Ga naar inhoud

Fertiliteitskliniek Twente

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lisette nu ook al last van de bekken lastig he bij mij word het op het moment alleen maar erger maar goed krijgen we er allemaal gratis bij

Wel fijn dat de controle weer goed was welke gyn hebben jullie?

Wij hebben de combi test ook niet laten doen de kans is zo klein en ik heb toen de stress bij mijn schoonzus mee gemaakt terwijl er achteraf niks aan de hand was en dat wilde ik niet.

Maar dat ze moeilijk doen over zh bevalling hebben ze bij mij niet gedaan nou moet ik ook zeggen dat ik het sowieso vergoed krijg med indicatie of niet dus dat scheelt.

Hier gaat het verder z'n gangetje zie wel nog sterretjes en heb veel hoofdpijn maar daar heb ik gister extra bloed voor geprikt en urine ingeleverd daar word ik vanmiddag over terug gebeld aangezien ik wel een aantal symptomen had van verhoogde bloeddruk maar die was gister wel goed 128/80 maar er kunnen pieken in zitten.

De 20 weken echo was super ons meisje doet het geweldig en lag mooi te spartelen in de buik haha ze is heel druk maar dat is alleen maar mooi. Ze schopte zelfs elke keer tegen het echo ding aan die vrouw moest er ook wel om lachen gisteren deed ze het weer bij dat ding voor d ehartslag haha ze zal het we niks vinden.

Gisteren ook de eerste yoga gehad en ik moet zeggen dat viel me niet tegen dat ontspant wel echt hoor hopelijk is het ook zo dat ik er echt wat aan heb met de bevalling en dat ik me echt kan afsluiten tijdens de weeen straks met de ademhaling

Verder weinig nieuws hier ben redelijk druk op het moment veel feestjes waar ik er een paar van moet organiseren dus druk druk druk haha

Eve hoe is het nu met jou?

Wanneer moet je een beslissing nemen?

Miems heb je nog weer getest?

Eva hoe is het met je?

Sharon hoe was het bij de kinderarts?

• Reacties 487
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey allemaal,

Ben niet zo actief meer op het forum moet het allemaal weer laten bezinken. de 26e hebben we een afspraak bij Dr H.man en dan gaan we alles doorspreken. Vind het wel fijn, hij werkt namelijk ook in de kliniek!

@lies, topic staat onder even wat vertellen

We zijn er bijna helemaal zeker van dat we het gaan doorzetten Gelukkig vanaf volgende week veel afleiding. Moet in training voor mijn werk komende 3 weken. 35 uur werken in plaats van 20 pfff

Maris, fijn dat alles goed gaat, hoop dat je sterretjes snel minder gaat worden anders idd even bespreken met de gyn

Lies, geeft niets hoor, kan me voorstellen dat je kapot bent

Geplaatst

't is rustig hier....

@Eve, 'k heb je verhaal gelezen, het is me nogal wat zeg! Begrijp ik het goed dat jullie dinsdag de definitieve beslissing gaan nemen? Heel veel sterkte met het nemen van de juiste beslissing, hopelijk vergroot deze jullie kansen!

@Maris, hoe gaat ie met jou? Al druk aan het klussen met de kinderkamer? Hoe voel je je verder, hopelijk niet meer misselijk?

@Miems, Sharon, Eva, hoop dat het met jullie ook goed gaat?

Hier gaat ie prima, we hebben de 12-weken grens bereikt, een fijn gevoel, dinsdag hebben we weer een echo.

Ik mag niet klagen, op vermoeidheid en last van m'n darmen na voel ik me goed, ben totaal niet misselijk.

Wens iedereen een fijn weekend!!!!

Geplaatst

Het is inderdaad erg rustig hier

Hoe is het met de dames?

Lisette wat fijn dat je nergens geen last van hebt houden zo heerlijk toch.

En lekker dat je de 12 weken gehaald hebt is toch weer een mijlpaal

Hier gaat het wel goed blijf wel misselijk en overgeven maar zoals het nu is is het goed te doen

Gisteren hebben we de babykamer afgemaakt met schilderen dus binnenkort kunnen we de meubeltjes ophalen bij mijn schoonzus

Verder heb ik ook weinig nieuws hier nog 7 weekjes werken en dan heb ik heerlijk vakantie en daarna moet ik nog 2 daagjes om mijn vervanger te helpen en dan heb ik al verlof dus het gaat heel erg snel.

Vanmiddag gaan we kleren kopen voor mijn vriend voor de bruiloft over 5 weken en volgende week ga ik zelf winkelen met mijn moeder en zus

Fijne zondag allemaal

Geplaatst

Vanuit deze kant helaas iets minder nieuws met de 12 weken echo. We hadden besloten om geen combi test te laten doen, maar tijdens de echo zag dacht ik te zien dat de nekplooi dikker was dan de vorige keer, vandaar dat ik vroeg aan de echoscopiste of dit echt de nekplooi was. Het bleek inderdaad dat deze 3,5 mm was en dit betekend dat we kans hebben op een vergroot risico op een kindje met een hartafwijking en/of misschien een kindje met het syndroom van Down. Dit was wel even slikken, want wat nu? Er werd voorgesteld om direct met een gynaecoloog in gesprek te gaan, zodat we een goede beslissing konden nemen hoe we nu verder wilden. Erg fijn was dat de gyn met 5 minuten al bij ons was en ons rustig alles uitlegde. We hebben nu besloten om alsnog geen combi-test te laten doen (dit zou alsnog kunnen), omdat we het kindje zeker weten willen houden en dan zou het er dus niet anders op worden. Het is een kansberekening waarna je een punctie zou moeten laten doen wat weer kans op een miskraam met zich meebrengt, dus dit willen we ook niet. Er is nu besloten om een speciale 20-weken echo uit te voeren, waarbij de gyn zelf de echo doet en het hartje grondig onderzoekt. Het is allemaal wel even anders gelopen dan we ons hadden voorgesteld, maar we zijn allang blij dat we onze kleine uk hebben zien spartelen en zwaaien, zo bijzonder!!!

Heb effe m'n berichtje uit een ander toppic gekopieerd, zijn jullie ook gelijk op de hoogte!

Geplaatst

Jeetje Lisette ik schrik er echt van wat een nieuws

Wat een moedig besluit om geen verdere testen te laten doen en de 20 weken echo af te wachten. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan maar goed dat weet ik niet.

Misschien beurt dit je op mijn neefje had ook een verdikte nekplooi en na alle onderzoeken en wel een punctie bleek er niks aan de hand te zijn dus het wil niet altijd wat zeggen.

Maar dit is toch niet wat je gehoopt had hopelijk valt het allemaal nog mee en is jullei kindje gewoon kerngezond

Wel fijn dat de gyn direct kwam en dat hij de echo ook doet bij 20 weken

Heb je nu ook vaker controle dan?

Of blijft dat hetzelfde

Geplaatst

Maris,

Bedankt voor je bemoedigende woorden, lief van je!

Wij hebben inderdaad ook de gedachte dat het vaak ook wel goed gaat en de nekplooi niet alles zegt.... we hopen het.

Volgens mij is de controle nu in het begin hetzelfde als anders, mochten er afwijkingen zijn met de 20 weken echo dan zullen we dan denk ik meer controle krijgen, maar dat weet ik ook niet. We hebben op 9 juli weer een controle afspraak staan.

Lees dat jullie de babykamer af hebben geschilderd, leuk joh!

En nog maar 7 weekjes werken en dan lekker verlof... heerlijk toch, lekker van genieten!

Is het nog gelukt om een pak voor je vriend te kopen? Wanneer is de dag ook alweer, sorry... weet 't niet meer!

Geplaatst

Probeer je daar aan vast te houden 9juli weer lopen we elkaaris want wij moeten 10juli. Weer

De laatste dag van juli trouwen we en ja we hebbrn de kleding in orde gelukkig haha

Ende babykamer is klaar moeten nu alleen. de meubels er nog is zetten en afwerken

Ja lekker dat ik niet zo heel veel meer hoef te werken lekkerop de kleine concentreren

Geplaatst

Hoi dames wat een rust

Eve, Eva en Miems hoe is het bij jullie?

Sharon gaat het nu beter met de kleine vent?

Lisette hoe is het heb je het een beetje kunnen laten bezinken?

Hier gaat alles goed we zijn vanmorgen in ondertrouw gegaan dus nu kan het doorgaan eind van de maand.

Verder voel ik me redelijk moet het alleen niet zo heet worden zoals gisteren maar ach is ook niks aan te doen en komen we ook wel overheen.

De kleine doet het nog steeds super goed en ligt mooi op schema gelukkig dus dat is heel mooi gaat wle hard nu hoor als ik bedenk dat mijn verlof officieel een week na de vakantie al in gaat is dat zo al haha is nog 10 weken maar lijkt wel heel snel

We hebben wel al aardig wat aankopen gedaan maar zijn er nog lang niet geloof ik maar ach komt ook wel goed is wel leuk al die dingen uitzoeken

Fijn weekend allemaal morgen ga ik lekker een dagje winkelen met mijn moeder en zus en zondag gaan we filmen voor de bruiloft van een vriendin haha word wel lachen we hebben een paar leuke dingen om op de film te zetten hihi

Geplaatst

Hey allemaal

Alles goed hiero? Bij mij is het beredruk.. pff zit momenteel in training voor mijn werk. Fulltime, best wel zwaar Komt thuis helemaal uitgeteld en dan doe ik ook helemaal niets meer.Komende week laatste week en dan kan ik weer terug naar mijn eigen vertrouwde uurtjes!

Afgelopen week heb ik mijn afspraak gehad met Dr H.mans in het ziekenhuis en we hebben besloten op de behandeling te ondergaan.

Als ik het niet doe is mijn kans alleen maar kleiner maar het is wel even slikken hoor.

Vond het al raar om aan de pil te gaan voor een IVF..dus je laten steriliseren om zwanger te willen raken druist helemaal tegen mijn gevoel in.

Op 6 augustus gaat het gebeuren, tenminste als mijn cyclus loopt zoals hij moet lopen. Ze kunnen het namelijk alleen maar in de eerste 10 dgn van je cyclus doen en ze willen dat Dr Q het gaat doen. Omdat mijn baarmoeder gekanteld en hoger ligt... we zullen het gaan zien

Maris, nog een paar weekjes en dan ga je trouwen!!!! Zo leuk vooral die voorbereidingen hihi

Je hebt je Babykamer ook al helemaal, lijkt me zo fantastisch die voorpret!!

Liesjuh, goh wat een schrik voor jullie zeg. Wat je zelf al schrijft, het hoeft niet per definitie wat te zeggen een dikke nekplooi. Alleen dat er een mogelijkheid bestaat dat....

Hoop dat het allemaal goed is en jullie en super mooie echo hebben op 9 juli. Jullie hebben de keuze al gemaakt als ik dat zo lees. Het enige wat je nu kunt doen dat afwachten en er rekening mee houden....

Bah zeg! Hoop echt dat er helemaal niets aan de hand is voor jullie. KNUFFELLLLL voor jullie

Geplaatst

Hey Eve fijn weer even van je te horen

Wat een moeilijke beslissing hebben jullie moeten nemen maar ik denk dat je er wel goed aan doet zo worden de kansen alleen maar groter ookal is het niet natuurlijk om je te laten steriliseren om zwanger te worden maar goed als het werkt en jij raakt straks zwanger ben je dat heel snel weer vergeten.

Ik hoop echt zo dat jullie dit wonder ook mee mogen maken.

Ja wij hebben het kamertje af alleen de meubels moeten er nog in en dan kunnen we beginnen met de aankleding echt zo leuk inderdaad die voorpret.

Zodra ik het af heb zal ik wel een foto plaatsen.

Succes nog met je laatste drukke week pfff moet er even niet aan denken haha om zoveel te werken.

Fijne zondag nog allemaal ik ga zo op pad met een stel vrienden om een film te maken voor een vriendin wat gaat trouwen haha word lachen want die heeft nogal wat uitgehaald vroeger

Geplaatst

@Eve, nog een maandje wachten en het is zover, spannend hoor! Kan me voorstellen dat het allemaal nogal dubbel is, maar hopelijk is het zeker de moeite waard!!!! Ben je inmiddels klaar met je training? Als je het niet gewend bent om fulltime te werken, dan is het zeker heftig, je maakt meer uren en je krijgt een mega berg info op je af..... zekers vermoeiend.....

@Maris, Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Hoe gaat 't met je?

Hier begint m'n rug/bekken steeds meer op te spelen, nu ik een paar drukke dagen gehad heb, heb ik meer last, dus moet rustiger aan gaan doen.... Vrijdag was ik jarig, dus de hele dag druk geweest, 's avonds waren de familie en vrienden hier, dus hele avond lopen sjouwen. Zaterdagmiddag alle neefjes en nichtjes, dus kinderfeestje gehad, gisteravond bbq.... Vanmiddag verjaardag van de peettante van Isa, morgen is mijn man jarig en ga zo maar door!!! Maar gelukkig hebben we nu vakantie, joepie!!!

Morgen hebben we controle bij de gyn en moeten we nog naar het CB, dus ben benieuwd hoe het met beide kindjes is!

Fijne zondag allemaal!!!!

Geplaatst

Hoi hoi

Lisette nog gefeliciteerd met je verjaardag

Wat balen dat je zo'n last hebt van je bekken en rug ik weet hoe vervelend dat is al moet ik zeggen dat het hier eigenlijk heel goed gaat op het moment heb niet eens fysio nodig nu.

Maar doe maar een beetje rustig aan straks maak je het er alleen maar erger mee en dat wil je niet neem ik aan.

Succes morgen wij mogen dinsdag weer ben benieuwd

Eve, Eva en Miems hoe is het met jullie?

Hier gaat het eigenlijk best goed op het moment ben nog wel misselijk maar ook dat is niet zo veel meer als het geweest is en mijn bekken inderdaad gaat heel goed

Ik hou wel wat vocht vast met dat warme weer maar ach als het niet erger is als dat

Verder zijn we inderdaad in ondertrouw gegaan maar dat stelde toch ook echt niks voor haha en we zijn nu de laatste puntjes nog op de i aan het zetten voor de dag haha als het goe dis komt komende week niet maar die week erop mijn jurk binnen dus ik ben heel erg benieuwd

het komt wel steeds dichterbij nu allemaal

Gisteren over 2 weken hebben mijn vriendinnen ook een vrijgezellenfeest georganiseerd voor mij en dat zal vast in het teken staan van de kleine heb ik het idee van maar weet het niet zeker haha ik mag niks weten alleen dat ik om 13 uur klaar moet staan hihi

Volgende week zondag gaan we het kamertje ophalen en in elkaar zetten en dan krijgt het steeds meer vorm allemaal zo leuk

Fijne zondag allemaal nog wij gaan straks even het buffet voor onze bruiloft vast leggen en even langs de ouders

Geplaatst

Lieve allemaal, Aan deze kant 3 weken vakantie gehad, waarvan bijna de volledige 3 weken in Spanje gezeten. Dit was heerlijk, ook omdat we er net achter waren dat we zwanger zijn. We gingen dus met z'n 3 en op vakantie haha. Heerlijk uitgerust en natuurlijk met eten en drinken rekening gehouden met onze spruit. Ook op vakantie erg onwerkelijk dat we echt zwanger zijn na de eerste IVF behandeling ! Ook op vakantie nog een keer getest , toen niet meer hoor, is zo duur ;-) bij terugkomst had ik de dag erna bloedverlies, tijdens drukochtendspits mijn buik met overgeven 's ochtends. Schrok echt behoorlijk. Was niet rood en niet veel maar toch. Meter. Gebeld met vt. Uitgelegd en gerustgesteld. Ik had de dag erna al "de" echo staan, in de ochtend. Ik was blij dat het zover was. Was erg zenuwachtig, baksteen in mijn maag, net zoals manlief. Maar toen donderdag 5 juli hebben we het allebei gezien, een snel en oud kloppend hartje. Allebei erg in tranen, zo bijzonder, echte een wonder. 18 februari uitgeteld, de kleine was zelfs al iets groter gezien het aantal weken. Aanstaande vrijdag een echo in het ziekenhuis in Enschede. Weer zo'n spannend moment. Voor de rest; beroerd, heel erg moe, zere (.) (.) , af en toe beetje zere buik. En heeeeeeel erg emotioneel haha.

Oké eve mijn vriendin heeft crohn, vandaar mijn vraag :-)

Eva succes met je behandeling.

sterkte Sharon, bah wat vervelend zeg.

Liesjuh heftig hoor, respect voor je keuze. :-)

Marie wat een heerlijk om te zien, die precnancy sticker bij jou ;-)

Liefs miems

Geplaatst

Miems wat een mooie datum 18 febr dit jaar hebben wij op die datum getest en was die positief

Maar wat fijn dat er een mooi krachtig hartje was van jullie wonder en ja wat kun je dan zenuwachtig zijn he dat hadden wij met 6 weken toen ik een bloeding had en we mochten komen voor de eerste echo pff gelukkig was er een hartje.

Op nu naar vrijdag naar weer een mooie echo die kwaaltjes lijken me een erg goed teken dus zal vast goed zitten en ja het is en blijft bijzonder en onwerkelijk dat vind ik nog steeds zelfs nu ik het heel erg goed voel en zelfs nu ik sinds vandaag het kamertje op de plek heb staan echt zo raar dat daar over een paar maandjes iemand in ligt in dat bedje.

Haha ja blijf mijn ticker ook nog steeds mooi vinden

Hier gaat het verder op het moment iets minder ben weer erg misselijk maar ach het is niet anders gaat wel weer over denk ik dan maar verder gaat het wel goed en de kleine doet het super en daar gaat het om woensdag heb ik weer controle bij de vlos maar afgelopen dinsdag was bij de gyn alles nog goed dus zal dat nu ook wel zo zijn.

Verder weinig nieuws hier ik zal wanneer het kamertje helemaal klaar is wel een foto plaatsen

Fijne avond nog allemaal

Geplaatst

Hoi allemaal,

@ mari je bent op een mooie datum uitgerekend, 3 dagen na mijn verjaardag haha. Word een weegschaal dus, erg zorgzaam, humor, goed luisteren en heeeeeeel lief ;-).

Vrijdag om 810 uur de echo, echte zwangerschapskwaaltjes ja, schijnt erg goed te zijn haha. Voor mij geen pindakaas ff blech. Twee keer van moeten overgegeven en ik vind het erg lekker normaal. Nu veel kaas jammie, kan zo hele stukken opeten. Verder zit ik nu op 9 weken vandaag en is vanmorgen mvm geweest;flesje ophalen. Ging die man bijna mis:sukkel haha.

Nu zo ff bloedproeven, werk op het kdv en wordt getets op 5 e kinderziekte. ( anti stoffen) als ik ze niet heb mag ik voorlopig niet op Kdv staan alleeën op bso?....spannend dus. Verder lekker misselijk nu en na het prikken vanmiddag werken. Weinig zin, ben moeeeee. ;-)

Geplaatst

Haha ik hoop dat ze zo'n karakter krijgt dan zit het wel goed hihi doet het sowieso wel

Daar ben ik ook op getest ivm dat ik gastouder ben en ik heb wel de antistoffen dus kon gewoon blijven werken anders had ik helemaal moeten stoppen.

En met niet goed worden van eten ik had en heb dat nu nog wle met vlees en vleeswaren alleen het enige wat niet mag filet american wil ik juist heel graag haha

Maar de eerste weken/maanden kon ik vlees nog niet eens ruiken dan moest ik al overgeven haha

Maar goed kaas is wel heel gezond dus lekker eten zou ik zeggen

• 2 weken later...
Geplaatst

Maris, jullie gaan a.s. dinsdag al trouwen, leuk joh!!!

Alvast heel veel plezier die dag voor ik het vergeet te zeggen.... is alles gelukt met de jurk???

Hoe voel je je verder, is de misselijkheid eindelijks verdwenen???

Geplaatst

Ja dinsdag is het al zover pfff komt nu wel echt heel erg dichtbij haha maar gaat helemaal goed komen het is alleen nu druk omdat we alles zelf regelen.

Maar goed morgen nog en dan is het ook klaar en kunnen we een feestje bouwen dinsdag

Nee de misselijkheid zit er nog wel steeds jammer genoeg en nu ons meisje zo af en toe in de maag trapt wordt het er niet beter op maar ach heb al een paar weken alles binnen gehouden en dat is het belangrijkste.

En hoe voel jij je? Ik las iets over bekken geloof ik balen is dat he ik krijg ook steeds meer last van rug nu maar ja het is niet anders.

Eve, Eva en Miems hoe is het bij jullie?

Geplaatst

Hey Maris, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Hoop dat je een mooie dag hebt gehad!!

Liefs Eve

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden