Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he twinkel het schiet al op zeg! wow heel spannend.

sas super veel succes 31 mei, en veel plezier met je moeder!

tool gefeliciteerd!!!

wen jij ook weer begonnen zie ik, heel veel succes!

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ivfmoeke; hoe gaat ie bij jou? Tweede wachtweek nu he! Spannend weer! Voel je je goed? Nog steeds positief ook?

Tooltje vanmorgen weer getest zeker?:) Kun je 't al een beetje bevatten?

Laat je ook nog bloed prikken of vertrouw je gewoon lekker op je mooie testen?

Geplaatst

hi meiden ik weet echt niet hoe het gaat ben er heel weinig mee bezig ik heb zelfs nog geen testen in huis :) niks voor mij normaal maar het verdriet van de mislukte 4e pog overheerst bij hun maar ook bij ons....

kom net van Miss Saigon wauw prachtig maar huilen, huilen pfff zware kost

Geplaatst

he ivfmoeke, moeilijk is dat. je leeft mee met je schoonzus en tegelijkertijd wil je ook graag dat ie bij juliie positief is. en dat t bij hun eigenlijk ook gelukt was. nog effe volhouden!

ga morgenochtend nog ns testen en door naarde ha, voor bloedprikken en dan door naar dd om bloed te laten prikken voor dr pf.

weten nog niet of we de eerste echo in dd laten doen of hier, in azm of atrium. wordt anders weer zo'n gereis en wil eigenlijk wat rust, hahaha. heb echter niet meer zo'n goed gevoel bij azm om wat er bij 3e ivf is gebeurd. owkee, komen denk ik wel bij de gyn afdeling, maar toch. denk dat ik voor mn eigen gyn ga.

vertrouw eigenlijk wel dat t goed zit, ondanks geen misselijkheid en geen gevoelige boobies, lol. Zolang de gekleurde afscheiding maar wegblijf4!

Geplaatst

hi tool!! je hebt helemaal gelijk....

over het azm

dkt 's zei bij de 1e echo precies twee weken na officiële testdatum dat we bij gyn moesten blijven omdat het toch een geassisteerde zwangerschap is!

aangekomen in het Azm vroegen ze wat ik kwam doen omdat Isci geen reden is voor 2e lijns zorg

uiteindelijk bleek dat mijn schildklierafwijking reden wad om tot 20 wkn bij hun te blijven. ik heb toen wel een vk meteen uitgekozen en heb dus dubbel gelopen er was geen reden meer om in de 2e lijn re blijven. mijn vk was heel begripvol en ik mOcht altijd komen als ik onzeker was. Ze maakte ook echo 's dat was fijn. het voelde zo vertrouwd bij de bevalling...

succes ermee tool maar ik was blij uit de zh molen te zijn en genoot van de persoonlijke aandacht

Geplaatst

ik ben onzeker weet niet wat te voelen hoop het zo zeker toen vandaag twee meiden op het werk aankondigden dat ze zwanger zijn! groot verlangen opeens de dagen gaan nu langzaam pfff

geniet wel onze caz heerlijk jochie

Geplaatst
ik ben onzeker weet niet wat te voelen hoop het zo zeker toen vandaag twee meiden op het werk aankondigden dat ze zwanger zijn! groot verlangen opeens de dagen gaan nu langzaam pfff geniet wel onze caz heerlijk jochie
Kop op meid! Deze laatste dagen zijn het zwaarst, maar we duimen voort voor je! Nog effies..
Geplaatst

ik denk vrijdag of misschien morgen? lastig lastig

door vroege testen vorige keer kreeg ik toch hoop over iets wat niks was dat wil ik me besparen

Morgen bruiloft en donderdag lange dag in Bussum dus denk vrijdag

ik moet niet zo zeuren heb een kindje dat kan helaas niet iedereen zeggen :(

tool ben je er al uit azm of toch niet?

wanneer heb je echo? Hoe voel jij je?

Geplaatst

he dames,

ik denk dat ik voor mijn eigen gyn ga, dus niet het azm.

Hebben besloten om pas een afspraak te maken wanneer de uitslag van het hcg binnen is, dus dat zal morgen of overmorgen worden. blijf het eng vinden, alsof het opeens over kan zijn en het allemaal maar een droom blijkt te zijn geweest.

@Eva, heb idd gisteren een test bij d ha gedaan en die was positief, weliswaar was het tweede streepje niet zo donker als het controlestreepje, maar toch, er was een tweede streepje, ook maar meteen voor hcg en toxoplasmose laten testen, aangezien we twee katten hebben. Nu doe ik al een tijdje de kattenbak niet meer (mocht ik niet meer van mijn vriend), maar toch, je weet maar nooit, hihihi.

ivfmoeke, hou vol meid!!!!doe maar een test wanneer jij er klaar voor bent. snap je gevoel heel goed als er twee collegaatje nu ook zwanger zijn, jij wilt ook zo graag. ik duim voor je!!! hoe is het met je schoonzus? had haar nog teruggemaild via een pb, maar geen reactie gehad. ook wel begrijpelijk van de ene kant. Ik heb het klaar liggen, dus ik hoor wel wanneer.

vanmiddag naar de kapper. blonde plukjes erin. eindelijk weer terug naar blond, hihihi.

fijne dag allemaal!!!

Geplaatst

He IVF moeke, onzin dat je niet mag zeuren omdat je al een kindje hebt....

Ga je iets leuks doen in Bussum, ik ben donderdag ook in Bussum...

ik denk vrijdag of misschien morgen? lastig lastig

door vroege testen vorige keer kreeg ik toch hoop over iets wat niks was dat wil ik me besparen

Morgen bruiloft en donderdag lange dag in Bussum dus denk vrijdag

ik moet niet zo zeuren heb een kindje dat kan helaas niet iedereen zeggen :(

tool ben je er al uit azm of toch niet?

wanneer heb je echo? Hoe voel jij je?

Geplaatst

IVF Moeke, nee ik niet. Ben bij een klant ( st voor kinderopvang voor spreekuren) en overleg met alle leidinggevenden.

dacht heel even ze zal toch niet een van de leidinggevenden zijn...

Maar jij zit dus ook in de hoek van de zorg/welzijn denk ik dan.

Geplaatst

haha dat zou toch leuk zijn geweest!!

ik ben locatiedirecteur van een REC 4 school voor kinderen met autisme en heb een eigen opvang voor kids met autisme!! :-)

Geplaatst

Ivfmoeke; hoe gaat ie?? Nog niet getest? Ben zo benieuwd!!! Heb al paar x gekeken vandaag:)

Tool; met jou nog alles goed? Laat je nog bloed prikken?

Succes!!!

Hoe is het met de anderen?

Geplaatst

helaas ik ben niet zwanger. Zucht...................

weer opnieuw de molen in, bah ik had gewoon gehoopt dat het deze keer wat soepeler zou gaan maar helaas toch niet

Geplaatst

LIeve Moeke,

Wat een teleurstelling en helemaal de wetenschap dat je weer opnieuw het hele traject weer in moet.

Het valt niet mee!

Wens je veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling en hoop dat de volgende poging gelijk raak zal zijn.

Geplaatst
helaas ik ben niet zwanger. Zucht...................weer opnieuw de molen in, bah ik had gewoon gehoopt dat het deze keer wat soepeler zou gaan maar helaas toch niet
Ohhhh getsie, nee he!!! Zooooo jammer dit!Sterkte meid, wat een tegenvaller weer!
Geplaatst

oh nee ivfmoeke, verdrie zeg. dit is een tegenvaller!!! sterkte meid!!!! probeer dit eerst een plekje te geven!!!

ben ik dan nog de enige zwangere? ohnee, twinkelstar ook nog.

Meiden, hoop wel dat jullie ons gaan volgen!!!!

22 mei hebben we trouwens de eerste echo.

Vind het een beetje dubbel om dit nu te posten zo met het verdrietige nieuws van ivfmoeke...

Geplaatst

Ivfmoeke....damn! Had t zo gehoopt voor je!

Tool, spannend altijd die eerst echo.

Sas, fijn dat spanje al geregeld is. Spannend weer. Fijn dat mams mee kan.

Hier alles goed maar ben nu zo'n beetje een echte kluizenaar geworden. Mannie fheeft vaak de auto en lopend naar de eerste winkel is een half uur. Enkele reis. Kleine man nog te klein voor fietsstoeltje, dus dit weekend gaan we een fietskar scoren. Kan ik er ook wat sneller, vaker en voorla voor kleine man: ook droog en veilig op stap.

Kleine man heeft ons vannacht laten doorslapen. Lief hoor van kleine man! 9 weken oud en doet t super. Groeit goed (komt goed aan).

Tot zover!

Xxx

Voor iedereen een knuffel

Geplaatst

Hai Lala

Fijn dat je een fietskar krijgt! En heerlijk dat ie doorslaapt zeg!

ik zie ook vrij vaak dames op skeelers achter de kinderwagen, gaat ook wat sneller dan wandelen. Maar ik ben niet zo handig dus ik doe t maar niet :-)

Geplaatst

Hahaha....skeelers en ik gaan vast niet samen, ben ik te enthousiast voor (lees:lomp) :-)

karretje voor fiets lijkt me een beter idee. Hihi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden