Ga naar inhoud

Fertiliteitskliniek Twente

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bedenk me net dat ik hier nog niets geschreven had.... oeps.... ben behoorlijk aan het schrijven en lezen in het andere toppic.

Voor degene die het nog niet weet, ik ben op 2e Kerstdag bevallen van een zoon Wout!

Op onze dochter haar verjaardag hebben we haar het mooiste cadeau ter wereld gegeven, namelijk een broertje, erg bijzonder....

Het gaat prima met hem en mij, de borstvoeding gaat prima, hij zit alweer bijna op zijn geboortegewicht.

Vandaag heeft hij het hielprikje gehad, we zijn hier aan het genieten met z'n allen en hebben gelukkig een erg leuke kraamverzorgster!

Eve, sorry, lees je berichtje nu pas....

Fijn dat jullie de 11e weer gaan starten in Hengelo, ik hoop van harte dat 2013 jullie jaar gaat worden!!!

• Reacties 487
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

• 2 weken later...
Geplaatst

Helaas niet, Wout heeft een ernstige hartafwijking. We verblijven sinds 3 januari in Groningen in het Ronald Mac Donald huis. Gisteren is Wout geopereerd, hij lijkt het allemaal goed te doorstaan, maar vanavond is weer erg spannend, omdat hij straks van de beademing wordt gehaald. Het is nu afwachten of hij zelf goed kan ademen of dat er een tweede operatie aan zit te komen.... al met al een heel heftige periode voor ons. Isa verblijft bij mijn ouders, gelukkig hebben we Skype en kunnen we haar elke dag zien.

Voor jou begint het traject ook weer hè, heel veel succes!!!

• 2 weken later...
Geplaatst

PPfff Pittig meid!

Hoe is het nu? Hoop dat jullie inmiddels lekker thuis zijn met zn viertjes en alles goed gaat met jullie zoon.

Geplaatst

Lisette hoe gaat het met jullie?

Zijn jullie inmiddels weer in enschede of ligt w nog in groningen?

Eve hoe gaat het bij jou?

Was jij.niet weer begonnen?

En eva en icsimom hoe gaat het?

Hier gaat alles super goed

Geplaatst

Hey Mari, hoe gata het met de kleine meid?

Wij zijn op dit moment heel erg aan het nadenken of we naar het buitenland willen voor een behandeling. Mijn vertrouwen in de kliniek is een eind te zoeken, vooral omdat ik nu 2 x ohss heb gehad, ik wil eigenlijk wel weten waar dit vandaan komt en of ze dat nie kunnen onderzoeken, maar in hengelo zijn ze heel terughoudend, als ik de ervaringen van belgie lees, dan worden daar toch wat meer onderzoeken verricht dan nederland. in februari hebben we een evaluatie met dhr vd heijden, we zullen dan verder beslissen of we een second opnium willen.

Geplaatst

Hey allemaal,

Wij zijn niet verder gegaan bij FKT Hengelo.. vindt het heel erg jammer maar het contact was gewoon niet goed. Ik moest wel goede argumenten komen om nog een behandeling te mogen doen daarbij H.oozem.ans

We vinden dat de artsen niet verder kijken dan hun neus lang is en een dag voor de eerste deca spuit kreeg ik nog geen antw over de exacte kosten. Ik moest mijn verzekeraar maar bellen. Kastje muur verhaal. de kosten konden zonder medicatie wel oplopen tot 5000 euro.

We hebben geen vertrouwen in de klliniek meer en zelfs Zwolle klaagt over de kwaliteit van de eicellen. Dus voor ons redenen genoeg om niet meer verder te gaan daar. Op andere fora lees je ook veel negatieve verhalen helaas.

We hebben nu een afspraak bij Geertgen op 21-2. Hoor/lees veel positieve verhalen en daar doen de AH. Daarnaast zijn ze heel transparant in de kosten en hebben ze hun resultaten op de website staan. Verder hebben we ook een afspraak gemaakt in DD. Dus wel moeten maar even verder kijken.

ICSIMOM is wil je keuze zeker niet beinvloeden maar je kunt altijd voor een second opinion gaan, dat wil niet zeggen dat je je niet kunt laten behandelen in Hengelo.

Denk goed na, ik ben te vaak meegegaan in het verhaal van de kliniek en nu ben ik door mijn vergoede behandelingen heen.

Succes met je gesprek vd He.ijden vind ik 1 van de fijnste artsen daar. Neemt alle tijd voor je!

Geplaatst

Wat vervelend adt jullie zo'n nare ervaring hebben met Hengelo wij vonden het juist wel heel fijn daar vorig jaar maar goed dat was voor 1 behandeling met een goede afloop dus dan zal dat wel anders zijn.

Dr H.oose.mans heeft mijn bevalling gedaan en wij vonden hem wel geschikt maar waarschijnlijk zou ik niet voor hem kiezen bij een behandeling daar lijkt hij mij niet echt het type voor wat zich in kan leven.

Gisteren toevallig weer even op hun site gekeken over of er nog een limiet aan zit wanneer we weer zouden mogen beginnen na de bevalling maar qua artsen weet ik het nog niet zo H.bach is nou niet bepaald mijn arts en de rest ken ik niet zo dus moeten maar eens kijken over een tijdje wat we doen.

Hopelijk vinden jullie in een ander zh wel het vertrouwen misschien een tip maar wij hebben ook onderzoeken in Utrecht gehad en ik vond hte daar ook wel fijn.

Lisette hoe is het nu bij jullie?

Ik zag dat W weer thuis is fijn hoor hopelijk gaat het ook snel beter met hem

Hier gaat alles verder super E doet het hartstikke goed op extreem veel spugen na maar daar wil ik van de week voor doorgestuurd worden naar de kinderarts. en dan komt dat ook wel weer goed hoop ik.

Met mij gata het redelijk mijn bekken heb ik wel weer erg veel last van lijkt zelfs meer te worden maar daar krijg ik fysio voor.

Ik weet niet of jullie fb hebben daar heb ik foto's op staan van E ik wil er hier liever niet te veel neer zetten. En ik heb wel meer dames van hier op fb

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

Hallo, dikke knuffel voor jullie allemaal.

@ Lisette, lieve meid, ik wil jou toch graag feliciteren met de geboorte van jullie zoontje ) Ik begrijpt dat hij geboren is op de verjaardag van jullie dochtertje? Inderdaad echt bijzonder.

Alleen is het echt jammer dat hij hartproblemen heeft. Zo klein en al nu de operatie moest ondergaan… Ik hoop dat doctors hem goed konden helpen. Hoe is het nu met hem?

@Maris, ik begrijp dat jullie misschien nog een kindje willen. Wat leuk!!!.. Ik hoop dat deze keer de weg naar het tweede kindje iets korter voor jullie zou zijn.

@ICSImom en Eve, ik kan me goed voorstellen waarom jullie naar een ander ziekenhuis willen gaan. Als ik naar een ander zh zou gaan zou ik persoonlijk DD of UZ Gent kiezen.

ICSImom, heb je misschien PCOS als je zo ernstig ohss’s heb gehad? Second opinion kunnen jullie altijd aanvragen. Ik heb ergens gelezen dat in DD dr S.choltens een onderzoek bij iemand met herhaalde ohss’s heb gedaan en een oplossing gevonden. Daarnaast heb ik veel positiefs gelezen over prof.de S.utter uit Gent. Echt top arts.

@Eve, ik vind het raar dat H.oozem.ans van jullie goede argumenten wil horen warroom jullie verder mogen gaan… (((

Jullie hebben toch maar 3 pogingen gedaan en dit is niet zo veel (in Belgie niet zo maar vergoeden ze 6 pogingen). Bovendien is deze poging voor jullie kosten, wat hebben ze daar te klagen??

5000 zonder medicatie vind ik behoorlijk veel. In Gent is een behandeling ook niet goedkoop vind ik (bv ICSI kost daar 3600 zonder medicatie), maar daar krijg je veel meer mogelijkheden voor deze prijs.

Je zei dat Zwolle over de kwaliteit van jou eicellen klaagt. Mag ik vragen hoe argumenteren ze hun mening?

In Zwolle hebben ze ons gezegd dat we gewoon een pech hadden, maar in Hengelo zeggen ze dat mislukte pogingen aan de kwaliteit van de embryo’s liggen. En kwaliteit van de embryo’s is meestal afhankelijk van de kwaliteit van eicellen. Dus, volgens een arts, heb ik slechte eicellen. En vooral dat uit 6 cryo’s allen maar 1 goed is ontdooid wijst aan de kwaliteit van de eicellen . Ik vind deze uitspraak toch kort door de bocht.

Het is zo dat al lang niet iedereen cryo’s heeft wegens strenge voorwaarden van Zwolle, maar kunnen ze wel zwanger worden van verse pogingen….

In ieder geval veel succes met jullie nieuwe poging. ))

@ We willen ook binnenkort beginnen met onze 3 poging. We doen deze in Helgelo en we gaan meedoen aan het AH onderzoek in Zwolle. Het is zo dat we alleen 50% kans hebben dat AH bij ons wordt gedaan. Dit is het blind onderzoek, dus we zullen niet weten of AH bij ons daadwerkelijk zou hadden worden gedaan.

Intussen deden we ook een aantal extra testen en onderzoeken ( DFI in DD, schildklier, hysteroscopy en stolling) gewoon voor de zekerheid. Alle uitslagen waren prima.

Dus op naar de volgende succesvolle poging! ))

Geplaatst

Hoi dame's

Ik wil me graag aansluiten bij dit topic.

Ik ben ook onder behandeling in Hengelo fkt.

Wij hebben er tot nu toe geen fijne ervaringen mee, dit wordt onze laatste kans voor Hengelo om ons vertrouwen te winnen.

Zoals jullie kunnen zien in mijn handtekening loopt t niet lekker.

1e behandeling kwam ik op een zaterdag voor fm en zaten er 14 follikels. H.ozemans wou toch tot maandag doorprikken! Nou ik zei nog maandag de punctie is beter...

Maar nee hoor... Maandag kwam ik 20 follikels!! Veel te veel... Punctie woensdag 5 sept gehad en t was een regelrechte hel! Ik was wel iets stoned maar heb alles gevoeld...

Echt alles! Daaruit kwamen maar 6 bruikbare eicellen, en Zwolle zei ook dat er veel overrijp waren dus ik had toch gelijk... 1 goede emmy en die is niet blijven plakken :(

De anderen waren niet goed genoeg om in te vriezen :( dus echt een vette klap in ons gezicht!!

2e poging kort traject... 100eh gonalf ivm de 20 follikels... Ookal was mijn mening dat 150eh goed was als ze eerder de punctie doen. Kwam ik na een week op fm, helemaal niks gebeurd!

Ik zou denken omhoog met de eenheden maar nee hoor ze lieten me gewoon 18 dagen doorgaan op 100eh!! En er gebeurde niks... Ze wouden me na die 19 dagen nog hoger doen terwijl je voor een goede poging maar 21 dagen mag stimuleren volgens H.ozemans... Ik heb de poging afgebroken.

Dit wordt onze laatste kans voor Hengelo, anders breken we weer af en gaan we voor alles naar Zwolle.

Ik wou dat ze allemaal als Reeke.rs waren! Daar kan ik wat mee...

Dus ik kan me best vinden in de mensen die zeggen dat de de communicatie waardeloos vinden. Ze luisteren ook slecht naar je....

Nu kreeg ik maar geen ongi zie je altijd als je erop wacht dus dat ben ik nu aan t opwekken en dan weer starten met kort traject Menipur 150eh...

liefs

Geplaatst

Danoontje welkom hier wat vervelend te lezen dat je niet zo'n goede ervaring hebt met hengelo mijn ervaring was op zich goed maar nu is wel de enige poging wat we daat gedaan hebben gelukt (daarvoor 2 in enschede en 1 in dd) dus ik heb niet heel veel ervaring met hun we gaan het zien als we ooit voor een 2de gaan

Eva jij ook weer heel veel succes

En nee we gaan voorlopig nog miet voor een 2de we hebben afgesproken in de zomer verder te kijken of we dat willen maar ja de wens voor een 2de is er zekermaar het moet wel binnen de 3 vergoedde pogingen anders houd het op voor ons

Geplaatst

Zo veel gelezen.... Inmiddels bevallen dame's gefeliciteerd doet me goed... Lisette sterkte meid heftig......

Ik wil ook vragen om dat AH in Zwolle... Ze hebben mij verteld dat je niet mee kan doen dat ze dat zelf uitpikken...

Ik hoop hier echt ervaringen te delen.

Geplaatst

@ Danoontjes: Jeetje wat een verhaal zeg. Ik krijg nu steeds meer negatieve verhalen over hengelo, terwijl ik er eerst wel over te spreken was, maar het vertrouwen ebt weg, helemaal ze geen onderzoeken doen als je al 2 keer ohss hebt gehad. Het valt me erg tegen. Heel veel succes meid!!!

@ Eva: Ik be vorige week, na flink aandringen bij de verpleegkundige, voor een echo geweest omdat ik tijdens mijn cyclus, sinds de icsi's, vaak steken net boven mijn schaambeen, links of rechts heb, gelukkig zag alles er prima en rustig uit, dus geen tekenen van pcos.

Ik heb de vraag bij de zorgverzekeraar neergelegd wat we moeten doen voor een SO in Belgie of Duitsland en wat er wordt vergoed als we daar een behandeling gaan starten.

Geplaatst

Icsimom daar wordt het bedrag vergoed wat ze hier ook zouden vergoeden het nadeel is alleen dat de behandeling in duitsland duurder is dus dat je een bedrag zelf moet betalen

Tenminste zo was het 3 jaar geleden het mag veranderd zijn intussen maar dat weet ik niet wij vonden zelf dd heel fijn alleen was het ons te duur om de 4de poging te doen

Dank je danoontje ik hoop echt dat jullie dit geluk ooit mee mogen maken wij hebben er ruim 5 jaar over moeten doen maar het was het allemaal waard

Morgen moet ik trouwens met E naar de kinderarts.ivm het extreme spugen hopelijk kan die er wat mee

Geplaatst

@ Maris, dank je! Het wordt weer een spanende periode voor ons.

Als jullie voor een tweede kiezen wens ik jullie veel succes!

@ Danoontje, welkom hier. Het is altijd leuk om ervaringen te delen en hier zitten ervarende dames (helaas, het is niet een leuke ervaring om op te bouwen (( )

Ik heb ook ongeveer hetzelfde situatie als jij: met 150 Puregon heb ik te veel follikels en met 100 te weinig. We moesten een aantal keer behandelingen afbreken.

Zo ver ik weet, als je voor een punctie een behandeling afbreekt wordt het niet gezien als een volledige poging. Dus je bent gewoon bezig met de tweede poging. Maar misschien ligt het aan je verzekering.

Mag ik vragen wie heeft bij jou de punctie gedaan? Wat punctie betreft heb ik alleen een goede ervaring bij FKT.

Ik zal ook deze keer met Menopur beginnen.

Wat AH betreft moet je gewoon je arts vragen om een verwijzingbrief naar Zwolle te schrijven voor AH. Ik weet alleen dat jullie aan ten minstens een van voorwaarden moeten voldoen ( ten minstens 2 verse TP of leeftijd weet ik niet zeker maar geloof boven 38 of slechte kwaliteit van embryo’s)

@ icsimom, gelukkig heb je geen pcos, want deze kan een kwaliteit van de eicellen verminderen.

Geplaatst

Hey allemaal,

Jeetje was is het druk ineens hier, gezellig.

Moet ook wat vaker kijken hier ;-)

Danoontje welkom!

Pff wat een verhaal zeg, laten we hopen dat het deze keer een super opbrengst is met fantastische emmy's! :-)))

Eva, denk dat ik het verkeerd geschreven heb, het is niet zo dat ze specifiek bij mij klaagden over de kwaliteit, ik heb dit gehoord van anderen die onder behandeling staan bij FKT - Isala

Maar het heeft me wel aan het denken gezet, we hebben elke keer matige embryo's en onze cryo's hebben het allemaal niet overleefd.

Dit wil volgens mij zeggen dat de kwaliteit van de bevruchtingen bar slecht is, misschien heeft dit te maken met de kwaliteit van de eicellen, misschien met de kwaliteit van het zaad of een combi van beiden.

En nou weet ik weet dat een deel van dit erfelijk is vastgelegd en je er niet zo veel aan kan doen... maar toch het is niet iets waar de kliniek bij stil wou staan. Misschien dat andere meds onze kansen vergrooten?

Kijk als het recept niet werkt moet je op zoek naar andere ingrediënten of een andere kok ;-) FKT wou bij ons geen andere ingrediënten proberen dus gaan wij op zoek naar een andere Kok :-)

Einde volgende maand hebben we een afspraak met Geertgen, ik weet het is niet om de hoek maar.......

- Ze doen sinds dit jaar AH (heb ik begrepen)

- Veel positieve verhalen

- Kosten zijn transparant

- en als het gesprek me niet aanstaat, hebben we in april ook een intake in DD

- ze werken samen met DD

Verstandig dat je wat aanvullende onderzoeken hebt laten doen en wat fijn dat deze goed zijn. Hopelijk wordt je ingeloot voor AH...

Wanneer heb je een afspraak?

Geplaatst

ICSIMOM, ben je je aan het oriënteren naar het buitenland? DD heeft momenteel een wachtlijst voor 5 mnd...

UZGent kun je volgens mij vrij snel terecht

Geplaatst

Goedemorgen,

Bedankt voor t warme welkom.

Het is niet alleen maar negatief over Hengelo hoor. Maar wat Eve ook zegt, Zwolle klaagt over kwaliteit van de punctie's en de vangst en er word bijna nooit wat ingevroren.

Nu kun je er geen vinger op leggen waar dat aan ligt, maar toch..

En mijn vriend heeft met zn ex ook al 2 behandelingen gehad in Zwolle en dat was echt erg goed bevallen. Er zijn daar ''gelukkig'' geen kindjes uitgekomen.

Maar ik geef ze niet voor niks nog een kans. Wel ben ik tegen elke arts erg stellig en eerlijk, ik ben nu de baas over mijn behandeling.

Als ik ook maar 1x een negatief gevoel heb houd t op En indd voor de punctie afbreken telt niet mee voor de vergoedingen :) daarom is t ook makkelijker om ze nog een kans te geven.

Ik heb na mijn 2e afgebroken poging ook overstimulatie gehad bah bah, en hun maar zeggen dat dat alleen maar na de pregnyl kan. Nou nee dus!

En ik vind R.eekers en Oss.ekoppeler de fijnste artsen. Ho.ozemans moet maar lekker bij de intratuin ofzo gaan solliciteren.

En als Hengelo echt slecht was bestonden ze vast niet meer en wonnen ze ook niet al die prijzen..

Lisette is nu alles goed met je zoontje?

Zo nu ff mezelf oplappen vandaag druk dagje en vanavond een Jemako party??? geen idee wat t is schijnt schoonmaakspul te zijn :)

Liefs

Geplaatst

Haha hier is de jemako helemaal hot ik heb zelf de doeken om de ramen mee te lappen zijn wel prijzig maar wil ze niet meer missen het gaat veel sneller nu veel plezier

Hier vanmorgen bij de ka geweest voor het spugen en ze moet nu binnen een week weer meer gaan drinken anders werd het een ander verhaal ze was namelijk 20gr afgevallen in 2 weken ipv aangekomen.

Ook moeten we urine inleveren om te kijken of ze misschien blaasontsteking heeft

Zelf erg slecht te pas vandaag ben echt beroerd dus die buikgriep zal mij helaas niet overslaan maar goed het is niet anders

Fijne dag allemaal ik ga even lekker op de bank mijn ogen dicht doen

Geplaatst

Nou Jemako kan best hot zijn, maar als ik zie dat de producten bij kant net zo duur zijn als een deel van mn icsi behandeling pas ik ervoor.

Mijn schoonmaakmiddelen doen ook wat ze moeten doen :)

Heb alleen een voetbadje besteld..

Bah bah Marli hoop dat het snel beter gaat daar! xx

Trouwens ff over dat AH weet zo niet meer wie t daar over had...

Wanneer moet ik aangeven dat ik daar voor uitgeloot wil worden?

Geplaatst

Ik heb geen idee ik wist niet eens at het kon in Zwolle misschien weten de andere dames dat

Haha ja goedkoop is het niet ik heb ook alleen die doeken maar hoor de rest is mij veel te duur daar begin ik niet aan

Hier is de buikgriep ook gearriveerd bah niks aan maar goed gaat wel weer over denk ik dan maar

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden