Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, ik sta er zelf ook van te kijken. 2 blastocysten kan het ook mee te maken hebben. Nu nog zwanger blijven natuurlijk. Heb een kort wachtbankje gehad zeg! Pfffff. Ik gebruik geen pregnyl (heet dat hcg middel zo) dus 2 streepjes zeggen genoeg denk ik! Succes meiden!

• Reacties 446
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bettyboopke, thanx, ik zal het echt nodig hebben! Pfff, ik kan me kop nu zo langzamerhand nergens meer bij houden… ik zit notabenen of op mijn werk!!! Nouja, dat wordt later dus ff keihard inhalen…

Enne, van utrogestan krijg je zeker opgezette pijnlijke borsten, ik heb dat van meerdere gehoord en had t zelf ook. Geen idee of je er ook maandstond achtige pijn van kan krijgen eigenlijk, dat heb ik niet gehad. Ik gebruik nu 2 dagen geen hormonen meer en mijn lijf moet het nu zelf gaan doen natuurlijk…

Syl, ik had je bericht niet gelezen *schaam* maar dus zwanger begrijp ik??? Super meid!!!! Ik wil je graag feliciteren, maar weet je zeker dat het niet nog van de Pregnyl komt? Of heb je dat niet gebruikt? Je test wel heel vroeg namelijk… of heb je helemaal geen Pregnyl gebruikt? Zou wel heel gaaf zijn… nog een zwangere er bij J

Geplaatst

hihihi, nee ze gaan mij niet bellen, ik moet morgen zelf gaan testen...

ik hoop zo op positief, want als t negatief is weet je eigenlijk nog niets zolang je niet ongesteld word natuurlijk...

Geplaatst

Wauw en dan nu al positief... dan is er ook een goede kans dat t een 2-ling is... een buurvrouw van me testte ook zo vroeg met (wat ze dacht) haar 3e kindje. Dat bleek alleen een 2ling! hihihi! Die zijn prima ter wereld gekomen en het zijn echt schatten :)

Geplaatst

Woh syl dat je dat gedurfd heb. Ik durf het niet. Kwam wel in verleiding omdat jij positief getest heb. Wat zullen jullie blij zijn. Heb je al een keer eerder een positieve test gehad?

Geplaatst

Ja ik voelde me ineens zo anders. Net als toen ik in 2009 een tp had. Ik nam al een tijdje van die bolletjes dus daar kwam het niet van, en we hebben er idd 2 terug laten plaatsen. Een 2-ling is ook meer dan welkom. Ik ben nu weer bang dat ik van de week weer negatief test (het is ook nooit goed) haha. Bij mijn eerste zwangerschap testen ik pas op dag 13 pos met een thuis test hoor. Ben benieuwd Raba!! Succes en sterkte met wachten.

Geplaatst

Meiden bedankt voor jullie berichtjes! Het gaat weer goed hoor en alweer aan het voorbereiden op een nieuwe poging.

Bloem heeeeel veel succes morgen he!

BB ik snap zo goed wat je bedoeld! Maar kop op he! Je hebt zeker een hele mooie kans!

Diane ik denk aan je en duim voor je morgen!

Sylvia: welkom en gefeliciteerd! Jij bent wel een stoere hoor, zo vroeg testen pfffff word er al nerveus van als ik er aan denk hahahaha!

Geplaatst

Bloempjes, succes met testen!!!

Sylvia; gefeliciteerd met de positieve test, geweldig! En inderdaad snel, wie weet...

BettyB; lukt het een beetje om de positieve gedachten vast te houden? Lastig zijn de wachtweken he? Een mens kan van minder doordraaien.

Faye; mooi dat je weer vooruit kan kijken. Toch wonderlijk he, hoe je in korte tijd van het ene uiterste in het andere terecht kan komen. Zo verdrietig zijn dat het niet gelukt is en binnen een aantal dagen weer vol goede moed uitkijken naar de nieuwe poging. Zo zie je maar hoe flexibel je kunt zijn.

Geplaatst

Ik kan t niet geloven...

Maar ik heb vanmorgen gewoon positief getest!!!

Mezelf maar gauw op groen gezet voor dat t mis gaat :P

t is echt ongelofelijk... ik heb nog nooit een positieve test gehad in mijn hele leven!!!

[ATTACH=CONFIG]3593[/ATTACH]

Even voorstellen

littlegirl-41 jaar-2e kindje cryo uit icsi poging 2

Frannie - 40 jaar - 1e kindje - icsi poging 2

Krisje82 - 29 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

abc - 33 jr - 2de kindje - ICSI II

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

Rackster - 29 jaar - 1ste kindje - ICSI4

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 1e tp van 1e ivf

Faye -37 jaar-2e kindje-IVF1 na cryo TP

Moi - 28 jaar - 2e kindje - ICSI (1e)

Laila - 32 jaar - 1e kindje - ICSI2

Vanessa - 38 JAAR - 1E KINDJE - IUI 5

Panni 35 jaar -1e kindje- ICSI

Raba - 32 jaar- 1e kindje- ICSI 4- 1e ICSI 2 emmy tp, 1 cryo, 2e ICSI 2 emmy, 3e ICSI 2 emmy,4de icsi 2 blastocyst, 1 cryo.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje (1e Icsi) - cryo tp van Icsi in eigen cyclus

Demi-34 jaar-2e kindje ivf 2e poging

Bloempje666 - 32 jaar - 1e kindje - 2e IVF

NCM - 33 jaar - 1e kindje - 2e ICSI poging

1ste Cyclus dag:

19-01-2012 Bloempje666

20-1-2012 Raba

Start Prikken

6 januari - abc

11 januari - Frannie

12 januari- Faye

12 januari - Panni

13 januari - Moi

16 JANUARI - VANESSA

20 januari - Bloempje666

Uitgangsecho en 1e FM

19 januari -Panni

23 JANUARI - VANESSA

25 januari - Bettyboopke

26 januari - Icsi

26 januari - Bloempje666

27 januari- Raba (bloedtest en echo), 31 januari bloedt en echo, 2-2-2012 bloedtest

1 februari - Moi (1e fm)

3 februari - Frannie (1e FM)

6 februari - Frannie (2e FM)

8 februari - Krisje82 (1e FM)

8 februari - Donna

18 februari - onedream

Punctie datum

19 januari - Rackster

20 januari - abc

23 januari - Panni

26 januari-demi

30 januari - bloempje666

6 februari NCM

+/- 7 februari - Laila

+/- 7 februari - Moi

8 februari - Frannie

Terugplaatsing

23 januari -littlegirl 1 cryo

23 januari - Rackster 2 verse embryo"s

23 januari - abc

26 januari -Panni

28 januari-demi

29 januari - onedream

30 januari- Faye

02 februari - Bloempje666

3 FEBRUARI - VANESSA (IUI)

8 februari - Icsi 1 cryo (blasto)

8 februari- Raba 1 cryo

8 februari - NCM 2 verse embryootjes

9 februari - Laila, 2 verse embryo's

10 februari - Bettyboopke

11 februari - Frannie - geen
TP - geen emmy's.

Testdatum

6 febuari - littlegirl

7 februari - Rackster

7 februari - abc

+/- 9 februari - Panni

10 februari - Faye

+/- 11 Februari - demi

13 Februari - ondream

14 februari - Bloempje666

21 februari - Vanessa

22 februari - Icsi

22 februari - Bettyboopke

22 februari - NCM

23 februari - Laila

23 februari - Raba

Geplaatst

Bloem, fantastisch!!! Gefeliciteerd joh! Bijzonder he om dat 2de streepje te zien verschijnen, zo gehoopt en dan zo onwerkelijk als het zover is. Geniet maar van die roze wolk!

Geplaatst

Bloempje 666

Super !!!!!!! Van harte gefeliciteerd met dit goede nieuws.

Natuurlijk blijft het goed gaan, niet gaan twijfelen nu hoor.

alleen maar genieten, denk dat je de hele dag met een smile loopt.......

:blowkisses:

Geplaatst

Bloempje, voorzichtig gefeliciteerd!! Ik hoop dat ik de volgende mag zijn....

Even voorstellen

littlegirl-41 jaar-2e kindje cryo uit icsi poging 2

Frannie - 40 jaar - 1e kindje - icsi poging 2

Krisje82 - 29 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

abc - 33 jr - 2de kindje - ICSI II

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

Rackster - 29 jaar - 1ste kindje - ICSI4

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 1e tp van 1e ivf

Faye -37 jaar-2e kindje-IVF1 na cryo TP

Moi - 28 jaar - 2e kindje - ICSI (1e)

Laila - 32 jaar - 1e kindje - ICSI2

Nes73 - 38 jaar - 1e kindje - IUI 5

Panni 35 jaar -1e kindje- ICSI

Raba - 32 jaar- 1e kindje- ICSI 4- 1e ICSI 2 emmy tp, 1 cryo, 2e ICSI 2 emmy, 3e ICSI 2 emmy,4de icsi 2 blastocyst, 1 cryo.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje (1e Icsi) - cryo tp van Icsi in eigen cyclus

Demi-34 jaar-2e kindje ivf 2e poging

Bloempje666 - 32 jaar - 1e kindje - 2e IVF

NCM - 33 jaar - 1e kindje - 2e ICSI poging

1ste Cyclus dag:

19-01-2012 Bloempje666

20-1-2012 Raba

Start Prikken

6 januari - abc

11 januari - Frannie

12 januari- Faye

12 januari - Panni

13 januari - Moi

16 JANUARI - Nes73

20 januari - Bloempje666

Uitgangsecho en 1e FM

19 januari -Panni

23 JANUARI - Nes73

25 januari - Bettyboopke

26 januari - Icsi

26 januari - Bloempje666

27 januari- Raba (bloedtest en echo), 31 januari bloedt en echo, 2-2-2012 bloedtest

1 februari - Moi (1e fm)

3 februari - Frannie (1e FM)

6 februari - Frannie (2e FM)

8 februari - Krisje82 (1e FM)

8 februari - Donna

18 februari - onedream

Punctie datum

19 januari - Rackster

20 januari - abc

23 januari - Panni

26 januari-demi

30 januari - bloempje666

6 februari NCM

+/- 7 februari - Laila

+/- 7 februari - Moi

8 februari - Frannie

Terugplaatsing

23 januari -littlegirl 1 cryo

23 januari - Rackster 2 verse embryo"s

23 januari - abc

26 januari -Panni

28 januari-demi

29 januari - onedream

30 januari- Faye

02 februari - Bloempje666

2 februari - Nes73 (IUI)

8 februari - Icsi 1 cryo (blasto)

8 februari- Raba 1 cryo

8 februari - NCM 2 verse embryootjes

9 februari - Laila, 2 verse embryo's

10 februari - Bettyboopke

11 februari - Frannie - geen TP - geen emmy's.

Testdatum

6 febuari - littlegirl

7 februari - Rackster

7 februari - abc

+/- 9 februari - Panni

10 februari - Faye

+/- 11 Februari - demi

13 Februari - ondream

14 februari - Bloempje666

19 februari - Nes73

22 februari - Icsi

22 februari - Bettyboopke

22 februari - NCM

23 februari - Laila

23 februari - Raba

Geplaatst

Bloempje!!!!! Ik heb de hela ochtend aan je gedacht! Juij juij juij!!!! Ik wist dat het ging lukken! Ik had een voorgevoel, waarom weet ik niet, want ik ken je helemaal niet.

GE FE LI CI TEERD !!!!!! Geniet ervan!!! Probeer nu niet te gaan piekeren, probeer erop te vertrouwen dat dit echt jullie kindje gaat worden hè!!! Dikke knuffel X

Geplaatst

Ik ga het toch nog eens vragen:

Zijn er hier meiden die ongesteld-achtige pijnen hebben van de urtogestan?

Ik heb al verschillende keren gehoord van pijnlijke borsten, maar verder nog niks.

En het is nog veeeel te vroeg voor echte ongesteldheidspijn te hebben.

Geplaatst

Ja zeker, ik! En dat terwijl ik gisteren positief heb getest. Het is een beetje een weeig gevoel maar had het al een paar dagen na de terug plaatsing. Goed teken misschien! Ik heb vorige week dinsdag de tp gehad van 1 embryo, na dat ze 5 dagen in de embryoscope zaten. Gisteren licht positief getest, vandaag al een stuk donkerder. Ik ben dus al flink HCG aan het aanmaken.

Geplaatst

ABC: zeker geniet ik van de roze wolk!

Littlegirl: Hihihi, ik loop idd de hele dag al met een dikke smile!!! Niemand die die er af krijgt!!!

NCM: voelt zeker heerlijk! Maar ook nog wat onwennig en eng omdat het nog zo onzeker is he…

Nes73, ik hoop het ook heel erg voor je!

Bettyboopke: Wat stoer dat je voor gevoel is uitgekomen!! :) ik zal zeker mijn best doen om niet te piekeren, maar lekker aan het nu te denken. En voor nu heb ik een positieve test!

Roosie, jij dan ook voorzichtig alvast gefeliciteerd!!!

Geplaatst

Alle zwangeren, gefeliciteerd!

Frannie, wat ontzettend klote he. Ik kreeg zaterdag ook te horen dat er geen bevruchting ontstaan is, dan stort je wereld even helemaal in...

Geplaatst

Roosie; gefeliciteerd, wat heerlijk nieuws!

Miranda; voor jou ook al zo'n flinke klap. Veel sterkte met het verwerken van de grote teleurstelling.

Geplaatst

Hallo, ik zit al 13 dagen op het wachtbankje blijkbaar en ben hartstikke nieuw hier....

Eerste IVF MNC poging gestart in januari, terugplaatsing op 1 februari... donderdagmorgen mag ik testen.

Wat is dit zenuwslopend zeg!!!!

Sterkte voor de mede-wachters en vrouwen die dit traject moeten doorlopen. Jullie zijn bikkels!!!

Geplaatst
Ik ga het toch nog eens vragen:

Zijn er hier meiden die ongesteld-achtige pijnen hebben van de urtogestan?

Ik heb al verschillende keren gehoord van pijnlijke borsten, maar verder nog niks.

En het is nog veeeel te vroeg voor echte ongesteldheidspijn te hebben.

Ja, ik ook.... Een paar keer echt pijnlijk maar wel steeds zo'n zeurend opgeblazen gevoel. Mijn borsten zijn ook zeer gevoelig. De laatste poging was dit na een week ineens minder en weg. Toen was mijn poging ook mislukt. Dussss, ik heb grote hoop mast test pas echt zondag. Die Utrogestan bollen zijn echte ' mindfuckers' ;)!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden