Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Melis heel veel plezier morgen ;-) dikke knuffel

Hier ego verhaal bij cb zeiden ze dat Ilana zich al op moet trekken ze doet bijna alles alleen dat niet ;-( elk kind is toch anders?

Ze weegt 10 kilo en 75 cm

Ik word hier zo onzeker van :-(

Ze heeft de hele boel op stelten gezet zo was ze aan het huilen pffff

Hoest met iedereen ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Jessica laat je niet gek maken door het consternatiebureau! I doet alles in haar eigen tempo en wanneer zij dat wil en daar is helemaal niets mis mee!

Melis succes morgen en veel plezier met kleintje kijken :)

Geplaatst

Minoes niks van aantrekken hoor, ze moet helemaal niks. Mijn dochter is twee weken jonger en die trekt zich ook nog niet op hoor, ze doet net eerste kruippogingen. Komt vast nog wel!

Geplaatst

Moet om 11.00 uur in het zkh zijn.

Eerst de echo, dan intake bij de vk en dan naar de gyn. Is een pilot voor de samenwerking tussen vk en gyn.

Minoes, cb werkt vanuit boekjes. Elke keer als je er komt moet je kindje in 10 minuten allerlei 'kunstjes' doen. What the f*ck? Zijn toch geen circusdieren, ik heb me er nooit iets van aangetrokken. Als ze 2 is en ze trekt zich nog niet op, dan mag je je zorgen gaan maken ;-))

V. is 15 mnd en loopt nog niet, lekker boeien. Elk kind ontwikkelt op zijn/haar eigen tempo!

Geplaatst

Bedankt meiden

Jess Ilana krijgt heel raar haha meer op haar buik ik snap het allemaal niet elk kind is anders

Anders zatten we allemaal wel op het vwo

Geplaatst

Lieve melis plezier morgen

Heel erg bedankt iedereen doet op zijn eigen manier liefs

Geplaatst

Vast wel melis je bent zo relaxt ondanks de angsten heel veel succes ik duim voor een kloppend hartje dikke toet

Sandra dank je meid xx

Geplaatst

Melis heel veel succes morgen!!

Minoes - laat je niet van de 'lijstjes-beheerders' gek maken. Daarin zijn ze goed hier - alles volgens het boekje afhandelen. Als maar niet eigen denken en maatwerk of individualiteit gevraagd worden:) Sorry voor mijn sarcasme, maar ben er soms wat klaar mee:)) En dan moet ik eerst nog kinderen krijgen met wie ik deze standards mag vervullen hahaha.

Alle anderen een dikke toet. Ik ga morgen een weekendje naar Ham.burg - lekker oude vrienden treffen, gezellig ! Dus ik ben er even tussenuit. Afhankelijk van wifi lees ik wel mee:).

Heel fijn weekend alvast iedereen

Geplaatst

Tina, jij ook vast een leuk weekend in H.amburg! Wel netjes Duits spreken he! (heb inmiddels geleerd dat in H.amburg het netste Duits wordt gesproken, zoals hier in het Gooi het meest ABN)

Geplaatst

Ff klagen hoor.... Slapen is weer drama. Is geloof ik 5 van de 7 nachten zo. Wakker om te plassen (liefst meer dan 1x), en dan de slaap niet meer kunnen vatten... Manlief is soms nogal 'bewegelijk' in zijn slaap, uk nogal bewegelijk in mijn buik, succes verzekerd (om niet te slapen dan). Nou ja, ff wat eten en een kopje thee en dan doe ik zo nog een poging!

Dus Floor, het is relatief, dat weet ik, maar ik klaag ook heus wel eens!

Geplaatst

Wat irritant zeg, ben je inmiddels alweer in slaap gevallen?

Ik herken het wel va m'n vorige zwangerschap; lag vaak nachten wakker nadat ik had geplast. Ging er dan uit om een custardcakeje te etenen chocomel te drinken, fout hé?!

Anyway, probeer overdag de rust te pakken die je 's nachts hebt gemist!

Geplaatst
Wat irritant zeg, ben je inmiddels alweer in slaap gevallen?

Ik herken het wel va m'n vorige zwangerschap; lag vaak nachten wakker nadat ik had geplast. Ging er dan uit om een custardcakeje te etenen chocomel te drinken, fout hé?!

Anyway, probeer overdag de rust te pakken die je 's nachts hebt gemist!

Jij bent er anders ook vroeg bij zeg! Vannacht nog een beetje kunnen slapen? Nog maar een paar uurtjes.... En wat je zegt over je kwaaltjes, de dingen die je nog wel hebt zijn echt wel duidelijk hoor! Trouwens, als ik terugkijk werd ik pas misselijk na de 7 weken.... Komt echt wel goed! Op naar dat mooie kloppende hartje straks!

Hier een kopje thee en een eierkoek... Hou het redelijk netjes dus! Maar ga nu maar weer mijn bedje in, kijken of ik nog ff kan slapen en of manlief niet inmiddels mijn kussen heeft ingepikt.... (heb voedingskussen in bed gelegd om mezelf te dwingen meer op mijn zij dan op mijn buik te slapen. Alleen manlief vindt het ook wel lekker liggen! Dus dat is soms letterlijk invechten in bed)

Geplaatst

Ja, helaas wel. Zoonlief heeft gisteravond alles onder gespuugd :-( Zal nu dus wel wakker geworden zijn van een lege maag, net als ik trouwens! Hoop dat hij nog even in slaap valt, ik kan iig niet meer slapen!

Oh eierkoek, heeeeeerlijk! Slaap je nog op je buik? Wauw! Dat was het eerste wat ik weer deed na m'n bevalling; languit en op mijn buik gaan slapen.

Slaap lekker!!

Geplaatst

Het is nog even gelukt ook! En ja, als ik niet uitkijk dan draai ik nog steeds door op mijn buik (weliswaar met een kussentje er onder, en nu dan met het voedingskussen er onder). Ik geloof ook niet dat het zo'n drama is, zolang uk niet al te heftig reageert. Dat doet hij soms wel, maar als ik dan op mijn rug draai dan blijft hij net zo hard schoppen dus dat zal het niet zijn. Vermoed ik. Als ik het goed begrepen heb kun je gewoon op je buik blijven slapen tot het niet meer fijn aanvoelt! Maar idd, ik kan me voorstellen dat je na de bevalling zsm weer op je buik ging liggen....

Hoe laat ga je straks weg? Ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten in de wachtkamer straks! (Wij moesten voor de eerste echo een half uur extra wachten, de puncties waren uitgelopen.... Zijn volgens mij de langste 30 minuten van mijn leven geweest!)

Geplaatst

Melis nog 2 uurtjes!!

Wij zijn nu onderweg naar V.eenendaal voor de auto! Heerlijk.

Beanie fijn dat je nog wat geslapen hebt. Ik moet eerlijk zijn ik heb het niet gehad. Wel dat ik niet in slaap kon komen.

Geplaatst

We vertrekken met een half uurtje van huis. We gaan eerst zoonlief naar de opvang brengen (echo, intake vk en gesprek met gyn is iets teveel van het goede voor hem). Even snel de H&M in duiken voor wat spijkerbroeken voor zoonlief en dan naar het ziekenhuis.

Pfff, begin nu wel zenuwachtig te worden hoor!!

Sandra, veel plezier met jullie nieuwe auto en heel veel veilige km's. Die veilige km's zullen geen probleem zijn, wij rijden ook in een Volvo (S60) en hebben er zeer veel plezier van, het rijdt echt heel fijn!

Meld me zsm na de echo dames! Knuffel xxx

Geplaatst

Melis veel plezier ;-)

Tina veel plezier in Hamburg

Beanie ooooo dat slapen is wat bah

Vind wel knap dat je op je buik slaapt haha

En dat plassen ik zou katheter aan sluiten ;-)

Nee alle gekheid op een stokje slaap je overdag wat bij?

Dikke toet

Sandra veel plezier meid met je nieuwe auto ;-)

Hier als een roos geslapen kijken wat we gaan doen vandaag ;-)

Gaan jullie met Pinksteren wat doen?

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden