Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ahhh nee Noes wat een ontzettend klotenieuws. Dat verwacht je toch ook niet he... Hele dikke knuffel en ik wil je heel erg veel sterkte wensen...

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Noes, ook ik heb weer meegelezen tijdens jouw poging. Jakkes wat een ontzettend klotebericht. Ik heb er geen andere woorden voor. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel!

Geplaatst

Ohhh. Noes. Ook ik lees hier nog mee. Jeetje meis. Ik weet niet zo goed wat te schrijven. Wat een ontzettend klotenieuws! Waarom nou toch?

Een hele dikke knuffel en sterkte.x

Geplaatst

Ohhhh noes wat is dit een rot nieuws zeg dit is wel het ergste om te horen!!!

Ik heb gewoon kippenvel over mijn lijf door dit nieuws...

Heel veel sterkte en een hele dikke digi knuffel van mij...

Op 1 oktober trotse ouders geworden van onze Zoon Jack.

Hij doet het super..

Geplaatst

Lieve noes wat is dit onwijs verdrietig! Als ik t iemand gun om zwanger te raken ben jij t wel. Wat een nachtmerrie is dit zeg. Wens je heel veel sterkte!

Geplaatst

Oh nee lieve Noes.....

dit is het meest klote bericht, op deze wijze heb je geen eerlijke kans gekregen!

heel heel erg veel sterkte en van lief voor elkaar x

Geplaatst

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes! Het zal allemaal weer tijd nodig hebben om het een plekje te geven. Het was de 7e en ook de laatste icsi in anderhalf jaar. Voor mij geen troep meer in mijn lichaam. We zullen er aan moeten wennen dat we met z'n tweeën blijven en dat ik het moederschap niet ga meemaken. Een hard gelag, maar ik kan er niets mooiers van maakten.

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

framboos, veel succes morgen!!! Je krijgt het restje geluk dat ik hier nog heb liggen voor de ww erbij!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Ook van mij de groeten aan de vissen en vooral een bak geluk!!!

Zet 'm op morgen en hopelijk kan er weer iets moois ook terug in de vriezer.

Liefs Moes

Geplaatst

@ Noes,

Sjees meid wat heb jij een ontzettend heftig dik anderhalf jaar achter de rug... En dan zo'n ontzettend klote nieuws op het einde van de rit.

Ik wil je echt heel erg veel sterkte wensen om dit allemaal een plekje te gaan geven. Ik zie dat je besloten hebt dat dit echt de allerlaatste poging was. Ik heb er respect voor dat je de stekker eruit trekt.

Heel dapper hoor. Ontzettend veel succes om weer even jezelf te worden en te kijken welke andere opties en mogelijkheden er op je pad komen.

Maar vooral heel veel sterkte, want de teleurstelling en het verdriet zal nu overheersen. Niemand verdient het om na zo'n traject met lege armen te staan.

Ik wens je al het beste en vooral heel veel liefde en geluk.

Geplaatst

Lieve Dhana, dank je wel voor de mooie woorden! Tja, je begint eraan met een beetje hoop en ik dacht: dit doe ik een of twee keer en dan is het genoeg! Maar je verlegd iedere keer je grenzen en voor je het weet heb je de 7e poging al gehad. Het gaat ook zo snel als je maar 1 of geen cryo's hebt. Maar nu is het echt genoeg, je moet ergens een grens trekken, al die medicijnen zijn ook niet goed voor je en al die spanning ook niet en over een paar maanden word ik al 42... Pfff ouwe doos dus!!😉

Maar geniet jij nou maar van je groeiende wondertje, want dat is het!!

framboos, hoe is het gegaan?

Liefs,

Noes

Geplaatst

Lieve noes,

Wij hadden jullie het zo gegund...

Ik leef echt met je mee.. E. Vind het heel dapper van je om er een punt achter te zetten.

Heel veel sterkte met het verwerken en om het een plekje te geven.

Liefs Lisenka

Op 1 oktober trotse ouders geworden van onze Zoon Jack.

Hij doet het super..

Geplaatst

Ik voel me een beetje bezwaard om nu te melden hoe het was vandaag. ..

Het was weer een ervaring.

Ik zat om 10.30 al met een redelijk gevulde blaas op het zilveren bankje. Om 11.00 uur was mijn afspraak. Dus kun je nagaan hoe mijn blaas voelde toen ik om 12 uur (!) Aan de beurt was. In de theater kamer mocht ik verder wachten, met voor me een beeldscherm met mooie stranden en water (!) En ik moest al zo erg plassen. Toen kwam er een boom met een vogeltje in beeld. Het vogeltje ging op een ei zitten broeden. Toen ik tegen de asissente zei dat dat wel heel toepasselijk vond, gaf ze aan dat ze het zo wonderlijk vond dat die dieren zo'n groot ei kunnen maken *serieus, meid kom jij nooit in de punctie ruimte? *. Ik zei dat mijn blaas inmiddels riesig gross ist en waar de arts blijft.

Toen dr.K eindelijk binnen kwam bleek dat we een hele mooie morula gingen terug plaatsen. Dus ik lig daar met zo'n echo ding tussen mijn benen, vraagt de arts of ik een haircut heb gehad *what the f...dat vraag je toch n..., Ow hij bedoelt mijn haar...op mijn hoofd..oeps* Ja, eergisteren bij de kapper geweest. Hij kon zich herinneren dat het eerst langer was. Dus toen had ik een heel gesprek met de assistente over het al dan niet kort knippen van lang haar. Waarop dr. K. Iets zei in de trant van...als jullie me nodig hebben zit ik hier he. En toen kwam de lab mevrouw met mijn emmie binnen en vond eindelijk de tp plaats en kon ik eindelijk naar de wc.

Oh en de andere twee emmies zijn ook nog in de running. Die houden ze nog tot observatie morgen en als ze dan nog delen worden ze weer ingevroren.

Ik moet zeggen dat ik daar nogal mijn twijfels bij heb...vorige keer deelde mijn emmie ook niet door en werd dus niet opnieuw ingevroren.

En nu op de bank met een toastje. ..

Geplaatst

Lieve noes. Heel veel sterkte om alles een plek te geven in jullie leven. Ik heb het erg met je te doen. Ook voor je man/vriend veel sterkte. Weet verder niet wat ik moet zeggen. Ben sprakeloos. Hele dikke knuffel :*

Geplaatst

@framboos,

Wat een heerlijk beeldend geschreven tekst had je weer!! Ik bescheurde het omdat ik alles direct voor me zie. Haha.

Maar volle blaas of niet....jij schopt het maar mooi tot de theaterzaal!!! En dan mogelijk nog voorraad terug de vriezer in plus een prachtige emmie weer naar nl genomen.

Heerlijk genieten van de liters frambozenbladthee en sokjes aan!!!

Liefs Moes

En dhana, mooi geschreven voor Noes!

En Noes, hele dikke knuffel!! Ik ben best jaloers op je kracht om te kunnen stoppen.

Geplaatst

Lieve noes, ik hoop dat je tot die vrouwen behoort, die nadat ze het traject van ivf ICSI hebben afgesloten spontaan zwanger wordt.

ik vond het altijd fijn je nuchtere reacties te lezen, dat heeft mij geholpen.

dikke knuffel voor jou en je man xxxx

liefs Hope&Faith

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden