Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha, eigenwijs zijn ze zeker..... en lief ook, maar vandaag heb ik er de buik helemaal vol van! Ze liggen dan ook al lekker in hun bedje. Manlief moet overwerken, dus heb ze snel in bad gedaan en om 18.45 uur lagen ze gestrekt. Hele middag heeft ze aan me gehangen, en zet ik haar weg dan is het brullen. Eten wil ze ook niet, ze heeft 6 hapjes gehad en toen niets meer. Maar een papfles gegeven en hopen dat ze daar morgenvroeg mee haalt!

S.ven heeft weer een enorm rode billen en ook zijn balletjes en omstreken zijn helemaal rood. Dat heb ik nog nooit echt gezien zo bij hem. Zou dat ook rood kunnen worden doordat hij last heeft van tanden/kiezen?

Geplaatst

Balletjes weet ik niet, geloof dat dat bij Bram wel een beetje was ja. Nu is het bij hem opgeknapt en is Kaat aan de beurt die had net zelfs bloed, arm kind! Misschien krijgt ze kiesjes?

Een kwartier huilen vanavond, ik zag me alweer zitten met 'm maar ineens was het stil, gelukkig...

Geplaatst

Hier net even een huil, maar inmiddels weer stil. Ze moet ff afkicken van oma...

wel heel schattig; ze sleept haar nieuwe pop het hele huis door en geeft hem telkens kusjes. Ze lief om te zien!

Geplaatst

Oh wat schattig kan ze dat al? Ik probeer het ze nog steeds te leren, Bram snapt het een beetje maar houdt nog steeds zijn mond open maar Kaat moet er niks van hebben die gaat lachen en gillen en doet haar hoofd naar beneden haha.

Geplaatst

Ja, ze is heel knuffelig op het moment. Echte kussen zijn het niet hoor, ze legt meer haar wangetje tegen jouw wang aan, of komt met haar gezicht naar je mond. Maar haar mondje is nu wel dicht en het bijten is ook passé.

Geplaatst

Lianne balen van het slapen, toch altijd even een heerlijk momentje voor jezelf als ze slapen. Als het erg rood blijft bij S en het zeer blijft doen, zou het ook wel eens een schimmel kunnen zijn (jongetjes kunnen dat ook hebben)

Fren wat rot dat ze nu weer minder eet, hopenlijk komt ze niet weer s nachts om bij te eten. Super lief van dat popje!!

caro, hihi ik wil K wel zien als ze dat doet, klinkt heel lief

Geplaatst

Is ook heel schattig, alsof ze wil zeggen: doe niet zo gek mama! Hihi

Oh ja trouwens, helemaal vergeten te schrijven hier: van de week zat ik op de bank met Kaat op schoot, zegt Bram ineens "Kaat mama"!

P was er bij dus ik zei hoorde ik dat nou goed? Ja, hij had het ook gehoord! Grappig he!

Geplaatst

Oh, wat geweldig!! Het zijn natuurlijk ook 2 makkelijke namen.. wat een genot!

Hier zijn kusjes ook hot bij Lara. Het is meer een natte tong die je krijgt, en vaak 2 achter elkaar. Maar wel heerlijk. En pas heeft ze bij mijn moeder ook een popje een kusje gegeven en zelfs mijn neefje en nichtje! Sven kan bijna oma zeggen, moet ik het wel eerst 10x zeggen maar toch :-)

Na een slechte dag gister gelukkig wel een goede nacht!

Geplaatst

Ik hou het allemaal wat minder goed bij nu ik werk.

Hier is met name J.asper nog wel eens wakker, terwijl hij moet slapen.

Gisteren ook weer naar de sportschool geweest. Ik begin weer met 1 keer in de week en als dat goed lukt, dan ga ik naar twee keer in de week.

Ik hoop dat ik nog in mijn nette pakken pas. Eind maart moet ik voor mijn werk weer naar de rechtbank toe, voor het eerst sinds november 2011. Ik heb niet zo veel zin om iets nieuws te kopen als het voor mijn werk is.

Geplaatst

Hier ook brave kindjes. L.ara gaf nog even een luid concert omdat ze haar knuffels allemaal uit bed had gegooid. Daarna is ze weer lekker gaan slapen!!

Morgen komt de mevrouw van het CB nog langs, voor de laatste keer denk ik maar want het gaat vooralsnog goed :-)

Vandaag rijst met Pilaf gegeten, S.ven heeft er heerlijk in gegeten en L.ara draaide haar hoofdje al weg toen ze de lepel zag..... Maar een potje warm gemaakt, want ze wilde totaal niets daarvan hebben... Echt een aardappel met groente kindje die zeer kieskeurig is..

Stiertje hoe gaat het bij jou?

Geplaatst

M vanmiddag ook ruim drie uur liggen slapen.... Heerlijk. Afgelopen nacht is manlief er wel twee keer uit geweest voor hem maar daar heb ik dan weer niets van meegekregen ;-)

Geplaatst

Fren, dat eten hebben wij hier ook.

Ik begrijp er niets van, de afgelopen twee weken heeft ze 2x de warme maaltijd op.

Eerst dacht ik het ligt aan de potjes, ze wordt kritischer qua smaak., nu koken we vers voor haar, maar het maakt niet uit.

Toetjes eet ze wel.

Succes, als je een tip hebt verneem ik hem graag van je.

Want ik vind het erg lastig.

Geplaatst

hier is de vreetkick overdag ook voorbij, maar maak me er niet zo'n zorgen over.

'nachts nog wel steeds wakker, maar ze heeft nu vooral dorst. Vannacht is ze na 120/1 gewoon weer gaan slapen nl.

Geplaatst

Lekker Fren!!

Hier het campingbedje maar weer tevoorschijn getoverd. Madame was weer lekker in de weer... Hoop niet dat we weer opnieuw moeten beginnen....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden