Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve meiden ,ik heb een vraagje?

Ik zit als sinds 12 uur op een telefoontje te wachten van dr M ,hij zou tussen 12 en 13 uur terugbellen en heeft nog steeds niet gebeld .

Komt dat vaker voor in DD dat ze het niet zo nauw nehmen met terugbellen ??

LG H

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst (aangepast)
Lieve meiden ,ik heb een vraagje?

Ik zit als sinds 12 uur op een telefoontje te wachten van dr M ,hij zou tussen 12 en 13 uur terugbellen en heeft nog steeds niet gebeld .

Komt dat vaker voor in DD dat ze het niet zo nauw nehmen met terugbellen ??

LG H

Het zijn doktoren, ben niet anders gewend... ;-)

Gewoon bellen, als het te lang duurt.

aangepast door tiktak
-
Geplaatst

Gewoon zelf bellen als het te lang duurt!

Ik had de theater kamer. Tijdens de terugplaatsing iets over eilanden op de tv gezien. Haha, helemaal zen!

Mijn blaas was blijkbaar te vol. Tja, ik moest met volle blaas komen, u vraagt, wij draaien. De reactie van de assistente was leuk. Is DAT de blaas???

Geplaatst

Nou nou zeg ,ondertussen al twee keer gebeld ,eerste keer om . 13.30 en als antwoord jaja de belt wel nog ! tweede keer om 14.30 en als antwoord die zit in een bespreking en belt u na 15 uur terug ...................................................het is nu 15.45 ! Godsamme ik will toch alleen Maar de uitslagen van mijn bloed weten !!!

Sorry ben ondertussen heel ergg p...... off

Geplaatst
Nou nou zeg ,ondertussen al twee keer gebeld ,eerste keer om . 13.30 en als antwoord jaja de belt wel nog ! tweede keer om 14.30 en als antwoord die zit in een bespreking en belt u na 15 uur terug ...................................................het is nu 15.45 ! Godsamme ik will toch alleen Maar de uitslagen van mijn bloed weten !!!

Sorry ben ondertussen heel ergg p...... off

;-) een uur en een half uur voordat ze dicht gaan nog een x gaan bellen...

Geplaatst

Ja, en dan krijg je dus de Duitse hierarchy. Herr professor heeft wel wat beters te doen. Ik had dat ook de eerste keer met dr. K. Een week achteraan moeten bellen. Claudia en Alice werden helemaal gek!

Geplaatst

Dr.M heeft teruggebeld om 16.50 teruggebeld !

AMH waarde was 0,38 de rest van de waardes was in orde ,alleen mijnn Vitamine D was te laag

Volgende afspraak 24-6 voor echo en bloed prikken

Geplaatst

10eke supermooi jouw buit!! Nu goed broeden en granaatappelsap drinken zet m op!!

Haha wat een gedoe met het terugbellen van de arts, poeh. AMH is nog keurig toch? Hoger dan bij mij.. En vit D slikken nu?

Liefs Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

10eke, dat ziet er mooi uit hoor. Nu de spannende wachtweken. Lekker broeden :-).

Mommysoon, mijn ervaring is dat je beter kan mailen. Vaak krijg je dan wel snel een reactie van de assistentes.

Ik had ook eens een Belafspraak laten plannen zodat het precies in de pauze van mijn werk zou vallen. Uiteindelijk belde dr. S pas een paar uur later... Heel onhandig aangezien ik op mijn werk was.

Geplaatst

Tiktak dat is afhankelijk van je leeftijd.

mommysoon, gelukkig nog contact gehad, spannend weer hoor.

moes wanneer wilde jij weer van start gaan?

10eke, ik wist niet dat je blaas ook te vol kan zijn ;-)

ben je nu voor een tp van 1 of 2 gegaan?

heel veel succes!!

Geplaatst

Hi meiske, hoe gaat het met jou???

Ik moet dinsdag naar dd en krijg dan het medicijn plan. Ik denk dat het niet meer lukt met de vakantie om nu nog te starten dus zal het eind juli worden of start aug, afhankelijk van de menstruatie. Ik hoop dat ik nu door de acupunctuur weer in een strakke cyclus kom...

Het is wel bijzonder met die naalden vind ik.

Liefs!!

Geplaatst

Wat ontzettend spannend dan weer Moes! Ik wens je alvast heel veel succes, tijdens de vakantie veel goede energie en vit.D op doen!

ik heb zelf ook weleens acupunctuur gehad, merkte dat ik nauwelijks last had van de bijwerkingen van de hormonen, bijzonder wat die prikkers kunnen doen he!

Geplaatst

He Meiske, trek je het nog een beetje? zeker nog steeds heel rustig aan doen?

Moes, alweer bijna naar DD! Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor een telefonisch consult met dr S, maandag de 16e. Ik had geen zin om voor een gesprekje weer naar DD te rijden, maar ik zat ineens te denken als we de 19e op vakantie gaan, komen we ook langs DD... hmmm, nog even bedenken wat te doen...

Heb net 2 boeken van Zita West besteld over voeding, oefeningen, accupunctuur etc bij het zwanger worden, ben benieuwd! (het zal toch geen obsessie gaan worden... :shower:

Zal Alan Beer ook weer eens uit de kast trekken. Wat ik wel nu heb na de laatste behandeling is nachtzweten/warmtestuwing, ik wordt steeds 's nachts wakker en dan heb ik het bloedheet. Heb ik anders nooit, nu al ruim 2 weken.

Remmir, hoe is het met jou? Al flink aan het groeien? Leuk hoor!

10eke, nog lekker aan het broeden?

Liefs,

Noes

Geplaatst

@Noes, je hbt flink wat literatuur om door te worstelen ;-)

Ik zit nu op wachtdag 2 als je de dag van de tp niet meeneemt. (en zo wel dag 3

dus haha). Dr Y. zei dat het gisteren al in zou moeten nestelen.

Nu weet ik niet hoe en wat destijds, maar zeer waarschijnlijk heb ik ooit een innesteling gehad

volgens mijn FA destijds. Ik had toen menstruatiekrampen en al heel vroeg in

mijn cyclus bloedverlies (dacht gewoon dat ik vroeg ongesteld was) dit heeft

echter niet doorgezet. 16 dagen na mijn ovulatie werd ik toen ongesteld. Volgens

de arts was dat dus de innesteling die ik voelde met bijbehorende

bloeding.

Nu op dag 2 heb ik nog helemaal niets gevoeld (niks!)...terwijl

ik elke maand dat we proberen wel eens onbegrepen krampjes of dingetjes voel,

maar nu helemaal niets...(misschien juist wel heel goed, geen idee)

Herinneren jullie je wat je voelde zo in de eerste dagen na

de tp? Of niks bijzonders?

Wat zijn die 11 dagen killing...

Geplaatst

10eke, deze poging heb ik ( in mijn overtuiging ) de innesteling gevoeld

ik had de tp op dag 4 maar de embryo was op het stadium van veranderen in een blastocyste.

op dag 2 na de tp ( Emmy 6 dgn oud) papte ik nog met vriendinnen dat ik niets afwijkend voelde of merkte maar twee uur later ( was in de avond) ineens een heel apart soort van kriebeltje ter hoogte van mijn schaambot.

dit herhaalde zich een dag later nog een keer, toen dacht ik echt het zou weleens de innesteling kunnen zijn .

heel veel succes!!

( maar innesteling heb ik nooit op deze wijze opgemerkt hoor )en dit is de zesde "zwangerschap"

Geplaatst

Noes hier gaat het goed hoor, dank je, heel rustig aan, regelmatig komt er iemand op de koffie dus genoeg aanspraak.

ukkie voel ik meerdere malen per dag dus dat is super!

Misschien kun je het bezoek inderdaad combineren, zou misschien wel prettiger zijn?

ik vind het zo spannend weer!

Geplaatst

Oei spannend zeg die wachtweken, ik kan dat gevoel ook zo weer oproepen! Hoop in augustus ook weer in die fase terecht te komen. Eerst dinsdag naar dokter K.

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik in de eerste 2 weken echt helemaal niks. Ik heb nog tegen mijn man gezegd: als ik nu zwanger ben wil je dan voor eeuwig onthouden als we ooit weer een traject doen dat ik niks heb gevoeld? Ook in de weken erna voelde ik me volstrekt normaal. Pas na een week of 6 ging ik wat voelen. Ook een drukkend gevoel achter mijn schaambeen.

De laatste keer in mei (waarbij ik dus wel zwanger was maar het na een week na de testdatum alsnog misging) had ik na een paar dagen elke keer lichte krampjes, die herkende ik van de vorige keer alhoewel ik ze toen dus veel later had pas na 6 weken. En ik had enorme dorst.

Het zegt dus allemaal niet zoveel. De eerste keer bleken er ook nog 2 ingenesteld te zijn dus toen had ik veel meer kunnen voelen zou je zeggen maar ik merkte niks. (Bij de 6wk echo bleek maar 1 hartje te kloppen, het andere vruchtzakje was niet doorgegroeit) en nu had ik ineens al vrij snel allerlei signaaltjes.

Heel veel sterkte met deze spannende weken!!!!!!! Ik duim!

Geplaatst

Vanochtend het laatste intralipid infuus gehad. Wat er nu ook uitkomt na de wacht weken, voorlopig even rust en geen dd. Ook wel even heel erg lekker. Nu bezig zijn met de voorbereidingen van de zomervakantie. Nu nog 8 dagen wachten. Wat gaan die wachtdagen toch traag voorbij...

Geplaatst

10eke, spannend nu maar afwachten! Duim voor je. Wanneer is je testdag? Ik vind zelf week 2 altijd lastiger dan week 1. Begin altijd heel positief en wordt steeds negatiever en ga ook op alles signalen van m'n lichaam letten. Hoop dat je een beetje kunt ontspannen en lekker afleiding hebt!

wij zijn al in DD. Morgen ons gesprek met dokter K. Heb een heel

lijstje vragen. Hopen dat ik wat antwoorden krijg en daardoor toch weer een beetje positief in een volgende poging kan stappen in augustus.

Wel n fijn hotel gevonden (Auszeit Hotel) met tuin en terras. Zo blijven de bezoekjes toch nog een beetje 'leuk' ;-))

Geniet van het mooie weer allemaal!

Geplaatst

Hey tinkerbel, zo ervaar ik het ook precies!!! De week kruipt zo langzaam voorbij. Heb echt het gevoel dat de tp al 3 weken geleden was. Helaas pas 5 dagen geleden. Ik voel of merk ook echt helemaal niets! Dus wordt idd steeds negatiever.

Dr. K is echt aardig. Hij neemt goed de tijd voor de gesprekken maar ook bij de tussentijdse echo's. Ben benieuwd wat je morgen weer wijzer bent. Succes!!

Geplaatst

Wat een ramp in dd!! Al bijna drie uur in de file. Ze hebben een orkaan gehad hier...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden