Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat ligt geluk en verdriet toch dicht bij elkaar....................

Kio heel veel sterkte!!!!! Ik hoop dat je weer vol goede moed aan tp 3 begint.

Nes Gefeliciteerd met je positieve test. Kan me voorstellen dat het spannend blijft de komende weken.

Ga ervan genieten en er gewoon vanuit gaan dat het nu goed gaat.

• Reacties 446
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi hoi ik kom ook op het w8 bankje heb nu ong 11 weken geleden een miskraam gehad met 10 weken zwanger maar ga het nu weer proberen moet volgende week weer ongi worden maar heb behoorlijke krampen nu in onderbuik beetje opgezette boobs en moe maar mis wil wil ik ook te graag zo snel mogelijk weer zwanger worden en als je dan eenmaal zwanger bent word het vervelende w8ten om de eerste 3 maand goed door te komen hopen dat het goed gaat nu groetjes karin

Geplaatst

Kio, wat erg!!!! Het valt toch altijd zwaar hè. Maar geef de moed niet op en zoals Suus zegt: 3e keer, goeie keer!!!

Nes, fantastisch nieuws!!!!! Gewoon genieten nu!! Niet te veel denken aan wat er allemaal mis kan gaan, het gaat nu niet mis! De komende weken veel succes en houd ons op de hoogte hè!

Karin, pfff...een miskraam op 10 weken...ik weet niet goed wat daarop te zeggen...Lijkt me afschuwelijk! Ik heb dan ook heel veel respect dat je de moed hebt om het opnieuw te proberen! Want gelijk heb je!!!! De kans is groot dat het opnieuw lukt, en dan gaan we er vanuit dat het een blijvertje is hè!

Lavendel, hoe is het met jou? En NCM en Raba? Het begint stilletjesaan dichterbij te komen hè! Manmanman, ik heb echt geen flauw idee wat het gaat worden!!! Ik heb gisteren en eergisteren een vlaag van misselijkheid gehad, maar na een kwartiertje ook wel weer over. Waarschijnlijk toeval! Mijn darmen zijn ook heel rommelig, dus misschien ben ik wel tegen iets aan het vechten. Wel zijn mijn boobs nog steeds stevig en pijnlijk, maar dat steek ik ook nog altijd op de utrogestan. Poeh, ik vind het dit keer wel heeeel spannend!!!

Geplaatst

bettyboopske inderdaad het begint erg spannend te worden. Heb ook geen idee. Heb vanaf het begin geen gevoelige borsten ook geen grotere. Maar wel af en toe vlagen van misselijk zijn. Woensdag is alles eruit gekomen en daar is het toen ook bij gebleven. Ik duim ook heel hard voor jou

Lavendel hoe is het met jou?

Karin jeetje heftig 10 weken dan was je al ver. Voor jou ook weer spannend. Hopelijk zet je ongi snel door dat je verder kan. Sterkte en succes.

NCM en Laila ook nog even en dan weten jullie het. Sterkte nog met de ww.

Wij gaan zo lekker weg. Slapen in landgraaf in het hotel bij snowworld. We gaan met vrienden. mijn man en vrienden gaan skieeen ik neem geen risico. Ik ga lekker een boek lezen. En rustig aan doen. Beentjes omhoog heerlijk. Net klaar met werken nu mijn spullen pakken en lekker weg.

Geplaatst

Hai!

Hier alles goed! Geen idee wat het gaat worden woensdag... nu ik gehoord heb dat we weer geen cryo's hebben ben ik de moed eigenlijk al weer verloren... maar er is geen enkel teken dat het niet gelukt zou zijn. Zo nu en dan heb ik een vlaag van misselijkheid maar dat kunnen ook de zenuwen zijn. Vanmiddag de testen gekocht, dus nu de laatste dagen door zien te komen...

Nes, gefeliciteerd!!

En Kio wat vervelend voor je. Veel sterkte toegewenst

Fijn weekend iedereen verder!

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb mijn testdatum ook nog even in het lijstje gezet. Nog een week! Slopend hé?

Nes, gefeliciteerd. En inderdaad, de volgende wachtweken gaan nu voor je beginnen, succes!

Kio, sterkte!

De wachtenden, succes allemaal!

Even voorstellen

littlegirl-41 jaar-2e kindje cryo uit icsi poging 2

Frannie - 40 jaar - 1e kindje - icsi poging 2

Krisje82 - 29 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

abc - 33 jr - 2de kindje - ICSI II

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

Rackster - 29 jaar - 1ste kindje - ICSI4

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 1e tp van 1e ivf

Faye -37 jaar-2e kindje-IVF1 na cryo TP

Moi - 28 jaar - 2e kindje - ICSI (1e)

Laila - 32 jaar - 1e kindje - ICSI2

Nes73 - 38 jaar - 1e kindje - IUI 5

Panni 35 jaar -1e kindje- ICSI

Raba - 32 jaar- 1e kindje- ICSI 4- 1e ICSI 2 emmy tp, 1 cryo, 2e ICSI 2 emmy, 3e ICSI 2 emmy,4de icsi 2 blastocyst, 1 cryo.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje (1e Icsi) - cryo tp van Icsi in eigen cyclus

Demi-34 jaar-2e kindje ivf 2e poging

Bloempje666 - 32 jaar - 1e kindje - 2e IVF

NCM - 33 jaar - 1e kindje - 2e ICSI poging

Gorgi- 36 jaar- 2e kindje (1e IVF)-TP van cryo van IVF in eigen cyclus

Lavendel -1e kindje 2e ICSI poging

Suus 1979- 32 jaar -1e kindje 2e ICSI poging

1ste Cyclus dag:

19-01-2012 Bloempje666

20-1-2012 Raba

Start Prikken

6 januari - abc

11 januari - Frannie

12 januari- Faye

12 januari - Panni

13 januari - Moi

16 JANUARI - Nes73

20 januari - Bloempje666

Uitgangsecho en 1e FM

19 januari -Panni

23 JANUARI - Nes73

25 januari - Bettyboopke

26 januari - Icsi

26 januari - Bloempje666

27 januari- Raba (bloedtest en echo), 31 januari bloedt en echo, 2-2-2012 bloedtest

1 februari - Moi (1e fm)

3 februari - Frannie (1e FM)

6 februari - Frannie (2e FM)

8 februari - Krisje82 (1e FM)

8 februari - Donna

18 februari - onedream

Punctie datum

19 januari - Rackster

20 januari - abc

23 januari - Panni

26 januari-demi

30 januari - bloempje666

6 februari NCM

+/- 7 februari - Laila

7 februari - Moi

8 februari - Frannie

Terugplaatsing

23 januari -littlegirl 1 cryo

23 januari - Rackster 2 verse embryo"s

23 januari - abc

26 januari -Panni

28 januari-demi

29 januari - onedream

30 januari- Faye

02 februari - Bloempje666

2 februari - Nes73 (IUI)

6 Februari - Lavendel

8 februari - Icsi 1 cryo (blasto)

8 februari- Raba 1 cryo

8 februari - NCM 2 verse embryootjes

9 februari - Laila, 2 verse embryo's

9 Februari - Suus 1979

10 februari - Bettyboopke

11 februari - Frannie - geen TP - geen emmy's.

11 februari - Moi

15 februari- Gorgi, 1 cryo

Testdatum

6 febuari - littlegirl

7 februari - Rackster

7 februari - abc

+/- 9 februari - Panni

10 februari - Faye

+/- 11 Februari - demi

13 Februari - ondream

14 februari - Bloempje666

19 februari - Nes73

21 Februari - Lavendel

22 februari - Icsi

22 februari - Bettyboopke

22 februari - NCM

23 februari - Laila

23 februari - Raba

23 februari - Suus 1979

25 februari - Moi

29 februari - Gorgi

Geplaatst

pffff al de hele namiddag maandstondenpijn!!! Het voelt alsof het over and out is... Maar het is nog veel te vroeg! Het is vandaag pas mijn 24e dag van de cyclus (12e dag na eisprong - 9e dag na tp)... En mijn vorige cyclus was 30dgn! .Ik heb mijn bn pas woensdag! Ik hoop dat die zeurderige pijn in mijn onderbuik iets anders betekent dan maandstonden!!!

Geplaatst
pffff al de hele namiddag maandstondenpijn!!! Het voelt alsof het over and out is... Maar het is nog veel te vroeg! Het is vandaag pas mijn 24e dag van de cyclus (12e dag na eisprong - 9e dag na tp)... En mijn vorige cyclus was 30dgn! .Ik heb mijn bn pas woensdag! Ik hoop dat die zeurderige pijn in mijn onderbuik iets anders betekent dan maandstonden!!!

Kom je even een solidariteits berichtje acter laten, zit namelijk in hetzelfde schuitje, 9de dag na TP. Geen krampen, maar heeel zacht roze veeg gehad, inmiddels 9 uur geleden en nu niks meer. Voel me verder kip lekker en eigenlijk best geweldig.

Kop op meis, zo lang er geen heftige krampen zijn en bloedverlies blijven we positief!

Dikke knuf voor jou!

Geplaatst

Bettyboopke, ik heb dat ook al een week ofzo. Ontzettende krampen en ook in de onderrug... Lastige is volgens mij dat het menstruatie kan betekenen, maar ook zwangerschap... Blijft nog even spannend dus. Wat duren die ww toch lang hè!!

Geplaatst

Even voorstellen

littlegirl-41 jaar-2e kindje cryo uit icsi poging 2

Frannie - 40 jaar - 1e kindje - icsi poging 2

Krisje82 - 29 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

abc - 33 jr - 2de kindje - ICSI II

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

Rackster - 29 jaar - 1ste kindje - ICSI4

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 1e tp van 1e ivf

Faye -37 jaar-2e kindje-IVF1 na cryo TP

Moi - 28 jaar - 2e kindje - ICSI (1e)

Laila - 32 jaar - 1e kindje - ICSI2

Nes73 - 38 jaar - 1e kindje - IUI 5

Panni 35 jaar -1e kindje- ICSI

Raba - 32 jaar- 1e kindje- ICSI 4- 1e ICSI 2 emmy tp, 1 cryo, 2e ICSI 2 emmy, 3e ICSI 2 emmy,4de icsi 2 blastocyst, 1 cryo.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje (1e Icsi) - cryo tp van Icsi in eigen cyclus

Demi-34 jaar-2e kindje ivf 2e poging

Bloempje666 - 32 jaar - 1e kindje - 2e IVF

NCM - 33 jaar - 1e kindje - 2e ICSI poging

Gorgi- 36 jaar- 2e kindje (1e IVF)-TP van cryo van IVF in eigen cyclus

Lavendel -1e kindje 2e ICSI poging

Suus 1979- 32 jaar -1e kindje 2e ICSI poging

Mari-83- 28 jaar- 1e kindje 4de icsi 5de tp

1ste Cyclus dag:

19-01-2012 Bloempje666

20-1-2012 Raba

Start Prikken

6 januari - abc

11 januari - Frannie

12 januari- Faye

12 januari - Panni

13 januari - Moi

16 JANUARI - Nes73

20 januari - Bloempje666

Uitgangsecho en 1e FM

19 januari -Panni

23 JANUARI - Nes73

25 januari - Bettyboopke

26 januari - Icsi

26 januari - Bloempje666

27 januari- Raba (bloedtest en echo), 31 januari bloedt en echo, 2-2-2012 bloedtest

1 februari - Moi (1e fm)

3 februari - Frannie (1e FM)

6 februari - Frannie (2e FM)

8 februari - Krisje82 (1e FM)

8 februari - Donna

18 februari - onedream

Punctie datum

19 januari - Rackster

20 januari - abc

23 januari - Panni

26 januari-demi

30 januari - bloempje666

6 februari NCM

+/- 7 februari - Laila

7 februari - Moi

8 februari - Frannie

Terugplaatsing

23 januari -littlegirl 1 cryo

23 januari - Rackster 2 verse embryo"s

23 januari - abc

26 januari -Panni

28 januari-demi

29 januari - onedream

30 januari- Faye

02 februari - Bloempje666

2 februari - Nes73 (IUI)

6 Februari - Lavendel

8 februari - Icsi 1 cryo (blasto)

8 februari- Raba 1 cryo

8 februari - NCM 2 verse embryootjes

9 februari - Laila, 2 verse embryo's

9 Februari - Suus 1979

10 februari - Bettyboopke

11 februari - Frannie - geen TP - geen emmy's.

11 februari - Moi

15 februari- Gorgi, 1 cryo

Testdatum

6 febuari - littlegirl

7 februari - Rackster

7 februari - abc

+/- 9 februari - Panni

10 februari - Faye

+/- 11 Februari - demi

13 Februari - ondream

14 februari - Bloempje666

19 februari - Nes73

19 februari - Mari-83

21 Februari - Lavendel

22 februari - Icsi

22 februari - Bettyboopke

22 februari - NCM

23 februari - Laila

23 februari - Raba

23 februari - Suus 1979

25 februari - Moi

29 februari - Gorgi

Hoi dames ik heb hier niet eerder meegeschreven maar wilde even jullie bankje een groene boost geven hihi

Wij hadden vrijdag al positief getest maat vandaag op de officiele testdag was hij weer duidelijker dus het is officieel.

Ik ga morgen bellen voor de eerste echo.

Ik ben overigens al wel sinds vrijdag heel erg misselijk

Dames waar het weer niet gelukt is heel veel sterkte hou moed wij hebben er ook 5 jaar over moeten doen.

Dames net als ik in het groen gefeliciteerd wat voelt dit fijn

Geplaatst

Vandaag is mijn officiële testdag. Vanmorgen wakker geworden, test gepakt, en wat blijkt hij geeft niet zwanger aan. Ik snap er niks van. Gisteren een test gedaan van het kruitvat en die was positief. Vandaag een test van clearblue en die geeft negatief. Heeft iemand hier ervaring mee.

X

Geplaatst

Clauher, wat verwarrend! Kruidvat test meet hele lage hcg waarden, anderen minder. Dat zou het verschil kunnen maken.

Zie mijn eerdere reactie. Ik heb dat gehad toen ik pregnyl bij spoot na de tp. Jij toch ook? Die kruidvat test leek ook donkerder te worden bij mij. Ik wou dat ik een leukere reactie kon geven, want weet uit ervaring hoe frustrerend dit is..

http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?12408-Pregnyl-1500-na-TP-kan-testen-6-dagen-beinvloeden

Geplaatst

@testr

Ja ik heb ook hcg gespoten. Het ziekenhuis vertelde me dat het er nu al uit zou moeten zijn zit op dag 19 na m'n punctie en nog niet ongesteld. Het is heel verwarrend. Anders morgen even het ziekenhuis bellen en kijken of ze eventueel een bloedtest kunnen doen.

X

Geplaatst

Kruidvat test meet al vanaf 8 hcg, en bij sommigen blijft hcg langer rondzingen. Waren ze in ziekenhuis bij mij ook verbaasd over.

Fabrikant pregnyl zegt zelf dat het 10-12 dagen in je bloed blijft afh van dosis. Heb ze vaker gebeld hierover.

Uiteraard kan het ipv een restje ook een beginnetje zijn (geweest?). Maar zo lastig te achterhalen helaas.

Sterkte!

Geplaatst

OMG!! Afgelopen nacht zo'n kramp gehad, bijna naar de eerste hulp gereden.. Net een test gedaan, WD10 (geen pregnyl na tp, alleen utrogestan), knalpositief!! De allereerste keer in 2,5 jr, ik kan het niet geloven... Er kan natuurlijk nog veel mis, maar zover zijn we nog nooit gekomen. Ben er beduusd van....

Geplaatst

Suus een voorzichtige felicitatie

Clauher deze verhalen over de testen zijn al eerder op het forum gestaan hoeft niks te zeggen. Ik heb niet veel vertrouwen meer in de testen meer in een bloedtest. Heb ook gedoe gehad met de testen. Ik wil alleen nog maar een bloedtest. Voelt voor mij beter. Houd hoop ik duim nog voor je.

Geplaatst

Nes alvast gefeliciteerd, super fijn voor jullie, nu een paar spannende weken maar komt zeker goed!!!

Kio: Sterkte en laat deze tp hopelijk wel lukken!

Ik heb dit weekend eigenlijk best leuk gehad, 2 x een etentje gegeven en naar een verjaardag geweest, ff heerlijk druk zodat de tijd lekker snel gaat. Ik krijg met de dag meer last van mijn borsten, die zijn zwaar en pijnlijk. En nog steeds af en toe krampjes in me buik, toch weet ik maar al te goed dat dit ook van de Pregnyl kan komen, lastig! Nog maar even en dan hoop ik op een goed bericht!:gekruiste vingers 4

Geplaatst

Nes en Suus: gefeliciteerd.

Kio: wat vervelend. Sterkte, meid.

Clauher: ik zou morgen zeker weer een test wagen. Msschien is het zwangerschapshormoon nog niet hoog?

Gr, Gorgi

Geplaatst

Allereerst een bedankje aan WickedMir!!! Fijn om zo'n mentale oppepper te krijgen :)

Helaas betekent het uitblijven van de russen in mijn geval niet zoveel...de utrogestan die ik neem zou dit nl tegenhouden... Vandaag overdag weer niks aan het handje, tegen de avond weer zeur in mijn buik. Vanochtend ook een vlaagje misselijkheid, maar dat kan dus ook heel goed van de stress komen! Poeh, nog 3 dagen tot officieel testen (woensdag dmv bloedname)!!! Morgen ga ik toch een testertje kopen om dinsdagochtend thuis op het gemak al eens te testen. Ben ik al wat voorbereid op de uitslag van woensdag (of niet, want bij Iza teste ik negatief en de bloedname was positief).

Dat brengt me dan tot Clauher. Ik had van ons dochtertje Iza een positieve bloedname. Mijn eerste positieve 'plas-test' was pas 5 dagen later!!!! Ik zou zeggen: ff bloed laten prikken! In België doen ze dat altijd, vinden die gewone testjes veel te onsecuur in die prille fase (zeker in combinatie met hormonen van pregnyl en utrogestan). Dus nog niet de hoop opgeven hoor!!!

Suus, wat geweldig!!!!!! Ooooh, ik hoop zoooooo dat mijn zeurderig gevoel in mijn onderbuik ook iets positiefs betekent ;)

Meid, geniet van dit wonder!!!! Proficiat!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden