Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

HIer ook een redelijke nacht! Jarno lag er pas om 21.30 in, de rest heeft hij in de auto geslapen onderweg van Enschede naar huis! Normaal vertrekken we op tijd maar ik kreeg een migraine-aanval dus moest plat en daardoor laat vertrokken!

We hebben er een klein nichtje bij, maud! Gisteren gaan kijken, heerlijk!! 50 cm en 2800 gr! Echt klein dus!! Jarno heeft er nu versterking bij haha...

Jarno heeft sinds 3 dgn spraakwater op, er wordt heel wat afgebrabbelt haha, ook tegen de figuurtjes van little people! Zo lief!!

Verder eet hij geweldig, Zaterdag weer 5 sneeen brood en fruit en warm! Toetjes en tussendoortjes gingen er ook goed in! Hij is gewoon zoooo actief dat hij alles verbrand wat er in gaat!!

Spruw is ook weg dus nu preventief behandelen!

Ik zelf ben alleen aan het vloeien, gebruik de cerazette ivm borstvoeding en na een klein jaar beginnen nu de doorbraakbloedingen te komen! Vervelend!! Maar ja we moeten het er nog maar eVen mee doen!!

Jarno wordt wakker!!

Doei doei!

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Volgens mij is er een fase voorbij!! Lees alleen nog maar goede nachten :-) Hier ook goede nachten, ze liggen er tussen 7 en half 8 in. Meestal komt S.ven nog om ongeveer half 11 maar verder is het stil tot half 8 8 uur volgende morgen!! Fijn ;-)

Bikkel, balen dat je gaat vloeien. Had je ook wel menstruatie met de bv?

Caro, hoe vinden Kaat en Bram de kubus? Hier is hij vooral leuk om achter te lopen en S.ven die rent er mee door de kamer :-)

Haha, meezie, gezellig samen soppen... Leuk dat ze je zo lekker kan helpen, heerlijk gezellig!

Geplaatst

Ze vinden hem leuk, maar er is nog wel te veel ander speelgoed dat ze afleidt (zeker nu net na de verjaardag) dus er is nog niet zo heel veel mee gespeeld. En voor Kaat is het lastig omdat die nog niet gaat zitten, Bram kan er beter bij. Ze friemelen er af en toe wat aan als ze in de buurt zijn... Maar het komt vast nog wel, is een ding dat nog wel even leuk is!

Vriendin van mij had Duplo meegenomen van haar kinderen, stond in dozen te wachten op haar kleinkids hihi, maar ze heeft ook al een zoon van 18 en een dochter van 16 en 9, dus Kaat en Bram mogen het lenen tot de eerste zich aanmeldt. Uiteraard is het de bedoeling dat dat nog even duurt!

Maar samen met de Duplo die we al hadden veel te veel dus heb net een doos uitgezocht en die gaat voorlopig naar zolder. Kleine dingen om te pakken en in de mond te stoppen zijn toch nog favoriet hier. Ze gaan nu ook dingen ergens op leggen en af halen en in en uit doen...

Ah, ze zijn weer wakker, ze moeten nog even wachten, de oudste komt ook zo die moet ik eerst binnenlaten, maar gelukkig vinden ze dat nooit zo erg, ze gaan eerst een beetje liggen kletsen altijd.

Geplaatst

Het komt ook vanzelf. Hier spelen ze er ook niet super veel mee, alleen veel lopen met dat ding! Hier nog geen duplo eigenlijk... spelen ze daar ook veel mee?

Hier liggen ze er alweer lekker in, ze waren er weer aan toe! Merk wel dat ze rond half 7 echt wat hangerig beginnen te worden. Soms misschien toch nog iets te vroeg voor maar 1 slaapje?...

Geplaatst

Ze kunnen nog niet bouwen natuurlijk maar vinden het wel leuk om ze te pakken, in hun mond te stoppen en in en uit de kist te halen en op de vensterbank leggen, dat soort dingen...

Hier voor de verandering 2 huilende kids, liggen er net 5 minuten in, maar P was niet erg geduldig met Kaat dus die is huilend naar bed gebracht, niet slim natuurlijk. Heb haar geprobeerd te kalmeren maar ze is boos, spuugt haar speen uit! Zometeen nog maar even naar binnen...

Tja toen ze hier om kwart over 7 wakker waren een paar keer heb ik ze ook nog in bed gelegd om 11 uur want ze waren heel moe maar beide keren wilden ze toen 's middags niet slapen dus ik denk dat 1 slaap van 2 en een half uur, wat ze hier meestal doen, toch wel genoeg is.

Geplaatst

Fien ligt er ook al ruim een uur in en Us tegenwoordig gelukkig weer direct stil. Ik leg haar in bed, geef een aai over haar koppie, leg haar knuffel op haar neus en ze draait zich om en slaapt. Wel echt een verademing!

Vannacht alleen om 12 uur wakker, daarna doorgeslapen tot half 8. Doe mij meer van die nachten!

Geplaatst

Hier lag ons mannetje er ook in om 19.15!!

Heeft maar één slaapje gedaan vanmiddag van 2 uur dus was hartstikke moe!

Ik duik er dadelijk ook lekker in....

Geplaatst

Nou hier net stil... ruim een uur bezig geweest, 2 x er uit gehaald! Dus elke avond snel slapen gaat helaas nog niet op...

Leuke foto van J.arno Bikkel! knappe jongen, nu alleen nog wat meer haar :-)

Geplaatst
He Mees jij hier?

Ik heb laatst inderdaad zo'n Barbapapa-achtig knuffeltje met een speen er aan gezien en de moeder zweerde er ook bij.

Nou dat was raar... De oudste komt naar beneden melden dat Kaat heel hard aan het huilen is (wij hadden het nog niet door), P naar boven, speen terug geven (en ik hier net beweerd dat ze er niet wakker van wordt, wordt meteen afgestraft) en Bram wordt wakker: samen brullen!

Ik Bram er uit gehaald en troosten, N Kaat er uit gehaald en troosten, terug in bedje, over haar bolletje geaaid, ze snikte nog na (vind ik altijd zieliger klinken dan het huilen zelf) en ze lieten me gelukkig weg gaan. En zijn weer stil.

Wat dat nou was? Enge droom?

Hey Caro, ja, ik was verdwaald. Ik zag bij activity stream iets over die speenknuffel vandaar. Was beste kado ooit!

Dus bij jullie was het druk? Vind ik ook hoor, dat nasnikken. Te zielig.

Nou, ik zie je weer op ons (stille) forum.

Geplaatst

haha ja dat begint nu eindelijk te groeien!!!!!

[ATTACH=CONFIG]5140[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5141[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5142[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5143[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5144[/ATTACH]

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5145[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5146[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5147[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5148[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5149[/ATTACH]

Geplaatst

Caro balen van de avond, het ging de laatste tijd toch juist zo goed?

Bikkel super leuke foto's van jarno.

Lianne hier aan t eind van de dag ook echt duidelijk dat het tijd voor bed is, maar dat heeft ze ook voor het middag slaapje. Twee keer slapen doet ze hier net als die van caro ook niet meer. Heb het wel eens geprobeerd maar dan is het groot feest in bed.

Vandaag een boekje besteld Van zindelijk maken is kinderspel. Kwam het per toeval tegen toen ik opzoek was naar klein ondergoed (wat niet te vinden is, dus als iemand nog tips heeft) het is geschreven door een mevrouw die zelf 6 kids heeft en ze alle 6 rond anderhalf zindelijk had. Zie website http://www.spelendzindelijk.nl/

vond het wel fijn om te lezen dat het meer gebeurd en de kids vroeger ook rond die leeftijd al zindelijk waren. Hihi soms een beetje het idee dat ik daarin een rare ben. Op het cb zeggen ze ook pas vanaf 2,5 en op het werk begonnen bijna allle ouder er ook mee rond die tijd.

maar ik merk echt aan maud dat ze het leuk vind en zelf doorheeft wanneer ze moet. Van de afgelopen 5 avonden 4 keer op het potje gepoept en ook zelf aangegevn dat ze moest. De afgelopen twee dagen zijn de luiers niet aan te slepen, als ze voelt dat ze geplast heeft zegt ze poep. Iedere keer op het potje gezet en inderdaad een hele warme luier van het net plassen. Vandaag twee keer ook echt op het potje geplast. Het is veel werk, maar maud is super enthousiast en helemaal leuk aan het zwaaien naar haar plasjes en poepjes als ze door de wc heen gaan. Zou een leuke meevaller zijn als het lukt.

Geplaatst

Ja het gaat eigenlijk best goed de laatste tijd dus ik vind het ook niet zo erg dat het dan weer een keer mis is... En kwart voor 9 klaar, ach, dat is wel eens veel later geweest! Alleen jammer dat papa dan meteen weer zo chagrijnig wordt ervan... gelukkig was dat wel over toen het eenmaal stil was maar hij is moe en kan nog steeds weinig hebben...

Bikkel ik ben geloof ik zelf als baby heel lang kaal geweest, mijn moeder was bang dat ik geen haar zou krijgen haha! Bram en Kaat waren ook behoorlijk kaal bij de geboorte, zeker vergeleken de oudste die met flink wat haar geboren werd, dus ik dacht ook dat het lang zou duren maar ineens is het toch gaan groeien, vooral bij Kaat...

Meezie ik blijf het amazing vinden hoe snel die kleine dame van jullie met alles is hoor! Alle extra luiers nu bespaar je straks als ze snel zindelijk is!

Geplaatst

Goedemorgen dames, ik kom ook even weer voorbij strompelen...moe en opgebrand..

Onze Sofia is per nacht een keer of 5 wakker en zo gaat dat al een week..eigenlijk sinds ze loopt..denk dat ze snachts al die actie aan het verwerken is..ze gaat het hele bed door en jammert dan om de haverklap omdat ze dubbel ligt of in haar slaap..pfff..ik ben er naar van..

Ga maar even de K.indival pilletjes van V.S.M. proberen..wie weet..

Sorry voor dit ego bericht

xx

Geplaatst

Balen dat Sofia in de weer is! Kan me zo goed voorstellen hoe je je op dit moment voelt.. Ik heb een tijdje een drankje gebruikt bij L.ara dat heet Sleepzz. Kun je kopen bij de drogist en dat is ook voor een rustgevende werking. Misschien dat het voor Sofia werkt. Hier liggen ze ook door het hele bedje heen, en werden daar in het begin ook wakker van. Lara ligt ook vaak over haar beentjes heen, net of ze zittend in slaap is gevallen en voorover is gezakt. Loopt ze ook los of alleen langs? Hoop dat het een korte fase is.....

Meezie, knap hoor van Maud! Ben benieuwd hoe het verdere verloop is!

Bikkel wat een geweldige foto's! Heb je die zelf gemaakt of in een studio? En wat een mooie blauwe ogen......

Hier weer een goede nacht. Ik ga vandaag het campingbedje in de woonkamer maar opruimen, missie geslaagd!!

Ze zaten net in de box te vechten om een boekje. Allebei trekken aan een kant, en nu is het boekje doormidden!! Hebben ze allebei een deel :clap2:

Geplaatst

heftig stiertje! Hier na een goede nacht weer om kwart voor 3 er uit. Maar er is verbetering; krijste ze voorheen na een volle fles nog steeds om meer; nu neemt ze genoegen met 120/2, dus alleen voor de smaak een beetje aangelengd. Daarna geslapen tot half 9. Ik was al op mn werk toen vin belde: hij zag op de camera van de babyfoon dat F in haar bedje in haar handjes zat te klappen, en ze dan op haar hoofd deed. Mevrouw had er dus helemaal zin in en zat vrolijk 'klap eens in je handjes' te doen. :-)

Geplaatst

Jeeh, nieuwe ticker voor Fien!

Balen Stiertje, ja dan maakt het niet uit of ze nou om 6 uur of om 8 uur naar bed gaan he... Hoop dat het niet te lang duurt maar vind het logisch klinken wat je zegt van het lopen verwerken... Loopt ze helemaal los??

Hier vechten ze regelmatig om een speeltje, terwijl er dan zat om ze heen ligt willen ze perse hetzelfde hebben. Vooral Kaat wordt dan heel nijdig haha moet ik altijd wel om lachen. Als ik hehe lief spelen! zeg dan stoppen ze wel en meestal gaat Bram dan maar iets anders pakken...

Hier gelukkig een goeie nacht, tot kwart over 8...

Geplaatst

Stiertje, ik weet hoe je je voelt en je wordt er inderdaad naar van.....is het mogelijk om zelf 2 dgn ergens anders te slapen of haar uitbesteden?? Zo kun je zelf even bijtanken want dit ga je niet volhouden! Sterkte en een dikke knuffel! XX

De fotograaf kwam bij ons thuis, Suzanne is kraamverzorgster en doet dit als hobby erbij!! Suzige plaatjes met bekende www ervoor!

Geplaatst

Bikkel wat een gave foto's!!!! En dat kaal zal vast wel goed komen.

Stiertje wat een drama is dat als ze niet slapen. Overigens ligt M zo ook wel eens te slapen.

Fren : wat fijn dat F zo wakker wordt. Beter dan krijsend!

M heeft weer een super nacht gehad. Niet er uit geweest. Dus ik denk dat de knuffel effect heeft, of het is een toevalstreffer maar dat hoop ik niet..,,

Geplaatst

Moontje als het 2 nachten achter elkaar goed gaat, werkt de knuffel vast! Fijn!

Hier weer een eigenwijze dame: ze lust geen potje fruit meer... Ik heb ze al maanden geen fruit uit een potje gegeven, altijd vers maar de blender stond nog vuil in de afwasmachine en ik had nog 2 potjes staan dus dacht ach...

De eerste paar happen at ze maar ik zag aan haar gezicht dat ze het niks vond en daarna spuugde ze het uit of haalde ze het uit haar mond met haar vingers. Nou ja en ze eet altijd alles! Maar geen fruitpotje meer dus... ze heeft ook wel gelijk want vers is lekkerder maar ik was toch verbaasd...

Geplaatst

Hier weer een eigenwijs dametje dat het vertikt om overdag te gaan slapen. Na een goed uur is ze alweer wakker, en ligt nu al een half uur te jammeren in bed! Wat heeft ze toch met slapen.... bah

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden