Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra dus bed nat je niet leuk haha maar mijn broer deed dat ook ook als die bij mij in bed lag niet grappig haha

Roos dus zelf aan de klus zou mooi zijn

Hier leuke dag gehad eerst nieuwe kleren knal roze broek en heb hem ook maar in zwart mee haha nieuwe schoenen 10 euro haha

S avond flink gedanst en nu met smart op onze dochter wachten vind niet leuk haha ze heeft tot 6 uur geslapen vanaf half 11 doet ze hier haast nooit haha ja ene x wel dan weer niet maar ze lacht altijd

Als ik iemand vergeet sorry word zoveel geschreven ;-)

Liefs Jessica

Ps. Weet niet wie vroeg maat namen van kids worden zo geschreven dat pottenkijkers niet zomaar vinden

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik zeg SUSHI en WIJN! Bring it on! Maar dan met ik eerst even van deze knallende koppijn af!

Ik ga eerst maar eens even flink bijlezen hier.....

Geplaatst
Goedemorgen lieve sterke vrouwen,

SUSHI? Hoor ik daar Sushi?? ;-))

@Sandra, ik heb hetzelfde hoor, lees alles op mijn iPhone en vind het lastig reageren op iedereen...maar nu effies op mijn laptop.

Mag ik even klagen meisjes..? Ik ben gisteren zo afgrijselijk door mijn rug gegaan. Lig al sinds gisteren 12.00 u plat op bed. Bij alles heb ik mijn lief nodig. Plassen, drinken, eten, alles. Ik kan niets zelf.... Nu ben ik rugpatient en is me dit op zich niet vreemd. Ik ging de laatste jaren bij tijd en wijle wel eens door mijn rug en had dan even een slechte dag, maar dit is huge. Ik voel me net als toen ik voor het eerst hernia had. Kan geen kant op. Dat wordt ziekmelden voor morgen en overmorgen in ieder geval. k heb me na de operatie niet meer zo gevoeld en hoop zo dat alles een beetje snel overgaat. Ik wil namelijk door met behandelen.

Het irritante is nu dat ik dus straks mijn directeur moet gaan bellen dat ik ziek ben en straks ook nog zijn hulp nodig heb met behandelingen...ik vind het allemaal ruk.

Maargoed....er zijn ergere dingen, zoals, ik heb geen lekkers in huis en ik heb trek in lekker, want ik ben per slot van rekening zielig nu ;-)

Ah, San, dat is toch een té gezellig verhaal!! Echt superlief...hij wil gewoon lekker klessen! :-)

Gezelli dat je erbij bent anne! En ervaringsdeskundigen zat hier ;-) En jawel floor, ik boomde al af en toe wat mee, maar nu probeer ik wat meer te bomen...nu ik plat lig heb ik wat meer laptoptijd...;-)

Nou meisjes, geniet van de dag, wij gaan zo M.Adagas.Car in bed kijken ;-)) beetje feel good ;-)

Dikke kus, M.Aai.ke

O Sproet, ik lees t nu pas... Wat balen zeg!! Hopen dat je je snel weer wat beter voelt en je rug gauw weer soepel is. Dat wordt ff wachten met onder t bankje sushi en wijn doen ;-) We wachten wel op je hoor!

Geplaatst

Sproetje, schatje toch! En dan ook niks lekkers terwijl je zooooo vreselijk zielig bent? Stuur je schatje naar Appie en heel veel lekkers halen! Jij moet verwend! Heel erg verwend! Kan je niet een diclofencaje of een tramdolletje met een borrel nemen ofzo? Dat je gewoon even 24 uur gevloerd bent?? Haha! Floor weer met haar ongezonde adviezen... Sorry, ik ben altijd van de paardenmiddelen als het echt erg is. Zo compenseer ik een beetje mijn biologische, vegetarisch, verantwoorde ' oh wat zijn we bewust' gedoe... ;-) Die directeur moet zeker niet zeuren, want jij bent heel zielig en hij gaat je gewoon alleen maar beterschap wensen!!!

Oh, Misa, knallende koppijn... Zal misschien een beetje door de hormoonverandeirngen komen? Rustig aan met dat bijleren als je zo'n hoofdpijn hebt. Hier wordt zo veel gekletst, dan raak je straks nooit bij ;-))) Nou, knap op in ieder geval.

Jessica toch, heb je lekker gedanst gisteren? Heerlijk hoor lekker swingen! Ik heb net nog met Mini op 'E.yo' door de kamer gedanst. Hij is verliefd op die meiden....

Net in de zeikregen, passend bij mijn stemming, stug een rondje met de hond gelopen, breekt nu de zon door. Prachtig blauw gewoon! Nou ja, als ik onder een stralend blauwe lucht had gelopen, had ik me waarschijnlijk nog zieliger gevoeld, dus het is eigenlijk maar goed dat ik nu weer binnen ben ;-)

San, er is bij jullie in het gezellige Brabant ook altijd wat leuks te doen hè? Veel plezier!

Zijn jullie verder allemaal leuke dingen aan het doen?

X

Geplaatst

@Floor: EEENNNN??? Heb je nog getest?? Sorry, ben zo nieuwsgierig. Het zou toch zo mooi zijn.

@Beanie: Beneid je wel om de rode wijn:-))

sassie84: Wat fijn dat jullie zo'n succesvol ingreep gehad hebben - lijkt me heel erg spannend!! Heel veel succes alvast!

@sometimes: hahahaha gestrand walvisje:-)) Mooi toch dat we tenminste de humor ervan in kunnen houden, toch;)!

@Anne: Leuk - straks zitten we met de halve oktoberbank hier:-)).

Hier vandaag wat emo... manlief is zo net vertrokken naar Brussel voor de hele week. hij zit er al sinds de zomer. In de zomerweken kon ik soms nog mee, maar nu loopt mijn praktijk weer aan en moet ik helaas hier blijven. Best zwaar als je dan op zondag afscheid neemt. Vooral nu vind ik het heel moeilijk. Maar ja, gelukkig is er nog skype;-).

Verder nog iets leuks gedaan dit weekend? Wij waren gisteren met vrienden naar de film "Alleen maar nette mensen" , mmmhhh ik vond hem wel grappig - als je een beetje van erg gechargeerde verhalen houd echt een kijkje waard:) Hebben heel hard gelachen.

Geplaatst

Geeft niks Tina! Vervelend dat je mannetje in Brussel zit. Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk voor je is deze periode! Het is al zo zwaar en als je dan ook nog niet samen kunt zijn is het nog moeilijker! We trekken je wel door deze week heen, kom maar lekker hier kletsen! Wat heb je voor praktijk? Dat weet ik niet of is me ontgaan. In ieder geval ben je druk, zo te horen, dus hopelijk heb je wel een beetje afleiding... Liefs, Floor

Geplaatst

@Sproet: Ach jeetje, door de rug wat vervelend! Ken ik ook, is echt niet fijn. Hoop dat je snel weer beter bent!!Goed warm houden de rug - helpt meestal goed.

@Floor; Nee, toch.... niet leuk. Jammer meid!

@Allen; sushi, wijn, lekker dingen..mmmmhhhh ik wil ook;-)))

Geplaatst

Ik zal het lijstje straks op de laptop ecen aanvullen want ik weet niet hoe me dat lukt met de iphone..

Nu heerlijk in mijn warme bedje, tv aan, wijntje erbij en mijn nieuwe verslaving "50 tinten vrij" ;-)

Geplaatst

Oh Roos, wat klinkt dat lekker zeg! Heerlijk! Lig ook lekker in bedje, met Mini slapend naast me. Heerlijk, echt een lekkere luie zondagmiddag! Logisch trouwens dat je heel even afstand hebt genomen, soms heb je dat gewoon even nodig. Maar ook dat begrijpt iedereen hier, dus je bent net zo welkom om weer lekker wat actiever mee te schrijven! Trouwens, volgens mij zaten we een weekje gelden nog te schrijven, dus we hebben amper door gehad dat je er even wat minder was ;-)))

Geplaatst

Lief van je Floor, voelt idd leuk hier digitaal niet alleen te zijn:) Ik heb een coaching en counseling praktijk. Heel fijn om te doen. Ben nog in de opstartfase (sinds een eeneneenhalf jaar al hihihi) maar het begint langzaam wat te lopen dus afleiding is er zeker. Daarnaast nog druk met een verdieping van mijn studie counseling bezig, dus ik loop eigenlijk al achter - ups. Maar soms wil het dezer dagen niet echt met de concentratie - vreemd????

Geeft niks Tina! Vervelend dat je mannetje in Brussel zit. Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk voor je is deze periode! Het is al zo zwaar en als je dan ook nog niet samen kunt zijn is het nog moeilijker! We trekken je wel door deze week heen, kom maar lekker hier kletsen! Wat heb je voor praktijk? Dat weet ik niet of is me ontgaan. In ieder geval ben je druk, zo te horen, dus hopelijk heb je wel een beetje afleiding... Liefs, Floor
Geplaatst

ik ren ook in en uit hoor....;-)

Dank lieve meiden! Mijn lief gaat straks wat lekker voor me halen....ook nieuwe zakjes brufen600, daar waar ik er gisteren 5 van heb opgedronken hehehe..dus Floor, great minds think alike....gewoon 3000 mg van die ellende weggetikt gisteren en vandaag al 1800...niet dat het ook maar een beetje helpt, maar goed....

Ik was naar de ivf helemaal met alles gestopt (medicatie) en haal dat nu even in...zucht...zat aan de paracod en de tran.xe.ne en laatste maand helemaal niets meer..alles voor dat wondertje...je weet wel...dat wondertje....zucht.... nuja...

Ik heb me ziek gemeld bij de adjunct directeur die ook heul verkouden klonk en naar...ze was vooral heel lief en vroeg me hoe het was verder nav deze mislukte cryo en dat vond ik erg lief....dus twee dagen rust in ieder geval. Dan zien we wel verder. Morgen even de HA bellen en kijken of ik sterkere pillen kan krijgen...dopey zijn is wat ik verlang nu ;-)

Kussen!!!!!!!!!!

Geplaatst

Welkom alle nieuwe meiden. Gezellig druk hier.

Beanie, het is inderdaad grappig om te zien hoe pappie tegen semmie schreeuwt.(lees praat) hij compenseert denk ik voor het feit dat Semmie lekker warm opgeborgen is in mijn buik.

Trouwens gisteren een poging gedaan met de Angelsounds om semmies hartslag te vinde, maar vond alleen de mijne. Misschien nog iets te vroeg. Dinsdag maar opletten op welke hoogte ze in het zieken huis ongeveer met de echo zitten en dan volgende week nog een keer proberen.

Spannend de nekplooimeting dinsdag.

@ floor ik drink de kinderchampagne gewoon mee hoor. Lekkker

@ melis, kan ook door die FC Kip komen hoor.. :)

Geplaatst

Sometimes, het is op het randje! Ik kon Mini vanaf 12 weken horen, maar het was even zoeken. Als je rond je navel begint en dan vanaf je navel alle kanten op glibbert opzij en naar onderen, dan vindt je hem op een gegeven moment wel. Dan hoor je ineens een heel klein rikketikje van '160 beats per minute' haha! Zo schattig! Als je hem nu nog niet kan vinden lukt het binnen een weekje vast.... Oeps snel naar beneden, ik ruik iets mis gaan in de keuken (sta pasta te maken met kaassaus - sorry Melis - met blauwe kaas en groenten). Lekker smikkelen zo! Xxx

Geplaatst

Ook ik waai ff langs bij m'n digidinnetjes!

Hoe is het hier meiden?

Kom net van een uber saaie verjaardag in C.reil, of all freakin places! We kennen ze al 6 jaar, maar rijden elke keer weer verkeerd. Neem aan dat dat genoeg zegt ;-)

Floor, ook dat zou de reden kunnen zijn van m'n late reactie op je appje, ik had waarschijnlijk geen bereik in dat gehucht!

Ga gauw maar 's wat te eten scoren, zonder kaassaus Floor ;-) Geniet ervan!

Tot later lieve meiden!!

Geplaatst

hier staat mijn lief zich uit de naad te koken, witlof met ham en kaas...kan nog een uitdaging worden het op te eten ...liggend ;-) Net heerlijk gefacetimed met mijn vriendin en haar kinderen....*onze peetkids en dat is altijd leuk....mijn vriendinnetje heeft net een nieuwe liefde waarmee ze veuls te hard van stapel loopt en ik moet zeggen dat ik het moeilijk vind enthousiast te reageren op alles, maar ik mijn uiterste best doe heel blij voor haar te zijn dat deze man na 2 maanden bij het gezin intrekt en dat hij (engelsman) alles achter zich laat, twee kinderen (wel al 17 en 18) en een baan gaat zoeken hier, maar intussen bij haar intrekt...ik vind het link met twee kids (haar twee kids)...maargoed....ik weet dat ze niet in zeven sloten tegelijk loopt, dat doe ik meestal in onze vriendschap hehe...dus het zal allemaal wel loslopen....;-)

Maar dat is volgende maand....ik heb net mijn loopje richting plee weer gemaakt en dat was me weer een waar feest ;-))

@Tina, dikke knuf voor jou...dat is niet gezellig dat je kereltje op pad is...weet ik uit ervaring...

@ allemaal....ik stel een sushifestijn voor als iedereen kan en mag..met een heerlijk jasmijn theetje of een wijntje....man o man...lijkt me gezellig

@ Melis, ik dacht echt he...c.reil ligt toch in het noorden van Fr...ik zeg daar zou ik voor een theevisite ook verdwalen ;-)) maar zie nu ook in NH..lol

@Sometimes, toch leuk dat we ooit samen op een bankje zaten en jij nu bezig bent met geweldig mooie dingen! Gun het je zo van harte!! Dikke liefs voor jou!

lekker eten meiden en mooie avond, ik waai straks nog wel effies aan..morgen toch thuis, ...;-) xxx

Geplaatst

Ha meiden!

Bedankt voor het welkom! Erg leuk! Denk niet dat ik er dagelijks zal zijn, werk 32 uur in loondienst, heb af en toe nog eens een opdracht voor mn eigen mini-bedrijfje en daarnaast probeer ik ook nog een beetje paard te rijden en te sporten. Maar ik doe mn best, jullie zijn gezellige kletsers als ik het zo lees! :)

@Sandra; lekker vroeg dag, jeetje! Hoop dat jullie daarna nog een beetje hebben kunnen slapen. Denk dat je er inmiddels wel om kan lachen, kleine boef! Wel superschattig, lekker kletsen met papa en mama en o ja, ik moest ook nog plassen maar dat is nu te laat hihih! Leuke dag gehad op de braderie?

@Floor; geen dierentuinweer inderdaad! Hebben jullie je nog vermaakt thuis? Balen van je test, maar je had het al verwacht… Blijft toch kl*te, ik zou me aan elke strohalm (lees streepje) vastgrijpen! Pff! Eetsmakelijk voor zometeen, klinkt heerlijk!

@Roos; alvast veel succes voor jullie gesprek morgen! Hopelijk lukt het zelf klussen, dat zou natuurlijk het allermooiste zijn!

@Sproet; sterkte met je rug! Ook dat nog, kan er ook nog wel bij… Lekker even zielig zijn hor, dat mag! Hoop dat je snel weer op de been bent, niet leuk dit! Fijn dat het op je werk goed opgepakt wordt.

@Happinez; thx! Balen dat je lief de hele week weg is, herken t. Zeker nu is t niks, wanneer komt ie weer thuis? Verwen jezelf lekker deze week en idd lekker kletsen op t forum! Komt goed! Ja, is t wat die film? Heb er over gehoord maar nog niet geweest. Zal t eens in de groep gooien! Leuk je eigen bedrijfje, vind coaching/counseling altijd zo vaag, wat is t precies? Sorry als t een domme vraag is hor, maar kan me er zo snel niks bij voorstellen hhih!

@Sometimes; lijkt me zo bijzonder om voor het eerst zelf thuis je kindje te kunnen horen! Bij 12 weken ook al zie ik, heerlijk om die eerste termijn door te zijn. Voel je je verder goed?

Mocht ik iemand vergeten zijn of over het hoofd hebben gezien, sorry! Moet er nog een beetje inkomen!

Hier lekker relaxdagje gehad, filmpje afgekeken waarbij we gisteren in slaap gevallen waren (oeps...), beetje wasjes gedraaid en zo maar eens aan het eten beginnen. Lief is hockeyen dus ik hoop dat ie over niet al te lange tijd thuis is, heb trek! Jullie hebben me trouwens op een heel goed idee gebracht met de sushi! I like! Morgenavond maar eens gaan eten voor we woensdag weer op rantsoen moeten!

Iedereen een hele fijne avond!

Geplaatst
Jullie hebben me trouwens op een heel goed idee gebracht met de sushi! I like! Morgenavond maar eens gaan eten voor we woensdag weer op rantsoen moeten!

Iedereen een hele fijne avond!

Hopla.. Sushi in tha House!! Ik ga vrijdag...en als ik nog steeds lig, laat ik het aanrukken in huis ;-)

Geplaatst
Hopla.. Sushi in tha House!! Ik ga vrijdag...en als ik nog steeds lig, laat ik het aanrukken in huis ;-)

Ben ook een echte sushi-addict! Waarom is dat zoooo ongelofelijk lekker?! Maar goed dat ze hier niet bezorgen, zou niet goed voor me zijn hahah!

Geplaatst

Dus, de sushi-party blijkt bijna geen kwestie van "of" maar meer van "wanneer" te worden :)))

@Anne: Kan me voorstellen dat je 'coaching/counseling" vaag vind - het is ook zo'n container begrip geworden - iedereen is maar 'coach' :)

Wat ik doe in een (2) zin(nen): "Ik begeleid mensen om de lef in zichzelf te ontdekken in veranderingssituaties -(coaching) - dat kan zijn op werk of privé gebied." Daarnaast begeleid ik mensen in moeilijk situaties in hun leven, zoals bijvoorbeeld werkgerelateerde stressklachten (lees overspanning, burnout) of verlies/rouw periodes (counseling).

Geplaatst

Goedenavond dames!!

Wat een drukte hier, zal 's kijken of ik alles kan onthouden en erop kan reageren!

Ik weet niet wie er om vroeg, maar ik heb thuis nog een Angelsound/Doppler met 2 oorsetjes liggen. Ik hoorde mijn hummel hiermee vanaf ongeveer week 12, heel erg laag bij mijn schaambot. Het was even zoeken, maar zoals Floortje al aangaf, eenmaal gevonden is veel luisterplezier en gerustelling, althans in mijn geval! Ik heb hem vaak gebruikt in de periode dat ik m'n hummel nog niet voelde, puur voor de geruststelling en natuurlijk ook voor het plezier!

Sproet, jij hebt het ook getroffen met een kokende man lees ik, gefeliciteerd! Ik heb ook zo'n geweldige vent, mijn persoonlijke kok! Ik zelf kan totaal niet koken dus hij is (niet alleen om het koken hoor ;-)) een geschenk uit de hemel!

Happinez, ik doe gezellig mee, laten we een party organiseren! Wat mij betreft alles behalve een sushi party, als ik iets NIET lust is het sushi :-( Maar jullie mogen natuurlijk ook zonder mij gaan hoor, als de sushi zo geliefd is ;-))

Floor, hoe was je pasta met kaassaus? Wanneer gaan we weer daten?

Liefs xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden