Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Melis: hoe gaat het in het ziekenhuis?

Caro: praktisch gaat echt voor mooi in deze fase. We gaan voor de volgende auto ook voor praktisch. De duowagen moet toch mee kunnen.

M.atthijs drinkt overdag 150 cc en laat daar regelmatig 10 tot 30 van staan. Maar de laatste fles drinkt hij bijna helemaal leeg... Cb gaf aan dat je best mag variëren qua hoeveelheid gedurende de dag, bv kindjes doen dat ook.

Fren: succes bij de orthopeed en het cb

Vlinder: kan me voorstellen dat het druk is.

Bikkel: fijn dat jarno zo goed heeft geslapen!

Vanochtend m.atthijs wakker gemaakt om 7.50 uur. Gisteren om 22 uur de laatste fles gehad. Begon me echt zorgen te maken of en wel goed ging met hem. Vanacht om 5 uur een huilde, dus ik uit bed, fles gemaakt, kom ik op zijn kamer ligt hij weer te slapen. Dus fles heb ik weer weg gezet en weer mijn bed in gedoken.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou, ben weer thuis, met een mega brace van gips om m'n pols. Enorme unit en helemaal niet handig als je een baby van 8 weken moet verzorgen...

Oha, ik ga 29 mei weer aan de slag voor 32 uur. Ben op woensdag vrij vanaf dat moment.

Geplaatst

Hee meiden!

Jee jrn: hoop dat het inderdaad meevalt met dat bobbeltje.

Fren: wat was het met je pols? Inderdaad overbelasting? Jee, echt onhandig inderdaad. Hoe ging et met fiene vannacht?

Moontje: haha, dat heb ik ook wel eens gedaan als e heel lang doorsliep. Slapen ze eindelijk lang, maken wijze wakker :-)

Bikkel: ook al zo'n goed slapend mannetje!

Wat betreft werken: ik heb al sinds een jaar geen werk meer (toen zijn we verhuisd) en ik zou normaal gesproken vandaag weer moeten beginnen. E was vrijdag 12 weken. Gekke gedachte. Hier in Ierland zou ik trouwens nog heel lang vrij hebben. Hier is het verlof zes maanden, waarvan maar twee weken voor de uitgerekende datum.

Hier een mega happy spelend meisje in de box. We hebben een touw boven de box gehangen (vanuit het plafond recht naar beneden) kun je in lengte verstellen en er hangt karabiner aan (zo'n verfspuit klimhaak). Daar kun je verschillende speeltjes inhangen, precies op grijphoogte. Heel leuk. Ze zit nu al een half uur ingespannen met zo'n lamaze bloem te spelen. Rechterhand blijft ze vast houden en links grijpt steeds naar n ander stukje. Cute! Ik heb dat idee van dat touw van m'n broer afgekeken, kan het echt aanraden: zo kun je ze met veel verschillende dingen entertainen. Maar je hebt dan wel een gat in je plafond...)

Geplaatst

Was inderdaad overbelasting. Afwachten of de unit helpt...

Fiene slaapt snachts overigens altijd goed, eb we hebben nu wel een avondritueel da werkt: rond 19.30 fles, nog even in de box spelen, na 10 min licht bij de box uit, en speeltjes weg en uit en dan 10 min later brengt m'n vriend haar naar bed. Ik heb m de fiene-fluisteraar genoemd, ze gast direct slapen!

Geplaatst

Melsi, hoe is het met Vince???

Wij zijn gister over gegaan op 150 + 5 , we moesten steeds bijvoeden met 30cc uurtje of iets later, nou hij lurkt het goed leeg, maar nog komt hij om de ongveer 2,5 uur, wat een honger lap is hij.

Maar deze hoeveelheid voeding is de max wat hij met zn gewicht hebben mag.

Vlinder, wij schelen met geboorte niet zoveel als met de rest, wij zitten beetje hetzelfde met schema

Geplaatst

Klinkt goed fren!

Hoe oud is hij ook alweer medusa?

Ik ben hier al een half uur bezig om E de fles te geven. Ze heeft al een week of vier geen fles meer gehad en ik wil wel dat ze eraan gewend blijft. Kreeg nuk flesje van lactatiedeskudige, lijkt op n fopspeen en heeft t gat bovenop. Ik wilde wat anders proberen omdat doe tommee tippie zo snel gaan. Nou, deze gaat in elk geval niet te snel, haha. Ze valt de hele tijd in slaap, zou het zo hard werken zijn? Als ik de fles wegpak is het huilen, dus ze wil nog meer. Nog even lekker rustig doorgaan dus. Ik had 140 cc gekolfd, eens zien of dat genoeg is.

Geplaatst

Ik breek hier even in voor Melis,

Ik las dat jou kleintje zoveel krijst en daardoor ook niet slaapt.

Heeft jou kleintje ook een voorkeurshouding en evt. reflux?

Onze Nanne heeft in haar eerste weken ook weken lang gekrijst en gehuilt uren achter elkaar.

Ze is toen ook ter observatie opgenomen geweest in het zkh maar ook daar kwam ik niet verder mee.

Ik moest er maar mee leren omgaan, ze was een huilbaby.

Maar mijn gevoel zei dat er wel iets aan de hand was.

Ik kreeg toen een tip om het kiss syndroom. Toen ik dit begon te lezen herkende ik nanne daar direct in.

We zijn toen naar de ostheopaat geweest en die voelde inderdaad dat ze het kiss syndroom had. De nekgewrichtjes zaten helemaal vast waarschijnlijk doordat ze lange tijd door de stuit in een heel vervelende houding in mijn buik had gelegen en door ook doordat ik een keizersnede heb gehad wat voor een kindje traumatisch kan zijn vooral bij een premature baby. Hij heeft haar toen behandeld en tegelijkertijd is de fysio begonnen met het behandelen van de voorkeurshouding en na enkele weken was ze al rustiger.

Daarnaast had Nanne ook veel last van het aanzetten om te gaan poepen. Dan schreeuwde ze het ook uit. Daar krijgt ze nu lactulose voor en ook dat gaat nu goed en we hebben nu een heerlijk vrolijk kind.

Ga dus op je gevoel af en laat je niet afschepen. Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar ik wens je heel veel succes en sterkte met je kleintje want het is zo zwaar als het alleen maar ligt te krijssen.

Geplaatst

hee medusa: dan drinkt rolf zeker veel, haha, stoere vent!

Jessie: goed dat je hier je verhaal deelt. Jullie hebben zo'n pittige start gehad met Nanne, als je iemand kunt helpen dat (deels) te voorkomen zou dat heel fijn zijn!

Hier heeft E haar flesje op, maar nog steeds onrustig, denk dat ze nog honger heeft, slapen doet ze in elk geval niet. Eens kijken of ze nog wil drinken aan de borst.

Geplaatst

Balen Fren van het gips. HOe lang moet je het om hebben?

Medusa, dan krijgt rolf net zo veel als S.ven krijgt (als hij het al opdrinkt....)!! Hoe zwaar is hij dan?

jrn, zielig dat a. een bult op/in de wang heeft. Heeft ze er zelf ook last van? Hoop dat het niets ernstigs is...

Ik begin volgende week donderdag alweer met werken. Ga dan 20 uur werken en kids gaan naar kdv. Donderdag mogen ze van 9-12 voor een wenochtend heen. Ben benieuwd hoe ze het daar doen, en vooral hoe ik het doe zonder kids.... haha.

Gister heb ik bij L.ara een rammelaar iin de handen gedaan en ze hielt hem nog vast ook! Ze ging met haar armpjes heen en weer, maar volgens mij snapte ze er nog niets van.. was wel schattig om te zien hoe ze zo onbewust dingen doen...

Geplaatst

Thnx Jessie, lief dat je ff reageert.Vince heeft idd een voorkeurshouding en mogelijk (verborgen?) reflux. Ik ben net ff flink uit m'n stekker gegaan hier want ze zijn hier zo traag als dikke stront, sorry voor m'n taalgebruik. Na z'n voeding is hij onwijs onrustig, huilt/schreeuwt ontroostbaar en komt vol uitslag te zitten. Ik denk iets met z'n voeding.. Zo om 15.00 uur een fles en dan wil de arts z'n uitslag zien. Als dat zo is, gaat Vince koemelkeiwit-vrije voeding krijgen, Neocate. Als dat niet zo is, gaan ze WEER (!!) overleggen, om simpel van te worden.

Geplaatst

Melis, wat balen dat jullie weer met Vince in het ziekenhuis zijn..... Sterkte! Hopelijk vinden ze nu toch wel iets.

Hier gaat alles goed. Yente slaapt 's nachts nog steeds prima. Alleen overdag heeft madam er geen zin meer in. Ze is praktisch de hele dag wakker.

Nu vind ik dat niet zo'n probleem. Alleen is ze echt wel heel erg moe, maar slapen ho maar. Zodra ze in haar bedje ligt is het huilen of hooguit 10 minuutjes wegdoezelen ofzo. Om gek van te worden. Meisje, ga toch lekker slapen zou je zeggen.... Nou ja, hopelijk gaat het binnenkort weer beter. Ben allang blij dat ze 's nachts goed slaapt.

Ik moet overigens vanaf 30 april officieel weer beginnen met werken, maar ik werk in het onderwijs en dan hebben we hier vakantie. Dus ik begin vanaf 8 mei weer. Ik ga uiteindelijk 4 dagen per week werken, maar neem eerst nog ouderschapsverlof op. Ik ga dus beginnen met 3 dagen in de week en dan over een tijdje 4 dagen.

Geplaatst

Rolf is vorige week gewogen en was 3800 gram, hij zal nu wel rond de 3900 zitten.

Ilona was ook zo'n honger lap, wie weet lijken broer en zus wel op elkaar.

Alleen met de difrax fles drinkt hij hem in een half uurtje rustig leeg, maar hij zuigt die fles vacuum, en we hebben ook tommy tippee, maar die krijgt hij niet leeg, hij valt halver wege in slaap, maar wordt dan binnen 2 uur weer wakker met krijsende honger.

Zit dus ook te tobben of we van fles moeten veranderen en zo ja welke dan.

Melsi, heb met je te doen, ook zoals ze daar doen, ik hoop voor je dat ze snel iets vinden of anders inderdaad naar een osteopaat.

Ik werk niet, ben thuis mama.

Geplaatst

Ik werk ook in het onderwijs, werkte woensdag, donderdag en vrijdag! 22 uur! Zou 9 mei weer moeten beginnen maar heb mn ouderschapsverlof opgenomen dus nu begin ik donderdag 16 augustus weer (1e week nieuwe schooljaar!) Vanaf dan ben ik nog 1,5 jaar de woensdag vrij en werk dus 16 uur! Jarno gaat op donderdag en vrijdag naar een gastouder!

Geplaatst

Melis, wat een gezeur dan toch! Ga vooral op je eigen gevoel af. Hopelijk gedraagt hij zich zo ook net als bij andere voedingen en laten ze hem andere voeding proberen. Kan me voorstellen dat je er echt helemaal genoeg van hebt!

Medusa, is de Avent fles niet iets? De Difrax zuigen ze bij mij ook vacuum en met de Avent drinken ze super! Hij is inderdaad wel hongerig hoor! S en L zijn ongeveer 5.5 kilo en drinken dezelfde hoeveelheid (ze mogen meer maar krijgen ze niet op). In ieder geval fijn dat hij goed drinkt!

Geplaatst

Melis, wat naar!! Hier een kindje met koemelkallergie maar hij had totaal geen uitslag dus dan kan het alsnog wel koemelkallergie zijn! Daarnaast krijgt hij nexium ( maagzuurremmer) en nutriton door de voeding (3,5 schep) en het probleem is verholpen. Heb alles uiteindelijk zelf geregeld omdat de arts niet dacht dat dat het was... Dus ik zou er zeker op aandringen om het in ieder geval te proberen. Ons zoontje kon eerst ook niet tegen nutriton maar na een week ging het prima ( met de 123 speen van avent op stand 1).Hoop heel erg voor je dat het snel verholpen is allemaal want het is vreselijk omJe kindje zo te zien huilen..Sterkte!!

Geplaatst

Melis wat een elende, hopenlijk vinden ze nu wel iets.

Hier vanaf 1 mei weer echt aan het werk. Nu help ik al af en toe bij mijn vriend in het restaurant, vanaf 1 mei ga ik de woensdag, donderdag en vrijdag werken en in het weekend bij drukte. Overdag is Maud gewoon bij ons, het restaurant zit aan ons huis vast, dus ze kan gewoon in haar eigen bedje slapen. 's avonds passen mijnn schoonouders op, die wonen naast ons. Mochten we langer moeten werken als 23.00 dan leggen zij Maud na de laatste fles in haar eigen bedje.

Ik ga niet meer terug naar mijn eigen werk, voor die twee dagen zou ik bijna al mijn salaris weg moeten brengen naar kinderopvang en benzine en nu kan ik heel veel bij Maud zijn.

Vandaag naar het CB geweest en ze is weer keurig gegeroeid. 55,5 cm 4750 gr. Ze was bijna verbaasd dat het allemaal zo lekker ging bij ons en dat we zo'n zoet en tevreden kindje hadden.

Geplaatst

Fiene deed het ook super volgens het CB. We kregen zelfs een compliment dat haar gewichtstoename zo keurig op de curve zat, dat gebeurde bijna nooit met flesgevoede kinderen zei ze. Ze weegt nu 4925 en is 57,2 cm. Gaat prima dus. Maar toen de prikjes... Arm kind. Krijsen en knalrood. Maar nu is ze eigenlijk al weer vrolijk en zichzelf. Gelukkig!

Ik heb m'n medische dagje afgesloten bij de tandarts: operatie kies/wortelkanaalbehandelng is eindelijk afgesloten. Zit nog wel met verdoofde mond, maar da is zo wel over.

Geplaatst

Yolande, thnx voor de geruststellende woorden dat je zoontje het nu prima doet! Ik ben net ontploft in het zkh, dat eeuwige overleg en tips en adviezen. 'Zeker jullie eerste kindje, alle baby's huilen, zet het bedje anders schuin, hou 'm rechtop na de voeding' Alles al geprobeerd, mijn kind heeft PIJN!! Uiteindelijk het volgende 2 stappenplan afgesproken; vanaf vanavond over op Nutrilon AR icm maagzuurremmers. Als dat niet voldoende is of niet blijkt te helpen over op de koemelkeiwit vrije voeding.

Geplaatst

pfff wat een gezeur in dat ziekenhuis, vaak zegt je moedergevoel genoeg, laat de artsen daar toch ook eens naar luisteren ipv alleen maar denken dat ze weer met een overbezorgde moeder te maken hebben. Melis goed hoor dat je je niet laat wegsturen met die standaard adviezen

Geplaatst

Jrn, wat naar, nu al naar de dokter voor een cyste.

Ik verschoon Lisanne en Jasper soms voor het voeden en soms erna. Jasper kan in een keer een dusdanige keel opzetten, dat het beter is om eerst te voeden. Ook komt het voor dat een luier wordt volgepoept, terwijl ik ze voed. Voor Jasper heb ik nu een swaddle me besteld. Hij slaapt erg onrustig en maait veel met zijn armpjes. Voor Lisanne is dat niet nodig.

Fren, sterkte met je medische beslommeringen.

Melis, wat een gedoe in het ziekenhuis. Ik hoop dat het snel beter gaat met Vince.

Vandaag heeft mijn moeder even opgepast. Ik moest naar de internist voor mijn schildklier. Het is nog niet helemaal oke. Over 6 weken weer bloedprikken en controle. Als alles dan goed is, dan gaat de huisarts verder de controle doen. Nu ik niet meer zwanger ben en voorlopig ook niet wil worden, is intensieve controle door de internist niet meer nodig.

Morgen heb ik een afspraak met de dames van mijn zwangerschapsgym en gaan we elkaars babies bekijken.

Geplaatst

melis, veel sterkte met alles.

Medusa, hoeveel voedingen van 150 en 5 krijgt Rolf?

Ik gebruik de flessen van Dr.Brown, erg over te spreken.

Geplaatst

Goeiemorgen,

Nog niemand hier geweest vandaag?

"Helaas begint Lisanne ook te huilen, maar dat is eigenlijk een reactie op de onrust die Jasper met zijn huilen veroorzaakt"

Chris, wij zetten daarom sinds een paar dagen een van de twee wiegjes overdag op onze kamer, halen ze uit elkaar als de ene slaapt en de ander niet. Toen ze net geboren waren maakte het niet uit, kon de ander huilen en sliep broer of zus lekker door maar nu helaas niet meer. Alleen als ze heel diep in slaap zijn. Als ze tegelijk hebben gedronken, zoals vanochtend, blijven ze bij elkaar want dan huilen ze tegenwoordig toch allebei, de ene wat langer dan de andere...

Melis, ik hoop dat jullie een goeie nacht hebben gehad en dat ze snel wat vinden! Ik heb gister weer een hoop zielige kindjes in het ziekenhuis gezien: het zoontje van mijn vriendin moest worden geopereerd en op de intensive care lagen pasgeboren babies met alle toeters en bellen er aan; je hart breekt... Manlief had een slechte dag thuis (voor het eerst de hele dag alleen, ik was pas om kwart over 10 's avonds thuis) met een veel huilende en spugende Kaat en Bram die af en toe een duit in het zakje deed maar als ik dan aan die babies daar denk zeg ik: huil en spuug maar, jullie liggen tenminste thuis in je eigen bedje!

Wat werk betreft: ik heb een eigen tekstbureau maar zal de komende tijd geen opdrachten aannemen, werk al bijna een jaar niet maar ben sinds ik wist dat ik zwanger was ook niet echt op zoek gegaan naar nieuwe klussen...

Geplaatst

Goede morgen meiden,

Medusa - Levi komt qua tijden 's nachts ongeveer op dezelfde tijden als Rolf, ondanks dat hij wel bijna 1 maand ouder is, dus helaas nog niet langer er tussen 's nachts hier...

Ik heb het maar losgelaten om van alles te proberen dit te rekken en bedenk me dat hij vanzelf wel een keer langer gaat slapen (haha, hopen we dan maar!).

Gisteren nacontrole gehad. Vroegen over anticonceptie. Eerlijk geantwoord dat als het spontaan zou gebeuren, het zeer welkom is, ondanks dat het dan even pittig zou zijn met weinig leeftijdsverschil er tussen, maar dan hoeven we tenminste het traject niet opnieuw in. Gelukkig geen preek maar de aardige woorden dat hij zich dat voor kon stellen en bij het afscheid de woorden "nou, hopelijk dan nog eens tot ziens hier!". Leuk! Ik mis het zwanger zijn soms wel hoor - vond het zo'n heerlijke periode, dat getrappel in je buik enzo! Hoop echt het ooit nog eens mee te mogen maken...

Levi gisteren ook weer gewogen. Zit nu op 6,5kg! Wordt echt een beer van een jongen! Maar ja, dat krijg je als je nog zoveel komt voor de voeding lijkt me?

Vraagje voor de bv-moeders die kolven - hoe bewaren jullie de melk / maken jullie een flesje klaar?

Gisteren had ik 200ml gekolfd. Dat drinkt hij echter niet allemaal op. Ik heb hem 150 aangeboden (waarvan hij 40 liet staan), en die andere 50 ml had ik apart in de koelkast laten staan. Maar als ik vandaag opnieuw zou kolven, mag ik dat daar dan bijgieten zodra het is afgekoeld zodat ik het kan bewaren voor een volledige voeding?

Of kan ik die 50ml beter invriezen en zodra ik weer een beetje heb, mag ik dan die 50ml wel bij die andere gekolfde melk doen om een complete fles te krijgen?

Had namelijk een keer gelezen dat je melk wat binnen de 6 uur na elkaar gekolfd is wel bij elkaar mag doen in de koelkast, maar daarna niet meer en bij mij zit er dus langer tussen, aangezien ik max 1 maal per dag kolf (en soms ook een paar dagen niet als ik druk ben), maar dan zou ik die 50 ml kunnen geven en daarna weer een nieuwe fles moeten geven ofzo? Dat lijkt me zo omslachtig...

Melis - echt balen van Vince zeg! Hoop dat dit met die voedingen gaat helpen!

Bri - hoe gaat het bij jou?

Ik moet trouwens 29 mei weer beginnen voor 28 uur. Heb er totaal geen zin in moet ik bekennen. Dacht dat ik thuis tegen de muren op zou vliegen (had ik namelijk wel toen mijn verlof net startte), maar ik vind het heerlijk thuis met Levi. Plan wel elke dag iets om naar buiten te gaan ofzo, maar de dagen vliegen echt om!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden