Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

sas ik zou dinsdag as kunnen beginnen met lang protocol maar ik denk dat ik nog een maand wacht. Ben namelijk erg moe door een lief dreumesje dat mij 's nachts een aantal keer roept en aangezien het de laatste poging is wil ik niet later denken... Ik had moeten wachten tot ik niet meer zo hondsmoe was. ik wil topfit de poging in, nog een keer alles op alles.

Wen wannner ga jij voor de tp? zou toch ergens rond deze tijd zijn? Je hebt de pipelle al gedaan toch?

Geplaatst

Lieve Noor, kan mij helemaal voorstellen dat je topfit wilt zijn en je achteraf niet willen afvragen: had ik maar.......

Lijkt mij wel extra spanning geven zo'n laatste poging, maar mischien ook wel ergens onbewuste opluchting.

Volg je gevoel mbt het starten van een poging (en ik ga gewoon nu alvast duimen dat de laatste poging het gewenste tweede kindje voor jullie brengt).

Ik heb idd de pipelle al gehad. Als de cryo;s goed ontdooien dan heb ik donderdag een tp. Aangezien het dag 5 emmy;s zijn worden ze pas op het allerlaatst uit de vriezer gehaals. Gezien onze reisafstand, zijn wij al lange tijd onderweg voordat wij telefonisch gaan horen of alles goed is gegaan en een tp gaat plaats vinden. In het ergste geval moeten wij dus vlak voor Gent omkeren omdat het niet zo heeft mogen zijn. Afwachten dus maar. Meer kunnen wij deze ronde niet doen.

Maar ik nu maar weer even uitbreken, want ik ben geen officiele DD ganger meer (maar volg de DD meiden hier nog wel, hoor).

Geplaatst

@ Wen, ik ben ook geen DD ganger meer, en schrijf ook mee hoor...

Spannend ook weer voor jou. Lopen we bijna gelijk op! Succes meid!

Geplaatst

Sas heel veel succes. Ik hoop dat alles goed gaat met deze poging.

Dee, spannend 2 morula's. Ze moeten alle 2 blijven plakken!

Syl, vervelend van de cryo's maar ik begrijp dat je evengoed uitkijkt naar een nieuwe verse poging.

Hier voorlopig ook geen DD gangster meer ...... even een keer uitwijken naar Istanbul. Kijken hoe het daar is.

LIefs,

Geplaatst

Hoi meiden

Van de 9 eicellen zijn er 4 bevrucht. Viel mij wat tegen maar de kliniek niet we werken tenslotte met ingevroren Tese zaad....

Nu lekker gaan delen!

Geplaatst

Sas, best mooi toch!! Aantallen zegt helemaal niks he! Snap dat je liever een stuk of 8 zou hebben, maar joh; als dat ene toppertje er nu maar gewoon bij zit!!! Daar gaan we gewoon keihard op hopen!

Vertek je nou morgen of donderdag?

Geplaatst

Sas mocht ik je niet meer "spreken": alvast heel veel succes meid! Ik ga keihard duimen voor toppers! Maar bovenal dat ze blijven zitten!

Geplaatst

Sas, we duimen gewoon nóg een beetje harder voor die 4!

Goede reis alvast....

Heb trouwens gister in andere topic waar ik schrijf (umc) fotootjes van onze embryo's neergezet. Als iemand van jullie er wat meer van weet en kan toelichten wat we zien dan hoor ik dat graag ;-). Heb zelf nog niet gegoogled naar andere voorbeelden.

Gister ook gehoord dat er 1 blastocyst is ingevroren (andere 2 emmies dus alsnog afgevallen).

Geplaatst

@ Dee, dank je

Heb je fotos gezien, zien er mooi uit. Ik heb er weinig verstand van,maar ze lijken mij netjes gevormd. Las ook even een stukje van Megan over haar man en zijn leeftijd en dat hij op zijn 70ste geen kind van 18 wil hebben...Herkenbaar, mijn lief zal als we nu zwanger worden 74 zijn als het kind 20 is.

Geplaatst

Sas hele goede reis alvast!! Vroeg opstaan donderdag!

Ik hoop dat je met twee pracht embryo's weer terug naar huis komt!

Dee ik vind ze erg mooi! Heb zelf nooit morula's terug gehad, maar zo te zien geen fragmentatie of iets. Wel leuk he dat je foto's mee krijgt, vind dat toch altijd wel bijzonder:)

Houd je het wachten nog een beetje vol? Je klinkt nog ontspannen, weet niet of dat ook echt zo is) Maar ik zeg: houd dat vast!;)

Duim voor je!

Geplaatst

Hoi meiden, zie dat mijn bericht van vanmiddag niet is gepost. Maar ik heb 2mooie emmies aan boord. Een superkesliteit en een gemiddeld. We gaan ervoor

Geplaatst

Mooi Sas, je hebt ze bij je! Zal toch wel een opluchting zijn dat het hele traject en al het geregel tot nu toe het gewenste resultaat heeft..... Nu duimen op een goede afloop!

Geplaatst

Sas,wat mooi super meid.Veel sterkte deze weken en ik hoop met heel mijn hart dat het bij jou 'raak' is!!! (bij ons natuurlijk ook,hihi)

liefs,

Eva

Geplaatst

Sas, wat een goed nieuws! 2 emmy's aan boord! Ik hoop zo ontzettend dat ze beide of een ervan de komende 8 maanden lekker blijft plakken! Ik ga duimen voor een sasbaby! Sterkte met de killing wachtweken!

Geplaatst

Heej die Sas, wat een goed nieuws lees ik!!!

Ook ik duim op een goede afloop en dat je maar gauw met een bolle buik mag rondlopen!;) You go girl!

X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden