Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Sylvia, idd om de eicelkwaliteit te verbeteren. Op de site van DD staat hier een stukje over.

het is een soort van verjongingskuur, maar dan meer gericht op de omgeving waarin de eicellen groeien en daarmee dan ook indirect de eicellen.

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oke duidelijk. Wat ingewikkeld toch allemaal he!:)

Ik had ergens gelezen dat je amh-waarde omhoog kon gaan middels Dhea, maar dat is dus helemaal niet waar begrijp ik.

Maar goed, een verjongingskuur klinkt ook wel erg goed natuurlijk!!:)

Geplaatst

Misschien dt dit ook hiermee omhoog kan gaan, maar het is in elk geval niet hetzelfde. Dat weet ikzelf,, hihihi.

Ben helemaal vergeten vandaag te vragen of de uitslag al binnen is, haha. Morgenochtend maar even doen. Vind t maar lang dure. Nu twee weken geleden...ben ik niet van DD gewend

Geplaatst

hoi meiden

bedankt voor de felicitaties!!!! Sas, met I. gaat het inderdaad weer goed, vandaag heel de dag een normale temp. zonder paracetamol en vannacht heeft ze ook gemoon lekker in haar eigen bedje gelegen.

Vandaag was weer de eerste werkdag van S. hij deed ook de tp. Het is volgens hem een mooie blastocyste, hij was erg positief, helaas zijn er 2 cryos gesneuveld en de andere 2 daar kan ik morgen over bellen.Het was weer allemaal zo gepiept. We zaten in de wachtkamer met alleen maar Nederlanders, zelfs uit Friesland!

Sas ik las dat jullie een meevaller hebben met het zaad, wat goed zeg!!! dat ze nu maar snel een mooie match voor jullie hebben,het is zo´n bijzonder en ingrijpend traject zeg.

Ivfmoeke, hoe gaat het met je?

Syl, jij hebt morgen de tp?? heel veel succes!!!

Tool, misschien anders per email de uitslagen opvragen? ook jij heel veel succes lieverd

Geplaatst

Babeth, op de valreep....van harte gefeliciteerd met I's verjaardag, 1 jaar, hiep, hiep hoeraaaaaaaa :)

En de trotse bezitster van een mooie cryo, spannend weer!

En wat betreft die Friezen, dat is zo gek niet.....Het Barrahus heeft z'n deuren weer geopend, nieuwe vestiging. Tot nu toe worden de punctie en tp in DD gedaan ;)

Dus die zullen er wel meer komen!

Sas, is dat dan even een meevaller in dit hele tegenvallende traject. Gelukkig maar! Dat geeft je toch weer even iets meer die positieve vibe.

Y81, he getsie..niet gelukt! Ontzettend jammer en een teleurstelling. Sterkte.

Geplaatst

oh meiske van harte met i. nog. Hoe was jullie dag? mooier dan een mooi bruje te ontvangen kan toch bijna niet hé.

ik duim onwijs voor je.

sylvia wanneer jij tp? Morgen? succes lieverd

Tool de waarde van Dhea in Nl duurde bij mij drie weken, ook echt lang. Anders idd effe bellen.

ik heb vandaag een belafspraak met Scholtes. Kreeg gisteren mail met klasse zaad imsi en wat blijkt 1A!!! Daar kun je zelf spontaan me zwanger worden :)

erg raar dus....

verder voel ik me goed en positief. De tijd tikt langzaam maar goed :)

Geplaatst

Kalimera meiden!

Babeth, uitslag had ik al per mail opgevraagd. Ga het dadelijk nog eens doen!

Ivfmoeke, omdat de uitslag in nl juist zo lang duurt, heb ik het in DD laten prikken.

E wat fijn de uitslag aan het zaad! Wow zeg! Idd een rare gewaarwording dat je met deze kwaliteit ook spontaan zwanger zou kunnen raken...

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

Hoi meiden,

Zaterdag hebben we de tp als alles goed blijft gaan. Duurt wel lang hoor! Maar hopelijk dan een mooie blasto terug?:)

Ivfmoeke, fijn dat de zaadkwaliteit zo goed is! Was imsi wel nodig dan eigenlijk? Wij wilden het ook maar blijkt moeilijk te zijn met tese-zaad. Nouja, als er maar mooie emmy's bij zijn!:)

Fijne dag allemaal!

X

Geplaatst

Ja voor zover wij weten wel. Ik ga er maar vanuit dat geen bericht goed bericht is. Maar het liefst zou ik wel even een tussentijdse update krijgen hoor!:) Ben zo benieuwd of ze mooi aan het delen zijn!!

Geplaatst

Dank je wel Nathalie!

Ivfmoeke sjeetje dat is nog eens een fijn bericht, verklap me eens het geheim van die geweldige verbetering!? ;-)

Syl, bij ons was picsi geen optie maar imsi wel, ik wist niet dat dat geen zin had bij tese. I, is overigens ontstaan uit een 3b kwaliteit zaadje....een die mega traag was dus, maar gezien het temperament mag ik denk ik blij zijn dat ze geen snelle 1a genen heeft haha.

Wij hebben vandaag bericht gehad dat de laatste 2 cryo's uiteindelijk niet Goed genoeg waren om weer de koude in te gaan. En de kosten die gerekend worden zijn ongeacht het aantal emmies (max 6) voor ons komt het zo ongeveer op max. €300 uit, en dan de kosten van de cryotp uiteraard.moet zeggen dat ik de kosten behoorlijk mee vind vallen!

Geplaatst

meiden wat is het weer spannend hier

nikkie: heel veel succes ik denk aan je

meiske: ook weer spannend hé

sylvia: gewoon bellen, doe ik ook altijd! ik heb geen zin om zolang in onwetenheid te zitten. Ik hoop dat er nog veel in de race zijn.

vandaag gebeld met scholtes. Fijn gesprek.

het zaad zit zo: het was beduidend lager in het aantal maar de kwalieit was mbv vitamines maanden lang zeer fors verbeterd.

C is geboren uit een 3b zaad en nu hebben we 1a zaad. De klasses zijn 1a t/m 4b binnen de IMSI.

Verder vond hij een 9cellig emmy op dag 3 een goede kwaliteit en vond hij de opbrengst veel te weinig. Hij gaf aan dat ik langer had moeten spuiten maar dat kon niet ivm cetrocide. Met de superfact zou ik langer en hierdoor een rustigere groei kunnen hebben. Mocht dit hem niet worden dan wordt het 1 maandje rust (pil) en dan weer aan de slag.

Gaan er dames vroegtesten!? 2e isci werd ik rond 14 dgn na punctie ongesteld. Dus wacht tot next week zaterdag en zal dan een testje wagen! als ik het volhoud

Geplaatst

Hi dames,

hier ook schrijf ik minder maar ik lees mee elke dag.

Sylvia, suscces zaterdag.

En ook alle dames, succes/ sterkte met alles waar jullie mee bezig zijn.

Grotejes,

Eva

Geplaatst

Gisteren eindelijk bericht gekregen aan DD. Mijn d.h.e.a was gestegen van 4.5 naar 11.8. Zat nu zelfs iets boven de referentiewaardes, maar testosteron zag er goed uit. Mocht van dr. S. Doorgaan met deze dosis. Dus dat doen we dan maar. Geeft me wel een boost voor onze komende vrijronde (oftewel de banga). Mijn lichaam doet dus ook blijkbaar wat er van hem gevraagd wordt met al die hormonen en supplementen. Over een maandje weten we het...prednisolon zij we al mee begonnen. Zit nu weer op 5 mg. En voel me goed....

Ivfmoeke en meiske, hopelijk komen jullie zonder al te veel problemen en twijfels de ww door. Ik duim voor jullie.

Geplaatst

Babeth, gefeliciteerd met de mooie tp. En natuurlijk nog met de verjaardag van I.

Sylvia, vandaag de tp!! Spannend hoor, ben benieuwd wat voor nieuws ze jullie gaan brengen over de embryo's.

Eva, jij ging toch ook weer van start deze maand? Succes met prikken!

Geplaatst

Thanks meiden voor jullie succeswensen!

Vandaag een mooi blasto terug gekregen, van prima kwaliteit! Super toch!:)

Helaas zijn er wel 3 andere emmy's uit de ES gesneuveld, en 1tje horen we maandag of die goed genoeg was om in te vriezen. Spannend hoor! Nu is het weer afwachten...Babeth en ivfmoeke; ik doe vanaf nu dus gezellig met jullie mee!;) Houden jullie 't nog een beetje??

Geplaatst

oh sylvia geweldig!! Dit gaat hem worden

meiske hoe is het bij jou!? ik lees dat vroegtesten van Floortje en moet me bedwingen om dat niet te doen :)

vandaag pas 1 week en 1 dag na de punctie dus veel te vroeg in mijn optiek.

Tool hoe is het met de bruiloftsvoorbereidingen?

Dee nog wat gehoord van dkt P? Wel erg vervelend dat hij niet reageert. lees er meer over op het forum de ene keer snel de andere keer totaal niet :happy:. Ik hoop dat je snel wat hoort.

Heb wat steken in de buik links en rechts, wat krampjes. Verder voel ik niet veel.

mijn baarmoedermond zit wel heel hoog, bijna niet voelbaar met inbrengen bolletjes maar geen idee of dat een goed teken is.

Nog lang wachten :(

Geplaatst

Hey meiden, hoe is het hier?

Ivfmoeke al een beetje testdrang lees ik? Wat spannend he! Weet je wanneer je gaat testen eigenlijk? Wij mogen pas de 22e, duurt nog lang...

Onze andere blasto uit de ES kon helaas niet ingevroren worden, was niet meer goed. Wel balen hoor; 4 van de 5 hebben het dus niet gered. Wat een enorme afvalrace is het toch he!

nu maar hopen dat deze kleine rakker het wel lekker blijft doen..zucht..kon ik er maar iets aan doen he!

Babeth hoe gaat ie met jou?

Geplaatst

oh Sylvia das idd een domper!! Gewoon het gevoel dat als deze het niet wordt je dan weer opnieuw moet beginnen hè

Ik voel me zwanger net als bij onze zoon!

za ga ik testen denk ik dan is het twee weken na punctie dus vier weken

Voel me rustig :-)

Meiske hoest met jou?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden