Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames, dames er is nieuws!

ik ben er gewoon helemaal enthousiast van!

Eer is bevallen!

het was een stuitbevalling, ze had weinig persdrang maar ze heeft het gered.

Kwart voor 5 is hun dochter Yentl geboren.

haar gewicht is 2750 gram dus een echt kleintje.

Geplaatst

Eer van harte gefeliciteerd met jullie dochter

Goed gedaan man ze wou nie gedraaid worden haha

Geniet er van en wat een mooie naam

Liefs Jessica

Geplaatst

Vandaag was ik op mijn werk, en dat is in het ziekenhuis waar eer ligt.

maar ik wilde haar natuurlijk niet storen dus ik heb een kaartje geschreven en die afgegeven bij de verpleging.

Met mijn tel.nr erop voor het geval ze geen tijd of puf had hier in te loggen dat ik het kon doorgeven als ze dat wilde.

blijkbaar heeft ze hem gehad want ze heeft me een sms-je gestuurd met de vraag of ik het goede nieuws aan jullie door wilde geven.

Haha, het voelt helemaal als een verjaardagskado dat ik het jullie mag vertellen!!!

Groetjes danielle

Geplaatst

EER Gefeliciteerd!

Hé hé eindelijk! Dat duurde lang?

Hoe gaat het met je?

Heb je nog veel pijn?

Knap gedaan hoor, een stuitbevalling!

Geniet maar lekker van je dochtertje.

En laat je maar veel verwennen!

Liefs shanna

Geplaatst

Goed geregeld Daantje.

Eer geweldig te lezen dat je dochter is geboren. Ik hoop dat het met jullie beide goed gaat en dat jullie snel naar huis kunnen.

Lfz ig.

Geplaatst

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje (een jongen!!!) (af en toe actief)

03 juli 2012 - Iggie (een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978 (een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79 (een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna (een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer (verrassing!!!)

08 juli 2012 - Quin (verrassing!!!)

*12 juli 2012 - Esly ,helaas weer te vroeg bevallen van een prachtige zoon...*

15 juli 2012 - Sandra81(een meisje!!!)

18 juli 2012 - Chantal33 (een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27 (een meisje!!!)

22 juli 2012 - D@@ntje (verrassing!!!)

29 juli 2012 - EmvElin (jongetje en meisje!)

Bevallen!

8 juni 2012 - Quin van zoon L.iam

12 juni 2012 - Eer van dochter Y.entl

Geplaatst

Meiden wat hebben jullie veel geschreven. Bedankt voor de felicitaties en Sandra bedankt voor het invullen vh lijstje.

Mmet Y.entl gaat t goed haar bloedsuikers waren veel te laag dus ze ligt nu in de couveuse. Maar eet als een dijker:-)

Moeders heeft een knipje gehad dus heeft n zeurderig onderkantje maar who cares.

We zullen nog wel n 2 daagjes hier moeten blijven maar ik vind het prima.

Meiden ik ga lekker slapen en dromen van mijn poppetje:-)

Ps Daan het kan nog net, super lief je kaartje en gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik sms je vd week nog even mss dat je ff boven kan langs wippen donderdag of zo ..

eer

Geplaatst

Eer, knap gedaan meis en gefeliciteerd met jullie dochter.

Geniet er van en een hele mooie datum 12-06-12.

Liefs Quin

Geplaatst

Eer jaaa daar is ze dan eindelijks!!!!

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter wat een super mooie naam hebben jullie haar gegeven zeg!

Fijn om te lezen dat jullie het goed maken!

geniet van deze tijd!

Daan super actie hihihi!

Geplaatst

Hoi,

Helaas gaat het niet zo lekker met onze kleine man.

Hij heeft moeite om zijn fles leeg te drinken en valt dus gewoon in slaap tijdens de voeding, we moeten hem continu activeren zodat hij blijft zuigen.

Nu ligt hij ook onder de warmte lamp voor de gele kleur, heeft een hele mooie naam ben alleen kwijt wat dat is.

Zijn temp is nu wel stabiel.

Kinderartsen gister gesproken en die doen nog geen uitspraken maw ze zeiden hij is nog niet stabiel genoeg.

Het is wel echt zwaar om 4 x per dag op en neer te crosser voor de voedingen en tussendoor kolven, rusten en dan moet je ook nog zelf zien te eten.

Ben bekaf. Maar voor dit mannetje heb je alles over.

Ben zo blij, gelukkig en dankbaar dat we dit mogen mee maken.

Lees dus wel met jullie mee en wens jullie sterkte met de laatste loodjes maar puf om te reageren op iedereen heb ik niet.

Liefs Quin

Zet hem op meiden

Geplaatst

Hoi Quin das wel waar idd 4x op en neer en dan nog alles tussendoor doen.

Hopelijk gaat het per een stukje beter met je zoon en zal hij eerdaags wat meer energie/ kracht hebben om zijn voeding te kunnen nuttigen zonder in slaap te vallen.

Gisteravond had moppie der duimpje uit n zwachteltje gemoffeld en t voor elkaar gekregen om der duimpje toch in der mond te frummelen .... Zo schattig

meiden ik verwacht dit weekend de volgende baby toch Shanna jij bent nu hoor.

Hou jullie goed en ik post af en toe wat en leef zeker mee maar reageren zal niet uitgebreid lukken.

Eer

Geplaatst

Lees zwaar ipv waar. Site is vernieuwd zeg .. Zeker als je met phone kijkt.

Zal is kijken of ik foto kan plaatsen . Helaas dat lukt nog niet .

Geplaatst

Eer, geloof dat onze beebs de datum 8 juli echt niks vonden;-)

Gaat alles goed met de dame? En wat een leuke naam hebben jullie voor haar uitgezocht.

Ha ha en alleen wij lijken al wakker te zijn, nog geen uitslapen bij....

Geplaatst

Eer, wat fijn dat het goed gaat!

Schattig dat ze haar duimpje per se wilde hebben!

Doe vooral heel rustig aan, geniet van jullie kleine meid.

Vandaag moet ik naar het ziekenhuis in hoofddorp (voor mijn werk).

Ik zou het heel leuk vinden om even te mogen gluren donderdag, kijk maar wat voor jullie uitkomt. Misschien gaat het zo goed dat jullie al lekker naar huis mogen!

Quin, wat zwaar telkens op en neer. Vervelend dat het nog niet helemaal lekker gaat met de kleine man.

Hopelijk gaat hij snel beter eten en wordt zijn billirubine (gele kleur) snel lager door die lamp.

Hoe is het verder met jóu, moe natuurlijk. Red je het verder wel? Genoeg hulp thuis?

Shanna, nu ben jij aan de beurt hoor!

Sandra, handig dat lijstje! Ik zie dat ik nog de enige ben die niet weet wat het wordt!

Geplaatst

Quin, wat spijtig om telezen dat jullie kleine man zoveel moeite nog heeft hopelijk komt daar snel verbetering in en mag hij snel mee naar huis.

Maak je niet druk wat betreft posten hier we snappen allemaal dat daar nu niet je hoofd naar staat maar als er iets nieuws te melden is ( mee naar huis bevoorbeeld) dan laat je het ons wel even weten hé?

Eer wat schattig nu dus al een duimzuigertje hihihi. meid ook voor jou geld het zelfde.

'Wij hopen jullie snel te volgen.

Hier weer een beroerde nacht gehad dus maar moest eten en insuline spuiten dus kruip nu weer inmijn bed.

Vinden jullie het nu via de mobielook een helhet duurd onzettend lang voor je iets kunt lezen laat staan posten grrrrrr.....

Geplaatst

Ja eer...

Nog 2 nachten slapen

Bij die gedachte raak ik al en paniek en euforie tegelijk!

Heel raar omvan tevoren te weten dat je op die dag je kleine in de armen gaat houden.

Van alles gaat er door me heen ... Maar het belangrijkste... Laat haar alsjeblieft gezond zijn!!!

Verder hoe dichter de tijd nadert hoe banger ik word voor de bevalling.

Trouwens Chantal wel raar trouwens dat jij vrijdag op controle komt en ik daar dan waarschijnlijk lig te puffen?!!

Quin hoop echt voor je dat je snel met kleine man naar huis mag...

Zo is het toch anders als je zelf had voorgesteld.

Alles zal wel goed komen maar toch ...

Vanmiddag laatste controle en echo ... Heel raar maar dat vind ik zelfs spannender dan normaal!

Gr. Shanna

Geplaatst

Shanna,

succes vanmiddag bij de echo en wat betreft de bevalling gaat helemaal goed komen hoor!

Ik hoef vrijdag niet voor controle ziemijn eerdere bericht alles was namelijk wat beter of het zelfde dus hoef dinsdag pas weer terug te komen.

Geplaatst

Wat trouwens ook wel raar is,... Heel raar.

Aanstaande vrijdag moet een goede school Riens van mijn man samen met zijn vrouw voor controle naar de verlos.

Zij zitten helemaal in het begin stadium om een kleine te krijgen wat niet zo makkelijk gaat.

Het afgelopen jaar is zijn vrouw twee keer zwanger geweest en twee keermonde dit uit op een missed abortion.

Ze is nu heel pril weer zwanger (5 weken) maar is nu gaan bloeden.

Telkens rond de 4de 5 de week gaat het mis. Nu gaan ze kijken of het weer mis is.

Hoop het niet voor ze.

Maar het dubbele is dus dat ik op dezelfde dag op dezelfde afdeling ons hele traject afrond met het bevallen/ krijgen van ons kleine meid.

Shanna

Geplaatst

Quin pittig hoor 4x perdag heen en weer, hopelijk knapt je mannetje snel op en kunnen jullie samen snel lekker genieten thuis

@eer fijn om te horen dat alles goed gaat!, en wat schattig dat ze lekker aan het duimen is hopelijk kunnen jullie ook snel naar huis!

@shanna succes bij de echo vandaag! kan mij goed voorstellen dat het spannend is. Het lijkt mij echt een vreemd idee dat je het weekend je kindje bij je heb. Maar komt goed dat weet ik zeker!!!

@chantal, hopelijk kan je nog wat slapen!

Geplaatst

Eer: van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een super mooie naam heeft ze gekregen. En wat schattig dat ze nu al duimt. Geniet van jullie kleine meid. Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen.

Quin: wat sneu dat het nog niet zo lekker gaat met Liam. Ik hoop dat hij snel aansterkt en dat het drinken dan ook beter gaat. En dikke knuffel voor jou, wat zal het zwaar zijn om steeds op en neer te gaan! Knap van je dat je tussendoor ook nog kolft.

Shanna: succes vandaag met de echo. Nog twee daagjes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden