Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo dames, hier ben ik ook weer :-) mijn schoonmoeder is 5 dagen bij mij in huis geweest, beetje helpen en aanrommelenmet de kids.

Rolf begint ook al met kletsen en hebben ook speeltjes opgehangen in de box, hij slaat tegen het balletje aan waar een belletje in zit erg leuk om te zien.

Hij krijt om half 9 de fles en komt tussen 4 en 5 uur weer en dan 8 of 9 uur sochtends, is goed te doen zo.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

carolien, fijn dat ze geen last hebben gehad van de prikjes. Hopenlijk gaat het slapen vanavond goed!!

Ink wat een lieve man heb jij!!! nog even op de vroege morgen wat halen voor de mama van zijn kindje

Mira ook al zo'n lieve man.

Melis, gefeliciteerd met je grote man.

Hier al twee ochtenden heerlijk kunnen uitslapen. Rond half 12 de laatste voeding gegeven. Om half 8 hoor ik haar dan wel al kletsen in haar bedje en dan gaat ze nog even slapen. tussen half 9/ 9 uur haal ik haar dan uit bed voor de eerste voeding weer. Wat een genot is dat als je zelf een beetje aan je uurtjes komt.

[ATTACH=CONFIG]4051[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4052[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4053[/ATTACH]even twee foto's van het zwemmen en een samen met paps tijdens het werk.

Geplaatst

Ik heb net voor de vakantie maa een pakje zwemluiers gekocht. Denk niet dat we veel zullen zwemmen met fiene en de andere broekjes waren er niet in haar maat. Heb geen zin om stad en land af te gaan zoeken,,,Da zwemmen van jou en maud ziet er wel heel leuk uit meezie!

Geplaatst

Meezie, Caro, Vlinder, Ansje, Chris; bedankt voor jullie felicitaties!

Manlief is helaas werken, moet de motorbegeleiding doen bij een optocht van het Leger des Heils. Hij was i.i.g. erg blij met z'n cadeau!

Meezie, wat een leuke foto's zeg, zo te zien vindt Maud het heerlijk om te zwemmen!

Wij gaan ergens volgende week met Vince zwemmen, iemand nog tips/trucs?

Geplaatst

Melis, bedankt !! En zelf relaxed blijven en niet te lang want van een half uurtje zwemmen was Maud al helemaal gesloopt

Geplaatst

Dames, bedankt voor jullie lovende woorden.

Ik heb roze en paarse speltjes gekregen, dus ik kan een kijken hoe het staat.

Meezie, grappig dat je schrijft dat je een half uur lang genoeg vind.

De kleine dame vind het volgens mij heerlijk in het water.

Ansje, ik ben/was salarisadministrateur bij Van Gansewinkel. (de afvalinzamelaar)

Hierin ga ik weer werk zoeken, ik doe dit werk al 17jr en heb alle papieren op HBO niveau behaald.

Het zou gek moeten lopen wil ik geen baan kunnen vinden, zal misschien wel wat € moeten laten schieten.

Lijkt me best zwaar, gastouder zijn, een erbij lijkt mij wel te doen.

Maar 2, dan heb je er drie, je moet daar dan ook de ruimte voor hebben.

Zelf heb ik hier ook aan gedacht, om dit samen met mijn vriendin op te zetten, de schuur bij ons te verbouwen tot opvangruimte.

Ik ga eerst maar opzoek naar werk in mijn eigen vakgebied, als dit niet gelukt is voor febr., kan ik dit altijd nog verder uitwerken.

Vanmiddag alle kaarten die ik gehad hebt ingeplakt.

Alle versieringen zijn nu opgeruimd, twee weken geleden heb ik alle kraamcadeau's opgeruimd.

Het was meer een stapel dan een gezellige uitstalling, nu gaan we hopelijk een beetje in een rimte komen.

Geplaatst

Hey meiden.

jaaa tuurlijk is moederdag leuk!!

vanuit de kinderen dan:)

van mijn man krijg ik niks, hoeft ook niet ik krijg elke dag al complimentjes en regelmatig een bloemetje en daar ben ik heel blij mee!!

en de babies kunnen nog niks doen dus logisch dat papa dat doet:)

van Lucas krijg ik een op school geknutseld werkje met gedichtje en vast nog veel meer knutsels waar ie vanmiddag mee bezig is geweest:)

en natuurlijk een zelfgemaakt ontbijtje, heb samen met hem alles al wat klaar gezet.

mijn moeder leeft helaas niet meer ( al 22 jaar niet meer) dus die kan ik helaas niks geven.

schoonmoeder krijgt een leuke fotolijst met nieuwe fotootjes van ons.

lekker genieten van jullie eerste moederdag met de baby ( babies:D)

Morgen is Matthias al weer 3 maand oud!

Had ik vorig jaar niet durven dromen dat ik met moederdag een 3 maand oude baby zou hebben:)

ben er elke dag nog verwonderd over!

Geplaatst

Jaaa, voor velen van ons dan eindelijk onze 1e moederdag!!!

Hihi, gister had ik dus bos bloemen en merci gehad, vandaag nog geen glas geperste sap helaas (hij moest om 9:10 de deur al weer uit richting werk en ik kwam om 9:00 pas naar beneden omdat Levi toen weer wilde eten nadat hij om 7:00 ook al had gehad), maar wel een paar chocolaatjes minder! Haha, is zeker zijn manier om me iets duidelijk te maken? Maar ben echt veel te moe om wat aan die laatste kilo te gaan doen dmv sporten ofzo - komt nog wel een keer...

Jullie nog leuke plannen vandaag / in de watten gelegd?

Ik ga vanmiddag even naar m'n moeder wandelen. Hoop dat het zonnetje blijft schijnen.

Nu eerst maar even zelf m'n vitamientjes persen...

Geplaatst

Hier slaapt iedereen nog :-) maar Moederdag taart staat in de koelkast en cadeautje ligt mysterieus te zijn op tafel. Ach, rustig aan.

Vanmiddag naar m'n moeder, broers komen ook. Hoop dat fiene wel gaat slapen s avonds.

Geplaatst

Hallo meiden, fijne moederdag allemaal, ik hoop dat jullie allemaal flink verwend zijn!

Ik heb ontbijt op bed gehad en van Joël heb ik twee mooie schilderijtjes met zijn voetafdrukjes gekregen. Echt hardstikke leuk. Verder nog een mooie cd gekregen. Al met al flink verwend dus.

Vlinder jij vind vast wel weer wat anders. Als je de juiste papieren hebt kom je gauw weer ergens aan de slag. Ik ben gewend om met grote groepen kinderen te werken. Ik had er 12 op de groep dus ben wel wat gewend haha. Thuis opvangen zal wel anders zijn maar ik wil eigenlijk ook een aparte ruimte waar ik de opvang zou kunnen gaan doen. We hebben een hele grote zolder waar we nu eigenlijk weinig mee doen dus wie weet kunnen we daar iets mee.

Ink bedankt voor je informatie!

Fijne moederdag allemaal!

Geplaatst

Fijne moederdag!! Hier ook en heerlijk ontbijt op bed, Hidde vond het wel interessant om in de aarbeien te knijpen dus ik kon meteen weer aan de was.....hahahaha. En dus een mooi pakket van Rituals, hhmmmmm, genieten hoor! De tweeling en dan vooral Eef vind moederdag helemaal niets: ze is de hele nacht en ochtend al hangerig, heeeel huilerig en wil alleen maar tegen me aan hangen, echt heel irritant als je van alles wilt doen!

even voor de andere moeders van meerdere kids: hebben jullie ook IEDERE dag minimaal twee wassen? Ik vind alles best, maar die was: ik heb er zoooooooo'n hekel aan! Nou, ga nu met mijn dochter in de babybjorn op mijn buik in de zon zitten.

Fijne dag hoor!!!

Geplaatst

HA meiden, allemaal aan het genieten van deze zonnige moederdag?

Hier vanmorgen verrast me een ontbijt op bed (had ik écht niet verwacht, vin is niet zo'n ochtendmens), een kaart waa ik direct van begon te janken en een mooi boek over baby's eerste jaar. Altijd leuk m dingen na te lezen! En in de koelkast staat nog een Moederdag taart. Hier kan de dag niet meer stuk!

Geniet!

Geplaatst

Oja, nog een vraagje: ben ik de enige met MEGA haaruitval? Ik word er gek van! Had het tot 4-5 mnd zwanger ook en hoopte da ik het niet nog een keer zou krijgen. Maar ik strooi werkelijk met lange haren, moet ze geregeld van fiene afplukken en weet niet wat ik er tegen kan doen...

Geplaatst

Fren, ik heb zelf niet zo'n last van haaruitval maar volgens mij hoor je dat wel vaker dat je na de zwangerschap meer haar verliest. Tijdens de zs hou je door hormonen meer haar vast wat normaal uit zou vallen. Volgens mij kun je er weinig tegen toen. Leuk die kaart en dat boek!

Geplaatst

Fren, hier ook haarverlies hoor :( Vooral als ik m'n haar heb gewassen met cremespoeling, dus dat doe ik dan ook niet zo vaak. Tijdens de zwangerschap had ik er totaal geen last van!

Net visite gehad voor onze verjaardagen en een cadeaubon voor de Zwaluwhoeve gekregen. Het jammere is alleen dat je wel de entree a 27,50 voor de sauna moet betalen als je een beauty behandeling wil, minpuntje.

Geplaatst

Hier ook veel haaruitval hoor. Ben soms verbaasd dat er uberhaupt nog iets op mijn hoofd zit....

Manlief heeft dus helemaal niks met moederdag. Dus geen ontbijtje of zoiets. Gelukkig had Yente op kdv nog wel wat geknutseld.

Nou ja, geknutseld... Dat kan ze natuurlijk nog helemaal niet. Dus het was lekker cliché twee voetafdrukjes in een fotolijstje. Maar het staat o zo trots te pronken op de koelkast hoor! Heb mijn man wel duidelijk gemaakt dat ik, als Yente ouder is, toch echt een ontbijtje verwacht!! Maar hij zei dat hij het dan ook wel leuk vindt om het met haar samen te maken. Nu vond ie het nog een beetje onzin. En ach, dat begrijp ik dan ook wel weer....

Verder was Yente gisteren niet lekker. Alle voeding die naar binnen ging kwam er in dezelfde vaart weer uit. Echt zo zielig.... alhoewel madam er vrolijk bij aan het lachen was! Ze heeft gisteren wel 5 outfits aangehad, papa 2x verkleden, ik ook, bank onder, bed helemaal vies, vloer van zowel woonkamer als slaapkamer helemaal onder. Nee, ze was lekker bezig! Dus toen gisteren aan het eind van de middag maar geprobeerd of een flesje van 30 ml wel binnen wilde blijven. Dat lukte gelukkig. Dus toen de rest van de avond nog een paar keer een klein beetje gegeven. Wat gelukkig allemaal binnen bleef. Maar heeft gisteren qua voeding dus echt heel weinig gehad. Kwam vannacht natuurlijk ook om 5 uur, want ze had natuurlijk honger. Toen ook weer een klein beetje gegeven. En vanaf vanochtend weer geprobeerd de normale hoeveelheid te geven. Ze drinkt de flessen nog niet helemaal leeg, maar wat ze drinkt blijft er gelukkig in. Ben blij dat het weer beter gaat, want het leek hier gisteren de Excorsist wel.

Vandaag lekker in de tuin gezeten, want het is opeens hartstikke lekker weer! Dat hadden ze toch niet voorspeld Ik dacht dat het 12 graden zou worden ofzo... Leuke meevaller zo in het weekend!

Geniet allemaal nog even van het weekend!

Geplaatst

Meiden, allemaal een fijne (1e) moederdag gehad? Morgen gaat Vince een paar uurtjes naar de gastouder om te wennen, vind het best spannend!

Geplaatst

Hè meiden, fijn weekend achter de rug?

Melis, succes straks, hoop dat vince t naar zn zin heeft bij de gastouder. Hoeveel andere kindjes zitten er?

Caro, hoe was de logeerpartij? Complete volksverhuizing?

Ik moet vanmiddag met fiene naar de huisarts voor haar oogje. Ben benieuwd. Ben daar inderdaad de afgelopen 3 maanden vaker geweest dan in totaal in de 6 jaar hiervoor!

Gister nog bij m'n moeder geweest waar m'n broers ook waren. M'n neefje van bijna drie bleef 'baby fiene' maar kusjes geven. Erg schattig. Wel wat hardhandig, dus moest goed op m letten ;-)

Geplaatst

Thnx Fren! Ze heeft een tweeling van een jaar oud (twee meisjes) en een jongetje van 10 maanden! Altijd leuk! Vind het best moeilijk! Reageer later meer, is nu ff spitsuur..

Geplaatst

Melis succes vandaag.

Eef is alles er verder ingebleven??

Leuk al die moederdag verhalen, ook hier een ontbijtje en een t shirt met i melt my mummy's heart, die had mijn zus naar maud gestuurd zodat zij ook een cadeautje kon geven.

Fijn om telezen dat ik niet de enige ben met haar uitval

Fren leuk he die neefjes en nichtjes, hier vinden haar neefjes van 9 en 11 haar niet zo interesant, maar de neefjes van 6 en nichtje van drie vinden het reuze leuk. Ook steeds kusjes geven, samen willen spelen en haar vasthouden

Geplaatst

Goedemorgen,

Gisteren een fijne dag gehad. Mijn man had een lekker ontbijtje gemaakt, maar dat doet hij eigenlijk elk weekend.

We zijn gisteren nog even bij mijn ouders geweest en mijn zussen waren daar ook. Erg gezellig.

Melis, ik hoop dat Vince het leuk vindt bij zijn gastouder.

Geplaatst

Meezie wat super lief van je zus! Erg attend!

Chris, doe mij zo'n man ;-) nee hoor gekkigheid. Juist doordat vin echt geen ochtendmens is kwam t ontbijt als een grote verrassing.

Melis, loslaten begint al bij de bevalling, maar dit is de eerste echte test! Sterkte!

Fiene gaat op mijn eerste dag ook voor t eerst naar de crèche. M'n vriend gaat met haar wennen. Aan de ene kant blij dat hij t doet, aan de andere kant tikje jaloers. Toch een mijlpaal in haar korte leventje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden