Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wij nemen ze ook maar mee vandaag op nacontrole. Is wel zo leuk toch?! Het probleem nu is alleen dat we er om 14.00 uur moeten zijn, en ze dan ook ongeveer een fles moeten hebben, wordt nog leuk. Ben nu aan het rekken, het is nog stil boven dus wacht nog mooi even met ze op te pakken. Ik denk dat ze van slag zijn door het uur verschil. Ze sliepen ongeveer 1 week door, en nu al 2 nachten achter elkaar komen ze. Om 04.00 uur hoorden we S voor het eerst en later om 04.50 uur. Hebben hem laten huilen ( ja ik weet het zielig ). Om half 6 werd hij weer wat rustig en om 05.50 weer. toen maar een fles gemaakt voor beide. Hopelijk gaat het komende nacht wel weer beter, dan hebben ook wij weer wat meer slaap :)

Fren, volgens mij was het inderdaad niet erg warm hoor gister. Bij mij liggen ze ook met de kleertjes in bed, Puckababy, lakentje en een dekentje. Heb niet het idee dat ze heel warm zijn... Heb je nog gekeken wat haar temp.is?

Chrish, heerlijk he wanneer je moeder even langs komt en dingen in huis doet. Mijn moeder komt ook nog steeds. Heerlijk is dat. Ik wil wel afbouwen, moet het natuurlijk ook zelf allemaal weer kunnen. En volgens mij lukt dat ook wel.. Geniet er nog maar lekker van zolang ze nog dingen voor je doet!

Ga nog even een bakje koffie doen en dan zal ik ze pakken voor de fles, fijne dag!!

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier gisteren weer naar cb geweest. Yente was weer goed gegroeid!

Alleen gingen ze kijken of ze met haar oogjes kon volgen. Dit deed ze dus niet.

En toen ik erover ging nadenken doet ze dat thuis eigenlijk ook niet.

Sowieso kijkt ze je eigenlijk nauwelijks aan. Ze kijkt gerust een heel andere kant uit.....

Dit had ze op deze leeftijd dus wel al moeten kunnen. Nu maak ik me dus gelijk een beetje zorgen.

Ik vandaag al druk met haar oefenen, maar nee hoor ze kijkt echt niet.

Zucht.... Nu weet ik best dat niet iedereen qua ontwikkeling gelijk loopt, maar je hoopt maar dat er niets mis is ofzo.

Dat zijn dus de zorgen en onzekerheden van het moederschap blijkbaar.

Geplaatst

Fiene heeft haar boxspeeltjes ontdekt! Ze snapt da als ze tegen een balletje slaat dat hij dan gaa rammelen. Zo schattig, brede lach als het haar gelukt is ;-)

Net koorts opgenomen, maar gewoon 37.4 niks aan de hand dus. Kennelijk kan ze niet zo goed tegen warmte.

Geplaatst

eef, wat zeiden ze op het bureau ervan? jarno volgt wel maar kan ook langs je door kijken, een soort trance lijkt het wel!

wij moeten morgen naar cb, 1e prikjes mmmm ben benieuwd! volgens onze weegschaal is hij de 5 kilo voorbij en maatje 50 is ten einde

Geplaatst

We zijn goed aangekomen en hebben de vlucht overleeft. Maud hielt zich keurig wel af en toe gehuild omdat ze super moe was, ze wilde alles zien en wilde daardoor echt haar ogen niet dicht doen. Had een hydro doek mee genomen en haar lekker ingebakerd en toen sliep ze als een roosje. Wel was ze heel dorstig en heeft dus ook vaak aan de borst gelegen, wat heel fijn is als je aan het gangpad zit, not!! Iedereen ziet een kleintje en wil dan even kijken en ja daar zit je dan met je borst half blood. Maar goed je zet je er snel overheen. Wel hebben we al gezegd dat als we in september op vakantie gaan we een losse stoel voor maud boeken. Dan kunnen we de maxicosi meenemen in het vliegtuig en kan ze daar lekker in zitten. Nu is het echt zoeken naar een goede houding in een al veel te krap plekje. Wel een gedoe met de bugaboo door de poortjes. Kind uit de maxi bugaboo inklappen, het onderstel en de maxicosi moeten dan door de scanner. Daarna kind weer in de maxicosi en onderstel weer uitklappen. Kort om een hele ondernemening. Maar nu kunnen we even 6 dagen genieten en relaxen. Maud slaapt nu onder de parasol in haar campingbedje.

Gister morgen nog wel even bij de HA geweest ivm met spugen. Dat zat allemaal goed moet wel het hoofdeind hoog houden en liefst verschonen voor de voeding. Ook hier aangeraden om even geen melkproducten te gebruiken. Pukkeltjes in haar gezicht zijn nl ook exceem wat weer kan verergeren doordat ik zuivel gebriuik. Torn ze lachte naar de arts was die ineens allert en ja hoor meisie heeft spruw dus op de valreep daar nog medicijnen voor kunnen halen.

Geplaatst

Fren, wat is Fiene daar vlot mee! Yente heeft echt totaal geen interesse in de boxspeeltjes... Probeert er ook nog niet naar te grijpen of te schoppen... Tjonge, ik heb wel een laatbloeier zeg. Hopelijk gaat ze zich binnenkort ook op deze terreinen ontwikkelen, dan is mama tenminste ook weer een beetje gerust gesteld.

Bikkel, op cb hebben ze het genoteerd en gezegd dat ik het de komende periode goed in de gaten moet houden of ze al dingen of mij gaat volgen met haar ogen. Verder hebben ze niks gezegd. Als ze het de volgende keer nog niet kan, zal er wel verder naar gekeken moeten worden neem ik aan.

Ik zit nu dus steeds heel obsessief spelletjes met haar te doen. Dat lijkt me nu ook weer niet de bedoeling haha... Als ze het nog niet kan, kan ze het niet. Ik ga welke elke dag een beetje met haar oefenen. Hopelijk laat ze dan snel zien dat ze het toch kan!

Geplaatst

Mijn kinderkamer ligt ook op het zuiden. Ik gebruik nu rompertjes met korte mouwen onder hun gewone kleertjes i.p.v. de rompertjes met de lange mouwen tegen de warmte. Verder gebruik ik de luxaflex om de zon te weren en doe ik het raam een stukje open.

Lisanne en Jasper hebben nog niet veel interesse in (box) speeltjes. Nu heb ik ze ook nog niet zo vaak in de box gelegd. Ze vinden het allebei wel leuk om zichzelf in het spiegeltje te zien. Verder leg ik ze elke dag even naast elkaar in een van de ledikantjes. Ze hebben wel interesse in elkaar en proberen elkaar al aan te raken.

Verder wil Jasper meestal weer wat voeding, nadat ik buiten met ze heb gewandeld. Ik zorg ervoor dat we na de voeding en verschoning vertrekken en dat we ruim een uur voor de volgende voeding weer terug zijn. Jasper kan ik slapend uit de kinderwagen halen, maar ik krijg het nooit voor elkaar om hem slapend in zijn ledikantje te leggen. En op een of andere manier heeft hij dus altijd honger na het wandelen. Het lukt mij vaak ook niet om Lisanne slapend weer in haar ledikantje te leggen na het wandelen, maar zij vraagt doorgaans niet meteen om voeding en zij wacht het gebruikelijk voedingstijdstip af. Nu kan Lisanne al zo'n beetje 4 uur zonder voeding; Jasper nog steeds ongeveer 3 uur, soms nog een kwartier tot een half uur langer.

Geplaatst

Fren Fiene is echt snel daarmee hoor! Bram greep laatst voor het eerst naar een speeltje, Kaat totaal nog niet.

Kaat en Bram vinden nu de Nijntje mobiel boven de box heel leuk, sinds een paar dagen.

Grappig Chris dat ze in elkaar geinteresseerd zijn, bij ons totaal niet. Als ze naast elkaar in de box liggen negeren ze elkaar volkomen, geven elkaar af en toe per ongeluk een lel, haha.

Ook hier een jongetje dat meer drinkt dan het meisje. Bram is een stuk ronder en voller geworden in die korte tijd en nu zelfs langer dan zijn zus!

Geplaatst

hey meiden , ben ik weer even:)

druk hier:)

Matthias was gister 6 weken oud en ook voor het eerst naar het cb geweest.

hij was nu 4570 gram en 55,5 cm ( geboorte 2895 gram en 49 cm) dus goed gegroeid!

ook heeft ie de eerste prikjes gehad en daar had ie gisteravond erge last van, heb hem een zetpilletje van 60 mg, gehaald bij de apotheek, hoeft die van 120 ook niet doormidden.

na een uurtje ging het al weer beter en hij is de nacht goed doorgekomen.

vandaag moest ik voor nacontrole en hoef daar niet meer terug te komen maar moet wel naar de anesthesist omdat de verdoving nog deels in mijn onderrug/bovenkant billen zit.

6 april moet ik heen.

ik heb Matthias meegenomen vanmiddag en dat vond de gyn ook erg leuk!

na die tijd nog even naar de etos voor wat dingetjes.

ik heb laast kruidvat luiers gekocht, iedereen schijnt daar lyrisch over te zijn da ze zo goed zijn maar ik vind van niet, heb laatst een pak waar 80 inzitten gekocht en al meer dan 10 daarvan hebben hele harde plekken, onbruikbaar dus, heb gelijk een klacht ingedient en moet 2 luiers opsturen.

ik vind ze ook niet goed aansluiten aan zijn bovenbenen maar dat is per kindje natuurlijk verschillend, maar goed ik ben meer tevreden over die van de etos en daar kan je nog sparen voor gratis kado's ook nog en op de luiersverpakking zit ook een zegel werd me verteld door een medewerkster:)

benbri ik zal het even kopieren en het je even opsturen.

Geplaatst

Caro, fiene pakt ook nog geen speeltjes hoor, geen interesse. Maar haar mobiel (een Nijntje boven t lefikant en een tiny love boven de box) volgt ze echt met haar hoofd en oogjes. Doet ze al een week of twee. Ook spelletjes met haar handjes vindt ze leuk.

Wbt luiers; ik vind de kruidvat ook niet ideaal, hoewel ik begrepen heb dat t per maat kan verschillen. Heb ook bumblies van de Dirk geprobeerd, die zijn wel aardig, maar ben t meest tevreden over de pampers. Blijft ze t langst droog in, hoewel ik wel vaker denk dat ze een poepluier heeft door t chemische luchtje.

Geplaatst

Hier ben ik ook weer ff :-) ik probeer mee te lezen maar er wordt zoveel geschreven door veel meiden.

Ik vind de luiers van kruidvat ook goed, die bumblies vind ik weer verschrikkelijk.

Vandaag was mn kraamhulp voor het laatst, ze is net weg nu moeten we het zelf doen.

Rolf heeft wat harde ontlasting door zn antibiotica waardoor we nog pro biotica zelf door zn voeding moeten doen, van die goede darm bacterie is dat.

Verder doet hij het nog steeds goed, wij geven ook fles voeding op verzoek en bieden hem meer aan en mag hij zelf drinken hoeveel hij zin heeft.

Ilona vindt haar broertje super lief, heel vaak kusjes geven en knuffelen, ze is alleen voor ons erg dwars maar dat schijnt normaal te zijn, moeten we door heen.

Geplaatst

hoi lieverds, even een vlugge update voor degene die geen hyves of fb hebben, maar bloedonderzoek is goed van j.enna, behalve haar hb is iets aan de lage kant, maar verder niets bijzonders. ze heeft zantac gehad nu, maar ze is vandaag nog huileriger dan ooit lijkt wel, morgen waarschijnlijk voor een paar dagen ziekenhuis, om te observeren, maar ook om ons te ontlasten...jullie horen het wel...

knufknuf

Geplaatst

Benbri - fijn dat er, behalve haar lage HB, geen andere gekke dingen uit het bloedonderzoek naar voren zijn gekomen. Heftig allemaal, maar in het ziekenhuis is ze sowieso in goede handen. Heel veel sterkte!

Medusa - leuk om een berichtje van je te lezen hier. Fijn dat alles goed gaat bij jullie! Ben erg benieuwd naar Rolf! Foto?!?! ;-)

Vandaag een extreem rustige dag, we hebben Vince niet gehoord en hij was amper wakker! Snap dat kindjes hun slaap nodig hebben om te groeien, maar zoveel slaap op een dag? Oke, we zijn de flessen qua grootte gaan opvoeren (we bieden hem nu elke voeding 150+5 aan, hij drinkt niet altijd alles op) en manlief geeft hem nu z'n 5e fles van vandaag. Hebben jullie kindjes dat ook?

Geplaatst

Benbri, ik heb totaal niet gevolgd wat er aan de hand is, maar ik hoop dat het beter gaat als ze een paar daagjes geobserveerd is.

Fijn dat haar bloed goed is.

Hier een fotootje van onze Rolf :-) [ATTACH=CONFIG]3818[/ATTACH] dit is nog in het zh, hier is hij 2 dagen oud

Geplaatst

Meduus: wat een schatje! Spannend morgen de eerste dag zonder kraamhulp of is alles onder controle?

Melis: ze hebben wel eens een dag dat ze veel slapen....

Bebril: hoop dat ze wat vinden in het Zh en dat jullie even bij kunnen komen. Sterkte!

Geplaatst

Medusa, wat een liefie!!

Benbri, in het ziekenhuis is ze inderdaad in goede handen. Mooi natuurlijk dat er in het bloed geen gekke dingen zijn gevonden. Hopelijk kunnen ze tijdens de observatie in het ziekenhuis wel iets zien waardoor ze zo veel huilt. Er moet toch iets aan de hand zijn?? En jullie in de tussentijd weer even opladen he!

Geplaatst

Benbri, sterkte! Hoop dat t zh een oplossing vindt. Hoe ga jd dat doen met voeden eigenlijk? J wil toch geen flesje?

Hier een topnacht: 2215 grote fles van 150+5 erin en doorgeslapen tot 515!! Dat gaan we vaker proberen, maar dan om 2330, kijken of ze dan half 7 haalt...

Geplaatst

Lekker he Fren, als ze een beetje beginnen door te slapen? Yente deed dat ook precies bij 6 weken en doet dat gelukkig sindsdien iedere nacht. Lekker hoor!

We genieten er maar zo lang van, want je weet maar nooit wat ze gaat doen als ze weer in een sprongetje zit of zo.

Geplaatst

Benbri, fijn dat ze waarschijnlijk vandaag opgenomen wordt ter observatie, hopelijk zien ze iets bij haar waardoor ze zoveel huilt. Ben benieuwd! Probeer zelf een beetje bij te komen in de tijd dat ze daar is, kun je goed van opknappen!

Medusa, wat een mooi kereltje! Lekker genieten!

Heerlijk he wanneer ze een flinke nacht slapen! Gelukkig slapen ze bij ons na 2 nachten spoken ook weer door. Nu proberen om de laatste avondfles langzaam eerder te gaan geven zodat we nog langer kunnen slapen :-) Zal nu snel een fles gaan geven, ze worden ongeduldig....

Geplaatst

Meiden, ben ff niet zoveel aanwezig geweest want begin een beetje op te raken.

Heb dan ook even een vraagje waar jullie misschien wat tips voor hebben?

Levi komt elke nacht nog om de 2u en 45 minuten. Kan de klok er op zetten.

Betekent dus telkens maar anderhalf uur slapen tussen de voedingen door.

Hij is nu al 5 en een halve week en het begint me een beetje op te breken...

's Ochtends kan ik niet nog even langer blijven liggen, want zodra hij in de ochtend heeft gegeten, heeft hij moeite met inslapen; moet dan wel 10 keer de speen er in gaan doen (terwijl hij 's nachts zonder speen wel gelijk in slaap valt gelukkig!).

's Avonds maakt hij wel vaak een lange ruk achter elkaar - soms wel 4 en een half uur, maar dat is dan tussen 18:00 en 22:30, dus dan heb ik wel een rustige avond, maar daar heb ik qua nachtrust niets aan...

Tips hoe ik dit ritme kan verschuiven, zodat hij die ruk 's nachts maakt ipv 's avonds???

Ik geef bv, dus kan hem niet een grotere fles aanbieden ofzo...

Bri - veel sterkte meid - fijn dat er niets gevonden is, maar zou ook prettig zijn als ze kunnen ontdekken waar het dan door komt dat ze zoveel huilt...

Sorry dat ik verder niet persoonlijk reageer - ik ga nu ff snel ontbijten voor hij weer om zijn speen vraagt...

Geplaatst

Ink ik heb hetzelfde met Bram, mijn vriend noemt hem de accountant, omdat ie precies elke 3 uur komt... Kaat kan langer slapen. Ik ga vaak 's avonds al anderhalf uur ofzo slapen voor de laatste fles. Niet echt gezellig maar bij mij helpt het wel, ik pak wat ik pakken kan want ik heb ook sinds de bevalling niet langer dan 3 uur achter elkaar geslapen en meestal dat niet eens...

Mijn oudste sliep ook met 6 weken door, daar zijn we nu een paar dagen overheen en ik zie het niet gebeuren op korte termijn...

Ik hoop dat iemand hier een tip heeft, ik heb me er eigenlijk bij neergelegd dat het erbij hoort, dat ik chronisch moe ben nu maar dat er betere tijden zullen komen... wanneer dan ook... Sterkte!

Geplaatst

Ink als je hem 's avonds na drie uur wakker maakt dus voeden om bv 18,00 21,00 en 24,00, dit doe ik bij maud steeds, ze slaapt dan wel heerlijk maar wil liever dat ze s nachts langer slaapt. Vaak moet ik haar s nachts of s morgen dan echt wakker maken na 6,5 uur.

Af en toe geef ik nu ook de laatste voeding met een flesje, wel gekolft. Dan heb ik het idee dat ze iets meer drinkt als aan de borst waardoor ze het ook weer langer trekt. Bij ons drinkt maud de laatste paar dagen steeds rond 22/22,30 de laatste fles en ik maak haar dan waaker rond half 5 soms wordt ze dan zelf al wakker. Daarna slaapt ze door tot rond half 9.

Bri hoop voor jullie dat of de medicijnen zijn gaan werken of de kleine even een paar dagen in het ziekenhuis mag blijven. Kan me voorstellen dat je haar vrezelijk zal missen, maar dat er dan hopenlijk wel een oplossing komt en ja hoe ga je dat nu doen met de voeding?

Geplaatst

Hoi meiden,

Ook ik ben even niet zoveel aanwezig geweest, zoveel als sommigen van jullie schrijven lukt mij niet ;)

Met Joël gaat het goed. Overdag komt hij ongeveer om de drie uur en 's nachts laat hij ons wat langer doorslapen, de laatste twee nachten is het +- 22.30/ 3.00/7.00. Ik hoop dat hij die trend doorzet want ik vind dat wel een lekker schema.

Ik had trouwens nog een vraagje en ben benieuwd hoe het bij jullie is. Ik heb nog steeds last van bloedverlies bijna 6 weken na de bevalling. Het is wel minder dan in het begin en ik dacht van de week dat het gestopt was maar sinds de laatste twee dagen is het weer meer geworden. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee nu. Buikpijn heb ik niet en ook geen stolsels.

Ik moet nog steeds inlegkruisjes gebruiken maar op den duur wordt de boel behoorlijk geïrriteerd van onderen. Maandag heb ik afspraak nacontrole bij vk.

Caro zwaar die nachten, zeker met twee kleintjes. Echt tips heb ik niet, misschien de laatste voeding zo laat mogelijk geven zodat ze wat verder de nacht doorkomen?

Medusa wat een mooi ventje heb je! Hoe gaat het met jou? Al weer een beetje hersteld?

Ink kun je Levi 's avonds niet een beetje wakker houden zodat het ritme wat verschuift. heb geen idee of het werkt hoor. Misschien 's avonds badritueel op de tijd dat hij normaal slaapt, daarna een voeding en dan lekker slapen.

Bebri gelukkig dat ze niks hebben gevonden bij je meisje. Wel fijn dat ze ter observatie in het ziekenhuis wordt opgenomen en dat ze haar kunnen observeren. Wie weet wat daar uit komt. Er moet toch ook iets zijn he? Wist je maar wat..

Geplaatst

Vanmorgen voor het eerst met fiene onder de douche geweest. Ze vond het helemaal fantastisch! Had op markt laats een draagdoek speciaal voor onder de douche gekocht. Super ding! Ze was alleen maar aan het lachen en vond het heerlijk, die druppels op haar hoofdje. Telkens het tongetje naar buiten om de druppels te drinken, zo schattig!

Maar goed, nu we toch raad zoeken bij elkaar: fiene wil overdag niet meer slapen. Ja, wel in de draagdoek, of op mijn buik, maar niet in de box en al helemaal niet in haar bed... Eerst lijkt hè goed te gaan en dan gaat vervolgens de sirene aan, en ik kan zo'n klein meisje niet hartverscheurend laten krijsen... Wat te doen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden