Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2012


Frannie

Aanbevolen Berichten

Op 6 febr heb ik een 1 tp gehad, er werd me verteld dat er nog 3 andere bevrucht zijn en dat ze een paar dagen aankijken of deze in te vriezen zijn...nu gisteren na dus langer dan een week gewacht te hebben het bericht (per brief!) dat de andere 3 bevruchte eicellen toch niet gelukt zijn, ze zijn niet meer verder gedeeld. Ik voel nu de druk en daarnaast ook weinig hoop meer dat deze tp zal lukken..testdag de 21ste zal spannend worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 446
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Lavendel blijf hoop houden !

Bij mij waren er 5 eicellen waarvan 1 terug geplaatst en 4 uiteindelijk niet geschikt om in te vriezen maar nu wel zwanger:-) arts zei bij mij dat je er soms maar 1 nodig hebt en dat bleek de realiteit.

Hoop dat je net zoveel geluk hebt als ik!

 

Fransientje succes met testen morgen. Zal voor je duimen!

 

Overige dames succes met de wachtdagen... Klinkt beter dan wachtweken vind ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roosie!!! Proficiat meid!!! wauw, jij durft ook al zo vroeg te testen! Zou ik niet durven!

Geniet ervan hè meid!

 

Lavendel, geef de moed niet op hè. Ik heb een dochter van onze eerste IVF!!! Oké, ik had ook 6 eskimootjes van die IVF, maar daarvan hebben er 4 de dooi niet overleefd. Dus eigenlijk zegt het allemaal niet zoveel. Behalve dat je gewoon net zo goed zwanger kunt zijn van deze!!! Kop op hoor!

BTW, hoezo test je pas de 21e? Kun jij niet al eerder testen?

 

Nes, ik heb me idd ook maar voorgenomen om geen conclusies te trekken uit wat ik allemaal voel of denk te voelen ;)

Het is niet omdat ik de vorige keer liessteken had toen ik zwanger bleek te zijn, dat dat dit keer ook zo zal zijn. Ik had de vorige keer trouwens geen pijnlijke borsten, terwijl het nu aanvoelt alsof ze al melk aan het produceren zijn (bij wijze van spreken hè). Afwachten en theedrinken dus ;)

 

Fransientje, heel veel succes morgen met testen!!!!! Duimerdeduim!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ook Pregnyl gebruikt en was 10.000 eh en was na 8 dagen niet meer zichtbaar op test. Ik testte na 9 dagen weer licht positief en werd elke dag donkerder. Volgens mijn fertiliteitsarts is Pregnyl 10.000 na 7 dagen zo laag dat zwangerschapstest dit niet meer meet. Succes de laatste wachtdagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Lavendel, ik wilde je helemaal niet aan het twijfelen brengen hoor!!!!! Ik denk dat die testdata heel persoonlijk bepaald worden. Wat ook het beste klopt natuurlijk.

Ik moet nl geen pregnyl spuiten, neem enkel de utrogestan bolletjes. Dus ik weet helemaal niet eens hoe lang het duurt dat die pregnyl uit je lichaam is.

In het ziekenhuis waar ik ga (Leuven - Belgie) wordt als testdatum standaard 12 dgn na de tp genomen, er wordt dan getest door bloedname. Maar nogmaals, die standaarden, daar wordt ook wel vanaf geweken hoor!

Sorry dat ik je ermee in de war bracht!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bettyboopke, geeft niet hoor, ik hou gewoon aan wat mijn arts heeft gezegd. Pregnyl en de hoeveelheid kan in iedergeval wel ff duren en ik wil in ieder geval niet te vroeg testen, dat lijkt me niet echt handig :fear: maar de testen ga ik wel weer dit weekend weer inslaan :), heeft de drogist weer een goede omzet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen pregnyl gehad. Alleen maar bollen. Cryo is tp in natuurlijke cyclus.

Ik ga niet eerder testen ben te vaak al teleurgesteld. De vorige keer een aantal knal positieve testen gehad voor heel lang maar helaas zagen ze geen vruchtzak en met 6 weken wist ik dat het einde verhaal was.

Nu wacht ik echt op de bloedtest en hopelijk is deze waarde dan wel hoog genoeg.

Zeg ik nu wel heel verstandig maar door de positieve testers kom ik wel in verleiding.

Maar ik moet het vol houden.

Ik mag pas 15dagen na tp testen. Zo hanteerd ieder ziekenhuis zijn eigen regel erin.

Best gek.

Ik tel de dagen wel vandaag 7de dag. Hopelijk vliegt de tijd.

 

Lavendel ik duim voor je. Ik snap de verleiding erg goed.

 

Fransientje succes morgen.

Ik gooi nog een keer de positiviteit erin vorige keer heeft het ook gewerkt.

 

:positive energie:

 

Veel sterkte voor de ww.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal :)

Vanmorgen zag ik bij mij bruine afscheiding, net als in November met de zwangerschap. Heb meteen een test gedaan, en natuurlijk is het negatief net als toen.

Vrijdag moet ik toch naar de Gyn, dus wordt waarschijnlijk een bloedtest in het ZH.

Wel zo spannend, maar ik juich niet te vroeg en wacht de test eerst maar eens af. Vrijdag was toch onze officiele testdag !

 

Succes allemaal !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik wil graag samen met jullie wachten als het mag... Dit is voor mij de eerste keer op een forum en ik hoop dat het me helpt om te delen met mensen die hetzelfde meemaken. 9 februari heb ik 2 8-cellige embryo's teruggeplaatst gekregen, het is mijn 2de ICSI poging en 4de terugplaatsing in totaal. Merk dat ik het nu erg moeilijk heb met het wachten en vind het moeilijk om positief en optimistisch te blijven. Misschien kunnen we samen de wachtdagen doorbrengen!

 

Oh ja, ik heb de 23ste mijn bloedtest! Loopt er iemand gelijk met mij?

Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hier meiden!!!

 

Even een oude ervaring van mij erbij: http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?12408-Pregnyl-1500-na-TP-kan-testen-6-dagen-beinvloeden

 

Fabrikant pregnyl zegt zelf (heb gebeld en laten uitpluizen) dat dosis 10.000 na 12 dagen uit bloed moet zijn. Ik had bij mijn zwangerschap na 10 dagen al een licht pisitieve test. Maar weet nu niet of dit een rest of beginnetje was.

 

Succes! Ik duim ook voor jou Raba!

 

Heb zelf ook Pregnyl gebruikt en was 10.000 eh en was na 8 dagen niet meer zichtbaar op test. Ik testte na 9 dagen weer licht positief en werd elke dag donkerder. Volgens mijn fertiliteitsarts is Pregnyl 10.000 na 7 dagen zo laag dat zwangerschapstest dit niet meer meet. Succes de laatste wachtdagen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoera. Er zijn er weer een paar zwanger. Roosie en Bloempje. Gefeliciteerd.

 

Suus en Francientje. Welkom hier. Ik hoop dat jullie snel een positieve test hebben.

 

Raba. Ik hoop het zo voor je. Ik duim heel hard.

 

Miranda. Wat ontzettend balen dat het bij jullie ook zo mis is gegaan. Het voelt echt als een enorme klap als je geeneens een TP krijgt.

Sterkte met het verwerken van de teleurstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh spannend Raba, houd je het nog vol? Heb jij er 1 of 2 in je buik zitten? Overgeven kan veel goeds betekenen..... Ik voel vrij weinig, onzeker hoor! Hoop dat ik het niet testen volhoud, ben eigenlijk nog nooit voor testdatum ongesteld geworden, maar ook nooit zwanger.

 

De zwangere meiden, van harte! Geeft toch weer moed, het kan dus echt :-)

 

Iedereen die wacht, succes! Ik zal proberen te studeren op alle namen en bijbehorende status ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle zwangeren: gefeliciteerd!!!

Meiden de op de wachtbankje zitten: sterkte. Ik kom erbij zitten. Vandaag 1 cryo TP gehad en over 14 dagen mag ik testen. Dat is dus op 29 feb. Ik zie dat ik niet op de lijst sta. Zou iemand mij aub op de lijst willen plaatsen? Ik zit met de IPad. Alvast bedankt.

 

Gr, Gorgi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Laatste dagen. Zondag officiële testdag. Afgelopen vrijdag voor het laatst hcg geprikt 5000 e. Kon toch niet wachten met testen vanmorgen een test gedaan en die was positief. Heeft iemand ervaring met het spuiten van pregnyl na je terugplaatsing. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Nes!

 

En Raba, voor jou duurt het wachten nog even, maar hopelijk was dat overgeven al een goed teken! Toen ik zwanger was (helaas niet goed afgelopen maar dat heeft met dit verhaal niets te maken) voelde ik me 3 a 4 dagen na de tp ook ineens heeeeeel misselijk en gooide ik ook mijn avondeten eruit. Dus wie weet, ik hoop het voor je!! Had trouwens ook nog op je gereageerd in het adoptietopic!

 

Clauher, lastig dat de Pregnyl nog in de weg zal zitten. Als je over een dag of 2 test met dezelfde test als vanmorgen en de streep is donkerder dan is dat uiteraard een goed teken.... Succes nog eventjes met wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannende dagen hier.

Zo herkenbaar vroeg testen.......

Veel succes meiden.

 

 

Franni : ik blijf maar aan je denken, ik vind het zo oneerlijk voor je

:positive energie:

 

Ik heb vandaag het laatste gesprek gehad in het MCL........

Ik zat in de wachtkamer en dan kijk je rond en vraag je je af hoe ver of in wel stuk van de behandeling je "mede wachtende" zijn.....

Je kent elkaar niet maar je weet hoeveel hoop en vrees er in iemand leeft.....

Toen ik dit met de arts besprak vertelde ze dat er wel eens een informatie avond was georganiseerd , maar dat daar niet veel animo voor was.

Dusssssssss mijn vraag is aan alle meiden in die in behandeling zijn van het MCL en wel behoefte hebben aan een soort contact.

Laat het weten misschien kunnen we iets gaan organiseren.

 

Meiden hou vol !!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden