Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!


Liminous

Aanbevolen Berichten

Twinkelstar, ik wil je morgen een heeeeeele mooie echo toewensen met veel kijkplezier. zodra je het hartje gezien hebt, lekker ontspannen en genieten!

 

Is het niet gek, jullie zijn bijna allemaal zo goed ruikend en misselijk... hier niets van dat al. Raar toch. Met mijn zoon kon ik Bijv echt geen knoflook velen maar nu nergens last van. Maar voor de misselijke meiden.... heel veel sterkte hoor, is niet leuk!

 

Babii jammer dat je weg gaat maar gelukkig niet omdat het slecht nieuws is. Gefeliciteerd met je mooie echo!

 

Mo wat gaaf dat je een filmje meekrijgt. Echt te leuk lijkt me dat!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hallo allemaal,

 

ik herken de nare geur van die blauwe bussen....! Ik dacht eerst dat het vast mee zou vallen, ik had er vaker over gelezen, maar zelfs leeg komt er een nare lucht uit. Elke keer flink de neus dicht. Ik heb het gevoel dat ik het nu elke keer al ruik als ik de wc binnen loop.

Verder heb ik een beetje last van een dip: ik had flink wat steken, dat zou goed door mn endometriose kunnen komen. Maar opeens sloeg de angst toe... wat nu als dit het begin van het einde is? M'n borsten zijn ook lang zo gespannen niet meer als tijdens de testdatum, ze zijn ook niet zo gevoelig meer. Enige blijft dat af en toe weeïge gevoel, maar die komt en gaat ook door de dag heen. Er zal niets anders opzitten dan moeten wachten tot de echo, nog 11 daagjes.... Herkennen jullie dit ook wel, of kun je je gewoon focussen op het positieve?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clementine ik herken dat wel, heb wederom een test gedaan! Dan denk ik het zal toch niet dat ik nog ongi wordt.

Krijg met de dag wel wat meer vertrouwen..

Dit omdat er andere klachtjes, geur, kokhalsen etc bijkomen. Laat die echo maar komen!!

 

twinkelstar veel plezier bij de echo morgen!!

 

Maris helpen de pillen al?

 

Zo beentjes omhoog, tv kijken en morgen dagje werken.

 

Fijne avond meiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Clementine,

Ik heb hetzelfde als jij. De pijnlijke borsten komen en gaan, evenals de vlagen misselijkheid (minimaal) en het weeïg zijn... Hoeft allemaal niets te zeggen, sommige vrouwen hebben gewoon weinig kwaaltjes. Volgens mij zijn wij ongeveer even ver, kan ook nog zo zijn dat het nog komt, tussen week 6 en 12 het ergst schijnt. Haha, om mezelf gerust te stellen heb ik vanmorgen nog maar weer eens getest, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles... Er zit niets anders op dan wachten... Maar dit topic is zo positief, dat dat bij ons vast ook gaat lukken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle succeswensen!

 

Ik moet heel erg lachen om alle verhalen over de blauwe stinkbussen, hihi (vooral het verhaal van de toiletspray en de parfum). Ik kan al kokhalzen voordat die fles open is geweest doordat ik in mijn hoofd al bedenk hoe erg het stinkt!

Maar het is inderdaad voor een goed doel en zelf zijn we al die vrouwen die kokhalzend boven die fles hebben gehangen super dankbaar.

 

Clementine, hoe ver ben je nu? Bij mij begon de misselijkheid ook vanaf de 6 de week ofzo. En ook nu nog heb ik wel eens een dagje waarbij ik iets minder voel. Die onzekerheid blijft. Aan de ene kant ben je blij dat je even niks voelt en normaal kan functioneren en aan de andere kant denk je gelijk zal het nog wel goed zitten...

 

Noor, wat heerlijk dat je niet misselijk bent. Heb je ook geen last van vermoeidheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff heel herkenbaar hoor die onzekerheid!!!

Heb ik vorige week nog een aantal "kwaaltjes" gehad als vermoeidheid en veel honger.

Maar deze lijken nu ook te verdwijnene... zelfs nu na t sporten heb ik nog energie terwijl ik vorige week daarna gewoon op de bank in slaap viel!

Dus heb nu t gevoel helemaal geen kwaaltjes te hebben... aan de ene kant wel lekker natuurlijk, ik voel me prima fit.

Maar aan de andere kant maak ik me ook zorgen of alles nog wel goed gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry meiden.. ben al ff niet meer geweest *schaam schaam*

Heb vakantie, maar erg druk... We zijn inmiddels bij alle familie geweest om t wonder te vertellen. Waarbij er heeeeel veel tranen over de wangen zijn gegaan.

 

23-2 hebben we een fantastische echo gehad!!!!!!!! Al hebben we wel 3 kwartier extra moeten wachten, omdat ze uitliepen... Wat een hel was dat!!!!!!!

Maar alles was in orde en we hebben een fantastisch hartje gezien :love4::love7::love10: zal mn uk nog ff met jullie delen:

[ATTACH=CONFIG]3693[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3694[/ATTACH]

Op de eerste foto: links t dooierzakje en recht onze uk!!! en als je heeeeel goed kijkt zie je in onze uk een zwart stipje, daar komt z'n/haar oogje... En als je nooooog beter kijkt zie je aan de linkerkant van onze uk al een beetje waar z'n/haar armpjes en beentjes komen.

Op de tweede foto: (vanuit andere hoek) werd onze uk gemeten en was toen al 0,943 cm....

 

En die blauwe stinkkannen!!!!!!!!!

Pfffffffff ik doe t altijd op de grond, met bijna gestrekte armen en de dop schuin boven de "schenkkan"

Link naar reactie
Delen op andere sites

huisje_boompje_beestje: prachtige echo.... kun je uren naar kijken. Jullie beeb.

Bijzonder he om het fam te vertellen.

 

Hier kokhalzen en moe, ga zo naar mn werk,maar oww wat voelde ik met het eerste half uur beroerd. We zullen zien wat de dag brengt.

 

 

Fijne dag allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twinkel nogmaals toi toi toi! Ja ik was moe maar sinds ik floradix neem is het weg. bij mij komt het dus door ijzertekort.

 

Hbb wat een prachtige foto's! Proficiat meid!!

 

Marlijnne sterkte op t werk! Maar kokhalzen is zoooooooo fijn want je bent gewoon zwanger!!!!! (nee hoor, t kokhalzen zelf is helemaal niet fijn!) maar tis zo'n duidelijk teken.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

HBB wat een mooie prachtige echo gefeliciteerd meid.

 

Marlijnne lijkt me ene goed teken haha al is het niet fijn dat kokhalzen ik weet er alles van.

 

Hier lijken de tabletten zijn werk te gaan doen want ik heb sindsdien alles nog binnen gehouden ben wel nog heel misselijk maar dat is echt met vlagen gelukkig nu en niet de hele dag.

 

Zo nog even 3 uurtjes werken en dan lekker weekend vanmiddag even met mijn vriend boodschappen doen aangezien hij morgen jarig is en we dus wel wat nodig hebben

Vanavond komen mijn nichtjes logeren dus word weer een gezellige boel hier haha

 

Fijne dag allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk te lezen dat het bij iedereen tot zover goed gaat! Mooie echo's en plaskannen vullen, haha!

 

Afgelopen woensdag naar de verpleegkundige in het ziekenhuis geweest voor een laaste weging bij haar. Ik was 4 kilo kwijt sinds vorig jaar november en is er ook niet meer aangekomen. Ik moet nu proberen de eerste 20 weken mijn gewicht gelijk te houden. Hierna kan o.a. vocht en andere zaken mijn gewicht doen vermeerderen. 13 kg aan komen is voor mij de max.

Sinds die avond ook druk in de weer met mijn 16 jaar oude sok (poes) tot vandaag. Ze had het benauwd en heeft mij de nodige emoties gebracht. Vannacht dikke tranen gehuild omdat ze weer naar adem zat te happen en ik niks kon doen.

Verder gaat het redelijk met de kwaaltjes hier. Ik kan niet goed naar de w.c. waardoor ik best wel een beetje een zwemband heb nu. Mijn buik is opgezet en zit in de weg. Hopelijk lukt het met darmflora-tabletjes, drinken en fruit eten een dezer dagen wel om naar de w.c. te gaan. Vanmorgen zat ik bij de dierenarts te wachten en werd onpasselijk van de kramp in mijn buik, misselijk ook. Het zweet brak me uit. Op die ene keer na heb ik niet meer hoeven kokhalzen. De weeïgheid eigen ik toe aan het vol zitten van mijn darmen. En nog steeds als ik mijn bh 's avonds uittrek, doen mijn borsten echt zeer en dat gevoel maakt mij ook snel weeïg in mijn maag. Gelukkig heb ik genoeg afleiding nu, ook als is het niet echt leuk, en hoef ik mij niet bezig te houden met wat ik voel aan mijn lijf. Vanavond ff bij vrienden eten :helluup: , morgen een (lang)dagje werken....en zondag de "hele" dag mijn vader zijn verjaardag vieren. Ik hoop dat ik mijn kwaaltjes een beetje verborgen kan houden :sweat:.

Nog een kleine 2 weken voor de echo, brrrrrr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huisje boompje beestje, gefeliciteerd met de mooie echo. Hoe ver ben je nu? (kijk via de iPhone dus zie geen onderschriften).

 

Mari, fijn dat de tabletten werken en je niet meer over hoeft te geven. Veel plezier met je nichtjes.

 

Nes, weten je ouders het nog niet? Lijkt me soms best lastig met verjaardagen enzo. Vooral als je misselijk bent! Je klinkt in ieder geval goed zwanger, hihi.

 

Vanmorgen de eerste afspraak bij de verloskundige gehad. Veel informatie ontvangen en een echo laten maken.

Ze dacht dat het misschien wel al uitwendig kon maar helaas lagen mijn darmen ervoor (en met dir obstipatie zit het nogal in de weg). Dus toch inwendig gedaan.

Alles was goed. Het hartje klopte en ukkie bewoog zelfs al en lag iets voor waardoor ik nu 9,5 week zwanger ben!

Ik heb de hele dag met een grote smile rondgelopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twinel!! super fijn dat alles goed was! Proficiat! Wat heerlijk he, snap je big smile zeer goed.

 

Nes oh wat vreselijk van je poes. Ik heb ook een 27 jarige lievelingskat gehad die benauwd werd. Het werd steeds erger en op een gegeven moment keek hij mij aan van "doe er wat aan alsjeblieft" iedereen mag denken dat ik gek ben maar ik las het in zijn ogen. De dierenarts is toen thuis gekomen en tijdens het spuitje keek hij me weer aan en ik zag dat het goed was. Ik ben zooooooo vreselijkverdrietig geweest want men wat was ik gek op die ouwe sok. Maar ik moest het beslissen. Ik hoop zo dat jouw poes alleen een benauwdheidsaanval heeft en dat ie weer opknapt. heel veel sterkte ermee. Een dier kan zo veel voor je betekenen...

 

Mari veel plezier met je nichtjes!

 

 

Ps Nes...20 weken niet aankome n? ik ben nu al 1,5 kg rijker... zou het heel knap vinden als het lukt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he twinkel, super dat je een goede echo hebt gehad, wat fijn!! hier alles goed, ben sinds 2 wkn weer aan het werk. Onze dochter heeft helaas wel heupdysplasie, maar dat gaat met een behandeling vast goed komen. vlg mij zag ik ook ergens dat je last hebt van obstipatie. ik heb movicolon gebruikt, na mn zwangerschap. Weet NIET of dat ook mag als je zwanger bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh verschrikkelijk als je huisdier ziek is!!!!! Pfffff zoooo machteloos ben je dan!!!!!! Heeeeeel veel sterkte Nes......

 

@ twinkle: wat fijn dat je echo zo goed was!!!!! Gefeliciteerd, want dat hoort wel bij een goeie echo vind ik :)

Ik ben vandaag trouwens 8 weken en 2 dagen..... Woensdag heb ik m'n intake bij de vk, weer iets om naar uit te kijken :)

 

Wij gaan morgen naar t schaatsen in t thialf en daarna een hotelletje met vrienden. Wordt dus erg gezellig!!!!!

En we gaan onze mannen in de zeik nemen.... Zij gaan in hun pinguinpak van carnaval, alleen nou heb ik van vrienden nog 2 extra pakken geregeld en dan verkleden wij ons snel als de mannen ff weg zijn... Hihihi nu al zin in!!!! Dus als je morgen op tv een Pinguin ziet, grote kans dat ok erbij sta ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noor, dank je wel!

 

Lisa, en hoe bevalt het werken? Wat vervelend dat je dochter heupdysplasie heeft. Hopelijk is het goed te behandelen.

Ik heb normaal gesproken al erg veel last van obstipatie (vroeger ook veel onderzoeken naar gehad). Daarvoor gebruikte ik ook wel eens movicolon. Het was op en nu had de huisarts laxtra gegeven. Dat lijkt erop. Maar daar word ik vreselijk misselijk van. Dus durf het niet meer te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he twinkel, oh balen, je hebt er dus een beetje aanleg voor., hopelijk snel weer aan de movicolon. hoewel ik me kan voorstellen dat je van movicolon ook misselijk wordt. ik vind het zo smerig. Het werken gaat goed, het is wel pittig, qua vermoeidheid. onze dochter lijkt nu wat door te gaan slapen (tot 6.00) dus dat zou geweldig zijn. Maar de nachten zijn soms nog onrustig. Ik werk 32 uur dus vanaf vrijdag rust ik weer uit. beetje suf, maar het is het allemaal waard. Nou hou de smile op je gezicht (ondanks de misselijkheid ;) ) geniet er lekker van (van de zwangerschap he niet van de misselijkheid) lekker warrig berichtje van mij. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twinel!! super fijn dat alles goed was! Proficiat! Wat heerlijk he, snap je big smile zeer goed.

 

Nes oh wat vreselijk van je poes. Ik heb ook een 27 jarige lievelingskat gehad die benauwd werd. Het werd steeds erger en op een gegeven moment keek hij mij aan van "doe er wat aan alsjeblieft" iedereen mag denken dat ik gek ben maar ik las het in zijn ogen. De dierenarts is toen thuis gekomen en tijdens het spuitje keek hij me weer aan en ik zag dat het goed was. Ik ben zooooooo vreselijkverdrietig geweest want men wat was ik gek op die ouwe sok. Maar ik moest het beslissen. Ik hoop zo dat jouw poes alleen een benauwdheidsaanval heeft en dat ie weer opknapt. heel veel sterkte ermee. Een dier kan zo veel voor je betekenen...

 

Mari veel plezier met je nichtjes!

 

 

Ps Nes...20 weken niet aankome n? ik ben nu al 1,5 kg rijker... zou het heel knap vinden als het lukt![/quote

 

Tja, ik zal mn best moeten doen...Het is voor mijn eigen gezondheid. Ik ben 1.65 en weeg 83 kg. Dat is gewoon te zwaar en dan mn leeftijd erbij genomen. Als ik me tijdens en na de zwangerschap goed wil blijven voelen moet ik dus opletten wat ik eet. Je ziet niet aan me dat ik zo zwaar ben want het zit verdeeld over mn lijf. Gelukkig gaat fruit er goed in bij mij; zodadelijk gaat er weer ananas mee naar het werk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huisje boompje beestje, gefeliciteerd met de mooie echo. Hoe ver ben je nu? (kijk via de iPhone dus zie geen onderschriften).

 

Mari, fijn dat de tabletten werken en je niet meer over hoeft te geven. Veel plezier met je nichtjes.

 

Nes, weten je ouders het nog niet? Lijkt me soms best lastig met verjaardagen enzo. Vooral als je misselijk bent! Je klinkt in ieder geval goed zwanger, hihi.

 

Vanmorgen de eerste afspraak bij de verloskundige gehad. Veel informatie ontvangen en een echo laten maken.

Ze dacht dat het misschien wel al uitwendig kon maar helaas lagen mijn darmen ervoor (en met dir obstipatie zit het nogal in de weg). Dus toch inwendig gedaan.

Alles was goed. Het hartje klopte en ukkie bewoog zelfs al en lag iets voor waardoor ik nu 9,5 week zwanger ben!

Ik heb de hele dag met een grote smile rondgelopen.

 

Vorig jaar heb ik wel voorzichtig verteld dat ik zwanger ben. Als je na een paar weken weer moet vertellen dat het niet goed zit, is dit toch erg vervelend. Vooral mijn schoonmoeder verheugd zich er heel erg op. Mijn ouders hebben al kleinkinderen en kunnen het wel wat makkelijker vatten, maar toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

* breek in *

 

Niet geheel onbelangrijk en wenselijk....ik kon vanmorgen weer naar de wee!!! Jippie! Mensen wat lucht dat weer op ( voor even ;))....

Ik zit nu lekker rustig aan aan mn ontbijtje en heb gewoon mijn werk gebeld dat ik later kom ivm mijn ' zwangerschapskwaaltjes' ...

 

*breek uit*

Link naar reactie
Delen op andere sites

at goed Nes hier hetzelfde eindelijk na een paar dagen weer geweest.

 

Verder ben ik nog steeds erg misselijk maar gelukkig is alles nu binnen gebleven vanaf woensdag.

Fijn weekend allemaal ik ga even taart bakken aangezien mijn vriend vandaag jarig is bah zie nu al op tegen de drukte vandaag maar ja gelukkig neemt hij mij heel veel uit handen haha moet er ook nog wle om lachen ik hoefde net al geen ontbijt te maken voor de logees hihi

Maar goed ik lag gister om 9 uur al te slapen op de bank dus ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan

 

Maar goed ik hoop eigenlijk wel dat het weekend zo voorbij is dan is het ook eerder donderdag ik ben zo benieuwd.

Oh ja sinds gister zijn mijn (.)(.) ook erg gevoelig vooral in de avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nes wat ontzettend sneu van je poes! Hoop dat het allemaal goed gaat!

 

Meiden met een goeie echo: Van harte gefeliciteerd! Ohhh wat is dat een lekker gevoel he !?

 

Hoe gaat het met de misselijke dames? Hoop echt dat het allemaal snel verdwijnt! Kan me ook goed voorstellen dat jullie die bevestiging nu nog wel lekker vinden, maar ik ben er van overtuigd dat jullie straks ook kunnen vertrouwen op het feit dat het goed zit, zonder alle kwaaltjes :)

 

Niezen: Hebben jullie ook, dat als je plots moet niezen, het zeer doet aan beide kanten van je buik? Bij je liezen zeg maar? Ik schrik er toch iedere keer van, maar probeer me voor te houden dat dit gewoon mn banden zijn, die ff een flinke optater krijgen als ik nies.

 

HBB, geniet lekker van je weekend meis! Andere meiden ook uiteraard :) Wij hebben een rustig weekendje voor de boeg. Vanavond lekker naar wat vrienden en morgen eten bij mn schoonouders. Dit doen we om de Zondag, erg leuk altijd. Moet ook zeggen dat ik een supergoeie band heb met mn schoonouders. Mn echte ouders niet, mn verwekker heb k al bijna 11 jaar geen contact meer mee en mn moeder is helaas al mn hele leven een zware alcoholist.

 

Mn schoonmoeder heeft me uitgenodigt om met haar te gaan winkelen voor zwangerschapskleding.. Zooo lief! Voel me dan alleen wel een beetje opgelaten. Je houdt er toch rekening mee dat je geen dure dingen kiest enzo. Maar dat zal vast wel goedkomen :)

 

Verder voel ik me wel redelijk. Erg moe en energieloos nog steeds. Had Donderdag een logeetje, de 11 maand oude baby van mn beste vriendin. Superlief kind en ben onwijs trots op het feit dat ik haar ''tante'' ben.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

liinous dat herken ik wel wat je zegt van dat niezen, dat doet onwijs pijn inderdaad aan beide kanten van je buik. En had het ook met hoesten en uitrekken net of het er zo inschoot.

Wat lief van je schoonmoeder, heerlijk dat je daar nu voor kan shoppen!!

 

Nes: Wat zielig voor je poes zeg....

 

Fijn weekend meiden, morgen dagje werken.

 

Net even naar stad geweest en merk wel dat mijn energy peil flink gedaald is. Ik ben bekaf, even rustig aan doen.

Verder voel ik me best ok.

 

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden