Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Moes, misschien kun je het Rijnlandziekenhuis- apotheek in Leiderdorp ook proberen, daar haalde ik altijd mijn medicijnen, zij hebben altijd alles op voorraad. Succes!

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Moes mocht je evt wat nodig hebben van een apotheek kan ik dat evt voor je halen als je bij mij komt! Alles in 1 pakket 😉.

Ik kom ook slecht op het forum! Soms wel erop maar niets kunnen typen.. Erg irri.

Noes Yes je mag beginnen!!! Mijn duimen draaien!

Twinkle fijn dat dat de echo er zo goed uit zag!! Elke x weer opluchting!

Wij hebben gister echo gehad en die is een beetje anders verlopen. Kindje 2 had redelijk wat vocht achter de hersens/ nek zitten. Dit viel haar meteen op. Het zou een echo worden om er zo tussendoor te doen, maar uiteindelijk 3.5u daar geweest. Gesprekken gehad wat het kon inhouden enz. Maar betekend nu dat we de onderzoeken ingaan. Vandaag al wezen bloedprikken voor chromosomenafwjnking en volgende week gesprek. Krijgen nog oproep van een ander echocenter voor uitgebreid onderzoek! Bizarre situatie.. Het hoeft niet altijd wat te betekenen, maar was wel duidelijk zichtbaar! Afwachten hoe en wat!

Liefs mij

Geplaatst

Remmir, jeetje dat is even flink schrikken zeg! Nu dus maar afwachten en hopen dat de onderzoeken uitwijzen dat er niets ernstigs aan de hand is. Pff, ik hoop het echt voor jullie! Het lijkt wel als je in de mmm zit, er nooit iets normaal kan gaan!

Het kan natuurlijk van alles of niets zijn, maar je zit zo toch weer in de zenuwen en onzekerheid. Ik wens jullie heel veel sterkte!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Jeetje remmir wat is dat schrikken zeg... Maar wel goed dat ze het gelijk gaan onderzoeken... En hopelijk komt er niks uit.. En mocht er wel wat uitkomen, misschien dat ze er dan tijdens de zwangerschap al wat tegen kunnen doen.. Ze zijn tegenwoordig zo ver in de medische wereld...

Geplaatst

Ik ben gisteren weer bij de vk geweest. Ze kon het hartje niet vinden met de doptone, dus kregen wij toch een echo. Daar was ik wel blij om en de kinderen helemaal. Op de echo was te zien dat het goed groeit, het hartje klopte mooi regelmatig. Dus over 4 weken weer terugkomen.

Noes wat goed dat je ook weer kan beginnen... Moes, jij ook hopelijk snel weet in de race.

Geplaatst

Wauw Lisselotje, een eigenwijs kindje dus in je buik! Lekker dat alles goed was.

En ik las dat Violet een tweeling krijgt!!! Heeft Remmir een maatje, twee DD tweelingen.

Noes weer in de race, morgen de eerste spuit weer???

Ik heb een mail aan mijn ziekenhuis apotheek gestuurd en hoop dat het kan. Ik zal er zo nog even eentje bellen.

Tot spreeks!

Moes

Geplaatst

Net gesproken met de arts. Toch weer anders wat hem betreft...

Nu een maand niks, geen primer dus. Hij vindt dat ik teveel hormonen gespoten heb om nu gelijk door te gaan. Daar heeft hij geen goeie ervaringen mee. Nou dat moet dan maar.

Eind volgende cyclus dan uitgangsecho in dd maken.

Noes, helaas dus niet gelijk op, jammer. En ook het bankje van januari zal ik niet redden..... Ik hoop noes en okaasan wel!!

Even weer dit laten landen...rot toch om afhankelijk te zijn....(naast dat het fijn is dat het bestaat).

Liefs!

Geplaatst

Oh stom Moes. Maar ja als de ervaring is dat zo'n dikke primer niet goed is, tja dan moet je het daar maar weer mee doen. Maar wel een grote teleurstelling.

En we maken gewoon een jan-feb bankje. Dan kom je er gewoon bij.

Sterkte met weer een een teleurstelling incasseren. Volgens mij moeten we echt eens taart gaan eten :-)

Geplaatst

Moes, wat jammer! Maar wel goed dat hij het zekere voor het onzekere neemt. Zonde om te beginnen als het niet het juiste effect op dit moment geeft. Maar voor jou wel weer balen, het ivf-effe-wachten is weer volop aan de gang...

Morgen mag ik weer de eerste spuit gaan zetten, ben benieuwd hoe ik ga reageren op de hoge dosis hormonen.

Remmir, hoe gaat het met je?

Liefs,

Noes

Geplaatst

Ik heb een ziekenhuis wat mee wil werken aan de medicatie.....maar nu de verzekering nog zover krijgen. Die doen moeilijk. Verdienen ze soms meer aan de Duitse medicatie???

Geplaatst

Wat een onzin is het toch Moes. In Duitsland haal de meds toch ook niet in het zkh, maar in een apotheek om de hoek. Nu is dat om de hoek gewoon iets verder, namelijk in Nederland. Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt allemaal.

En anders moet je even aan Wen vragen, zij heeft behalve hier, ook op een ander forum een aantal keer meegereden. Ik ben vergeten welke website dat was die zij toen noemde. Wellicht lukt jou het ook om daar mee te rijden.

Veel succes met al het bijkomende gezeur. Blegghhhh

Geplaatst

Jeetje wat een gedoe zeg moes...

Hopelijk gaan ze toch nog akkoord...

Of dat je genoeg via anderen kan regelen..

Wat moet je allemaal gebruiken waar je nog geen genoeg van hebt? Dan hou ik het ook even voor je in de gaten...

Geplaatst

Moes, wat een gezeur met die verzekering. Gek dat ze zo redeneren. Hopelijk krijg je het toch geregeld.

Noes, voor jou begint het weer. Spannend weer.

Geplaatst

Het is zeker stom!! Dan scheelt het weer dat ik nog een paar weekjes extra heb....grrr...

Ik heb met Remmir een date gemaakt en dan ben ik een heel eind op weg. Menopur gaat het met name om en die is in dd veeeeel duurder dan in NL.

Echt zo'n rare toestand met zo'n log bedrijf als de verzekering. Ik ga er achteraan.

Wat zijn er eigenlijk veel goede resultaten uit DD in dit schrijf groepje!

En Noes, jij gaat ook knallen deze keer, ik denk het echt. Alweer lekker ampullen gebroken???

Tot schrijfs allen!!

Liefs

Geplaatst

U.m.c heb ik omdat ze het meest aantal pogingen vergoeden.

Geplaatst

Die ken ik verder niet maar destijds met kiezen tussen UMC en pno kreeg ik tot twee keer toe foutieve info waardoor ik de keuze gemaakt had maar dit slaat alles!

Geplaatst

Eigenlijk vandaag weer een echo, maar moest op de tussengelegen dagen LHtesten doen. Die was gisteren bijna positief, en om de kosten niet helemaal de pan uit te laten rijzen, mail ik dus nu naar Gent dat mijn test vandaag positief is. Scheelt weer een hoop geld. Tot nu toe krijg ik het wel vergoed, maar je weet maar nooit wanneer ze bij PNO besluiten dat het wel genoeg is geweest, of wanneer het zkh anders gaat declareren.

Ach en zo nauw komt het niet, ik spuit toch wel pregnyl, dus die eisprong komt wel op het moment dat moet. Zo, even in de relax- en probeer het een beetje los te laten stand. Goed hè. (Even mezelf een complimentje geven)

Geplaatst

Ik had eerder ook PNO en heel tevreden. Maar dit is vanaf januari 2014 veranderd.

Ik heb nu twee ziekenhuizen die mee willen werken maar nu de verzekering nog. Ik vrees dat het niet lukt en dan ga ik zoveel mogelijk liftjes verzamelen (doe ik met Remmir sowieso, dat scheelt enorm) zodat ik niet zoveel in DD hoef te kopen.

Ze vergoeden namelijk ook de behandeling niet volledig dus dat kost ook bakken met geld....

Wat fijn Okaasan dat je alweer bijna een tp krijgt (daar ga ik gewoon maar even vanuit..). Jij kunt weer verder kijken. Spannend ook weer.

En Noes weer aan de spuit, dat is ook aftellen tot de punctie. Ik hoop op een super oogst dan straks met meer eenheden prikken.

Ik ga even paaseitjes kopen!!! Tot later,

liefs Moes

Geplaatst

He Meiden!

Okaasan, je bent goed bezig, lekker prijsbewust ook... ;-)

Maargoed, dat mag ook wel, alles kost toch al bakken met geld!

Moes, ik kreeg gister een enquete binnen van het U.MC over het indienen van buitenlandse rekeningen, of ik er teveden over was en wat de verbeterpunten waren... Ik zal hem dit weekend even invullen als ik vrij ben.

Zo, de eerste spuiten zijn ook weer gezet, ik heb er nu wel weer zin in, niet dat ik denk dat het echt iets gaat worden, maar meer zoiets van "even kijken wat het deze keer gaat doen". Dinsdag heb ik de eerste follikelmeting, dus ik ben al wel weer nieuwsgierig.

Het is nu wel een beetje vervelend met mijn werk, ik zit sinds 1,5e week op een andere afdeling, om een nieuwe grote klant mee te helpen opstarten, maar dit is erg druk en hectisch en daar heb ik nu wat minder behoefte aan... Mocht het echt de spuigaten uitlopen, dan ga ik wel bij mijn leidinggevende aangeven dat ik met dit traject bezig ben.

Vriendlief had lekker zelf chocolade paashazen gegoten en chocolaatjes en eitjes gemaakt, dus hier volop in voorraad!

Remmir, sterkte met het afwachten! pff, ik zou op zijn van de zenuwen. Hoop echt voor je dat het met een sisser afloopt, ik duim gewoon door voor jullie!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes zullen we bij jou taart en chocolade komen eten dan? Jum jum jum. Alhoewel ik hier ook geen klagen heb, want manlief bakt, as we speak, paasstollen.

Ja, dat ik aankom, komt echt alleen door die prednison. Eerst at ik ook al die taartjes (en eigenlijk nog wel meer taartjes ook), dus het komt echt daardoor. Zo!

Vrijdag TP, om 9.50 uur al. We gaan gewoon de hele week voorafgaand aan de TP weg, we hebben net een hotel geboekt. En rijden vanaf daar door naar Gent, een kippeeindje in vergelijking met de rit vanaf huis. Als de TP dit keer tenminste wel doorgaat.

Ondanks de positieve LH-test, toch nog pregnyl vanavond, en dan zondag alle andere meds er weer bij.

Noes, ik herken het hoor, die we zullen wel zien houding. Maar goed, je eerste spuiten dus al weer binnen. Vervelend dat het zo slecht uitkomt met je werk. Was dat vorige keer niet ook zo? Nou ja, eigenlijk komt die hele MMM toch altijd slecht uit?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden