Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[h=2]icon1.png[/h]

Hoi Meiden, ik ben weer terug van Alicante met een super goed gevoel. Zo'n fijne kliniek. Een lieve, kundige en rustige arts, en een hele lieve vrouw als mijn coordinator. Heel prettig gesprek gehad. Gelijk aan de medicatie voor de komende 3weken( tussendoor even een scan doen voor de BMS) dan ongesteld worden en dan gelijk beginnen met de volgende ronde medicatie met als doel dat ik ergens laatste 2wk van juli een tp kan verwachten. Ben zo happy!! De kansen zijn goed met ecd, in elk geval veel en veel hoger dan met mijn eigen bejaarde eicel. Uiteraard blijft ook hier de factor geluk meespelen.

De rest van de dagen in Alicante konden niet meer stuk maar ook door de zon, zee, lekker eten, zwemmen,zonnen, shoppen en vreselijk lachen met mijn moeder.

Ga zo ff bijlezen

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee, helemaal niets.

Het blijft een feit dat mijn AMH bagger is (0.17) dus veel verwachting/hoop heb ik niet.

Maar ach ja als ik het niet probeer ................................. we zien wel weer waar het schip nu weer gaat stranden.

Tijdens de stimulatie...................of tijdens de punctie.............of geen bevruchting............of geen TP.

Het blijft een rollercoast.

Maar ben blij om te horen dat Alicante in ieder geval prettig is!

Geplaatst

Sas, klinkt goed zeg!hoop zo dat het deze keer helemaal goed gaat! Duim voor je! Dus waarschijnlijk over zo'n anderhalve maand een tp!

Gabriels, gaan jullie weer n verse poging doen? Heel veel succes! Hoop dat dit m gaat worden!!

Geplaatst

Hey Sas, wat fijn dat je zo enthousiast bent over Alicante!! Het klinkt goed allemaal joh! En zo te horen ook nog even een heerlijke vakantie gehad zo met je moeder!:)

Ik hoop echt dat dit helemaal gaat slagen! Duim voor je!

Geplaatst

@Sas; Ja we hopen volgende maand weer verder te gaan met onze laatste cryo's. Ik heb net de hystero achter de rug, en alles was goed gelukkig. Best een opluchting!

Eigenlijk is er dus geen verklaring gevonden voor de miskramen en vroeggeboorte, op zich fijn natuurlijk, maar er valt dus ook niets aan te doen helaas..

Hopelijk gaat een volgende zwangerschap gewoon wel een keertje goed!!

Geplaatst

@Sylvia, ja dubbel gevoel lijkt mij. Blij dat er niets gevonden is maar je wil zo graag een verklaring waarom het steeds mis ging.

Maar je weet dat je zwanger kunt worden. Ik hoop zo dat het straks met je cryo helemaal goed gaat en dat je een volledige zwangerschap zult hebben.

Geplaatst
@Sylvia, ja dubbel gevoel lijkt mij. Blij dat er niets gevonden is maar je wil zo graag een verklaring waarom het steeds mis ging.Maar je weet dat je zwanger kunt worden. Ik hoop zo dat het straks met je cryo helemaal goed gaat en dat je een volledige zwangerschap zult hebben.
Dank je Sas! Ja laten we het hopen. We moeten het toch maar op 'domme pech' houden denk ik. Ik zou graag een verklaring krijgen, en nog beter; een oplossing, maar die is er helaas gewoon niet. We gaan er maar weer voor!Ben ook heel benieuwd naar jouw ecd-traject! Spannend hoor! Wat gaven ze aan voor slagingskansen hierbij? Gaan jullie er samen nog een lekkere vakantie aan vast plakken ook volgende maand?:)
Geplaatst

@Sylvia, helaas ga ik denk ik alleen, vriendlief zit nu voor werk in rusland en zal daar wrs pas ergens in aug weer vandaan komen. Mijn moeder is met vakantie, maar er zijn misschien wel andere gegadigden die zich willen opofferen om mee te gaan.

slagingspercentages tussen de 50 en 70%. Dat is in elke gevel veel meer dan de 5% die wij met mijn oude eicellen bij ICSI hadden.

Geplaatst
@Sylvia, helaas ga ik denk ik alleen, vriendlief zit nu voor werk in rusland en zal daar wrs pas ergens in aug weer vandaan komen. Mijn moeder is met vakantie, maar er zijn misschien wel andere gegadigden die zich willen opofferen om mee te gaan.slagingspercentages tussen de 50 en 70%. Dat is in elke gevel veel meer dan de 5% die wij met mijn oude eicellen bij ICSI hadden.
Echt? Wow! Dat zijn goede slagingspercentages!! Dat is toch niet per poging denk ik of wel? Klinkt goed, dat moet gaan lukken!:)Wel balen dat je man niet mee kan! Tot augustus weg, dus je bent helemaal alleen tijdens al deze spannende stappen..:( Voor hem ook moeilijk lijkt me!Maar je zult vast wel een andere vrijwilliger vinden die met je mee wil waarschijnlijk! Nooit vervelend zo'n reisje toch!:)Moet je aan de Progynova eigenlijk voor zo'n terugplaatsing, of hoe werkt zoiets? Krijg je nog iets tegen evt. afstoten of is dat helemaal niet ,nodig?
Geplaatst

Hallo dames,

Is dit het goede forum waar meerdere mensen in DD behandeld worden? Ik ben vanaf vrijdag aan het spuiten, en heb morgen mijn 1e echo.

Geplaatst
Hallo dames,

Is dit het goede forum waar meerdere mensen in DD behandeld worden? Ik ben vanaf vrijdag aan het spuiten, en heb morgen mijn 1e echo.

Hoi Sanneke,

Je zit inderdaad goed. Volgens mij heeft niemand op dit moment een behandeling lopen.

In ieder geval heel veel succes met je 1e echo!

Geplaatst

Hoi Sanneke,

WElkom, dan zit je hier goed ;)

Sas, meid wat een fijn nieuws. En vooral fijn om te lezen dat je er weer positief in kunt staan, petje af hoor! Je positiviteit spat van het scherm.

Tool, knuffel voor jou, ellende....had het ook graag anders gezien voor je.

Noor, hoe is het eigenlijk met jou? Zie je wel eens wat typen in het 'uitgerekend sept. 2010' topic.

Gabrie, jij ook bijna weer van start, spannend....succes.

Sylvia, voor jou ook alvast weer veel succes na zoveel tegenslagen, jakkes! Wel raar dat er niets uitgekomen is. Maar je bent in ieder geval door de molen geweest, dus je hebt alles kunnen uitsluiten.

Geplaatst

Klopt Sas! Lees in grote lijnen wel alles nog en vind het ook fijn om jullie zo nu en dan een hart onder de riem te steken.

Met de kleine meid gaat alles goed, alhoewel ze nu wel verkouden is en koorts heeft. Maar verder is het echt genieten en oh, wat gun ik jullie dit allemaal.

In die zin ben ik DD zooooo dankbaar en daardoor voelt het gelijk minder verplicht om hier nog te schrijven. Maar ik ben jullie echt niet vergeten hoor!

Geplaatst

Jose voel je niet verplicht en niet schuldig hoor. Je kan niet alles mee blijven volgen en sommige zijn ook nieuw voor je. Geniet maar fijn van je kleine meid. En ja dat willen wij ook en ja dat gaat ons (ooit) ook lukken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden