Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey! Wat een goede berichten lees ik hier! Sas wat super spannend.. Het gaat gewoon gebeuren nu..!

En Lala wat fijn dat Matt zo'n vechtertje is! Gaat vast allemaal goed komen!

En Tool, ja alle goede embryo's kun je in laten vriezen.. Zou het zeker doen! Kost 365 euro geloof ik maar je weet nooit of je mocht het niet lukken (waar we natuurlijk niet vanuit gaan) je toch nog spijt krijgt als je ze niet ingevroren hebt..!

Hier alles goed, inmiddels 8 weken en 5 dagen.. 3 echo's verder! Maar het ziet er allemaal goed uit! Alleen het blijft zo spannend.. Verder voel ik me goed, alleen erg moe 's avonds dus slaap vroeg, maar dat heb ik er graag voor over!

Xx

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wij zijn afgelopen zaterdag voor een intake in Düsseldorf geweest. Er zaten nog zeker 4 andere Nederlandse paren in de wachtkamer. Misschien ook wel iemand die hier mee schrijft?

Ons medisch dossier was niet compleet, weer worden we bevestigd in onze twijfels over het ziekenhuis in Nederland. Dus meteen maar weer bloed inleveren en nog terug komen om een potje vol te krijgen. De reden van de traagheid wil dr. S eerst helder krijgen. Al met al hebben we hier een beter gevoel bij dan in Nederland. Daar hadden we het gevoel van, dit is het probleem, dan is dat de standaard procedure en daar wijken we niet van af.

Zou 2012 dan echt ons jaar worden?

Geplaatst

hoi Maaikie, welkom!!! dat gevoel hadden wij ook! dr. S. kan een chaotisch overkomen, maar gewoon zorgen dat je voor jezelf al je vragen op papier hebt staan.

Verder is hij kundig en staat hij ook open voor suggesties, dat is tenminste onze ervaring

Heel veel succes meid!!!

wij waren er in elk geval niet zaterdag, hihihi. we zitten de 30e weer bij dr. S. in de wachtkamer naar de visjes te kijken en dan in zijn kamer

Geplaatst

@Roosie, wat heerlijk dat het goed gaat en je al 8wk zwanger bent.

@ Maaikie, welkom hier. Fijn dat je een goed gevoel hebt bij DD. Inderdaad kijken ze daar meer naar jou als persoon. Veel succes!

Geplaatst

@All, hier nog geen ongi...grrr..

Helaas kan mijn moeder niet mee, net die week dat ik op cyprus moet zijn wordt mijn vader geopereerd. Niets ernstigs maar zij moet er wel zijn als hij weer thuis komt om hem te helpen. Van vriendlief is nog niet bekend waneer hij weer weg moet. Dus ik hoop nu dat hij alsnog meekan. Anders zal ik alleen moeten wat ik wel erg vervelend en saai vindt. Maar ja als het niet anders kan; alles voor het goede doel he!

Geplaatst

Hee Sas, ik hoop van harte dat er iemand meekan. Maar zo niet: als vriendlief maar thuis is voor de bevalling;-) toch?!

Xx

Geplaatst

Nog geen ongi....kreeg al een mail van Cyprus met de vraag of ik al ongi geworden was....hoezo wie heeft er geen geduld??

Tja, als ik echt moet ga ik alleen, dus als er liefhebbers zijn voor een paar dagen Cyprus???:-)

@ Lala, lees stiekem mee op het andere topic...fijn dat Matt in een gewoon bedje ligt en het goed gaat, kijk ook de fotos> prachtig!!

Liefs

Geplaatst

Sas, tja, altijd lekker, paar dagen cyprus maar ik denk dat ik moet passen :-)

Mannetje doet t goed ja, ben er blij om. T is n scheetje he? Hihi

Geplaatst

Sas, balen dat je bongi nog niet is doorgezet. hoop dat je toch iemand kunt vinden om mee te gaan naar cyprus, moet helaas zelf ook passen ivm zelf bijna opstarten en de laatste meds halen. hoop dat je vriend toch mee kan gaan.

Lala, fijn dat Matt het zo goed doet, ga snel eens kijken in het andere topic, wil jullie scheetje wel eens zien ;-).

hier verder geen nieuws.

Geplaatst

hoi lala,wat een prachtig mooi kindtje ,hij heeft wat een mooie zwarte haren.

ik wens jullie gezonde en een gelukige leven.

liefs

eva,

Geplaatst

Mannetje is stoer!!! (en n lekkertje hihi)

Gisteren kwam n stagaire binnen, wierp 1 blik op Matt en zei: oooooooooo mag ik m meenemen?? Hihi

Die was op slag verliefd op t mannetje hahaha

Dank je wel Eva. Ik hoop dat we binnen een week of twee naar huis mogen. Kereltje begint steeds beter te drinken en t katheterisren werkt. Dus moet ik dat nog leren en dan mogen we hopelijk naar huis.

Geplaatst

waren er mensen van dit topic in dd vanmiddag? Zag namelijk twee nl koppels en een dame alleen. Ik was er ook alleen.

dinsdag onze cryo tp mits hij goed ontdooit, please!!

Geplaatst

he ivfmoeke, nope, it wasn't us/me.

Maar spannend zeg. ik ga voor je duimen dat alles goed gaat en dat dinsdag jullie cryo een warm plekje gaat krijgen!!!

lala, ga eens kijken vanuit thuis naar jullie lekkertje. op het werk bleef ie altijd hangen als ik de pagina opende.

hier verder geen nieuws. volgende week naar DD en dan hopelijk rond 4 april starten

Geplaatst

Ivfmoeke, tool,

Spannend weer!! Duimen draaien voor jullie hoor!!

Tool: photobucket doet dat af en toe met sommige browsers ja. Heel vervelend.

Hier net weer t stempeltje ok van de dokter gekregen. Mannetje doet t goed is nu al 2660 gr. Wilde gisteravond moeilijk drinken maar vanaf vanochtend gaat t weer goed.

Ligt nu weer lelker te slapen, hij krijgt zo bezoek van zn peettante :-)

Tot!!

Ps: ik heb mezelf niet goed in de gaten gehouden wasrdoor mn wond ontstoken is. Maar voor de rest gaat t met mij ook goed. Ik kan nu meer rusten nu ik op zn kamer lig. ;-)

Xx

Geplaatst

Lala, Wow, wat een mooi mannetje! Fijn om te lezen dat alles naar omstandigheden goed gaat!.

Sas, mmmmm.....cyprus......zou wel willen maar ik denk dat manlief en zonlief gaan protesteren.

Ben wel erg benieuwd naar jouw ervaringen. Zit nog steeds in ons achterhoofd om cyprus ooit te gaan combineren met een vakantie indien de komende poging niet gaat aanslaan. Heb info opgevraagd van Dogus en north ivf kliniek en de prijzen voor normale icsi zijn echt heel betaalbaar vergeleken met Gent enzo.

Ga voor je hopen dat je ongi snel gaat komen zodat er snel een klein saskindje kan groeien in je buik!

Geplaatst

Hoi meiden,

@ Ivk moeder, spannend weer voor jou. Ik duim voor een mooie ontdooing.

@ Lala, heerlijk dat je mannetje het zo goed doet en jij ook!!

@ Tool, nog ff geduld en het begint voor jou ook weer.

nou eindelijk dan gisteren ongi geworden( cyclus van 30dg had ik...gek dat je lijf zo raar kan doen). Cyprus gebeld, de donor gaat starten. Ik vanaf vandaag aan de Progynova tabletten en nu maar wachten tot dinsdag. Dan doen ze bij de donor een scan en weten ze hoe het stimuleren gaat en horen we wanneer we de tp hebben. We zullen 7 of 8 april daar moeten zijn. Vriendlief zou 10 april naar Rusland moeten vliegen maar heeft dat kunnen uitstellen tot de 11de. Hij kan dus mee naar Cyprus. Jammer voor de dames die zich al wilde opofferen om mee te gaan:-)). Het wordt wel heel erg krap qua tijd,maar ik duim en hoop maar dat de donor precies doet wat ze moet doen op tijd. Ik vind het wel heel spannend worden nu het zo dichtbij komt. Eigenlijk een beetje eng, maar goed we gaan ervoor. Zei gisteren tegen vriendlief nadat ik een pakej tampons had gekocht dat dat het laatste pakje was wat ik de komende 9 maanden ging kopen....

Ik ben er klaar voor om mama te worden. Zoals Wen zegt een saskindje in mijn buik.

Geplaatst

Ooooh lieve Sas, wat een spannende tijd ga je weer tegemoet.....hopelijk gaat dit 'm echt worden, ik wens je alvast heeeeel veel succes meid!

Geplaatst

sas, ohhh,wat spannend! dit moet gewoon je laatste pakje tampons zijn! wat fijn dat je man mee kan, lekker saampies jullie saskindje ontvangen, super veel succes!

Geplaatst

sas ik duim onwijs voor jullie wat een spannende tijd gaan jullie tegemoet!! toi toi

lala wat een mooi menneke en hoe gaat het met hem en jou?

hoe is het met de rest?

vandaag niet gebeld door dd dus denk dat onze cryo tp morgenmiddag wel doorgaat :)

Geplaatst

Ivfmoeke, spannend altijd he?! Duimen draaien hoor!!

Gaat zo-zo met mij. Gisteren enorm heimwee maar vandaag weer voorbij. Mis mn chiropractor heb 3wkn heleden de afspraak moeten afzeggen vanwege Matt en merk nu dat ik weer veel pijn in mn nek heb en hierdoor ook hoofdpijn. Ks wond heelt nu langzaam, anti biotica doet zn werk. Het katheteriseren gaat goed, ik doe t nu zelf.

Mannetje groeit als kool. 200g in 2 dagen tijd!! Hij krijgt nu ook meer in zn flesje en aan de borst drinkt hij ook goed. Ook blijft de zuurstof in zn bloed stabiel nou met t drinken dus hij gaat goed vooruit. Hoop dat we eind deze week naar huis mogen.

Tot zover!!

Mijn beurt om drinken te scoren ;-)

Geplaatst

ooh Sas, spannend meid, het is in gang gezet allemaal!! Fijn dat je mannetje mee kan!!!

ivfmoeke, ook voor jou weer spannend!!! hoe laat heb je de tp??? zal een kaarsje voor je branden!

lala, wat een mooi menneke!!!! jammer dat het zo zo met je gaat, maar ook weer niet verwonderlijk. het is toch ook wel allemaal snel gegaan op het einde. Nu weer last van je nek, niet leuk! hoop dat je toch snel terecht kunt bij de chiro.

Hoe lang moeten jullie nog daar blijven?

Geplaatst

oh lala wat een goed nieuws!!! rustig aan het is een achtbaan van emoties en spanningen.....

wij hebben vandaag op dag 3 een topcryo teruggeplaatst gekregen mooie kwaliteit! nu best wel krampen en steekjes we wachten maar af

ik zag wederom wat nl stellen iemand?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden