Ga naar inhoud

Wanneer is Ovitrelle weg?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tja, na wat er in het ziekenhuis is gebeurd heb ik wel een hele vieze smaak in mijn mond, dus om het nu zo af te sluiten.... Ik ga mij oriënteren en denk dat we nog een ronde in Gent gaan proberen. Maar niet nu denk ik... Ach, ik weet het niet, ik ben er gewoon stuk van! Zit nog te hopen, omdat ik mijn borsten voel, hoe naïef kan je zijn? En dat na zo veel rondes.... Muts ben ik!

• Reacties 538
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Tja, na wat er in het ziekenhuis is gebeurd heb ik wel een hele vieze smaak in mijn mond, dus om het nu zo af te sluiten.... Ik ga mij oriënteren en denk dat we nog een ronde in Gent gaan proberen. Maar niet nu denk ik... Ach, ik weet het niet, ik ben er gewoon stuk van! Zit nog te hopen, omdat ik mijn borsten voel, hoe naïef kan je zijn? En dat na zo veel rondes.... Muts ben ik!

Ahh Floortje,

Ik had het liever anders voor je gezien.....

Deze behandelingen hakken er gewoon in. Bij elke tegenslag word je weer keihard op je hoofd geslagen.

Veel sterkte!

Geplaatst

Ach Gabrie, jij weet er helaas ook alles van... Ik zie trouwens dat je in Istanbul bent geweest. Een vriendin van mij wil er graag heen maar kan geen mensen vinden die er zijn geweest. Ik ben heel benieuwd hoe jouw ervaring was. Zal je dat elders nog vragen. X

Geplaatst
Ach Gabrie, jij weet er helaas ook alles van... Ik zie trouwens dat je in Istanbul bent geweest. Een vriendin van mij wil er graag heen maar kan geen mensen vinden die er zijn geweest. Ik ben heel benieuwd hoe jouw ervaring was. Zal je dat elders nog vragen. X

Floortje, ik stuur je ff mijn ervaring per mail toe....

En als ik vakantiedagen had staan....................dan zat ik er volgende maand weer!!!

• 3 maanden later...
Geplaatst

Haha! Topic gevonden, Beanie! Ronde tig is aangebroken. Deze keer was het Pregnyl 10000, gisteren WD 0, 3 DPO en vóór de TP knalpositief met S.ensitest. Nu op weg naar mijn 'huisdealer' voor de vertrouwde KV 2x5, want die vind ik toch het fijnst! Maar die streep op die S.ensitest was in ieder geval zo knallieroze, ik zou er bijna prenataal van op een roze wolk belanden :-) To be continued en natuurlijk leuk als er andere vroegtesters meedoen ;-)

Geplaatst
Maak jezelf niet al te gek he meis, niet zes keer per dag gaan testen hoor! Max twee keer is meer dan genoeg ;-)

Dank je! Beloofd! Ik heb net even een vergelijkend warenonderzoek gedaan, maar de KV 2x5 geeft toch het snelst en het duidelijkst positief in vergelijking met de S.ensitest luxe versie met het hartjesschermpje en de S.ensitest dipstick extra gevoelig (die nu overigens niet eens meer op de site staat). Dus ik ga deze keer je advies volgen en twee keer per dag testen, ochtend en avond. Morgen, overmorgen en dinsdag houd ik het nog gewoon op één keer, want dat is alleen om te zien of de Pregnyl weg is. Maar toch, je hebt er lol in of je hebt het niet en ik heb er toch wel weer lol in. Blijkbaar lukt het me op die manier om het toch nog een beetje luchtig te houden ;-)

Geplaatst
Haha! Topic gevonden, Beanie! Ronde tig is aangebroken. Deze keer was het Pregnyl 10000, gisteren WD 0, 3 DPO en vóór de TP knalpositief met S.ensitest. Nu op weg naar mijn 'huisdealer' voor de vertrouwde KV 2x5, want die vind ik toch het fijnst! Maar die streep op die S.ensitest was in ieder geval zo knallieroze, ik zou er bijna prenataal van op een roze wolk belanden :-) To be continued en natuurlijk leuk als er andere vroegtesters meedoen ;-)

Mooi zo! Enne, als je nog een testje te kort komt, ik heb er nog wel een liggen!!! (Had er gewoon genoeg aan 4, ondanks dat ik het echt onwijs leuk vind om een tweede streepje te zien verschijnen.... Alleen daar al voor zou ik kunnen blijven testen!). Maar een test is misschien niet helemaal genoeg voor jou... Heb je de hele voorraad van het KV nu opgekocht? Of wordt er een extra vrachtwagen jouw kant op gestuurd?

Enniewee, ik wacht je verslag af! Geweldig!

Geplaatst

Ik testte ook altijd veel hoor, voor de een werkt de voor de ander niet. Alleen van savonds testen zag ik het nu niet in, deed altijd alleen ochtendurine. Mijn fijnste testen zijn nog altijd mat.care, ik heb een vreselijke hekel aan dat geklooi met pipetjes. Afgelopen keer ook geen dure clean.blue rommel meer gekocht (zit wel in de ww hè hihi) en ook niet gemist.

Spannend weer, hoop het zo voor je!

Geplaatst

Tja, Beanie, eentje gaat 'm niet worden... Ik heb er vandaag 4 gedaan in het kader van het vergelijkend warenonderzoek, maar ik ga nu minderen hoor. Ja, echt, nou ja, ik ga het echt proberen. Alleen nu heeft Henne me op een idee gebracht met de M.atcare, dus misschien dat ik die ook nog even ga bestellen... Even googlen :-)

Dank je Henne, fijn dat je hoopt! Ik ga mijn stinkende best doen :-)

Geplaatst

Haha, ja, jij hebt over een week en vier dagen een baby in je armen, dus ik vond dat ik jou wel even de schuld kon geven ;-) Straks als je op die roze kraamwolk zit ben je het toch allemaal vergeten! Hele leuke mensen trouwens Watermannen, ik kan het weten, want ik ben morgen jarig.

Wat grappig, die tests zien er precies hetzelfde uit als de luxe midstream versie van S.ensitest! Misschien komen ze wel van dezelfde fabrikant, dat ga ik eens uitzoeken. Heb ik weer wat te doen tijdens het op bed liggen en vragend naar het gebied onder mijn navel staren...

Geplaatst

Heb jij die hypnotherapie van Zi.ta We.st wel eens geprobeerd? Is niet navelstaren, maar wel lekker tegen je ukkies praten ;-) Ik vond het erg ontspannend. Sensi.test heb ik nooit gebruikt, slechte dingen over gelezen. Zou wel een bal zijn als mat.care dan van dezelfde fabrikant komt :-D

Wordt Koekie een Waterman? Had ik nog niet naar gekeken, weet wel dat hij nog net in het jaar van de Draak valt, dat is voor Chinezen een van de beste jaren/ tekens. Nu snap ik waarom het zo lang geduurd heeft ;-)

Geplaatst

Het wordt een waterkoekie!

San, ik ga je zo vermoeien met tests, dat wil je niet weten, je houdt geen tijd voor je gezin over :-) trouwens mijn schermafbeelding spreekt boekdelen toch? Hoeveel waren het er die keer, rond de 80 toch? Haha!

Nu ga ik mijn geld sparen voor babysokjes (wat een ondingen zijn dat toch altijd, maar wel schattig!). Ik heb er 20 en daar ga ik het mee doen tot de eerste pisitieve test, daarna ga ik het aandeel CB met indicator versterken

Geplaatst

Check, WD 2 (7 dagen ná Pregnyl 10000):

S.ensitest geeft geen reactie meer - conclusie: rotdingen voor vroegtesters!

KV 2x5: Ja hoor, nog steeds een beetje zwanger... Of zou het toch al wat HCG van de tweeling zijn ;-)) Hmmm, misschien toch morgen even bellen voor een echo, misschien kloppen de hartjes al! :cheesy:

Geplaatst

Een waterkoekie.....heb nu een beeld voor me van zo'n zompig in de thee gedoopt koekje :-D

Enne, ik zou die tweelingwagen maar vast bestellen....die hebben wel een levertijd hoor!

Geplaatst
Heb jij die hypnotherapie van Zi.ta We.st wel eens geprobeerd? Is niet navelstaren, maar wel lekker tegen je ukkies praten ;-) Ik vond het erg ontspannend.

Ik zeg tegen Uk en Pluk dat ik ze heeeel erg lief vind en dat ik het heel erg knap van ze vind dat ze zo hard hun best aan het doen zijn, want dat voel ik echt wel hoor! En ik zeg dat ik heel veel vertrouwen in ze heb. En ik zeg dat ik heel goed voor ze ga zorgen en dat ik zal zorgen dat hun grote broer heel lief voor ze zal zijn (en dat hij ze niet zal plagen zoals hij nu de pup plaagt, wat kunnen kinderen soms toch onaardig zijn tegen dieren :-(. Ik hoop maar dat ze me geloven! Ik voel me superduper zwanger, nu het bewijs nog :-)

Pfff.... Ik probeer mijn belofte aan Henne na te komen, mar heb zo'n zin om nog een testje te doen. Nee, echt pas morgen! Van,ogen was de Pregnyl bijna weg, morgen hopelijk helemaal :-)

Geplaatst

aahhh hier houd je alles bij met het testen floortje? Bij mijn ovutesten is te zien dat ze al wat lichter aan het worden zijn, maar ja het is pas 4 dagen na het zetten van de pregnyll.. voorlopig zullen ze nog wel gekleurd blijven. Ik heb er trouwens nu nog maar 3 of 4 dacht ik.. Wordt tijd dat de andere testen besteld worden!

Geplaatst

Haha Remmir, kijk eens een medetester! Leuk! Ja, na 4 dagen is er al best veel Pregnyl weg, grappig dat je dat zo goed kunt zien hè? Ik zit nu 7 dagen na de Pregnyl en de S.ensitest was vanmorgen al negatief en de KV 2x5 gaf nog een vaag streepje. Is ook weer een bevestiging dat de KV 2x5 heel gevoelig is. Nog steeds, want ik had ergens gelezen dat ze minder goed waren geworden, maar volgens mij zijn ze dus nog net zo goed. Weet jij al met welke tests je wilt

gaan testen? Heb je een voorkeur van de vorige keer?

Geplaatst

ik bestel gewoon op internet bij sensitest of welke er dan ook in de aanbieding zijn! Volgens mij doen ze het allemaal wel. Kruidvat kom ik niet zo makkelijk en via internet vind ik het altijd makkelijker! Heb jij nog tips?

Geplaatst

Ja, volgens mij zijn de dipsticks van S.ensitest beter dan de luxe met het venstertje, weet ik eigenlijk wel zeker, want die gaf gisteren nog mooier en duidelijker resultaat dan die met dat hartjesvenster (vandaag heb ik de dipstick niet gedaan). Verder heeft Henne goede ervaringen met M.atcare. De CB plus is ook redelijk gevoelig en heb ik wel goede ervaringen mee, maar niet iedereen is daar enthousiast over. Zodra ik met de KV 2x5 positief heb doe ik een CB met wekenindicator, die was de vorige keer ook meteen positief met 1-2 (die meet vanaf 25 hcg). De CB digitaal meet vanaf 50. Spannend hè?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden