Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve floor, thx voor je oppepper :) ik moet idd niet zeuren. De hele week heb ik het super gedaan en nu zit ik ook weer met mijn shake. Heb het er met manlief over gehad en hij is het met me eens als ik alleen de vrijdag een paar frietjes mee eet.

Oh lekker bourgondische maaltijden en taart! Kwijl hahahaha! Komt gied, houden we een kookstudio met de meiden hier ;)

Natuurlijk zijn de meiden welkom. Iedereen is welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Oh wat zielig van die kat! Ik hoop dat de zalf makkelijk toegrdiend kan worden en het snel over is!

Mini een cadeautje, leuk. Ik doe dat soms ook wel eens! Gewoon omdat ik ze vreselijk lief vind!

Hier rustig weekend, maar wij hebben herfstvakantie. Maandag moet ik nog dagje op m'n andere werk en dan alleen nog maandag dinsdag en woensdagavond.

Manlief is nu de auto halen. Hij is net een klein kind wat een nieuw speeltje krijgt hihi ;)

J.orrit heeft vandaag een judotoernooi. Vorige keer werd hij compleet ingemaakt en was hij bloedchagerijnig hihi. Ben benieuwd hoe hij het nu doet. Hij is vreselijk gemotiveerd :)

Helaas kunnen we niet kijken. Is in almere. Maar die nieuwe auto heeft obze financien leeg getrokken.. :(

Dames ik ga aan de was. Onze droger is kapot, hele zolder hangt vol kleren. Ik doe normaal alles in de droger...

En j.amey heeft in bed geplast.. dus veeeeeel was :(

Fijne dag en misschien tot later!!

Minoes hoe is het nu?? Je bent zo stil :(

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Melis25

Leeftijd: 26 jaar

Status: Getrouwd

Kind(eren): V.ince 18-02-2012

MMM: 1e kwartaal 2013 starten met een cryo behandeling

Sandra81

Leeftijd: 30 jaar

Kind(eren): S.terre (8-7-12) J.amey (22-12-07) T.ijn (10-09-07) J.orrit (22-03-03)

T.obias (05-04-97)

MMM: afgesloten. Compleet gelukkig en gelukkig compleet.

Sometimes

Leeftijd: 43 jaar

Status: bijna samenwonend ;)

Kinderen: Meisjelief 23 jaar 15-8-1989 natuurlijke wijze

MMM: zwanger!!!

Beanie

Leeftijd: 40 jaar

Status: getrouwd met Beanieman

Kinderen: 2 vlindertjes die over ons waken....

MMM: IVF 3 is aanstaande

Floortje

Leeftijd: 33

Status: 5 jaar getrouwd met Maxi van 43 (oude snoeperd ;-)

Kinderen: Mini geboren in augustus 2010 (na eerste IVF)

MMM: na Mini, 1 keer vers, 2 keer cryo (3 stuks totaal, waarvan 1 miskraam), 1 keer vers, 1 keer cryo. Nu bezinnen!!!

Minoes

Leeftijd : 27

Status. : 6 jaar getrouwd met M van 35

Kinderen : 1 vlinder en nu trotse mama van I.lana geboren 16-06-12 5 x icsi eigen cyclus 2 x vlinder 5 de x eindelijk eitje weer bevrucht zwanger van onze dochter

Mmm hopelijk beginnen voor brusje ergens volgen jaar

Geplaatst

Lieve meiden

Even berichtje van mij

Floor meid wat ben jij een kanjer zelf ben je nog niet eens over je verdriet en hup je sleept een ander er weer door heen hele dikke knuf voor jullie

En dat je gauw weer beter bent ;-)

Even lezen ben het krijt moet dus posten haha

Geplaatst

San meid wees niet te streng voor jezelf appelmoes is toch helemaal zo slecht toch niet?

Ooo balen van je wasdroger grrrr word je niet vrolijk van

Dus judo hopelijk wint die nu wel haha

Melis lekker dan heb je cryo's kan je er niet bij stomwijf aan de tel

Dus V is goed geroeid lekker man mooie man zag het al op fb

Hier gaat het iets beter

Mijn pa valt al flauw word over twee week onderzocht

Mijn moeder tante en ik zijn met cupcakes en popcakes bezig haha heel grappig

Ilana praat met zich zelf dan slaapt ze wel door dan weer niet lekker is dat haha

Mijn opa en oma zijn vandaag 50 jar getrouwd en vanaf feestje in de kroeg dus I gaat uit logeren ga s'nachts niet met haar overstraat als ik morgen nog slaap dan ja ze er al weer haha

Zo dat was het weer

Jullie nog wat leuks doen??

Liefs Jessica

Geplaatst

Hoi meiden,

@Floor: lief van je meid dat je al een 'aankondiging' gemaakt hebt:-)! Heb even geprobeerd een beetje bij te lezen, maar dat zou wel nog een tijdje duren voordat ik een beetje overzicht heb. In ieder geval kom ik heel graag meeschrijven - op de oktober wachtbank is het momenteel wat rustig en dan vind ik het hier een fijne afleiding:) Ik zal allereerst wat over mij vertellen en het lijstje aanvullen:

Sandra81

Kind(eren): S.terre (8-7-12) J.amey (22-12-07) T.ijn (10-09-07) J.orrit (22-03-03)

T.obias (05-04-97)

Sometimes

Beanie

Floortje

MMM: na Mini, 1 keer vers, 2 keer cryo (3 stuks totaal, waarvan 1 miskraam), 1 keer vers, 1 keer cryo. Nu bezinnen!!!

Minoes

Kinderen : 1 vlinder en nu trotse mama van I.lana geboren 16-06-12 5 x icsi eigen cyclus 2 x vlinder 5 de x eindelijk eitje weer bevrucht zwanger van onze dochter

Happinez

Leeftijd: (bijna) 39

Status: relatie sinds 7 jaar, getrouwd in maart 2011 - gelukkigste vrouw :-) (twede huwelijk)

Kinderen: helaas nog geen, maar dat gaat nu gebeuren

MMM: kinderwens sinds 4 jaren, begin 2012 vastgestelde slechte zaadkwaliteit, 1e ICSI juni - niet zwanger, geen cryo's; 2e ICSI oktober - 2 cryo's

Geplaatst

Nou dat klinkt allemaal erg gezellig Jessica! Cakejes bakken, opa en oma 50 jaar getrouwd (jemig, dat gaan wij Maxi en ik niet redden) en een feestje in de kroeg! Gezellig hoor! En waar gaat I.lana logeren? Bij schoonmoeder? Nou, het klinkt allemaal leuk, veel plezier!

San, ik ben benieuwd naar de auto, hij bevalt vast goed! Een e.space toch? Heerlijk, zo lekker ruim met al die kids! Ik vind ook dat je op vrijdag best een paar frietjes mag eten! Dan val je waarschijnlijk nog onwijs af! Zullen we die kookstudio dan even na jouw Cambridge doen? Anders is er voor jou zo weinig aan!!! Haha!

San jij dit niet lezen..... ;-))) Wij komen net van de bakker, groentenman en kaas/wijn/wild boer. Heerlijke taartjes, broodjes, croissants, stokbroodjes, salades, fruit, spruitjes voor Mini (ja, echt! Maar van die kleintjes, die smikkelt hij allemaal op) kaasjes, kruidenboter en een heerlijk flesje Zuid-Afrikaanse rode wijn (hoewel ik even pas, want ik voel me te grieperig!) Dat wordt smikkelen!! Sorry San, maar ik mag, want ik ben een beetje zielig! Mini en Maxi liggen nu naast mij te slapen en als ze straks wakker worden gaan we lekker eten! Een vriendin komt even een kopje thee drinken en reiki doen. Ik weet eigenlijk niet of ik er in geloof, maar het geeft altijd wel energie, en ik zit een beetje slecht in mijn energie, dus dat is altijd welkom!

Nou, hoe is het met de andere dames? Lizzy? Roos, Sproet, Ansje? Gaat het goed met jullie?

Liefs en een knuffel!

Geplaatst

Ben trouwens heel erg geinteresseerd in de 'dieet poging' van @Sandra:) Wat knap van jou!!

Voel me inmiddels al een walrus die gestrand is... Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat het straks nog veel meer wordt :), maar als het niet lukt dan ga ik vanaf nu tot januari pauzeren en niets meer eten in de tussentijd, met uitzondering van de kerstdagen, de lekker chocomel en lekkernijen op de kerstmarkten in Duitsland en en en ...

Nee, maar eerlijk: ik heb niet zo veel mensen van onze poging om zwanger te worden verteld en ik merk langzaam dat sommige vrienden(nen) mij met een beetje 'medelijdige' blik aankijken, van "ups, waar wil jij nog heen groeien??":) Door die stommen hormone kan ik er soms helemaa niet tegen en wordt ik er vreselijk sjagie van...

Zo, nu moet ik eventjes toch echt mijn huis schoon malen grrrrr dat zeg ik al de hele ochtend... Dus hup, muziek keihard en aan de slag:) Heel fijne dag meiden en tot later weer.

Geplaatst

Goeiemorgen dames, (sorry, ik loop achter, het is al middag)

Wat een heerlijk weer weer.... NOT!

Happinez, welkom! Spannend weer voor je... in de WW. Tja en die kilo's, daar hebben we denk ik inmiddels allemaal ervaring mee... Kreeg van een goede vriendin, die jaren geleden zelf ook IVF heeft gedaan, de tip om voor ik zou beginnen een groot slot op de koelkast te doen. Alleen valt het snaaien nog wel mee bij mij, zonder dat komen die kilo's er ook aan! Is het je al gelukt om je aan het schoonmaken te zetten?

Floor, al weer een beetje opgeknapt? Klinkt heerlijk al die lekkere dingen, en idd nu mag je toch? Zou ik ook zeggen hoor! Hierna kun je aan jezelf gaan werken, tijd genoeg... Nu even genieten van de grote en kleine man, jezelf onthormonen en terugvinden en dan pas aan lijnen gaan denken hoor!

Jessica, wat klinkt dat heerlijk! Gaan de cupcakes ed. mee naar opa en oma? Jeetje 50 jaar getrouwd, dat is lang! Kunnen wij een voorbeeld aan nemen! Heb nog maar 45 jaar te gaan...

Sandra, wat vervelend de wasdroger kapot... Wat de andere dames al zeggen: een paar frietjes en een beetje appelmoes kunnen toch zo slecht niet zijn? Je kunt ongelofelijk hard voor jezelf gaan zijn maar dan hou je het toch nooit vol lijkt me? Maandag wegen, ben benieuwd! Als dat goed gaat is het natuurlijk wel weer een super motivatie om door te gaan!

Hier is het nog lekker lui..... Manlief ligt nog in bed, is een enorme uitslaper en hij was super moe van een hele drukke week. Dus ik laat hem maar lekker. Ik viel al iets na 7 uur mijn bed uit. Is niet erg, ik kan wel genieten van die stille uurtjes... Rustig even internetten, krant lezen, kopje koffie drinken (wat een goed idee van je Floor, met opgeklopte soja-melk... Heerlijk!). Heb daarstraks gewoon meer dan een uur gefietst! Ben trots op mezelf... Volgens de computer zou ik meer dan 700 calorieën verbrand hebben maar daar geloof ik dan weer niks van. Zal vast wel wat verbrand hebben, maar ik denk maximaal de helft... Doe het daar natuurlijk niet voor, maar is meegenomen! Ach, ook nog wel wat te gaan... Nog minimaal 5, liefst 7 kg. Maar dat ga ik zeker niet halen, voor ik weer aan de hormonen ga en dus weer aankom...

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Goedemiddag meisjes!

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het erg leuk vindt dat iedereen het lijstje zo mooi heeft aangevuld, stuk overzichtelijker dan al die handtekeningen!

Floor, zo te lezen hebben jullie genoeg lekkere dingen ingeslagen om een weekend door te komen, geef jullie groot gelijk! Voel je je nog steeds grieperig? Hoop dat jullie er snel weer bovenop zijn, beterschap!!

Happinez, welkom hier! Leuk dat je komt meeschrijven met ons. Spannende dagen voor jou zo te lezen, ga je (net als de meeste meiden) ook eerder testen? Heel veel succes in de wachtweken, hopen op een mooie positieve test over een paar dagen, toi toi toi!

Minoes, wat vervelend dat je vader flauw valt, bah. Veel plezier op het feestje, maak er wat gezelligs van! Thnx voor het complment over m'n pracht en praal!

Sandra, lees ik nou goed dat de kinderen van je man uit Almere komen? Uit welke buurt als ik vragen mag? En las laatst ook iets over Lelystad, daar heb ik 18 jaar gewoond. En wat betreft die patatjes, groot gelijk! Het is al zwaar genoeg om op dieet te zijn, eens in de zoveel tijd mag je best zondigen hoor!!

Hier een stil weekend want manlief heeft nachtdienst :-( Gezien de weersvoorspellingen voor vandaag ook niet echt trek om naar buiten te gaan, zul je net zien dat wij weer de pech hebben dat we zeiknat regenen, dank je vriendelijk!

Morgen naar een kinderverjaardag in een dorp voorbij Emmeloord, dus als ik ff niet reageer is m'n bereik weggevallen, zucht...

Geplaatst

Ff snel melis, de kids wonen in a.lmere s.tad. daarom vroeg ik pas naar welk kdv v.ince gaat want zij werkt daar ;) bij kdv s.prookjesl.and

Mijn man komt oorspronkelijk iit l.elystad.

de oudste woont daar nog ;) in de gondel.

Geplaatst

Sandra81

T.obias (05-04-97)

Sometimes

Beanie

Floortje

Minoes

Happinez

Status: relatie sinds 7 jaar, getrouwd in maart 2011 - gelukkigste vrouw :-) (twede huwelijk)

MMM: kinderwens sinds 4 jaren, begin 2012 vastgestelde slechte zaadkwaliteit, 1e ICSI juni - niet zwanger, geen cryo's; 2e ICSI oktober - 2 cryo's

Sproet

Leeftijd: 40 Sinds deze zomer....

Status: 13 jaar samen en samenwonend met de liefde van mijn leven.

Kinderen: helaas geen, maar 2012-13 is het seizoen!

MMM: Onder behandeling sinds 2009. IVF/ICSI poging 1 juli 2012, cryo oktober 2012. IVF/ICSI poging 2 start eind oktober 2012. Verminderd aantal zaadcellen.

Geplaatst

Daar ben ik alweer;-) eerste schoonmaak pauze😜.

Bedankt voor de warme welkom. @ Beanie: ja, de kilo's zijn er bij mij helaas ook zonder snoep etc aangevlogen, heb wel wat minder gesport de laatste tijd, maar juist heel bewust en gezond gegeten. Jammer dan;-).

@melis: vroeger testen... Ja ik heb me net als laatste keer voorgenomen het niet te doen, maar dat voornemen heb ik laatste keer op wd 10 gebroken😜. Ik had een verse tp met een emmie van 2 dagen oud, dus voor wd10 maakt het waarschijnlijk weinig zin?? Tot nu valt de spanning mee, haha is ook maar wd3😜. Ik denk dat ik vanaf wd5 zenuwachtig wordt omdat rond die tijd de innesteling zou kunnen plaats vinden.

Zo op naar ronde 2 huishoudelijke taken.

Geplaatst

Haha, ik ben geboren in D.e G.on.del!!! Daarna naar D.e Pu.nter. Maar goed, iets van 15x verhuisd (van Lelystad, via Amsterdam tot Rotterdam en weer terug), dus ik weet het niet eens uit mijn hoofd te vinden..... We zijn er uit sentiment laatst een keer langs gereden. Het is daar eigenlijk best mooi, als ik verdrietig ben rijden we altijd een ritje langs de K.on.ings.paarden in het natuur.gebied en door de OV.plassen over de dijk. Dat is zo mooi! Knap ik altijd van op!

Deed net een testje, want wilde eigenlijk met de medicatie stoppen, dus check, check, dubbel check, zien we na een uur, bij het opdrogen, een heeeeeeeeel vaag streepje. Veel te vaag, ik denk toch een indroogstreepje, hoewel KV daar niet om bekend staat. Zo vervelend, dan maakt je hart toch weer even een sprongetje, dus toch maar weer de bollen er in gedaan. Maxi legt me nog net niet met mijn benen omhoog aan een Granaatappelsap-infuus. Hij wil zo graag, dat hij alles aangrijpt om het te geloven. Nou, voor het geval er toch nog wat zit, kan mijn vriendin mooi even mijn buik reikien ;-))

Gezellig dat je er bent Tina! Allemaal lieve meiden hier, je kent er ook wel een paar, dus welkom! Het is inderdaad een beetje rustig op het oktoberbankje en ik voel me er ook niet helemaal op mijn plek, omdat ik er al af gedonderd ben... En omdat ik de hele tijd zat te zeuren over die tests en niet alle dames vinden dat fijn geloof ik! Ik ga ontzettend voor je duimen dat deze poging lukt!

Xxx

Geplaatst

Kak, heel verhaal getypt, druk ik met m'n kolenschoppen weer op een verkeerde knop, nou ja..

Stelletje Lelystedelingen hier, haha!

Sandra, wat toevallig, wij hadden V.ince aangemeld bij 't S.prookjesland, maar hebben uiteindelijk toch voor een ander KDV gekozen. Kleine wereld zeg, manlief die uit L.elystad komt. Gondel ken ik wel ja, daar fietste ik vroeger altijd doorheen naar school.

Floor, ook jouw wortels liggen dus in L'town? Grappig, nooit geweten, logisch want zo goed ken ik je nou ook weer niet ;-) Wij rijden ook altijd via de Oostvaardersplassen als we die kant op gaan, stuk mooier uitzicht dan die suffe A6. Een vaag streepje? Hmmzz, wat moet ik hiervan zeggen/denken? Zoals je weet heb ik nog een KV test voor je liggen, je geeft maar een gil als de nood hoog is, kom zo de A27 over gescheurd hoor ;-))

Happinez, als je zwanger bent kan je op WD 6 positief testen, ik heb zelf die ervaring namelijk. Ik kreeg een verse emmy van 3 dagen oud teruggeplaatst en op WD 6 testte ik voor het eerst positief met een KV test. Het resultaat hiervan ligt boven met z'n hoofd de spijlen uit z'n ledikant te koppen. Waar een helm allemaal niet goed voor is, LOL!!

Verveel me kapot, moet stil zijn want manlief slaapt en naar buiten is ook geen optie met dit weer. Ben uit frustratie maar de was gaan uitzoeken en wassen, pffff.

En nu zit ik, nog steeds in joggingbroek en uitgelopen H.EMA sloffen, op de bank te forummen... Wat een leven!

Geplaatst

Even snel brullen hier bah niks aan maar is wel even goed

Welkom happines

Floortje zou het????? Oooo i hope zo

Reageer later meer ga nu weg

Xxx

Geplaatst

Hey joh, niets met L.elystad hier..maar de mooiste stad achter de duinen ;)

Ik had hetzelfde floor, ik voel me niet zo lekker op het wachtbankje meer, omdat ik er al lang glee afglee ;)

wachtbankje november had ik mezelf meteen maar ingezet, maar daar voel ik me ook nog niet zo op mijn gemak...kortom...ik boom maar even dat ik een boom ben ;-)

xx

Geplaatst

Hallo, ik zal het lijstje even aanvullen.

Ik lees wel mee, maar reageer niet zoveel, vind wel netjes dat ik mij even meld.

Melis, ik heb nog wel wat te doen.

Vanochtend in Zeeland 150 kg stoofperen opgehaald.

Voor mijn project, kom de winter door met stoofperen.

Vlinder_1976

Leeftijd: 36 jaar

Status: Getrouwd met W.

Kind(eren): I.nge 24-03-2012

MMM: Helaas geen CRYO, zelf blijven oefenen, voordat we ons weer melden in het EMC voor een nieuwe ICSI poging.\

Onbegrepen uitblijven van zwangerschap.

Sandra81

T.obias (05-04-97)

Sometimes

Beanie

Floortje

Minoes

Happinez

Sproet

MMM: Onder behandeling sinds 2009. IVF/ICSI poging 1 juli 2012, cryo oktober 2012. IVF/ICSI poging 2 start eind oktober 2012. Verminderd aantal zaadcellen.

Geplaatst

Vlinder_1976

MMM: Helaas geen CRYO, zelf blijven oefenen, voordat we ons weer melden in het EMC voor een nieuwe ICSI poging.\

Melis25

Sandra81

T.obias (05-04-97)

Sometimes

Beanie

Floortje

Minoes

Happinez

Sproet

Geplaatst

Vlinder, leuk dat je je voorstelt en wat mij betrekt kan je hier gewoon gezellig meeschrijven!

Hier zijn enorm leuke meiden die erg lief voor elkaar zijn. Wat ik erg leuk vind is dat alle meiden die hier schrijven zich in een ander stadium van de mmm bevinden.

Mama's met ervaring, a.s. mama's, advies vragende dames, er is van alles wat te vinden bij de bomen!

Ga ff naar de stad, later!

Geplaatst

@Melis: ik doe mee met het vervelen:) Wat betreft het testen...WD6?? jeetje dat zou ja wat wezen:) Ik kijk maar hoe ik me dan voel. Vandaag heb ik alleen maar ontzettend last van een enorme 'bol' van een buik - ik haaaaaaat deze rot pillen....

@Floor: wat lees ik nu??? vage streepjes?? Het zou toch niet zo zijn dat wij alle recht krijgen?! Wat zou dat gaaf zijn. Ik wens het je echt wel!! Stomme vraag - normaal is het hcg toch het beste met de ochtendurine (dus de meest onverdunnde) zichtbaar, als je nu 's middags wel een vaag streepje hebt zou het dan niet echt nog kunnen zijn???

@Sproet: Fijn je hier dan weer te 'spreken'. Kan me voorstellen dat de wachtbanken even (nog) niet de juiste plek zijn om tot adem te komen. Even gewoon wat kletsen is ook erg leuk.

@Minoes: dankje! Waarom 'even brullen'?:)

Zo, nadat ik dan toch mijn huis nog schoon gekregen heb, ben ik net met manlief een uurtje naar buiten gegaan, lekker een wandeling maken, daar houd hij zo van: NOT:) Hij was al voordat we weggingen niet gecharmeerd van het idee, maar ik wist hem te overtuigen en het leek me ook eerlijk zo alsof het droog zou blijven :((( mooi niet dus. Lekker nat geregent, ups, nu is hij helemaal niet meer aanspreekbaar:))). 'Ik heb het je toch gezegd, jij met je loopwaan..." Ben dan maar lief en heb een lekker kopje thee voor ons gemaakt en de verstopte chocokoejes uit de kast gehaald:) Stemming wordt al beter:)

... Het is echt herfst dames:) Nu mis ik alleen nog een open hard, lijkt me dat gezellig!

Geplaatst

Weer ff kort, melis wees blij dat hem daar niet heen brengt! Als er 1 een kenau is is zij het! Ze heeft al aantal klachten van ouders over zich heen gehad waaronder 1 van kind blijven voeren tot het gaat overgeven...

Geplaatst

Open haard, kleedje ervoor, lekker glaasje wijn erbij met een kaasje...

Maar 1) geen open haard 2) manlief eet geen kaas en 3) hij zit te gamen op zijn computer! Blijft dus het glas wijn over... Het is weer voor rood! Strakjes maar!

Geplaatst

Happinez, klinkt goed, een kopje thee met verse chocokoekjes! Als manlief daar niet vrolijk van wordt... ;-) Wij komen net ook uit de stad, was echt herfstweer :-( Openhaard, dat zou ff relaxed zijn ja! Jammer dat we die niet hebben, ik ga wel bij een waxinelichtje zitten!

San, de dames daar spraken ons totaal niet aan, kwam heel ongeinteresseerd over! Misschien heb ik haar wel gezien/gesproken, gelukkig nooit meer, haha!

Beanie, geniet van je glas rode wijn straks!

Wij zijn net terug uit de stad, manlief was om 14.30 uur wakker en wilde graag mee. Helaas was het pokkeweer en had deze madame al meteen weer ruzie, bitch die ik ben! Geen voorrang krijgen in de parkeergarage en vervolgens ons plekje jatten, in de lift stappen terwijl wij staan te wachten met kinderwagen, en een of andere kneus die z'n as van z'n sigaret in de kinderwagen liet waaien! Hij had geluk, wilde hem z'n sigaret laten opeten!!!!

Grote man en kleine prins liggen in bed, manlief ging toch nog een paar uurtjes slaap pakken, groot gelijk!

Ik ga nog maar 's een rondje stofzuigen, de vruchtenhagel ligt door het hele huis, met dank aan prins V.ince!

Geplaatst

Hoi dames,

Mijn naam is Saskia en 28 jaar,getrouwd sinds juni 2012 en vanaf januari 2011 de grote kinderwens. Helaas nog niet vervuld. Bij manlief zijn er geen zaadcellen gevonden en heeft vorige week een tese operatie gehad en met succes!! 6rietjes gevuld en 1 november naar de bijeenkomsten prikinstructies.. Heel erg benieuwd

Als jullie het gezellig vinden wil ik me graag toevoegen aan dit forum!! Ík sta met mijn hele verhaal op het wachtbankje van november, maar dat is nog ver weg!!

Hoop hier gezellig te kunnen kletsen!!

Geplaatst

Sassie84, welkom in dit gezellige topic!

Ondanks dat ik niet de oprichter ben van dit topic, dat is onze lieve Floortje, lijkt het mij heel gezellig als je komt meeschrijven!

Wat fijn dat de TESE operatie goed is gegaan en jullie nu 6 rietjes vol hebben, een goed begin is het halve werk! ;-)

Weet je al per wanneer je mag gaan spuiten? Aan je verhaal te lezen is dit de 1e IVF/ICSI?

Heel veel succes alvast met jullie behandeling!!

Oh ja, we hebben een lijstje met daarin wat info over ons zelf, wellicht wil je die aanvullen?

Vlinder_1976

Melis25

Status: Getrouwd sinds juni 2008

Kind(eren): V.ince 18-02-2012 (1e ICSI 1e tp)

MMM: in december 2012 aanmelden voor cryo behandeling

Sandra81

T.obias (05-04-97)

Sometimes

Beanie

Floortje

Minoes

Happinez

Sproet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden