Ga naar inhoud

Uitgerekend Februari 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden de laatste loodjes, succes, ben een beetje plaatsvervangend zenuwachtig met jullie, vorig jaar mijn laatste rust dagje s avonds om 11 uur begonnen de weeen.

geniet vooral nog even van het gewiebel in je buik, die buik miste ik niet, maar de schopjes tegen mijn hand en het gewiebel van de kleine meid, kan ik nog wel eens missen.

Natuurlijk iets heel moois voor terug gekregen.

successuccessucces :)))

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden,

ik wilde jullie nog een hele fijne bevalling wensen!

Geniet nog even van het zwanger zijn!

Wij beginnen over een maand of 3/4 waarschijnlijk weer. Dan moet mijn lichaam weer helemaal hersteld zijn, zoniet dan moeten we nog wat langer wachten. Maar dat hoop ik niet!

De sepsis en koorts toendertijd heeft veel schade aangericht, met name de spieren. Maar we gaan er weer voor, en hopen dat het ons nog een keer gegund is.

Veel liefs,

ik volg jullie af en toe,

groetjes!! Dion

Geplaatst

Zo lief van jullie, die berichtjes van degenen die nu niet zwanger zijn! Ik wens degenen die nog zwanger willen worden echt heel veel succes; ik gun het jullie óók zo!!!

Hier lekker gewiebel in m'n buik. Ben wel eens bang dat ze doorwiebelt en weer verkeerd gaat liggen, zo speelt ze soms aardverschuivinkje! Maar dat zien we allemaal wel; ik heb hoe dan ook nog steeds zoiets van "komt wel goed, ik wil haar het liefst thuis krijgen, maar als ze stiekem toch nog in stuit gaat liggen ga ik maar gewoon naar het zkh. en desnoods een keizersnee; het komt zoals het komt en alles is goed". Het liefst wil ik haar wel nog tot in ieder geval 38 weken doordragen; dat is komende zondag. Maar ik heb niet het idee dat het al zo snel gaat beginnen, al weet je dat natuurlijk maar nooit...

Geplaatst

Ja erg lief de berichtjes die vorig jaar bevallen zijn of nog graag zwanger willen worden. Ik hoop ook dat iedereen zo'n wonder mee mogen maken.

@Bloempje ik hoop dat ze goed blijft zitten!

Net een wandelingetje gemaakt, poeh hè dat viel niet mee de kleine zit te steken waar haar handjes en voetjes zitten. Ik moest ook 1 straat weer teruglopen J had een Woezel en Pip doekje meegenomen in de kinderwagen had ze die onderweg laten vallen zucht... gelukkig weer terug gevonden. Nu moe op de bank.

Geplaatst

Dion wat dapper en lief om ons nog te volgen. Wat een nasleep heb jij te verwerken zeg. Ik hoop van harte dat jullie binnenkort weer kunnen starten en dat het geluk dan eindelijk jullie kant op komt.

Roos vermoeiend hè! Ik merk echt duidelijk verschil met een week geleden. Maar wil wel graag een beetje in beweging blijven ook, lastig.

Bloempje lekker nuchter. Maar ze blijft nu vast wel goed liggen! En jij dan toch ook al bijna 38 weken. We gaan straks alledrie dit weekend bevallen, zul je zien haha. Het hele februari topic bevallen voor we halverwege de maand zijn, zou wel lachen zijn.

Geplaatst

Alles nog rustig hier, ze vindt het wel prima bij me. Vannacht toch even last van maagzuur en mijn heupen. Had mijn bed nog wat omhoog gezet zodat ik wat rechterop kon slapen. Heb daarna gelukkig nog kunnen slapen.

Geplaatst

Ook hier nog geen actie :-) Goede nacht gehad, maar twee keer plassen en beide keren weer snel in slaap gevallen. Ja, het wordt wel saai maar heb niets meer te melden eigenlijk haha.

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Met mij en ons boyclub gaat het goed, de kleine drink-slaapt.

Hij is een tevreden manneke... Grote broer helpt graag mee met alles :)

Dames heel veel suc6 nog even.. Kan elk moment gebeuren!

Ik zit nu ff snel achter met iPad, vandaar kort berichtje...

Denk aan jullie!

Geplaatst

Af en toe spieken .. of er al wat actie is.. maar helaas..

Ben zo benieuwd naar Henne en Roossie hun baby's...

Als ik nu nog zwanger was geweest en het was geen miskraam geworden,

had ik nu al mijn baby in mijn handen. (ivm geplande keizersnede)

11 Februari was ik uitgerekend.. helaas heeft het niet mogen zijn..

Maaaaaaaaaaar ik hoef nog maar 6 1/2 week en dan kan ik ons meisje in onze

armen sluiten.. dat is het positieve aan dit verhaal!!

Succes dames!

Geplaatst

Precies Roxanne.....jij bent tenminste weer snel zwanger geworden...

Ik was 1 februari eigenlijk uitgerekend, maar knok helaas nog steeds (alweer bijna 10 jaar)

Nog even volhouden en ook jij bent mama!

Rest van de dames, succes!!!

Geplaatst

Blijft gewoon kl*te. Heb zelfs nu nog wel eens de gedachte 'als het de eerste keer goed was gegaan, was hij/zij bijna twee geweest'. Maar het is natuurlijk de grootste troost dat het uiteindelijk opnieuw gelukt is en wél goed gaat, dat is een feit. Freggel ik hoop echt wat het voor jullie ook zover komt. En voor Dion en Diane en de zoveel meiden die dit topic hebben moeten verlaten met slecht nieuws. Dikke knuffel!

Geplaatst

Dat is gewoon klote .. Freggel.. hopen dat jullie tijd snel mag komen.. het is zo oneerlijk verdeeld..

Heb er gisteren nog wat voor op me facebook gezet.. woest kan ik worden om mensen die 'zomaar'

zwanger worden..

Ik ken iemand die heeft drie kinderen van drie verschillende vaders, nu moet de laatste nog geboren worden..

Maar ze heeft geen cent om aan dr kont te krabben maar wel kinderen nemen zodat ze lekker aandacht krijgt..

En dr kinderen " ziek " maken zodat ze ook aandacht krijgt.. BAH BAH BAH

Geplaatst

Dank je wel Henne! de aanhouder wint hoor, we gaan gewoon door. We geven niet op! En nu we naar het buitenland gaan, liggen de kansen zoveel hoger. Het MOET gewoon! hihi

Roxanne, gatver!! Oooh echt...je zou die vrouwen hè....zo vreselijk!! Ik ken ook dat soort mensen. afschuwelijk.Meid, doe rustig aan hè en ook jij alvast succes straks!

En inderdaad, al die meiden die afgevallen zijn hier op dit topic. Ik weet nog dat we een ware zwangerengolf hadden in Mei. helaas ook veel meiden weer afgevallen. Die zullen allemaal meelezen; actief of even stiekem. Voor al die meiden, een dikke knuf!

Geplaatst

Roos en henne nog even.....

Het is zo wonder zo klein en lief... Nog even en jullie kunnen je kleintje ook knuffelen...

Freggel hoop dat jullie snel zwanger zijn.. Suc6 met jullie poging..

En voor alle meiden die destijds zijn afgevallen dikke cyberhug..

Geplaatst
Nou, hier is dat moment nog niet aangebroken :pregwalk:

Je zou ons makkelijk kunnen foppen, want waarschijnlijk post je gewoon door :-)) Ook deze forumganger is steeds even aan het checken waar je uithangt :-) x

Geplaatst

Nou Floor, ik denk toch echt niet dat ik gezellig blijf posten vanuit het ziekenhuis :-D Geloof me: er gebeurt hier op het moment totaal, helemaal, absoluut NIETS.

Geplaatst
Nou Floor, ik denk toch echt niet dat ik gezellig blijf posten vanuit het ziekenhuis :-D Geloof me: er gebeurt hier op het moment totaal, helemaal, absoluut NIETS.

Jij lijkt me wel zo relaxt. Zie je het voor je?: 'Ja Henne hier, ik heb nu 7 cm maar het gaat lekker hoor! Koekie is er bijna!'

Geplaatst

Vanmorgen nadat ik de kinderen naar school had gebracht eerst een paar boodschappen gedaan en toen de stad ingeweest. Daar anderhalf uur rondgesjouwd. Al snel was ik ook wat dizzy, maar dat ging gelukkig later wat beter. Maar al kom ik haast nooit in de stad, soms heb je gewoon wat spullen nodig en wachten tot na de bevalling (die in principe nog evengoed nog 4 weken op zich kan laten wachten) was geen optie. Dochterlief had echt broeken nodig en ondergoed, en straks met een baby erbij wordt het al helemaal lastig winkelen. Ik kreeg wat last met lopen, m'n symfyse doet zeer als ik van m'n linker op m'n rechterbeen overstap. Dus maar rustigaan gewaggeld. Op de terugweg langs m'n man z'n werk gereden, gezellig samen geluncht. Ben een beetje bekaf nou. Dus ik stop even een was in de machine en ga lekker even op bed liggen, tot ik de kinderen weer moet halen. :tiredsmiley: :sleeping:

Geplaatst

Bloempje dat tukkie heb je nu zeker wel verdiend! Soms moeten er idd gewoon dingen, maar het wordt fysiek wel steeds zwaarder.

Leuk bedacht Floor, maar heb me voorgenomen dat telefoon uit gaat en ik me richt op mezelf en m'n lijf :-) En relaxed ben ik inmiddels ook niet meer, ben het opeens helemaal zat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden