Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he meiden.

hier zijn we weer aan het begin van het traject. Nu wil alleen mijn ongi niet komen :( vorige week twee keer bruin verlies effe...door de pil heen.

Nu sinds woensdag gestopt maar nog niks, klein beetje bruin vanmiddag. Ik vind het echt niet leuk. Ergens denk je oh misschien wel spontaan, maar dan denk ik ook weer natuurlijk niet.

Ik ga morgen naar DD, we zien het wel. Maar ik denk nog geen spuitje zetten :(

baal

Geplaatst

Hoi meiden, ik ben weer thuis met een volle buik!! Ik heb 2 emmies aan boord ; Uk en Puk. Alles is goed gegaan. Donderdag na aankomst op vliegevdl gelijk door naar de kliniek, de afspraak was vervroegd naar 11.00. Arts vertelde meteen dan ze vandaag de ukken gingen terugplaatsen. Kreeg een mooie kamer en zowel ik als ook mijn moeder kregen een ziekenhuis jasje aan, mustje op ons hoofd, sloffen over de schoenen( moeders) en moeders ook nog een mondkapje voor. Echt hilarisch om te zien, dus vreselijk gelachen, wat weer goed voor de ontspanning was. De Tp ging anders dan in DD. Arts ook in operatie kleding en de verpleegkundige ook. De TP zelf was ook anders> ik voelde het ook gebeuren( beetje pijnlijk) en op een andere veel diepere plaats in mijn baarmoeder. Daarna verplicht een uur rust. Hele lieve mensen, zo begaan, echt een warm bad.

De dagen daarna heerlijk op strand en dobberend in de zee doorgebracht. Dus Uk en Puk hebben al vakantie gehad...

Ik mag vlgd week maandag de bloedtest doen. Maar omdat mijn lief waarschijnlijk dan die dag thuiskomt, doe ik het denk ik dinsdag. Moet even zien hoe eea loopt qua planning met hem.

Het enige wat ik nu nog kan en ga doen is relaxen deze week( heb vrij) en Uk en Puk toespreken. Heeft mijn moeder ook al al die dagen gedaan als oma, haha. Zo grappig was dat.

Geplaatst

Fijn dat je veilig terug bent met je 2 kanjertjes aan boord meid! Ik hoop zo dat dit het laatste vluchtje alicante was om deze reden!

En dat je eindelijk mama zult worden!

Genieten nu van je vrije week en t gevoel dat je twee kindjes in je buik hebt.

Liefs

Geplaatst

sas ik duim voor je nog een dikke week sterkte in deze killingweeks

Hier een goede echo, dik slijmvlies nog dus woe eerste spuit

veel follikels, had Hubert wat een leuk mens! Moet ma al terug voor echo

150 gonal f en 150 menopure spuiten

Ben benieuwd

Geplaatst
Sas speciaal voor jou is er een sms actie in het leven geroepen!

Dames Sms: "tweeling aan" voor Sas!!

Zo kan het niet mis gaan!

Ha ha, wat grappig!! ik sms ook voor Sas, hi hi

Geplaatst

@IVF moeke, het gaat goed hoor. Ik voel niets maar ja dat zegt niets. Ik zal moeten wachten tot dinsdag en de bloedtest afwachten. Ga sochtend prikken en dan hoor ik eind van de middag de uitslag... Ik heb geen idee welke kant het opgaat.

ZOndag komt mijn lief weer thuis dus zijn we samen als de uitslag komt.

Hoe gaat het met jou??

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik lees hier wel eens mee(voor het eerst sinds tijden weer vandaag eigenlijk)en zit met een vraagje.Hoop dat jullie me kunnen helpen....

Ik heb afgelopen woensdag een terugplaatsing gehad in Dusseldorf.Voor de terugplaatsing gebruikte ik 2 maal daags 1 tabletje progynova.

Nu na de terugplaatsing moet ik nog maar 1 keer daags 1 tablet progynoa gebruiken.

Is dit gangbaar?Ik twijfel of ik het wel goed begrepen heb(Dr S is op vakantie en m'n Duits is niet echt denderend)Heb ook al een email gestuurd en kreeg gister antwoord terug van nieuwe assistente P dat de dosis progynova inderdaad lager KAN zijn dan voorheen.Dit stelde me echter niet echt gerust,ik wil zeker weten of dat bij mij wel of niet klopt,geen algemeen antwoord dat het kan.Weet iemand hier het misschien?

Geplaatst

Hé Y, jij ook weer actief wat leuk! Ennuh...ik wist van niks...maar weer in de race dus!

Ik heb geen ervaring met Progynova in DD, maar wel in NL. Bij mij bleef de dosering hetzelfde, zowel voor als na de tp. Hij is zelfs voor de tp omhoog geschroefd naar 2x2 daags ivm bms.

Sas, meid wat spannend....ik duim mee tot dinsdag....houd je het nog een beetje vol?

Geplaatst

Heeee José :-)

Ja,we zijn weer los,haha.Eindelijk....duurde echt tijden voordat ik ongesteld werd helaas.

Ik neig er naar om 2 keer daags 1 te nemen.Zal toch geen kwaad kunnen?Heb genoeg van dat spul liggen.

Bms was wel goed/dik.11.3

Geplaatst

he yj81: heb effe op mijn schema gekeken van maart 2012 en daar staat op 's ochtends en 's avonds 1 tablet na de tp. Dus twee keer per dag.

Zou dat fijn blijven doen. In AZM Maastricht slikte ik na de TP nooit progynova zo zie je maar hoe het overal anders kan zijn.

Ik duim op een mooi resultaat voor je

Sas hoe gaat het meid!? Toch niet stiekem een testje vandaag nu je man thuis is? Zo knap als je kunt wachten.

Ik hoop het zoooooooo voor jullie

Geplaatst

Hoi meiden,

Sas, Gelukkig je man vandaag weer thuis!:) Dinsdag heb je de bloedtest toch, wat knap dat je het nog volhoudt!! .. Owww wat spannend is het toch en wat hoop ik het voor jullie!!!!!

Ivfmoeke jij bent ook weer bezig zie ik! Hoe gaat het? Wanneer krijg je nu de echo, morgen?

Ik ben ook weer begonnen met prikken, zit weer aan de Puregon. Best wel weer spannend. Ik merk wel dat ik deze keer erg veel afleiding zoek in allerlei dingen, vandaar ook niet zoveel op het forum de afgelopen dagen:) Ik probeer er niet zoveel mee bezig te zijn.. tenminste, dat lukt nu nog wel...maar binnenkort praat ik wel anders waarschijnlijk:) Vind het erg fijn om weer 'bezig' te zijn, maar ben stiekem ook wel bang voor nieuwe teleurstellingen.. We shall see...

Yj81: ik heb ook nog even naar mijn schema gekeken van de cryo-tp's. Ik moest ook 's ochtends en 's avonds 1 Progynova nemen. 1 per dag lijkt me wel wat weinig hoor. Maar wat raar dat je niet echt een duidelijk antwoord hierop hebt gekregen! Nogal belangrijk toch! Ik zou het voor alle zekerheid nog maar even goed navragen hoor. Je wilt wel zeker weten dat je het goed doet tenslotte.

Sterkte meid!

Geplaatst

hey sylvia,

ik ben ook aan de prik. Wanneer ben jij begonnen? Ikke woensdag de 25e, morgen om tien uur een echo!

Ik spuit 150 gonal F en 150 menopur. Wanneer was jij in Dd? Ik duim onwijs voor jullie

Geplaatst
hey sylvia,

ik ben ook aan de prik. Wanneer ben jij begonnen? Ikke woensdag de 25e, morgen om tien uur een echo!

Ik spuit 150 gonal F en 150 menopur. Wanneer was jij in Dd? Ik duim onwijs voor jullie

Lief!:) Ik duim ook voor jullie!! Dat we nu maar gauw GOED! zwanger mogen zijn he!!;)

Hier vrijdag begonnen met prikken. Woensdag eerste echo...

Jij succes morgen dan!! Ben benieuwd!

Geplaatst

ben je Ook nu bij Hubert? Lief mens hè!? Laat ons wel eerder komen voor echo, jij ook lees ik.

Normaliter pas na 1 week toch?

Heb een super opgeblazen buik en ben erg moe zal er wel bij horen

Geplaatst

Hoi dames, hier ook weer een Düsseldorfgangster....we zitten momenteel in de in de ronde voor een cryo tp met embryoscope.

Helaas, op advies van DD. Laat ik dinsdag weer even lokaal een echo maken en bloed afnemen om zeker de eisprong niet te missen.

Ivfmoeke en Syl, heel veel succes met deze behandeling! Gaan jullie ook van extra technieken gebruik maken?

Sas, ik duim voor jou en je wereldreiziger!

Viel me trouwens op hoeveel meer Nederlandssprekende mensen er nu werken....

Geplaatst

@ Meiske, welkom weer hier:-)) Veel succes meid!. Ja de wereldreiziger is weer thuis, compleet uitgeteld, soort zombie haha

@ IVF moeke, nee dringende advies van spanje was geen urinetets ivm de hoge dosering progynova( 6mg) ( vals positief uitslag) maar een bloedtest. En idd dinsdag ipv maandag, omdat dat mij beter uitkomt en dus meer rust geeft. Ik wil thuis zijn als de arts belt.

Heb nu een naar gevoel in de buik, ongesteldheid gevoel...hoop zo dat ik het mis heb.

@Jose, of ik het nog vol hou?? Haha, eigenlijk niet nee...maar ja zal wel moeten he

Geplaatst

Ohh Nathalie, zie dat je weer heel wat achter de kiezen hebt, galblaas verwijderd...bah, hoop dat je geen klachten meer hebt! En dan een nieuwe poging in november, ongelofelijk spannend !

Sas, logisch dat je dan zelf niet gaat testen, en dat gevoel, erg hè, maar weet dat het juist Goed kan zijn!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden