna, gefeliciteerd daar is ze dan.

Wat een mooie namen hebben jullie jullie meisje gegeven zeg!

Goed om te horen dat jullie het goed maken en morgen naar huis mogen.... nu heerlijk genieten dat heb je wel verdiend.

@ rest kom later terug benecht helemaal op slaap super slecht en onze dochter vind het leuk om vanaf 05.00 niet meer te willen slapen...

Geplaatst

Shanna ... Gefeliciteerd met je moppie ... Goed gedaan hoor en wat snel een turbo bevalling!

Oh ik ben jaloers hoor dat je morgen SAMEN maar huis mag.

Geniet ... Geniet ... Geniet.

Y ziet momenteel geel maar hoeft nog niet onder de blauwe lamp.

Glucose toediening die ze krijgt via infuus is met een derde verminderd en ze krijgt nu wat meer voeding 20 ml en zo moet ze het zelf toch voor elkaar gaan krijgen om suikers aan te maken.

Vanavond was ze lekker pittig en wakker toen pappa haar de fles gaf en verschoonde.

Alleen zo .ut dat je dan je kindje daar moet achterlaten.

Nou ik zal nog ff moeten doorbijten en hopelijk na t weekend dat ze mee naar huis mag.

Liefs eer

Geplaatst

Lieve eer

Ik hoop ook voor jullie dat madam zo snel mogelijk mee mag naar huis.

Want idd elke zonder haar naar huis..... Kan me heel goed voorstellen dat het je veel pijn en verdriet doet.

Ik zal voor jullie duimen!

Gr. Shanna

Geplaatst

Nou ik ben nu dus uit mijn adrenaline boompje gevallen!....

Is ook logisch eigenlijk.

Nore voelt zich helaas niet zo top... Ze heeft nog veel last van vruchtwater, spuugt deze ook elke keer op...

Vannacht ook niet willen drinken.

Zostraks nog eens proberen.

Bij mijzelf zijn de klachten weer terug gekomen als voor de bevalling.

De weeën zijn ditmaal vanwege krimpen baarmoeder...

Maar goed... Dit schijnt er allemaal bij te horen.

Dames het is zo super om je humpie te zien, voelen, ruiken etc!

Wens voor iedereen dat jullie niet al te lang meer moeten wachten en dit ook gaan meemaken.

Quin... Hoe staat het met jouw kleine man? Al een idee, wanneer thuis?

Gr. Shanna

Geplaatst

Shanna, gefeliciteerd met N. Wat een mooie namen en ook apart. Hoop dat ze vandaag opknapt en in ieder geval mee naar huis mag.

Eer, geel zien heeft L ook gehad en vond zelf dat ze te lang hebben gewacht met hem onder de lamp te leggen, vlgns mij heeft hij daar veel kracht mee verloren. Ze worden ook suffig. Was wel een sneu gezicht met zijn Billie brilletje op.

L gaat vooruit hij is 25 gram aangekomen. Nu moet hij eerst zijn flesjes weer leeg gaan drinken en dit 2 dgn doen dan mag hij ws as vrijdag mee naar huis.

Het is zo onwerkelijk maar vandaag is hij al 1 week oud;-)

Meiden jullie nog succes met de laatste kwaaltjes en hoop dat we ergens in september met elkaar kunnen daten om onze kanjers te laten zien.

Liefs Quin

Geplaatst

Tip: leg alvast wat nat kraamverband in de vriezer, heerlijk na de bevalling voor onderkantje geeft zo'n verkoeling;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden