Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 446
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

littegirl ik heb ook onderzoek bij dr pf laten doen. En daardoor slik ik nu 2000ie vit D, en omega 3. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan. Ben erg benieuwd of dit gaat werken. Maar baat het niet schaad het niet.

Geplaatst

Goedemiddag!

Ook ik zit in de wachtweken. Ik heb het lijstje aangevuld met mijn gegevens

Even voorstellen

littlegirl-41 jaar-2e kindje cryo uit icsi poging 2

Frannie - 40 jaar - 1e kindje - icsi poging 2

Krisje82 - 29 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

abc - 33 jr - 2de kindje - ICSI II

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

Rackster - 29 jaar - 1ste kindje - ICSI4

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 1e tp van 1e ivf

Faye -37 jaar-2e kindje-IVF1 na cryo TP

Moi - 28 jaar - 2e kindje - ICSI (1e)

Laila - 32 jaar - 1e kindje - ICSI2

Vanessa - 38 JAAR - 1E KINDJE - IUI 5

Panni 35 jaar -1e kindje- ICSI

Raba - 32 jaar- 1e kindje- ICSI 4- 1e ICSI 2 emmy tp, 1 cryo, 2e ICSI 2 emmy, 3e ICSI 2 emmy,4de icsi 2 blastocyst, 1 cryo.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje (1e Icsi) - cryo tp van Icsi in eigen cyclus

Demi-34 jaar-2e kindje ivf 2e poging

Bloempje666 - 32 jaar - 1e kindje - 2e IVF

NCM - 33 jaar - 1e kindje - 2e ICSI poging

1ste Cyclus dag:

19-01-2012 Bloempje666

20-1-2012 Raba

Start Prikken

6 januari - abc

11 januari - Frannie

12 januari- Faye

12 januari - Panni

13 januari - Moi

16 JANUARI - VANESSA

20 januari - Bloempje666

Uitgangsecho en 1e FM

19 januari -Panni

23 JANUARI - VANESSA

25 januari - Bettyboopke

26 januari - Icsi

26 januari - Bloempje666

27 januari- Raba (bloedtest en echo), 31 januari bloedt en echo, 2-2-2012 bloedtest

1 februari - Moi (1e fm)

3 februari - Frannie (1e FM)

6 februari - Frannie (2e FM)

8 februari - Krisje82 (1e FM)

8 februari - Donna

18 februari - onedream

Punctie datum

19 januari - Rackster

20 januari - abc

23 januari - Panni

26 januari-demi

30 januari - bloempje666

6 februari NCM

+/- 7 februari - Laila

+/- 7 februari - Moi

8 februari - Frannie

Terugplaatsing

23 januari -littlegirl 1 cryo

23 januari - Rackster 2 verse embryo"s

23 januari - abc

26 januari -Panni

28 januari-demi

29 januari - onedream

30 januari- Faye

02 februari - Bloempje666

3 FEBRUARI - VANESSA (IUI)

8 februari - Icsi 1 cryo (blasto)

8 februari- Raba 1 cryo

8 februari - NCM 2 verse embryootjes

9 februari - Laila, 2 verse embryo's

10 februari - Bettyboopke

11 februari - Frannie

Testdatum

6 Febuari- littlegirl

7 februari - Rackster

7 februari - abc

+/- 9 februari -Panni

10 februari Faye

+/- 11 Februari-demi

13 Februari - ondream

14 februari - Bloempje666

21 FEBRUARI - VANESSA

22februari - Icsi

22 februari - Bettyboopke

22 februari - NCM

23 februari - Laila

23 februari - Raba

Ik klets ook al mee in het November en Januari/Februari clubje. We hebben er deze keer voor gekozen om er 2 terug te plaatsen. Ik vind het superspannend of ook ik eens een positieve test te zien krijg!!

Alle meiden; HEEL VEEL SUCCES!

Geplaatst

Raba : het zou toch super zijn als het nu wel lukt !!!Ik ben het allemaal aan het uitzoeken maar vit D en omega kom ik steeds weer tegen.

We gaan het proberen en inderdaad baat het niet dan schaad het ook niet.

NCM welkom en heel veel succes met wachten.

Geplaatst

Even voorstellen

Raba - 32 jaar- 1e kindje- ICSI 4- 1e ICSI 2 emmy tp, 1 cryo, 2e ICSI 2 emmy, 3e ICSI 2 emmy,4de icsi 2 blastocyst, 1 cryo.

1ste Cyclus dag:

19-01-2012 Bloempje666

20-1-2012 Raba

Start Prikken

6 januari - abc

11 januari - Frannie

12 januari- Faye

12 januari - Panni

13 januari - Moi

16 JANUARI - VANESSA

20 januari - Bloempje666

Uitgangsecho en 1e FM

19 januari -Panni

23 JANUARI - VANESSA

25 januari - Bettyboopke

26 januari - Icsi

26 januari - Bloempje666

27 januari- Raba (bloedtest en echo), 31 januari bloedt en echo, 2-2-2012 bloedtest

1 februari - Moi (1e fm)

8 februari - Donna

18 februari - onedream

Punctie datum

19 januari - Rackster

20 januari - abc

23 januari - Panni

26 januari-demi

30 januari - bloempje666

6 februari NCM

+/- 7 februari - Laila

+/- 7 februari - Moi

8 februari - Frannie

Terugplaatsing

23 januari - abc

26 januari -Panni

28 januari-demi

29 januari - onedream

30 januari- Faye

8 februari- Raba 1 cryo

11 februari - Frannie

Testdatum

6 Febuari- littlegirl

7 februari - Rackster

7 februari - abc

+/- 9 februari -Panni

10 februari Faye

+/- 11 Februari-demi

13 Februari - ondream

21 FEBRUARI - VANESSA

22februari - Icsi

22 februari - NCM

23 februari - Laila

23 februari - Raba

Geplaatst

Faye, de test is negatief, maar ben je dan ook al ongesteld? kan t niet nog zijn dat je bepaalde stoffen nog niet aan maakt ofzo? t was een bloedtest toch? ook dan zou dat kunnen toch?

Bettyboopke, oh maakt niet uit hoor, het schudde me gewoon wakker dat het ook nog eens zo kon lopen. ik weet ook dat het zo niet hoeft te gaan natuurlijk :) Maar t meest belangrijke, jij hebt er nu eentje in je buik! :)

Geplaatst

Vanochtend om 9 uur werden we gebeld door het zh. Er is helaas geen bevruchting geweest, dus dit is einde poging 2.

Even voorstellen

1ste Cyclus dag:

19-01-2012 Bloempje666

20-1-2012 Raba

Start Prikken

6 januari - abc

11 januari - Frannie

12 januari- Faye

12 januari - Panni

13 januari - Moi

16 JANUARI - VANESSA

20 januari - Bloempje666

Uitgangsecho en 1e FM

19 januari -Panni

23 JANUARI - VANESSA

25 januari - Bettyboopke

26 januari - Icsi

26 januari - Bloempje666

1 februari - Moi (1e fm)

8 februari - Donna

18 februari - onedream

Punctie datum

19 januari - Rackster

20 januari - abc

23 januari - Panni

26 januari-demi

30 januari - bloempje666

6 februari NCM

+/- 7 februari - Laila

+/- 7 februari - Moi

8 februari - Frannie

Terugplaatsing

23 januari - abc

26 januari -Panni

28 januari-demi

29 januari - onedream

30 januari- Faye

8 februari- Raba 1 cryo

11 februari - Frannie - geen
TP - geen emmy's.

Testdatum

6 febuari - littlegirl

7 februari - Rackster

7 februari - abc

+/- 9 februari - Panni

10 februari - Faye

+/- 11 Februari - demi

13 Februari - ondream

21 februari - Vanessa

22 februari - Icsi

22 februari - NCM

23 februari - Laila

23 februari - Raba

Geplaatst

Oh Frannie, wat erg zeg! Jeetje, dan is het zo opeens afgelopen. Ik wens je ook veel sterkte om dit plotselinge einde te verwerken. Dan ben je zo ver gekomen en heb je uiteindelijk geen kans gekregen... Ik vind het heel verdrietig voor je. :hug:voor jou!

Geplaatst

Faye, wat erg! Hoe goed we ook altijd de statistieken in ons achterhoofd houden, toch is er altijd die hoop hè! En die hebben we ook nodig om dit te kunnen doen!! Zonder hoop moet je er niet aan beginnen. Maar als het dan toch niet lukt...slikken... Meid, heel veel moed en sterkte en blijf er alsjeblieft op vertrouwen dat het wel eens gaat lukken hè!!!

Frannie, dit is gewoon oneerlijk!!!!! Je leeft er al die weken en dagen naar toe en dan krijg je eigenlijk niet eens een echte kans :( Oh meid, ik vind het zooo erg voor je!!! Ik hoop dat je de moed nu niet verliest en er voor blijft gaan!!! Veel sterkte xxx

Demi, jij zou rond deze tijd ook je testdatum hebben, nee? Heel veel succes alleszins!!!

Wij hebben gisteren dan de tp van ons ontdooide embryootje gehad. Een toppertje zei de gynae. Nu Ukkie lekker verwennen, zodat hij lekker in mijn buikje blijft zitten!!

Nu zitten we met z'n allen op het wachtbankje...!!! Rond de 22e / 23e zijn er ook velen die testen... Spannend!!! Succes allemaal en op naar groene namen!

Geplaatst

Frannie nee ik had zo de hoop dat we samen groen zouden eindigen. Wat vreselijk oneerlijk. Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte.

Faye nee he wat vreselijk. Veel sterkte.

Meiden dit bankje gaat niet goed even positief gevoel erin gooien.

:positive energie:

Sterkte allemaal.

Bettyboopske veel succes met de ww.

Geplaatst

Vinden jullie het goed als ik ook mee schrijf! Hebben afgelopen woensdag een tp gehad van 2 blastocysten van 5 dgn. Ik schrijf al een tijdje mee op het forum over alan beer. Maar hoor hier nu ook een beetje thuis, hihi. Fijn om te lezen en horen wat jullie voelen en wanneer jullie testen. Ik mag op 21 febr bloedprikken.

Groetjes Sylvia

Geplaatst

Oh frannie, zo oneerlijk!!! Dat is echt een ongelofelijke klap.... Veel sterkte om t te verwerken en heel veel moed om weer door te gaan...

Ik heb vandaag de brief van t EMC gehad, dan de 3 overgebleven emmy's niet zijn doorgegroeid en dus niet konden worden ingevroren...

Alle hoop is dus nu op t stipje in mijn buik, hopelijk doet die t beter....

Geplaatst

Ondream, morgen testdag!!! We zullen hier volop onze duimen draaien voor je!!!

Bloempje, hè wat een teleurstelling van je cryootjes!!! Ik snap heel goed dat dat even slikken is hoor!!! Hopelijk is jullie wondertje goed blijven plakken en vervult hij/zij jullie met het grootste geluk :)) Nog 2 nachtjes slapen! Gaat het een beetje? Ook voor jou duim ik volop mee hoor!!!

Bij mij gaat het wat op en neer wat betreft mijn positieve ingesteldheid en hoop. Ik ben aan deze poging begonnen met het idee dat ik binnen een half jaar wel zwanger zou zijn, of eigenlijk nog sneller. Dat klinkt raar, misschien zelfs wat arrogant, maar het is in feite gewoon een gevoel diep van binnen. Bij ons dochtertje had ik dat destijds ook en dat is toen ook effectief direct goed gekomen. Dus dat maakt dat ik daarin mijn kracht vindt.

Maar sinds het nieuws over onze cryootjes, dat een groot deel de dooi niet overleefden...totaal niet verwacht...en dat heeft wel een deukje in mijn vertrouwen geslagen...

Vandaag heb ik een paar keer een vlagje van paniek gevoeld. Wat als het nu niet lukt? En wat als de volgende cryo de dooi niet overleeft? Oké, een IVF dan. Maar wat als dat niet lukt? Ik ben al 37, wordt in december al 38... En mijn man is ook nog eens 10jr ouder...Pffff...

Zoooooooooooooooo stom!!!!!! Ik heb Ukkie nu in mijn buik!!!!! Ik moet eerst Ukkie vertrouwen dat hij zich lekker knus in zijn huisje nestelt!!! Zit ik een beetje te denken 'als, als, als'. Niet slim hè!

Sorry dames, maar moest echt even mijn onzekerheden even kunnen ventileren!

Geplaatst

Panni en Demi weten jullie al iets?????????

Bettyboopke moed houden hoor meid !!!!!! De wachtweken zijn ook zo vreselijk.

En je leeftijd je bent net 37, ik ben 41 en heb nog steeds hoop op een spontaan wondertje !!!

Laat je leeftijd je niet tegen houden om je wensen uit te laten komen !!!

Ik zal voor je duimen """"op een positieve test 22 Februari"""".

:goodluck1:

Geplaatst

Hier gaat t wel redelijk, morgen de test dag en nu begin ik me toch wel zorgen te maken… Ik had de hele tijd pijnlijke borsten en dat wordt nu al minder.. Je gaat dan meteen denken he, maarja dat kan ook gewoon zijn door dat ik met de utrogestan ben gestopt. Daarnaast voelde ik vanmorgen wat krampen, meteen naar de wc gerend om te checken. Gelukkig nog niets roods te bekennen… pfff, ik wil me er eigenlijk niet zo’n druk om maken, maar dat is toch lastig!

Bettyboopke, gewoon lekker aan die gedachte vasthouden hoor! Het zorgt voor een positieve instelling en die kan iedereen goed gebruiken, maar ik zo’n fertiliteitstraject al helemaal!!!Enne, hier kan je al je frustratie kwijt hoor! Daar is dit forum voor. Gooi t er maar lekker uit!

Geplaatst

dankjulliewel voor de opbeurende woorden! Het is toch een rollercoaster hè. Vrouwen die op naturrlijk wijze proberen zwanger te worden en waarbij niks aan de hand is, die zijn waarschijnlijk ook wel teleurgesteld dat het niet lukt, maar wij zijn daar zooo bewust mee bezig. Niet gemakkelijk om het dan los te laten hè.

Bloempje, veel sterkte de komende uren! Mijn duimen zijn nu voor jou!!!! Ik heb sinds een 2tal dagen ook pijnlijke borsten....

Weet jij of je pijnlijke borsten krijgt van utrogestan? En of je daar maandstonden-achtige pijn van kunt krijgen dan?

Oh meisje, ik hoop echt dat jij het wachtbankje wat groener kunt maken!!!! duimerdeduim!!

Syl!!! Zwanger?!?! Kan dat al zo snel na je tp? Misschien omdat je er 2 hebt?!!! Wauw, een dikke proficiat hè meid!!!! Een groene naam op ons bankje :))

Iemand nog iets gehoord van Panni of Demi?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden