Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Floor, wat goed van je!! Tooper! Gefeliciteerd met je baan! Wanneer ga je beginnen? De kinistethische behandeling heeft veel positieve vibes losgemaakt bij jou:)) houden zou ik zeggen!

Haha, ik heb geen tw.itter en ben bovendien nogal direct, dus heb gemaild met de vraag waarom ik nog niks heb gehoord. Dus ik werd gebeld en ik ben aangenomen. Goed hè? Ik vind het echt leuk en heb zin om weer iets te gaan doen waar ik goed in ben! Nu lekker naar de bio markt hier vlakbij om lekkere dingen te halen ;-))) Vanmiddag lekker koken!

Xxx, Floor

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mijn lief is allergisch voor dit soort dingen, dus die krijg ik met de beste wil van de wereld niet mee, al zou ik er goud tegenover stellen...hahahaha....hij vindt het allemaal prima wat ik doe, steunt, leeft mee, maar samen naar een groep mensen die hij niet kent...nah..nooit ;-) Nou moet ik zeggen dat ik er ook niet heel goed in ben hoor, maar toch vind k het ook wel heel erg leuk...

Ik kom dus zonder partner, of zonder kind, want tsja...daarom ben ik zeg maar op dit forum hehehe... Wat ik wel kan doen, is willekeurig waar ook even een kind op straat vragen of ie zin heeft in taartjes? :-)

Leuk hoor Floor om naar jou toe te komen, die zorgboerderij word ik wel heul blij van als ik dat lees, geeft ook wat meer ruimte. De data komen me helaas niet zo lekker uit nog...Ik heb helaas de eerste drie weken van november eea aan optredens staan op de zaterdagen, ben dan veels te laat thuis, of te vroeg, maar net hoe je het bekijkt. Ik kan dan fysiek helaas niet dingen doen de zondag erop...Moet effe kijken of er één tussenuit piept, of dicht in de buurt is, zodat ik niet zo laat thuis ben...

Kom er op terug, wel helemaal leuk allemaal!!! xx

San

Sproet Moet de data nog even zien te masteren, dus daar kom ik zsm op terug, ik kom zonder lief en vind de zorgboerderij heel gezellig maar naar Floor ook!

Tina

Misa

Floor

Beanie

Sometimes

Ansje

Minoes

Melis - kan 4/11/18 november, ik kom met m'n kleine prins (B. is ook alle dagen vrij, dus kan eventueel ook mee als de andere dames ook hun wederhelft meenemen), om Floor te ontlasten stel ik voor dat we allemaal wat lekkers meenemen voor bij de thee?, Floor's place is een perfecte/prachtige lokatie!

Geplaatst

Ik denk dat mijn man ook overslaat wat betreft kwekkende boommeisjes haha. Vind het zelf ook wel leuk om eerste keer zonder mannen af te spreken.

Ik weet ook nog niet of ik Joël mee neem want voor hem vind ik het wel een lange reis.

Jessica ik wil wel samen met jou reizen, gezelliger dan in je eentje. Was er nu nog iemand uit Groningen of omgeving?

Geplaatst

@Sometimes: Lekker toch – goed eten en voor jullie zorgen nuJ. fraxiparine dr? Wat is dat als ik mag vragen?

@Sandra: Beterschap meid! Hoop dat je je snel weer beter voelt!

@minoes: Wij kunnen misschien samen rijden als je wilt?? Ik kom uit Sneek.

San

Sproet Moet de data nog even zien te masteren, dus daar kom ik zsm op terug, ik kom zonder lief en vind de zorgboerderij heel gezellig maar naar Floor ook!

Tina: Floor, lijkt me erg gezellig!J. Ik denk ook dat manlief er niet meegaatJ, dus ik ben in mijn

eentje. Wat meenemen of pannekoeken.huis beides prima, sluit ik me aan bij de rest. Ik kan op 4 en 18 nov.

Misa

Floor

Beanie

Sometimes

Ansje

Minoes

Melis - kan 4/11/18 november, ik kom met m'n kleine prins (B. is ook alle dagen vrij, dus kan eventueel ook mee als de andere dames ook hun wederhelft meenemen), om Floor te ontlasten stel ik voor dat we allemaal wat lekkers meenemen voor bij de thee?, Floor's place is een perfecte/prachtige lokatie!

@all: Wie zijn de drie dames uit Groningen?? Zullen wij misschien samen carpoolen? Ik kom uit Sneek, dus in Joure zouden we misschien bij elkaar kunnen komen?

Geplaatst

Lieve floor je vergeet mij ;( voor mij is het een minimaal 1,5 uur rijden hahaha.

Das voor mij echt niet te doen. Qua tijd geen enkel probleem. Maar qua bezine helaas wel. Wij moeten natuurlijk elke 2 weken al naar almere en lelystad op vrijdag EN zondag.

Ik krijg man en kids niet mee (dan heb ik geen rust) dus moet het in een weekend waarin we geen kids hebben. Maar dan kan ik het financieel niet opbrengen om nog een extra weekend te rijden :(

Dus centraler zou financieel gezien voor mij beter zijn..

Ik heb om het weekend de kids. Dus dit weekend wel volgend weekend niet... reken maar uit ;)

Vind het wel erg gezellig bij floor, ga het zeker in de groep gooien voor een oplossing

Geplaatst

Happines we kunnen jou wel op pikken

Ansje ik durf zelf ook echt niet zolang te reizen in mijn eentje dus mijn man kan me wel bij jou afzetten en dan kunnen we happines ook wel op pikken van we carpoolen en de kosten delen

Ik neem Ilana liever ook niet mee straks zit ze de hele reis te huilen nou ia lang stuk haha

En misschien voor de vrouwen die hun wens onvervuld is misschien ook wel confronteert denk ik?

Ik hoor wel

Liefs

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

San! Natuurlijk niet, hoe kan ik het beste en slankste paard van stal nou vergeten?? Ik schreef Brabant en dacht dat het een uur was (was vrijdag met 50 minuten in De Bosch). Sorry!!!! Is het niet te combineren juist het weekend dat jullie de kinderen naar huis brengen? Dat M. jou afzet en dan de kids naar huis brengt en dan daarna anders gewoon of hier naartoe komt of even zich anders vermaakt? Is maar een idee hoor... Ik ga Mini en Maxi ook niet in het tuinhuis parkeren (en Maxi is stiekem ook veel te benieuwd naar jullie, hoewel hij natuurlijk heus wel even een ommetje gaat maken ;-))

Ik vind een andere locatie ook prima, maar we hebben ook Ansje en Jessica uit Groningen en Tina uit Friesland.

zit op mijn tel, schiet niet op, reageer zo nog wel...

Geplaatst

We mogen de kinderen niet voor 7 uur brengen. Das de regel. Het is op zich een idee maar dan moeten opa en ona thuis zujn. Dan jan hij daar heen met de kids. Hij heeft niet zo'n zin in 10 kakelebde vrouwen. En oma is de enige die de kids kan handelen. Ik neem ze niet gauw mee naar vreemden en zeker niet in een groep. T.ijn is nogal van de sloop ;)

Zal oma eens posten ;)

Geplaatst

Nou, ik kan dus! We dachten dat Sproet misschien wel vóór haar optreden kan afspreken, kan ze bij ons een beetje inspiratie voor de avond opdoen... Begrijp ik dat tot nu toe eigenlijk niemand met aanhang komt, en dat alleen Melis prins V meeneemt (en evt B.).

Beanie, Tina, Ansje, Minoes en Melis, jullie konden wel al op de andere data, kunnen jullie oom de 10e?

Zullen we even opnieuw een lijstje maken voor 10 november?

San ja

Floor ja

Beanie

Tina

Ansje

Minoes

Misa

Sproet

Sometimes

Melis

Verder hadden er nog geen dames aangegeven ook te willen afspreken toch?

Geplaatst

Locatie Fleur klinkt goed en 10 november is, wat mijn agenda betreft, prima! Omdat V.al veel weg is in november kom ik alleen met B.rando, hij kan nog niet alleen thuis blijven haha.

Ik woon in K.ampen (bij Z.wolle) dus als iemand mee wil rijden, of als ik iemand even op moet halen, is dat prima! Heb er zin in!

Ow, en ben ook verdwaald in werk en '50 tinten' (ter ontspanning) dus als ik wat weinig reageer; sorry.. Maar jullie zitten wel in mijn hoofd hoor!

Geplaatst

Ik heb de 9e een optreden, dus de 10e kan ik!! :-)) Lijkt me knus hoor! En inderdaad zonder aanhang, vind ik ook wel zo fijn geloof ik ...;-)

Enne zin in!

San ja

Floor ja

Beanie

Tina

Ansje

Minoes

Misa

Sproet ja

Sometimes

Melis

Geplaatst

Geldt hier natuurlijk ook...als iemand een lift nodig heeft vanaf 070 en in een lange lijn naar FLoor...gimme a shout! Ik rij wel E.end dus ben niet zo snel haha..;-)

Geplaatst
Nou, ik kan dus! We dachten dat Sproet misschien wel vóór haar optreden kan afspreken, kan ze bij ons een beetje inspiratie voor de avond opdoen... Begrijp ik dat tot nu toe eigenlijk niemand met aanhang komt, en dat alleen Melis prins V meeneemt (en evt B.).

Beanie, Tina, Ansje, Minoes en Melis, jullie konden wel al op de andere data, kunnen jullie oom de 10e?

Zullen we even opnieuw een lijstje maken voor 10 november?

San ja

Floor ja

Beanie

Tina

Ansje

Minoes

Misa; ja, komt met B.rando

Sproet

Sometimes

Melis

Verder hadden er nog geen dames aangegeven ook te willen afspreken toch?

...

Geplaatst

en zoet zeg dat jullie optreedtechnisch met me meedenken hahaha...ware het niet dat we met een optreden ongeveer 10 uur zitten te wachten en ergens vaak al rond 1400 moeten zijn en we pas rond 2230 speulen...lachen op zich hahaha...;-)) Maar ik heb die week erna een optreden waar ik nog wel onwijs voor ga werven uiteraard de 10e ;-))

Geplaatst

Bij deze is 10 november in mijn agenda gereserveerd voor de Bomen-date.... Als er nog mensen willen meerijden vanuit 020 dan hoor ik het graag! (maar volgens mij was ik de enige uit deze regio...). Gezellig! Leuk om eens wat mensen irl te zien!

Geplaatst

Dames, 10 november is prima. Sproet, zal ik je ophalen? Ik ben van 010 en benzine is geen probleem voor mij. Auto is van de baas..;)

Is misschien ook wel gezellig?

Laat maar weten. Floor's place, gezellie.

Heb er al zin in, meiden!!

Oja, mannetje gaat echt nie mee hoor, alleen onder hele grote dwang, hahahaha

Geplaatst

ik vind het allemaal doodeng..hahaha...ik sta met regelmaat voor een hoop mensen maar dit vind ik heul eng! Maar ook zo ontzettend leuk.

Dus tuurlijk Sometimes! Lijkt me onwijs gezellig...ik kan ook ergens heenkomen, je roept maar ;-)

Spannend lieve meiden! :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden