Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jij zei dat je niets voelde Sas, ik word gek van de "menstruatieachtige krampen" en lage rugpijn, wordt er echt onzeker van!

Gelukkig hebben een aantal meiden me hier al een beetje gerustgesteld maar die onzekerheid zit er nog wel heel erg in, heb jij dat ook?

Groetjes Nathalie

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik zat net je hele relaas te lezen, Nathalie.. Maar dat doen de dokters en lab ed.. gewoon express.. ;-) houdt de spanning erin.. Je zult maar ontspannen aan de zwangerschap kunnen beginnen..duh..

Geplaatst

Lijkt het wel op Margot! Het interesseert ze gewoon niets!

En dan vinden ze het nog raar dat je verbolgen reageert :)

Denk trouwens dat dr. Pf. ook gek wordt van m'n mailtjes :)

Groetjes Nathalie

Ik zat net je hele relaas te lezen, Nathalie.. Maar dat doen de dokters en lab ed.. gewoon express.. ;-) houdt de spanning erin.. Je zult maar ontspannen aan de zwangerschap kunnen beginnen..duh..
Geplaatst

@ Nathalie, de vriendin die bij de tp was is mijn moeder!! Dus ja die weet het:laugh: En ja die onzekerheid herken ik heel goed hoor. Ik voel niets dus zal het wel goed zijn? Wat als er niets te zien is op de echo...Ik denk dat we tot aan dat we uk in onze armen hebben onzeker blijven en daarna nog steeds denk ik.

Dus ik kan wel zeggen tegen je geen zorgen maken enzo...maar ja...

Geplaatst

Hahaha, foutje!

Ik denk dat je gelijk hebt...een hele onzekere tijd was/is en wordt het!!

Groetjes Nathalie

@ Nathalie, de vriendin die bij de tp was is mijn moeder!! Dus ja die weet het:laugh: En ja die onzekerheid herken ik heel goed hoor. Ik voel niets dus zal het wel goed zijn? Wat als er niets te zien is op de echo...Ik denk dat we tot aan dat we uk in onze armen hebben onzeker blijven en daarna nog steeds denk ik.

Dus ik kan wel zeggen tegen je geen zorgen maken enzo...maar ja...

Geplaatst

Nathalie, Wat een goed bericht! Ik had gisteren al even gespiekt voor je hcg waarde maar was niet in de gelegenheid om eerder te reageren.

Wat een gedoe mbt het bloed verzenden!.

Als je wilt heb ik anders nog wel een aantal tips voor je mbt bloed verzenden. Ik heb inmiddels al 6 keer bloed opgestuurd en heb er toen ook een boel over uitgezocht.

Wanneer ga je een afspraak maken voor een echo?

Wat eer apart verhaal mbt het hcg prikken, zeg. Belachelijk. Ik had zelf smorgens voor 8 uur geprikt en toen was de uitslag rondom 13.00 binnen. Bij een eventuele volgende keer er idd cito van laten maken. Dan heb je vaak dezelfde dag nog de uitslag.

Enne, die onzekerheid is heel herkenbaar. Ik heb hier thuis zowat een la vol met gebruikte testen. Iedere keer kijken of ik nog steeds een tweede streepje had. En die onzekerheid was toen helaas niet over na de eerste goede echo.

Dis ik kan ook wel zeggen: maak je geen zorgen en geniet van deze goede uitslag, maar ik weet dat dit niet zo werkt........

Succes ( en sterkte) met deze verlengde wachtweken.

Geplaatst

Dank je wel Wen! Als ik weer bloed moet versturen naar dr. Pf. dan zal ik je zeker contacten!!! Wat een gedoe zeg!!!

Ik heb I. gemaild voor een echo-afspraak maar nog geen respons gehad dus ik wacht het nog even af.

Was wel weer grappig..toen we onderweg naar DD waren, zijn we volgens mij wel 4 bussen van DHL tegengekomen op de duitse snelweg :)

Uitgerekend waren we wel goedkoper uit als dat we een koerier van dhl lieten komen...ongeveer 40 euro benzinekosten (we hebben een klein autootjes) en nog een mac :)

De koerier had ons iets van 90 euro gekost!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Nathalie, wat een mooie waarde!! Wowwww echt top!! De eerste echo is voor jullie extra spanend na een tp van 2 emmies.

ik las dat je een echo in DD gaat maken, let op, hier krijg je wel een rekening van hoor, die overigens door mijn verzekering gewoon vergoed werd.

geniet van het heerlijke gevoel en probeer je niet gek te laten maken door verkeerd afgelopen zwangerschappen, ik weet hoe moeilijk het is maar weet je, het kost allemaal al genoeg energie. Ik had overigens ook alleen maar last an onderrug en laag in de buik! Een goed teken, echt, aar net zoals Sas aangeeft, zij voelt niets en is ook goed!

wachtweken in killing, maar deze weken ook ;-)

Geplaatst

Babeth, jeetje ik krijg gewoon tranen in m'n ogen van jou lieve berichtje, dit omdat je het zelf op het moment zo moeilijk hebt!

Ik ga m'n best doen om me niet zo druk te maken maar zoals iedereen en jij het ook beschrijft zijn deze weken ook echt moeilijk vanwege de niet goed lopende zwangerschappen hier op het forum. Aan de andere kant zijn er natuurlijk ook weer veel goed lopende zwangerschappen dus tja..

Is trouwens ook niet netjes dat je die echo moet betalen! Ik dacht dat het erbij in zat!

Misschien laat ik het anders gewoon hier in NL doen! Scheelt ook weer veel op en neer reizen!

Groetjes Nathalie

Nathalie, wat een mooie waarde!! Wowwww echt top!! De eerste echo is voor jullie extra spanend na een tp van 2 emmies.

ik las dat je een echo in DD gaat maken, let op, hier krijg je wel een rekening van hoor, die overigens door mijn verzekering gewoon vergoed werd.

geniet van het heerlijke gevoel en probeer je niet gek te laten maken door verkeerd afgelopen zwangerschappen, ik weet hoe moeilijk het is maar weet je, het kost allemaal al genoeg energie. Ik had overigens ook alleen maar last an onderrug en laag in de buik! Een goed teken, echt, aar net zoals Sas aangeeft, zij voelt niets en is ook goed!

wachtweken in killing, maar deze weken ook ;-)

Geplaatst
Babeth, jeetje ik krijg gewoon tranen in m'n ogen van jou lieve berichtje, dit omdat je het zelf op het moment zo moeilijk hebt!Ik ga m'n best doen om me niet zo druk te maken maar zoals iedereen en jij het ook beschrijft zijn deze weken ook echt moeilijk vanwege de niet goed lopende zwangerschappen hier op het forum. Aan de andere kant zijn er natuurlijk ook weer veel goed lopende zwangerschappen dus tja..Is trouwens ook niet netjes dat je die echo moet betalen! Ik dacht dat het erbij in zat!Misschien laat ik het anders gewoon hier in NL doen! Scheelt ook weer veel op en neer reizen!Groetjes Nathalie
Hey Nathalie, whhaat een mooie HCG waarde zeg! Mijn HCG was afgelopen dinsdag (wachtdag 8 na blasto-transfer) 199,9. Volgens mijn huisarts was dat een goede waarde na precies 4 weken zwangerschap.Heb vandaag een echo laten doen hier in NL. Maar helaas nog te vroeg om iets te zien volgens gynaecoloog. Zij stelde voor om eind volgende week weer een echo in te plannen. Normaal gesproken doen ze het pas na 6à7 weken maar ze begreep wel dat ik graag iets wilde zien.. Dr. S gaf tijdens de tp aan bij een zwangerschap een echo bij hem in te plannen. Nadat ik met ze gebeld had was het helemaal niet nodig om naar Dusseldorf toe te gaan en kon ik gewoon hier in NL deze laten verrichten. Dus Nathalie, het kan denk ik makkelijk in NL bespaart je een ritje en fastfoodmeal.. ;-)
Geplaatst

@ natahalie, fijn dat er een datum is voor de echo. Pff ik sta stijf cd stress nu voor morgen. Probeer het wel los te laten maar ja....je kent het wel...

Ik heb geen witte bollen over, maar schrijft DR S geen recpet daarvoor dan?

Geplaatst

*breekt in*

hoi meiden normaal lees ik alleen maar mee maar ik las dat Wen tips heeft voor het zenden van bloed naar pf.eiffer? Wij rijden nu 6 uur op en neer, zou het erg fijn vinden als we het kunnen opsturen. Wen zou je mij dat kunnen vertellen? Zou je erg dankbaar zijn!

Nathalie, ik heb nog heel veel witte bollen!

Sas, succes met de echo morgen. (ik heb morgen ook de 1ste echo....)

groetjes, Laantje

*breekt uit*

Geplaatst

nathalie en sas he gaat het met jullie? begint het wat te dagen? Ik duim voor onwijs mooie echo's voor jullie!!!

WAt een prachtige afsluiting van dit forum jaar.

Meiske hoe gaat het met je? Ik denk veel aan je...

Geplaatst

Hoi Hope,

Wat super dat je ook zwanger bent, gefeliciteerd!!

Dus jij hebt volgende week weer een echo?

Ik heb nu een afspraak in het S.paarne ziekenhuis waar ik ook de FM heb laten doen, 4 januari...als alles goed loopt zou ik dan 7 weken zijn.

Dr. S had dat ook gezegd maar ze zeiden mij ook dat het in NL kon. Wat je zegt...scheelt een ritje en een Mac en niet te vergeten de kosten voor de echo want die wordt nu gewoon vergoedt door m'n verzekering omdat het in het ziekenhuis is!

HCG van 200 is hoog voor wd 8! Op naar allemaal mooie echo's hier in het DD topic!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Fijn dat iig in NL terecht kan voor de echo.. Dan ben je 7 weken alweer, waarschijnlijk kan je dan al een hartje aanschouwen! Super spannend allemaal zeg.. Krijg er de kriebels van... ;-)

Sas jij een top echo toegewenst!

Ik ga hier verder duimen voor ons!

Heb me vandaag ook nog aangemeld bij moeders voor moeder. Wie heeft er ervaring met urine doneren?

Geplaatst

Sas, heel veel succes morgen met de echo!!! Hopelijk lekker genieten van een (of misschien wel 2?) kloppend hartje(s)!:) Ben reuze benieuwd!

nathalie fijn dat je een echo-datum hebt! En 4 januari is best al gauw (al lijkt het voor jou nog heel ver weg nu), hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je! Deze dagen/weken zijn ook zooooo spannend he! Probeer er toch van te genieten hoor, je hebt een mooie HCG waarde en duidelijk positieve testen, grote kans dat dit gewoon goed blijft gaan! Sterkte meis!

@laantje jij ook veel succes met je eerste echo morgen!

wat een boel zwangeren ineens hier zeg! Ik ben zo blij voor jullie! Hopelijk mag het ook allemaal goed gaan!

Lieve Babeth, hoe is het nu met jou? Vind het zo enorm rot voor je. Denk je dat je nog een curettage moet ondergaan of ben je het vruchtje kwijt? Ik hoop dat het niet meer nodig is, het is allemaal al ellendig genoeg zo. Heel veel sterkte voor jou!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden