Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Tool,

Ik ben momenteel met vakantie en log speciaal eigenlijk voor jou in om te zien of eea goed is gegaan.

Helaas lees ik dat het toch anders is gelopen. Ik vind het vreselijk voor je heb er geen woorden voor.

Had echt gehoopt dat alles gewoon goed was.....

Weet eigenlijk niet wat ik kan zeggen ....iedereen begrijp je verdriet en je gevoel. Heel veel sterkte!

Liefs,

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hi Tool hoe gaat het meisje?

vandaag telefoontje van Irma. Scholtes adviseert mij DHEA. Eerst verschillende waardes bloedprikken, dan 6-8 weken DHEA en dan pas starten.

Dat komt mooi uit! Iemand ervaringen met DHEA?

Geplaatst

ik heb dit ook gebruikt. ik ben wel van mening dat die 12-cellige zonder fragmentatie daarvan t resultaat is. mn waarde was wel iets verbeterd. ook veel last van bijwerkingen, mn extra haargroei zeg maar, alsje daar last van hebt.

verder gaat t k u t, weet t niet anders te zeggen.

Geplaatst

Tool, sterkte joh! Heb geregeld aan je gedacht vandaag, vind het zo naar voor je!

Hoop dat je dit samen een plekje kunt geven. Knuff!

Ivfmoeke; wanneer ga je weer starten met een nieuwe poging? Eerst aan de Dhea dus, heb er wel over gelezen maar geen ervaring mee. Kwam Scholtes hier zelf mee of heb je daar om gevraagd? Hoop dat 't je gaat helpen!

X

Geplaatst

Tool, sterkte joh! Heb geregeld aan je gedacht vandaag, vind het zo naar voor je!

Hoop dat je dit samen een plekje kunt geven. Knuff!

Ivfmoeke; wanneer ga je weer starten met een nieuwe poging? Eerst aan de Dhea dus, heb er wel over gelezen maar geen ervaring mee. Kwam Scholtes hier zelf mee of heb je daar om gevraagd? Hoop dat 't je gaat helpen!

X

Geplaatst

tool ik denk heel veel aan jou! sterkte

ik had dkt 's gemaild hoe we nu van start gingen met de poging en dat mijn eicelopbrengst rond de 5/6 ligt telkens en of we daar iets aan konden doen? toen kwam hij met dhea! eerst bloedprikken op dhea, testeron en testoseron en dan mag ik starten alleen de dhea nog bestellen ergens!

na 8 wkn starten met poging! Dus dat is dan na onze vakantie eind juli....... ik wil ongeveer de 21e starten met spuiten ivm met punctie en tp niet dat dit weer is als ik naar school moet.....

heb jij al meer gehoord Sylvia?

vandaag onze kleine man 1 jaar bijzonder

Geplaatst

Hey moeke! Van harte gefeliciteerd met je zoontje! Wat een leuke dag op hemelvaartsdag, hebben paps en mams gezellig vrij. Leuke dag gehad?

Leuke leeftijd hoor, 't zal vast een schatje zijn!:)

En in juli dus weer verder, wij waarschijnlijk ook, met de laatste 2 cryo's. Heb stiekem ook wel weer 'zin' in een hele verse poging hoor, gevoelsmatig toch wat meer kans als met cryo's. Maar goed, zo ver is het nog niet.

Hopelijk gaat de dhea goed werken bij je! Moet je ook een hogere dosis gaan spuiten om meer eitjes te krijgen, of alleen dhea erbij?

Fijne verjaardag verder!!

Geplaatst

lieve tool hoe gaat het met je? Wat een klap alweer voor jullie? Jullie gaan trouwen lees ik, wanneer?

thanks voor site, ga het meteen bestellen morgen. Dan kan ik gaan beginnen

mailtje van irma ik moet eerst de uitgangsecho hebben gehad voordat ik de recepten krijg :( dan moet ik de medicijnen nog bestellen duurt weer 2 tot 3 dagen en ik wil voor 8 aug klaar zijn met punctie en tp omdat ik dan weer moet werken :(. toch maar effe dokter S gemaild of hij me niet de meds kan voorschrijven.

Ik heb dan de echo bij dkt Hubert, iemand haar als een gehad?

Doet zij dan ook protocol maken enzo

poging bij Caz, onze zoon was direct bij menstruatie starten met clomid daarna gonal 7 225 en 300 eenheden, 21 follikels en 6 eicellen, 4 emmy's waaruit 1 kind.

hoop dat hij me toch de recepten en protocol kan geven dan kan ik ook de 23 of 24 starten zou fijn zijn :)

de verjaardag was geweldig, het blijft zo bijzonder veel gehuild gisteren en vandaag dat caz bij ons is gekomen. Voel me zo enorm 'rijk', het blijft een wonder.

Hij heeft genoten dus wij ook

Geplaatst

he ivfmoeke, moeilijk is het.

We hadden bericht van dr. Pf gehad: er waren geen tekenen van intolerantie van het vruchtje, dus geen tekenen van afstoting. conclusie dus dat het vruchtje niet sterk genoeg was. Dit is nogal hard aangekomen. Zijn we eindelijk zover gekomen dat we zwanger zijn, is er weer een ander probleem dat de kop opsteekt.

Mochten we nog een poging wagen, dan gewoon in onze natuurlijke cyclus, maar wel met dhea, prednisolon en intralipid. Gaan denk ik wel nog een gesprek met dr. S. hebben over de hoeveelheid dhea. ik denk dat we die omhoog moeten gooien. maar voor nu nemen we nog geen beslissingen en are we taking it one day at a time.

nog gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Geplaatst

hallo lieve meiden,

Het spijt me dat ik weer es even inbreek. Ik wil jullie allemaal eerst veel sterkte toewensen met alles wat jullie meemaken en degene feliciteren bij wie de lang gekoesterde wens uit mag komen. Ik wil nog een laatste ultieme poging doen omdat ik het zooo zonde vind. Ik heb nog flink wat weg te brengen naar het ziekenhuis...in mei (5 ritjes) en juli( 4 ritjes). Maar ik wil zelf ook graag met iemand meerijden begin volgend jaar. Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen in de zin van 9 heen en 5 terug?

ik hoop zoooo op jullie reacties. liefst een pb asjeblieft!

heel veel liefs, bloem777

Geplaatst

sas, lief!

heb gisterochtend met dr. S. gemaild en gevraagd of ikweer met DHEA moet beginnen en of ik omhoog moet met dosis. Hij gaf aan: probeer nu 75 mg en controle over 2 maanden. De controle laat ik via de ha lopen, aangezien we momenteel ivm openstaande rekeningen geen behandelingen mogen laten doen bij DD. Uitslag duurt dan wel iets langer, maar ja...we gaan toch nog niet verder als we al verder gaan.

Hebben ook aangegeven dat we dan in augustus weer een afspraak maken.

we gaan 12 oktober trouwen, had liever met een dikke buik voor het altaar gestaan, maar dat zal er niet inzitten.

Vind het gewoon heel moeilijk te accepteren dat er nu geen tekenen van afstoting waren, maar dat het vruchtje dus niet sterk genoeg was. wanneer dan wel??

Geplaatst

Tool, gaat het een beetje met je meid? Ik kan me voorstellen dat het moeilijk te accepteren is voor je. Ben je eindelijk zwanger, en dan blijkt het vruchtje niet sterk genoeg te zijn.. Daar reken je gewoon niet op.

Maar ik hoop toch dat je daar over een tijdje misschien juist ook een beetje nieuwe moed door krijgt, want het lag in dit geval zeker niet aan jouw lichaam, die heeft z'n werk gewoon prima gedaan! En met behulp van Prednison kun je dus echt zwanger raken!! Nu nog een embryootje wat sterk genoeg is, maar het is mogeijk toch!!

Ik wil het echt helemaal niet bagatelliseren ofzo hoor, hoop ook zeker niet dat je het zo voelt, want ik snap als geen ander hoe zwaar kl*te dit moet zijn en hoe verdrietig je daar van bent. Maar ik hoop echt dat je weer wat nieuwe moed mag krijgen.

x

PS: Roosie; hoe gaat het met jou inmiddels?? (als je hier nog mee leest). En Eva met jou? Nog nieuwe ontwikkelingen?

Geplaatst

Hi Sylvia,

ik was 15 mei naar gent geweest ik had afspraak met Sutter.ik had ook van tevoren mijn alle medische dossier naar haar gemaild.

zij is aardig en kundige vrouw.

ik krijg van haar een recept dat ik begonnen met IVF in juli.

zij zegt jou Autoimmunziekte is erg actief daarom de embryo leven niet meer in je baarmoeder.

zij heeft voor mij een behandelen geregeld in juli ,maar ik heb vergeten als mij immunsysteem actief is(slecht)dan hoe kan ik beginnen met ivf.

zij zegt je hebt 2 keer een prachtige emberyo gehad,maar bij is duidelijk verklaren dat waarom de embryo leven niet meer in je baarmoeder.

ik zeg over pipelle en hestrosopy,zij herhalde nog een keer dat is niet nodig,bij jou is problemeen met immuunsyteem.

ik heb over ICSI aan haar gevraagt dat ik wil plaats van IVF ,ICSI doen.\, want ik krijg misschien na de stimulatie 1of 2 eitjes en niet meer.

ze zegt we willen IVF doen omdat de sprema kwaliteit is best,dan waarom wij eitje kapot maken met ICSI.

ik heb na 1 week voor de derde keer afspraak met dr PF,ik ga aan hem vragen wanneer kan ik beginnen met IVF.

Liefs,

Eva

Geplaatst

Hey Eva,

Dus je hebt toch voor Gent gekozen uiteindelijk. Je hoort daar ook veel goede verhalen over he! Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en al snel kunt starten!

Wat heb jij precies voor auto-immuunziekte eigenlijk? Heb je daar ook last van of is dit uit de testen van dr. Pheiffer gekomen?

Ik wil je heel veel succes wensen met je poging, ik duim dat het deze keer gaat lukken!!!

Liefs, Syl.

Geplaatst

hoi sylvia,

ik heb Reuma.voordat ik 25mg prednisolon gebruiken had ik heel veel last van.vandaag was ik naar huisarts geweest voor bloed test ivm infactje omdat 25mg prednisolon is veel te veel,

maar nu voel ik me beter.en ook testen gedaan van vitamine B1.B6 en B12.

liefs,Eva

Geplaatst

Eva, wat naar dat je reuma hebt, hele vervelende ziekte lijkt me!

Ik hoop dat de hogere dosis prednison goed gaat werken om je immuunsysteem rustig te krijgen! Hopelijk ben je snel zwanger!!:)

Geplaatst

Eva, hoop dat de prednisolon je gaat helpen bij deze poging! Ik zal voor je duimen!

Hoe is t met de rest van de dames? Allemaal in pauzestand en zich aan het voorbereiden op wa komen gaat?

Hier dinsdag de echo gehad en gelukkig schoon van binnen, dus geen curretage.

Hebben al overleg met dr. S en dr. Pf gehad, want we willen het niet meer via IVF proberen (tenminste, dat zeggen we nu), maar in onze natuurlijke cyclus met prednisolon en t intralipidinfuus. Ben vanaf woensdag 16 mei met de dhea omhoog gegaan naar 75mg/dag en of het nu daardoor al komt, maar bij de echo van 22 mei lagen er 8 (!) follikels klaar om te groeien, zoveel heb ik er nog nooit gehad. Jammer dat we nu op dit moment geen IVF doen, anders had ik een mooie score gehad. Daarom ook nu mijn twijfels of we niet toch nog een keer. IVF moeten doen.

Bij onze volgende ronde/cyclus gaan we de prednisolon en t intralipidinfuus erbij gebruiken, met de regelmatige bloedcontroles natuurlijk bij dr. Pf. Ben benieuwd. Mijn lichaam accepteert t dus wel mbv prednisolon. Helaas was t vruchtje niet sterk genoeg.

Hou jullie op de hoogte!

Geplaatst

Tool en Sylvia bedankt voor duimen en hopen.

ik duim ook voor jullie heel hard.

Tool,gelukkig hoef je geen curretage doen.en ja dat is belangrijk van binnan alles schoon is.

ik snap het niet waarom doe je dit keer geen ivf?

en dr S,en Pf zegt niet de reden ?waarom de vruchtje niet sterk was?

Had je dit keer geen intralipidinfuus gebruikt?

Liefs,

Eva

Geplaatst

He en,

We hebben even geen geld om nu alweer een IVF te doen, de laatste twee keer hebben we zelf moeten betalen.

Dus we proberen het nu op eigen kracht en hopen dat het zo ook gaat lukken.

Reden waarom het alsnog is misgegaan is moeilijk te bepalen. Misschien iets niet goed met het vruchtje, niet sterk genoeg, niet meer doorgespeeld. Ik weet het niet.

Deze keer hebben we prednison, dhea en intralipidinfuus gebruikt, alles dus.

Geplaatst

Ho gaat t hier dames?

Ivfmoeke heb je al vakantie? Hoe is t met je schoonzusje? Knuffel voor haar!

Hier gaat t zijn gangetje, af en toe ben ik verdrietig dat we niet meer zwanger zijn. Had graag met een glaasje fris op PP gestaan, nu zat e bier in de bekers.

Knuffel voor jullie allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden