Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Poeh, dat zijn zware keuzes, maar inderdaad, de grenzen blijven schuiven.

Ik heb morgenvroeg om 9.00 uur een echo in dd. Ben benieuwd of er al Schot in zit. Vind het wel spannend. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Wat nu als de gonal f niet aanslaat? Of als er maar 2 follikels zijn?

Vanaf welke dag kan ik de punctie eigenlijk verwachten?

Spannend!!!

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja 10eke spannend!! Je staat in een vloek en een zucht weer buiten... De puncties zijn rond dag twaalf tot vijftien zo ongeveer. Maar dat ligt uiteraard aan de maat van je follikels. Je kunt het daar wel vragen.

Succes!!! Hou ons op de hoogte!

Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

In tilburg kun je meestal wel terecht voor een poging als je elders uitbehandeld bent. Je heb toch nog steeds een mooi aantal rijpe eicellen. Het lijkt me dat je bij een intake niet afgewezen wordt. Of aangewezen bent op eiceldonatie (ECD).

Geplaatst

Hi Meiske! Hoe issie met jou?? Te doen zo in de ligstand? Lang hoor voor je.

Jaja Moes werd ongesteld op dag 50!! Lang leve de acupunctuur al weet je dat nooit. Nu over een paar weekjes naar dd voor de nieuwe plannen. Alleen redden we een poging niet meer voor de vakantie dus wordt het een maandje later.

Mogelijk ook beter voor mijn lijf.

Afgelopen week taart gegeten met okaasan en noes, was gezellig en onwijs lekker.

Hoe was het 10eke?? Snel weer buiten?

Tot spreeks!

Moes

Geplaatst

Sorry dat ik nu pas reageer...was gisteren een ren en vlieg dag. Eerst naar dd waar ik rechts 8 en links 2 follikels had. Vanavond cetrotide spuiten. Daarna doorgevlogen om op tijd op een Vrijgezellenfeest te zijn... Nu bekaf op de bank. Wo weer echo. Dit keer bij dr Scholtes, die ken ik nog niet. Vrijdag waarschijnlijk punctie.

Geplaatst

@tiktak. Ik zou het je niet durven zeggen. Ik heb nog nooit ivf of icsi gehad. De arts was wel erg tevreden. Baarmoeder slijmvlies lag er ook top bij volgens haar....

Was een heel leuke arts trouwens, een vrouwelijke Duitse. Heel rustig en nam echt de tijd.

Geplaatst

10eke, klinkt goed hoor. Ik had de laatste keer ook dat 1 kant minder goed mee deed. Maar de andere kant is super dus denk dat er straks genoeg eitjes overblijven om te bevruchten.

Je had vast dr. Hubert? Met blonde krullen?

Geplaatst

Noes en moes en de rest hoe is het hier met jullie?

Met mij wel goed.. De laatste paar weke. Wat nare dingen in familiekring en bij een vriendin van mij.. Naar nu hopen dat het nare even stopt. Want ik ben er wel klaar mee.. Ik ben gelukkig over de helft heen...

Succes allemaal..

Geplaatst

Nog anderhalf uur en dan moeten we in de Auto stappen voor ons intakegesprek in DD ,ben best wel zenuwachtig ...............................

Hoelang zit er normaal tussen intake en begin behandeling ??

LG H

Geplaatst

Hoi meiden, ik heb nog wat ritjes. Zie mijn onderschrift. Mocht ik iemand er nog mee kunnen helpen dan doe ik dat graag.

Lisselotje, vervelend van die nare gebeurtenissen. Hopelijk nu weer meer leuke dingen in het vooruitzicht! Het begint al op te schieten bij jullie! Willen jullie weten wat het wordt?

Moomysoon, spannend hoor. Succes vandaag! Hadden jullie nou een afspraak met een Duitse arts? Meestal kan je heel snel starten. Afhankelijk van wanneer je menstruatie is enzo.

Geplaatst

Ik zou graag na vandaag als de medicatie past en ik ze nodig heb ,je een pb sturen .

Ja we hebben een duitse arts ,ik woon in Duitsland en mijn man is duitser

LG H[

QUOTE=Twinklestar;643378]Hoi meiden, ik heb nog wat ritjes. Zie mijn onderschrift. Mocht ik iemand er nog mee kunnen helpen dan doe ik dat graag.

Lisselotje, vervelend van die nare gebeurtenissen. Hopelijk nu weer meer leuke dingen in het vooruitzicht! Het begint al op te schieten bij jullie! Willen jullie weten wat het wordt?

Moomysoon, spannend hoor. Succes vandaag! Hadden jullie nou een afspraak met een Duitse arts? Meestal kan je heel snel starten. Afhankelijk van wanneer je menstruatie is enzo.

Geplaatst

Twinkelstar.. Wij hopen ook op leukere dingen.. Maar eerst nog vandaag doorheen. Een goede vriendin van mij ligt in ziekenhuis 18 weken zwanger en heeft haar vliezen al sinds afgelopen donderdag gebroken. Vanmorgen is het hartje gestopt en nu wordt alkes op gewekt. Maar dat is echt even een klap in het gezicht voor hun en voor ons..

Wij krijgen een jongen... De 29 weken echo was goed..

Hoever ben jij nu twinkel?

Geplaatst

Succes mommysoon!! Ik ben benieuwd naar je ervaringen met deze arts.

Lisselotje ik hoop nu een rustigere periode voor jou zeg, wat vervelend.

Bij mij nu even rust, ik doe acupunctuur en ga begin juni weer naar dd voor gesprek over de volgende en tevens laatste poging. Maar dat gaan we voor onze vakantie niet meer redden dus dat wordt pas weer eind juli of augustus.

Vorige week taart gegeten met noes en okaasan, was leuk!

10eke, spannend dat jij alweer gestart bent, hou ons op de hoogte met jouw mooie opbrengst aan follikels!

Liefs Moes

Geplaatst

Moes jeetje 50 dagen!?

Nou dat is echt heel erg lang zeg, fijn om nog even op te laden met een vakantie, ik hoop dat je cyclus nu geen geintjes meer voor je heeft ;-)

het rust houden gaat me nog goed af gelukkig, voor een goed doel dat scheelt ....

lisselotje wT een ontzettend heftig bericht afschuwelijk!!

Ik hoop dat ze snel de oorzaak hebben gevonden want antwoorden zijn nu erg belangrijk, en dat ze op geheel eigen wijze afscheid mogen rn kunnen nemen...verschrikkelijk, sterkte, ook voor jou!

Geplaatst

Lisselotje, wat een vreselijk nieuws. Pfff. Hopelijk kun je ze een beetje steunen. En wat Meiske zegt hopelijk kunnen ze hier een oorzaak voor vinden zodat herhaling in de toekomst kan worden voorkomen.

Fijn dat de 20 weken echo goed was en leuk een jongen!

Ik ben morgen 14 weken.

Moes, misschien wel lekker even geen hormonen en tot rust komen ook al zou je waarschijnlijk het liefste snel door willen. En heerlijk dat jullie op vakantie gaan. Waar gaan jullie heen?

Mommysoon, hoe was het?

Geplaatst

Lisselotje ik lees nu pas jouw bericht....get wat akelig! Sterkte joh want dat maakt alles weer relatief.

Liefs!

Geplaatst

Dank jullie wel voor de lieve berichten. Ik moest het even van mij af schrijven... Het zet je wel weer even net beide benen op de grond... Maar voor hun vind ik het erger, want we gaan ook van de zomer met elkaar op vakantie en dan ben ik 30 weken zwanger en hun niet meer. Dus ik zou het ook heel goed begrijpen als ze dat zouden afzeggen.. Maar we wachten het af. Ik laat ze nu eerst rustig dit verwerken en ze weten mij te vinden als ze mij nodig zijn..

Geplaatst

Oh jeetje dat is inderdaad erg confronterend....

Natuurlijk ook afwachten hoe ze hier hun weg in gaan vinden.....

Ontzettend zwaar, mijn hemel!

Fijn dat je er voor ze bent!

Geplaatst

Hallo Lieve meiden ,

Vandaag onze afspraak in DD Gehad ! We gaan nu eerst 8 weken aan de DHEA kapsules !

Maar ik heb een vraag aan de dames die deze ook nehmen of genomen hebben ;wat hebben jullie in de storchenapotheke hiervoor betaald??

LG H

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden