Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Even kort, morgen meer.

Shanna: was je serieus van plan om de stad in te gaan om kleertjes te gaan kopen? Hahahaha! Even vergeten dat je net een kind gebaard hebt? Sorry hoor maar ik vind het erg komisch. Lekker op internet bestellen, heb je het de volgende dag in huis. Noppies heeft nu uitverkoop :-) Of je man/moeder op pad sturen. Eerst een beetje aansterken, shoppen komt wel weer.

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ohhh shanna, dat is wel heel naief!Maar ook wel schattig dat je dat van plan was...Je hebt een hele prestatie geleverd met fe bevalling en dan ook nog de BI je moet echt nog herstellen!En idd wat jessi zegt op internet kan je alles bestellen en anders wil iemand het vast wel voor je halen.Maar ik snap jet ergens ook wel hoor. Je hebt al zo'n tijd rustig aan moeten doen omdat het allemaal niet zo makkelijk ging. Nu voel je je een soort van vrij en wil je zelf weer dingen doen.Voor je eigen gezondheid moet je gewoon nog even rust houden.Chantal, spannend hoor wanneer ze gaan inleiden!Ik ben benieuwd of je de eerstvolgende bent of iemand er toch nog tussendoor glipt!Alles was bij mij weer goed bij de vk. Het kindje ligt prachtig op schema. Al die heisa over een te hoog BMI er is gewoon niks aan de hand.

Geplaatst

Nu nog even waarom ik nu nog wakker ben....

Ik kan gewoon niet slapen door het wiegje.

Ik ben alleen maar aan het piekeren.

Vandaag heeft mijn man eindelijk ons familie wiegje op mogen halen bij de winkel waar we het opnieuw hebben laten bekleden.

Hij had het meegenomen als verassing, dus ik helemaal blij want dan zijn echt alle meubeltjes binnen.

Maar toen pakte we het uit.....

En het is niet zoals we besproken hebben, en wat il in mijn hoofd heb.

Het hemeltje is heel mooi, in fe strakke stijl die ik wilde.

Maar het wiegje niet.

Het zijn eigenlijk twee soorten stijlen, het hemeltje strak en recht. En de wieg klassiek met roesjes.

En laat ik nu net niet van roesjes houden.

Maar ja, ijsbrand heeft het betaald en meegenomen (zonder te kijken)

En het is echt knap gemaakt. Het is alleen niet wat ik had besproken en wat ik wil.

En ik zit nu voorbij de 35 weken, als het overnieuw moet is het misschien niet op tijd!

Ik baal er zo van!

Ik had mij zo erg verheugd op dit wiegje.

En nu tja, wat nu?

Ik ben morgen vrij en ijsbrand neemt morgenmiddag vrij dan gaan we alles weer in de auto laden en opnieuw naar de winkel.

Ik hoop dat ze het nog goed en snel kunnen oplossen.......

Nou, een heel verhaal hopelijk kan ik nu slapen nu ik het van mij af heb geschreven.....

Weltrusten allemaal!

Geplaatst

Hoi meiden,

Minous en Dee dank jullie wel !!

Vandaag is de grote dag... WE GAAN YENTL OM 9.00 OPHALEN.

Shanna ... Mijn vriend had op de dag vd bevalling op voorhand twee pakjes mt 44 gekocht ... De gyn en assistente die zelf moeder zijn konden bij binnenkomst hun ogen er niet vanaf houden ... Ze vonden het zo klein en schattig. Volgens mij gekocht

bij de prena.tal.in mt 50 verzuipt y ook nog.

Daan nog 2 dagen en hoop dat t met je wiegde lukt.

Chantal voor jou nu ook spannende dagen op komst... Nog ff

Emvelin , jij doet t ook goed hoor en goed dat ze je goed onder controle hebben. Hopelijk trekt je zoontje nog n bij qua gewicht.

Ik vergeet natuurlijk dames ... Niet expres hoor.

Nog ff raar praatje.. Ivm knip is naar t toilet gaan voor nr2 nou niet echt n Retie maar heb het uitgevonden hoor... Gewoon staan dan staat er geen druk op mijn hechtingen. En voor aambeien vraag om recept curanol tabletten en zalf de mijne zijn bijna weg .

Ik ga nog ff snoezen want slapen lukt niet meer ben ik bang.

Kraamhulp komt ook nog voor twee dagen dus ik ga me nu laten verwennen ..

liefs eer

Geplaatst

Eer wat fijn dat je je meisje mee naar huis mag nemen, lijkt mij wel een speciaal om der lekker op te halen en mee te nemen! heerlijk voor jullie

Lekker genieten!

@daantje fijn dat alles goed was bij de vk! hopelijk komt het ook goed met het wiegje . wie weet kunnen ze het snel oplossen voor je :-)

@shanna dat is ook wel erg snel dat je de stad in wil haha, komt allemaal vanzelf weer eerst eventjes je rust nemen

Geplaatst

Eer, wat geweldig dat Yentl vandaag mee mag!

Geniet van je kleine meisje, en laat je maar lekker verwennen nu de kraamzorg nog even komt.

Geplaatst

Yesss Eer Yentl mag mee naar huis wat een geweldig nieuws meis geniet ervan!

Ga mij nu snel klaar maken over een uurtje hebben wij onze echo en horen wij wanneer het gaat gebeuren ( poefff wil vandaag wel;))

Geplaatst

Wat fijn dat Y naar huis mag, geeft een hoop rust lijkt me. Dat heen en weer gerij lijkt me erg vermoeiend.

Shanna, moest wel lachen hoor om je plannen voor de stad. Mijn eerste uitje na bevalling van Elin was de brievenbys 5 minuten verderop, en dat was al een onderneming haha

Daantje, fijn dat alles goed was!

Succes chantal, hoop dat je nu wat te horen krijgt!

ikzelf mag om 10.15, hoop dat het jongetje iets bijgegroeid is!

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Eer geweldig nieuws dat je de kleine vandaag mag ophalen. JIPPIE!!!!

@ Chantal, jeetje spannend zeg, waarschijnlijk ben je de volgende. En als ze je gaan inleiden volgende week, dan ben je 37 weken. Als ik het goed heb begrepen dan mag een kleintje toch ook meteen mee naar huis. Lijkt mij zo afschuwelijk wat Quin en Eer moeten mee maken.

@ Daantje, nog twee daagjes werken. Kijk je er naar uit? En tja dat wiegje, dat is echt balen. Ik vind wel, dat als ze het verkeerd hebben gedaan er alles aan moeten doen, het zo snel mogelijk op te lossen. Heb je iets op papier staan om mee te wapperen als bewijs. Dan werken ze maar over!!!!!

@ Sandra, hoeist het met jou, lekker je wasjes aan het wegwerken, las ik op fb

@ Emvelin, voor jou nu ook spannend, Ik hoop dat het jochie lekker mee groeit met zijn zusje en dat je in ieder geval de 37 weken kan volmaken. Nog even volhouden!

Hier alles rustig. Nu precies 38 weken. Ook geen voorweeen meer. Maar ja als ze toch nep zijn, waarom zou ik ze dan willen hebben:-)

Zit wel een beetje te wachten tot dat de kleine zich aan dient. Ik word een beetje ongeduldig. Zeg ook elke dag tegen mijn buik. Kom er maar Uitttttttt!!!!

Maar hij is nu al stronteigewijs. En dat is vast met een goed reden:-)

Vorige week zo n goede controle gehad dat ik niet eens deze week terug hoeft te komen, maar een week mag overslaan.

Oftwel ik heb eigelijk niets te klagen.

Oja Shanna, lekker in je bed blijven.Er komt straks een tijd dat je zou willen dat je je bed in kon:-)

Lfz Ig.

Geplaatst

Eer: wat heerlijk dat Yentl mee naar huis mag, geniet ervan!

Daantje: kan me goed voorstellen dat je van slag bent door het wiegje. Maar het komt vast goed vanmiddag! En dan ligt jullie kleintje er over 5 weekjes heerlijk in te slapen.

Chantal: succes met de echo straks. Ik hoop ook dat je heel snel mag gaan bevallen!

EmvElin: jij ook succes straks, hopenlijk is het ventje goed gegroeid. Echt knap dat je het tot nu toe zo goed doet met 2 babies in je buik!

Hier straks ook naar de gyn. Ze belde gisteren om door te geven dat ze mijn orthopeed gesproken had, een ks is volgens hem zeker niet nodig. Straks dus bespreken wat voor mij de randvoorwaarden zijn voor een gewone vaginale bevalling. Pijnbestrijding, hoe lang doorgaan etc. Wel lastig hoor om me hier overheen te zetten. Maar ik heb echt vertrouwen in.deze gyn, ondanks dat ze geen ks wil doen is het een heel fijn mens.

Nu snel douchen en aankleden. Ik heb tegenwoordig 1,5 uur nodig om de deur uit te komen, hihi.

Geplaatst

Nou, ben maar eens achter de pc gaan zitten. Kladblok erbij zodat ik gewoon terug kan bladeren, zie dat ik al 2 pagina's niet gereageerd heb. Shame on me!

Het word spannend he, wie nu gaat beginnen.

@iggie,

Op zich wel lekker dat de voorweeen gestopt zijn. Maar ik zou toch ook ziets hebben, van zet nou door! Hihi.

@chantal,

Voor jou word het ook spannend! Ga je de eerste zijn?

Hoe laat moest je vandaag??

@Daantje,

Meid wat balen van die wieg!! Ik zou gelijk terug gaan, en eisen dat ze herbekleden. Ik neem aan dat alle wensen zijn doorgesproken. Niet iedereen houd van ruches. Pfff, hoop echt dat het nog gaat lukken!

Daantje, je mag echt aftellen! En mijn laatste dagen had ik ook geen zin in! Gewoon tijd voor verlof!!

Nog ff meis!

@Jessi,

Meid balen van de ks, maar gelukkig heb je flink vertrouwen in de gyn! Dat is zoooo belangrijk!

Ben benieuwd wat de afspraken allemaal gaan worden. Blijf het nog steeds apart vinden dat je heel je leven hoort dat je niet natuurlijk kan bevallen, en dat zomaar ineens het tegenovergestelde word gezegt.

@eer,

jullie meissie is thuis!!!!!!! Oh wat moeten jullie de koning (en koningin) te rijk zijn! Doet ze het goed?

@quin,

hoe is het met jullie stoere L?? En hoe is het met jou? trek je het nog een beetje?

@emvanelin,

hoe was het bij de controle? is het kereltje wat bijgegroeid? Hoop het wel.

Respect voor je meid, met 2 in je buik!!

@shanna,

Hoe is het met N? En jij, mafkees! Een hele snelle bevalling, al de hele zwangerschap niet mobiel. En jij denkt dat je dan zomaar even kunt gaan winkelen?? Mutske!

Oke nu denk ik iedereen weer gehad te hebben....

Hier ff wat minder.

Vanmorgen weer naar de Huisarts, die schimmelinfectie was weer terug. (was bijna weg) maar nu zit de hele boel van onder potdicht. Dus een kweek afgenomen en urine ingeleverd. Moet donderdag bellen voor de uitslag.

Maaar.... Ja zegt ze, doordat de hele boel dicht zit beneden (eendenbek ging al niet eens) is het nu niet aan te raden om natuurlijk te bevallen.

Ten eerste, mocht het clamydia zijn (waardoor we uberhaupt aan ivf zijn geraakt) dan kan het kindje tijdens de bevalling ooginfecties oplopen.

Ten tweede omdat het mij vreselijk veel pijn zal gaan doen.

Dus ze raad aan het even goed door te spreken met de vk. Afhankelijk van de uitslag van de kweek, raad zij een ks aan.

Ik heb ff lekker potje zitten janken daar. Een ks... Daar zit ik nu echt niet op te wachten. Ik hoop dat ze donderdag weten hoe of wat, zodat het aangepakt kan worden en ik er voor de bevalling vanaf ben.

Daarnaast heeft ze me voor 20 dagen opnieuw maagzuurtabletten meegegeven, ze denkt dat voor die tijd de bevalling wel is ingezet.

Gelukkig snapte ze helemaal dat ik het kotsbeu ben. Dat scheelt wel, dat je begrepen word.

Ach en verder kloten we hier wat aan, idd wasjes opruimen, stofzuigen, boodschapjes doen, kind naar school en weer halen... Zo blijf je bezig!

Maar ik doe wel als de kleine man naar school is 's middags een tukkie. Anders red ik het niet.

Voel me zo'n watje!!!!! PFFFFF!

Maar goed genoeg gezeur. Hopen dat ik donderdag de uitslag heb en we kunnen gaan behandelen!

Fijne dag ladies!!

Geplaatst

Sandra: goed bezig! Wel erg balen van die schimmel, of wat het ook maar is. Kan het niet gewoon van het indalen zijn dat deboel dicht leek te zitten? Bij mij staat er ook druk op nu van onderen, en voelt het wat gezwollen. Ik hoop zo dat je geen ks nodig hebt hiervoor! Wanneer moet je weer naar de vlos?

Hier alles goed. Afgesproken dat ik begin met een vaginale bevalling, als het niet vordert wordt t alsnog een ks. Ze gaat toucheren en evt inleiden met 40 weken, dus niet te lang afwachten als het niet vordert. En verder geen kunstverlossing (tang) als onze meid er niet door past, tenzij het een noodgeval is.

De buikomtrek van onze meid is nog steeds flink (al vanaf 20 wk echo). Ze zit op/boven de bovenste lijn van de groeicurve, dus ik moet morgen een glucose test doen in het zh (met zo'n vies suikerdrankje). Mocht ik zwangerschapssuiker hebben dan kan ze eerder dan 40 wk gaan inleiden. Vind het wel raar dat de vlos nooit zo'n test heeft laten doen, want het is dus al 18 weken een flinke baby. Ben benieuwd morgen...

Geplaatst

Hey jes, het is niet de boel dicht leek te zitten. Het zit dicht. De buitenkant EN binnenkant zijn ontstoken :(

Maar fijn dat ze niet te lang bij je gaan wachten! Kun je je hier in vinden?

Geplaatst

Meiden lees wel mee maar heb echt geen puf om te reageren. Van mijn kruin tot punt grote teen ben ik afgemat.

Mijn leven bestaat uit kolven, ziekenhuis rijden, voeden weer terug racen en dan weer kolven enz enz.

Mijn variatie bestaat uit wat ze hebben in hef restaurant in het zkh.

Het goede nieuws is dat L goed vooruit gaat, hij heeft doof wat hij met de fles en borst moet doen.

Helaas mag hij nog niet mee naar huis. Reden dat hij beter moet drinken en de 2e reden waar ik ERG PISSIG over ben is dat iemand een kind mee heeft genomen die de waterpokken had. Hoe DOM kan je zijn?

Eer, geniet van je nog resterende kraamdagen en van jullie moppie.

Jessi

Geplaatst

Oh Quin! De waterpokken???? Echt onvoorstelbaar!!!

Hier op de kraamafdeling en kinderafdeling mogen geen andere kindjes komen dan broertjes of zusjes. Neven en nochten hebben pech.

Oh wat K!!

Ik hoop dat hij echt snel wat meer drinkt, zodat mama ook kan gaan genieten! Let goed op jezelf he meis?

Ff knuffel!!!

Geplaatst

Sandra Hopelijk krijg je donderdag goed nieuws en kunnen ze je helpen ermee, ks lijkt mij idd ook niet alles!

@Quin logies toch dat je nu de tijd niet hebt om te reageren, is ook helemaal niet erg!

wat belachelijk waterpokken????? idd erg dom!

Hopeijk kan je snel je mannetje mee aar huis nemen, en keert de rust weer een beetje terug!

@jessi fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt nu! komt goed je bent in goede handen daar!

@Daantje hoe is het afgelopen met het wiegje?

Ik lig de heledag al in mijn bed filmpjes te kijken haha echt te erg!

Ga er nu maar eens uit

Geplaatst

Chantal, hoe was de echo?

wanneer gaat het gebeuren? Spannend hoor!

Emvelin, hoe was de echo bij jou? Houd de kleine man de kleine meid een beetje bij?

Iggie, wat een eigenwijsje is het dat hij nu niet naar zijn mama luistert ;-)

wel fijn dat je geen last hebt van voorweeen en dat alles lekker gaat, het is nu echt afwachten!

Jessie, wat een raar idee dat je altijd hebt gedacht en gehoord dat het een KS zou gaan worden en nu moet je het toch eerst zelf gaan proberen.

wel fijn dat ze je niet te lang laten liggen en dat alles nu besproken is.

het is ergens natuurlijk ook een goed teken dat ze er vertrouwen in hebben dat je het zelf kan!

het komt vast helemaal goed, zij geloven in jou en je lichaam, nu moet je dat zelf alleen nog doen.

je kunt het!

Oh en dat suikerspul drinken is echt niet lekker, ik moest het ook doen. Maar dan weet je wel of er iets aan de hand is, succes.

Sandra, wat een gedoe weer met die infectie, hopelijk komt er iets uit die kweek waar ze wat mee kunnen.

Quin, wat is het toch allemaal zwaar voor je!

ik heb echt respect voor hoe je het allemaal volhoudt.

ik hoop zo dat kleine L snel goed gaat met het drinken, wel fijn dat het al de goede kant op gaat.

het is trouwens echt belachelijk dat iemand niet zelf nadenkt voordat hij of zij een kind met waterpokken meeneemt naar de afdeling! hoe haal je het in je hoofd! Die kindjes liggen daar niet voor niks! Hebben ze het nog niet zwaar genoeg?!?!

Sas, geniet maar lekker van dit luie dagje!

in de toekomst zullen dat er niet veel meer zijn!

nou, hier het vervolg van het wiegje.

vanochtend heeft ijsbrand meteen zijn werk gebeld om te vragen of hij een dagje vrij mocht om dit te regelen.

ik was al vrij ( daarom moet ik nu nog 3 dagen werken ipv 2) dus we konden meteen vroeg aan de slag.

het wiegje hebben we bij babypark in wormerveer laten bekleden, Dus wij daar naartoe.

daar bleek diegene die wij gesproken hadden er niet te zijn maar in hun hoofdfiliaal in, jawel, kesteren, waar we de high tea hadden.

maar omdat wij het echt zsm wilde regelen wilde we niet weer een andere keer terugkomen of over de telefoon regelen.

dus we zijn naar kesteren gereden, daar waren ze heel behulpzaam en hebben we gesproken met de naaister zelf die er toevallig ook was.

ze gaan meteen vandaag beginnen met de aanpassingen en daar hopen ze donderdag mee klaar te zijn.

dan versturen ze het met de post, dus hopelijk is dit weekend of volgende week de nieuwe bekleding binnen.

Het gaat dus allemaal goed komen!

ik heb in de auto op de weg terug al heerlijk geslapen, haha, alle zorgen weg!

Geplaatst

Hi all,

Eerst even een MEGA DIKKE VETTE KNUFFEL voor Quin. Ik weet hoe emotioneel

en lichamelijk zwaar je het hebt. Je zou je kraamdagen verwend moeten worden en vertroeteld en jij bent maar aan get. Rennen en vliegen.

Wat een rare regeling dat er n kindje met waterpokken op de afdeling is geweest. In het zh waar ik was mogen geen kinderen komen die op de basisschool zitten (al is het n broertje/zusje dikke pech).

Hier ben ik nu ook aan het instorten maar dat is overgave ... Eindelijk.

Lig nu in bed met naast me een gevulde wieg :-))) waar kleine kreuntjes uit komen.

Als het me lukt post ik na het eten even een paar foto's van onze prinses.

Ga de fles warm maken ....

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4246[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4247[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4248[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4249[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4250[/ATTACH]

Even een paar foto's van onze dochter

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden