Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Moes als het uitkomt en je hebt de meds eerder nodig dan is dat geen probleem!! Helaas ben ik vanaf nu tot aan einde verlof bij huis! Dus kan alle dagen!!

Bij de eerst volgende menstruatie begin je al?

Liefs

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Huh, ben je gestopt met werken Remmir?

Ik ga je appen!

Ik begin pas bij de menstruatie ná deze helaas....ik moet nu al vier dagen geleden ongesteld worden en dan over drie weken afspraak in DD om plan uit te zetten en uitgangsecho. Dan pas starten...voelt als eindeloos.

Liefs,

Moes

Geplaatst

Ahhh dat is toch altijd zo ellendig, vertraging zonder dat je er zelf voor kiest, tuurlijk die weken zijn zo voorbij maar zo voelt dat nu niet he....

remmir thuis vanwege de zwangerschap?

Geplaatst

Moes thanks voor je app heb lang verhaal terug getypt ( sorry)

Ik snap dat het lang duurt zo! Killing dat wachten! Die stomme dhea maakt het ook nog onvoorspelbaar...

Meiske door de situatie op het werk ( nou ja die heb ik niet meer) het geeft veel stress en moet aan de twins denken dus ziek thuis!

Noes hopelijk kom je ondertussen bij van de narcose en heb je heerlijk gedroomd!!

Geplaatst

Heb gisteren een mail naar dd gestuurd met informatieaanvraag. Waarschijnlijk kunnen ze mij niet helpen. En volgens mij wil mijn vriend ook niet. Ahhhh...2 nogal grote issues laat maar zeggen. Maar als dd op voorraad al aangeeft dat het niks wordt laat ik het erbij. Waar zorgt dhea nou eigenlijk voor? Kun je dat gebruiken bij gebrek aan follikels (overgang)?

Geplaatst

Hi Tiktak,

Wat goed dat je gemaild hebt!

Bij mijn lage AMH zou de DHEA kunnen zorgen voor betere kwaliteit van de resterende eitjes, het is een soort verjonger. Dus je krijgt soms wat meer eitjes en van betere kwaliteit. Er schijnen zelfs vrouwen ineens spontaan zwanger geworden te zijn. Nou is dat bij mij niet mogelijk..

Mijn laatste punctie had ik inderdaad meer eitjes dan ooit tevoren maar niks bevrucht....daar heb je dan ook niks aan....

Mijn man wilde eerst ook echt niet naar DD maar het reizen viel toch best mee, 2,5 uur uit Noord Holland. Lang maar te doen.

En ze kijken meer naar de persoon dan naar het protocol. Dat is fijn.

Ik zou niet te snel je erbij neerleggen, vraag er anders een afspraak met een arts. De Duits-Engels sprekende artsen zijn ook prima en hebben eerder plek.

Remmir, wat een gedoe zeg. Je moet echt goed zorgen voor je kinders en jezelf. Stress kun je eigenlijk niet gebruiken.

Noes, hoe is het je vergaan? Alweer op de terugweg?

Liefs, Moes

Geplaatst

Tiktak, denk jij dat ze je niet kunnen helpen of was dat vermeld in een reactie op jouw email?

Kan ik me nl niet voorstellen, en ik denk dat als je er naartoe gaat zij zelf nog oa een AMh bepaling willen doen.

Maar ik ben even in de war wellicht maar lees in jouw handtekening een mooie echo bij 12 w in 2013... Hoe is dat afgelopen?

Geplaatst

Zo, weer terug onderweg naar huis. Ik was net weer in slaap gekukeld... Maar goed nu het grote wonder: er zijn 11 eitjes geoogst!!! Niet te geloven toch? Er zullen er vast een aantal nog niet rijp zijn, maar het zijn er toch veel!! Voelde me dit keer ook niet erg fit na de narcose, moe en zere eierstokken. MAar het was ook erg vroeg en we waren er al om half 8 en werd pas om 10:45 geholpen, het was erg druk in de broedfabriek. Okaasan, ook namens vriend, bedankt!!😉 Remmir, wat vervelend van je werk, maar nu echt even aan jezelf en de twins denken, veel belangrijker!!

Wij duiken zo ook weer lekker ons bedje in!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Graag gedaan hoor Noes ;-)

En wat een mooie oogst. Wanneer hoor je iets over de bevruchtingen? Mag je weer eerder bellen, net als vorige keer?

En dan maandag TP? Of toch al eerder?

Welterusten!

Geplaatst

Morgen bellen ze tussen 10 en 12 uur, inderdaad weer heel spannend!! En als ze dan weer in de embryoscope zitten, dan kan ik zaterdag hopelijk bellen voor een "tussenstand".

Zo, ik lig nu weer lekker in mijn eigen bedje, even bijkomen.

Lieve Remmir, ik lees net de reden, maar probeer echt aan jezelf te denken! Heel vervelend al die stress erbij. Helaas ook hier ervaringsdeskundigen met een eigen zaak/personeel die we moesten verkopen. Ben blij dat ik nu weer ergens als uitzendkracht werk, veel minder zorgen! Sterkte en heel beel sterkte morgen!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes wat geweldig!! Elf!!! Ik zeg, een elftal is best leuk haha.

Nu goed bijkomen! En duimen voor goed nieuws morgen.

Liefs!!

Geplaatst

Dank je wel Moes, een elftal, ha ha! Ben blij dat ik morgen nog vrij ben, even rustig bijtrekken van de punctie en geen gestress met telefoontjes op mijn werk. Pff, voel me een stuk brakker dan de vorige keer, zo moe! Het was ook wel een kort nachtje en een lange rit, ook al was dat kussen in de auto ook wel lekker... Jij nog even wachten dus. Eigenlijk gaat de tijd best snel. Je hebt iig nog een kans voor je liggen!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes wat super!!! Dat zijn er heel wat! Jonge fluit hoor met zoveel eitjes!!! Spannend morgen weer en de embryoscoop. Tuurlijk er vallen er altijd wat af omdat ze niet rijp genoeg zijn,maar zal toch wel een mooi koppeltje overblijven!! Mijn duimen draaien! zondag doen ze geen tp dus dat wordt zaterdag of maandag dan toch? spannend weer voor jullie!

Jullie dus ook een zaak gehad en verkocht.. In mijn geval ook. Dit is verkocht in sept 2013. Maar dan is het ook dat je geen recht hebt op ww uitkering als je niet 4 jaar in loondienst hebt gezeten. En ik kom tot 7 maanden.. dus geen inkomsten meer.. En een baan nu vinden lukt niet als je zwanger bent denk ik.. wordt vervolgt.

lfs mij

Geplaatst

@moes: hoeveel eitjes had je zonder dhea? En met? Ik heb een hele tijd geleden naar dhea gekeken. Bij de kliniek waar ik toen liep (NL) heb ik toen ook gevraagd of dat een optie was. Vonden ze toen van niet. Is dat typisch iets voor dd om te werken met dhea of doen ze dat in NL ook?

Geplaatst
Tiktak, denk jij dat ze je niet kunnen helpen of was dat vermeld in een reactie op jouw email?

Maar ik ben even in de war wellicht maar lees in jouw handtekening een mooie echo bij 12 w in 2013... Hoe is dat afgelopen?

Ik denk dat ze mij niet kunnen helpen. Bij 1 ziekenhuis uitbehandeld. Ander zkh wou er niet aan beginnen en bij een kliniek uitbehandeld. Na 2 afgebroken ivf's en meer dan 10 iui's hadden we gekozen voor ecd. Toen bleek ik spontaan zwanger. Vandaar de verwarring.

Geplaatst

In NL vinden ze dhea maar onzin maar in de USA gebruikt de hele bevolking het schijnt. Ik had er eerder ook niet van gehoord maar in dd stelde de arts het voor.

Ik had steeds ongeveer drie, vier of vijf eitjes maar nu dan acht. Zes waren er rijp zeiden ze. Afgelopen poging heb ik afgebroken omdat er maar twee waren bij de echo. Nu volgende maand weer proberen.

Remmir heeft ook dhea geslikt en nog wat meiden hier.

Ik heb er een formulier met info over, staat dat niet op de dd website ergens?

Ik zou daar op gesprek gaan, vooral omdat je ooit zwanger was. Dat vinden ze bij mij ook een goede reden om verder te gaan.

Er zit veel ervaring bij alle meiden in dit topic, meiske weet ook veel.

Volgens mij doen ze dhea ook in Gent.

Liefs Moes

Geplaatst

@moes: ik heb het toen bij geertgen aangekaart, die vonden het maar niks. Ze hebben de laatste x progesteron geprikt. Daar bleek dat ik geen goede eisprong had. Dus wat er vaak te zien was waren cystes en geen follikels. Hebben anderen wel eens progesteron laten prikken?

Geplaatst

Wauw tiktak wat bijzonder zeg!!

Toch denk ik niet dat DD je zomaar afserveert, echter zullen ze wellicht eerst zelf nog wat bloedwaarden willen bepalen , Bij mij is destijds ook progesteron bepaald, dat was tussen de tweede en derde poging

Geplaatst

Wow noes wat super!!! Ik ga voor je duimen..

Wij zitten in centerparcs en heel slecht bereik, dus hou het kort..

Geplaatst

Noes, wat een goede oogst zeg. Wow. Nu het spannende telefoontje afwachten. Komt vast goed met zoveel eitjes.

Geplaatst
Bij mij is destijds ook progesteron bepaald, dat was tussen de tweede en derde poging

Wat is daar uitgekomen dan? Bij was het slecht (geen eisprong) vandaar dat we vanaf dat moment hebben gekozen voor ecd. Maar dat was dus niet meer nodig. Ik vind het nog elke dag zo raar dat wij nu een dochter hebben. Net alsof je straks wakker wordt en dat je het dan gedroomd hebt.

Geplaatst

Tiktak, er werd op meer geprikt, alles was "goed" behalve lage AMh waarde (0.42), maar het feit dat jij spontaan een goede zwangerschap hebt gehad is positief!

Noes, , ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden