Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Succes beanie vanmiddag

Ja gaat goed leren die lekker alles in mijn eigen tempo

We gaan morgen nieuwe velgen halen voor mijn man in Zutphen kan pas heel laat Ilana gaat even naar opa en oma

Ze morgen alweer 9 maand waar blijft de tijd

Liefs x

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Goeiesmoges!

Wow wat klink je druk Floor! Maar weer een goede echo.... Wat fijn dat je zo vaak mag. Denk je dat je nu wat rustiger wordt, nu je weet dat je in handen bent van een goede en begripvolle verloskundige? En dat je zeker weet dat je meteen een epiduraal kunt krijgen als je gaat bevallen?

Tina, wat ontzettend goed werk doe je. Als ervaringsdeskundige kun je waarschijnlijk nog beter mensen helpen, hoewel het natuurlijk wel helaas ervaringsdeskundige is. Had dat liever anders voor je gezien.

Minoes, hoe is het met leren?

Hoest met de andere dames?

Ja, idd, vanmiddag weer naar de gyn. Maar pas aan het eind van de middag. Dus nog de hele dag voor me om me zenuwachtig te maken en op mijn nagels te bijten.... Ik heb er zin in en ik zie er tegen op. Nou ja als het achter de rug is en alles is goed dan ben ik weer even wat geruster. En dan op naar de 20-weken echo!

Gelukkig kan manlief weer mee vanmiddag, dus kunnen we ons gezellig samen druk maken in de wachtkamer. Gyn is zo lief en neemt voor iedereen de tijd, maar daardoor loopt haar spreekuur (natuurlijk) wel vaak uit. Dus ik denk de iPad maar meenemen, dan kan ik jullie nog lastig vallen of zo... Of gewoon hersenloos spelletjes spelen....

Fijne dag allemaal!

Morning! Oh, je valt ons maar lastig hoor! Maar je hoeft je helemaal niet druk te maken, want het gaat gewoon helemaal goed! Succes!

Ik was zo druk, dus kon niet slapen en ben maar gaan werken. Nu klaar voor vandaag, althans met werken, want Mini wil spelen. Gaap!

Geplaatst

Hi Beanie!

Wat een lief berichtje, thanks! Gisteren was idd m'n laatste werkdag, was heel erg raar. Zeker toen de nieuwe manager om 16.45 uur mijn toegangspas kwam innemen terwijl we met de oude manager herinneringen aan het ophalen waren. Ik heb een een enorme veeg uit de pan gegeven, dom wijf!

Hoe is het met jou? Hoe voel je je? Voel je je kleintje al? Las iets van een echo, heel erg veel succes en geniet ervan!!

Geplaatst

Jeetje melis is wel wat ben je zoveel jaar in dienst geweest en dan doen ze zo ze had wel dikke bos bloemen mogen geven

Je zou ook wat horen of je aangenomen was toch?

Heel veel succes er gaan vast vele deuren voor je open;-)

Geplaatst

Hihi, was wel duidelijk hoor Minoes! Wel gezellig hoor, als je even maar me toe komt, maar het hoeft niet, ik zal op mezelf passen.

Jeetje Melis, dat is allemaal wel pittig zeg! Ik zie bij geen berichten meer van je: heb je inmiddels een nieuwe baan? Ik heb daarover geen bericht voor in zien komen.

Beanie? Zit je al te zweten in het ziekenhuis? Succes en geniet!

Geplaatst

Klopt Floor, ik ben zelden tot niet meer op het forum, heb niet zoveel te melden.

Heb een aantal sollicitaties de deur uit gedaan, maar ben nog in afwachting van een reactie.

Hoe voel je je? Hoe ver ben je nu? Hoe is het met Maxi en Mini?

Minoes, hoe is het met je? En met I.lana?

Beanie, hoe was je echo?

Ansje, hoe gaat het met jou en J? Heb je al aanmeldingen voor je thuishuis??

San, knuffel!

Geplaatst

Hoi hoi,

Melis: wat een k*ote gedrag is dat dan niet??? vreselijk. Ik hoop dat je straks positief nieuws gaat horen!!

Beanie. Je zult nu wel aan de buurt (geweest) zijn? Hoe was het? Alles goed? Heb je een beetje kunnen genieten van je kleintje?:)

Floor. Jij bent lekker bezig - om 9.00 u klaar met werken omdat je niet kon slapen - gekkie:) Je hebt je rust nodig, maar ja dat weet je wel:) Heb je wel een leuke dag met Mini gehad, toch?!

Minoes. 9 maanden alweer - gaat snel he. Hoe is het verder met je?

Sandra. Wat een verhaal allemaal. Knap hoe je dat allemaal handelt, hoor. Ik vind je een echt sterke vrouw! Sorry, had helemaal niet het hele verhaal hieronder van jou gelezen, dat zag ik nu eerst goed. Ik hoop dat jullie het heel gezellig krijgen op vakantie en hopelijk er geen 'staatje' met die ex van je man achteraan komt.

Sometimes. Hoest met jou?

Even ego:

Ik ben vandaag dooooooodmoe - zou wel aan dit k - weer liggen. Moet nog zoveel lezen voor mijn studie, maar ik vrees dat daar niet meer veel van komt vandaag:) Net lekker boodschappen geweest - een hele tas vol met lekker fruit, groente, volkoren - noten - stol: ja hoor, zo kan je ook de 'ik eet bewust' mensen aanspreken - gaat toch niets over een goed marketingstrategie hihhi. Kennen jullie dat, tijdens het prikken of nu ook in de voorbereiding op onze cryo wordt ik zo ontzettend gezond en huislijk dat ik soms van mezelf schrik:)))

Geplaatst

Hi lieve dames,

Inmiddels idd weer terug uit het ziekenhuis, na een bezoekje aan dr. Lief... (Floor, ze vroeg nog naar je!). En gelukkig het gaat allemaal goed! Ze vroeg eerst of ik al een beetje groeide, maar met het vest dat ik vandaag aan had zie je gewoon nog niks! Op zich gaat het allemaal volgens het boekje, de hoogte van de baarmoeder, de grootte van mijn buik, de grootte van het kindje (16 cm is de schatting nu). Hij lag zowaar redelijk stil vandaag! Beetje te 'woelen' zeg maar, om zijn as te draaien, en hij zwaaide ook nog naar ons... Ze heeft nog even gekeken of ze het geslacht kon zien en ze dacht een piemeltje te zien... Het is natuurlijk nog lang geen zekerheid (misschien bij de volgende echo? Dat is de 20-weken echo) maar vooralsnog krijgen we dus een lief klein jochie! (was net zo blij geweest met een lief klein meisje hoor...). We zijn weer even opgelucht. Nu dus over ongeveer 2,5 week de SEO en dan 3 weken daarna weer naar dr. Lief.

O ja, nog even nagevraagd over de GUO. Gyn zag ook geen aanleiding om een GUO te doen dus was het helemaal met me eens dat ik een afspraak had gemaakt voor een SEO in het eigen ZH. De V.U zou alleen de ICSI-zwangerschappen nog volgen met een GUO, dus daar hoef ik niet heen. Ik vind het prima! Als er een aanleiding is dan zullen ze me heus nog wel insturen voor een GUO, maar ik hoop gewoon dat we over 2,5 week een mooie SEO hebben en dat ik dan ook een beetje durf te gaan genieten....

Sorry voor mijn echo bericht, ben er nu nog even een beetje vol van!

Fijne avond lieve meiden!

Geplaatst

Jahoe beanie een boy van harte gefeliciteerd geniet er van meid het is jullie zo gegund

Melis spannend voor jou dus over nieuwe baan

Tina moe ja verschrikkelijk komt van het weer denk ik

Ja gaat hier wel goed beetje vol van alles

Maar ben met mijn eigen gezin hartstikke gelukkig

Mevr is uit haar doen dus dat is wat minder baby pubertijd haha

Fijn weekend meiden

Heb jullie toevallig mijn man i klusser gezien zo emo

Liefs x

Geplaatst

Beanie! Wat leuk! Een jongen is geweldig leuk! En heel goed voor de lijn, want je rent je minstens 1,5 jaar rot! Gefeliciteerd! Ik ben heel erg blij voor jullie! Wat lief van dr. Lief! Omdat we de combi en GUO in het academische ziekenhuis doen en nu een fijne plek in de buurt hebben gevonden hebben we besloten dat we in beginsel niet naar haar gaan voor de begeleiding, dus we laten maandag een bos bloemen bezorgen om haar te bedanken. Ik ben haar eeuwig dankbaar!

Goed zo lieve Tina, lekker gezond cocoonen! Ik herken het en weet je?.…… Deze keer ga je het 9 maanden volhouden, dat gezond doen! Hoe gaat het met de Progynova?

Melis, spannend hoor en jammer dat je niks te melden hebt. Ik hoop dat je een leuke nieuwe plek vindt!

Minoes, hoe ben jij de dag doorgekomen?

Ansje, nog leuke gezellige plannen?

Sproetje, hoe is het? Druk aan het zwemmen?

Sommie! Blije Sommie! Ik ben zo blij voor je ;-))))

Remmir, van jouw kant ook stil...

Goed weekend dames! Ik he. Nog steeds niet geslapen... Ben helemaal hyper. Niet zo'n goed teken, even kijken of het lukt terug te komen naar de basis dit weekend...

X

Geplaatst

Floor ja niet haha ben gaan schoonmaken ga morgen middag weer leren met een huilend meisje wil dat niet echt lukken en deze week kon s'middags niemand op haar passen en s'avonds was ik zo kapot

Zal wel over gaan ze heeft zo'n last van haar tandjes zielig

Jij dan hoe ben jij de dag door gekomen?

Dus lekker hyper stuur wat door ;-)

Kan wel wat gebruiken haha

Fijn weekend dames

Geplaatst

Oh, neem alsjeblieft mijn adrenaline over, bij mij heeft het geen goed effect. Ik ben nu 20 uur wakker en heb met iedereen ruzie gekregen :-(( Ga maar proberen te slapen....

Lekker volgende week leren. Het is al moeilijk genoeg om in te komen en als I dan zoveel aandacht nodig heeft is het geen makkelijke start. Begin maar als je rust hebt!!! X

Geplaatst

Floor ik ben er wel en lees ook zeker wel mee.. En las dat jullie een echo hebben gehad en dat inimini het goed doet!! Fijn voor jullie! Hoe ver ben je nu?

Beanie wat mooi dat jullie een jongetje krijgen. Vaak kunnen ze vanaf die weken toch echt wel wat vertellen. Wat hadden jullie in gedachten een jongen of meisje?

Sandra ik wou ook even zeggen dat ik het erg knap vind hoe jullie het doen! Petje af hoor!!

Tina.. Wat ben je heerlijk gezond bezig!! Ik herken het ook. Ik ga ook altijd nog gezonder eten en bewuster. Nog even volhouden en dan krijg je je cryo!!!

Goed dat je al zoveel informatie hebt opgezocht.. Maar we gaan er uiteraard vanuit dat het niet nodig is!!

Sproet.. Ik was gestart, maar heb het toch afgeblazen. Die paar spuiten konden geen kwaad zeiden ze.

Ik zie wel wanneer ik weer start met de volgende behandeling.

Ansje hoe gaat het met je bedrijf??

Hier druk aan de klus in huis. Hebben een nieuwe keuken gekregen.. met heeeel veel trammeland erbij.. Fijne bezigheid dus. Kijken waar het schip strand.

Ondertussen ben ik tante geworden van een neefje..Erg mooi, maar ook erg dubbel. Heb ik binnenkort een gesprek met iemand die het pand wil kopen.. (waar ik de zaak in heb) Spannend.. En moet ik kijken wie ik minder werkuren ga geven... Want ook wij hebben de crisis bereikt.. Best spannend allemaal.. Ook een hoop stress.. Vandaar dat ik de behandeling heb gestaakt.. Voelt niet goed om nu door te gaan. Het vloog mij zelfs aan de ivf. Kan het niet allemaal aan blijkbaar.

Ik lees ondertussen wel mee!

Fijne avond

Geplaatst

Nou mooie echo berichten hier zeg.

Ik heb alleen afval en zwemberichten....

Ruim 3 kilo kwijt. Ik zwem 3x per week. En fiets naar twee scholen. Derde is echt te ver weg.

We eten extreem gezond en genieten er ook van. De zoektocht naar lekkere spullen en gezondere spullen is leuk.

Lekker s.ushi gegeten Melis! Tijd voor een nieuw hoofdstuk. Deze tiepes zijn jou niet waard. Hopla!! Gek zijn ze en jij een vliegtuig.

Afgebroken Mir, wow. Sterkte meis!

Kussen van mij effe. Ik pak straks de. Rest er even bij! X

Geplaatst

Hé Mir, heftig dat je bent gestopt joh! Ik begrijp het wel, maar desondanks zal je er best van balen lijkt me... Houd je taai, het klinkt als een pittige, stressvolle periode!

Sproetje, niet te veel afvallen, want je kunt straks wel een beetje spek gebruiken voor die kleine smurf die ze terugplaatsen!

Hier wat beter. We zijn een even vreselijk buitensporig gaan shoppen in Amsterdam. Voor het eerst sinds we Mini hebben. In de tram, hij vond het helemaal leuk. Even allemaal winkeltje gepakt waar we vroeger dagelijks/wekelijks kwamen, echt leuk! Mini heeft ongeveer alle badballen van L.ush gekocht: hij is wild van geurtjes en wild van bad, dus dat wordt wat als er vanmiddag ook nog confetti uit komt, en bloemen, en weet ik veel wat :-) Boekje over emoties voor peuters gekocht - zie dat hij daarmee een beetje worstelt - en memory, want daar is hij helemaal wild van. Een hele leuke pyjama met draak voor Mini en een vreselijk mooi, simpel, lief, veel te duur slaapzakje bij P.etit Ba.teau. Als het mis gaat doe ik er wel iemand anders een plezier mee, maar ik wil ook proberen gewoon een beetje te genieten en af en toe wat moois/leuks te kopen, zodat het toch nét echt is. Kan wel de hele dag depressief lopen te schelden tegen Maxi dat zwanger zijn een drama is en dat het toch vast mis zal gaan (en dat híj mij niet snapt), maar wij IVF-moeders hebben óók recht om te genieten! Hebben we g.v.d. ons helemaal murw geknokt, gespoten en geslikt om zwanger te raken, kunnen (durven) we niet (te) genieten! Ik ben er klaar mee: 'Na mij de zondvloed!' Mini heeft een nieuwe iPa.d van me gekregen, de simpelste 2, een aanbieding, maar toch! De oude vliegt er steeds uit, ook als ik zit te posten en dan is álles weg, dus het was niet helemaal overbodige luxe! Hij is vreselijk blij, en zowaar dankbaar en zit ontzettend tevreden zijn Dik.kiedik puzzels te maken.

Hallo leven, dag depressie, donder maar lekker op, ik ben sterker! Vanaf nu schijnt de zon en jaag ik alle wolken weg.

Zo en dan nu een hele fijne avond allemaal!

Geplaatst

Mir wat heftig meid heel veel sterkte

Sproet lievers ik wou ook heel graag voor jou over echo berichten baby zwanger ik hoop dat het snel zo voor je mag zijn dikke knuffel

Floor goed bezig alle negatieve overboord

En lekker wezen shoppen heerlijk

Wij hebben vandaag 2 uur heen en 2 uur terug voor velgen voor mijn man wezen kopen het iS dan ook net een kind haha

Ons boefje is bij opa en oma we waren zo laat terug

Lekker wezen eten aan de ijsel biefstuk ooo zo lekker haha

Fijn weekend nog ga mijn mandje in

Geplaatst

Goeiemorgen lieve dames,

Floor, alle boemannen de wereld uit? Heel goed! Geen beren meer! Tsja, als het je lukt om te gaan genieten zeg ik doen! En heerlijk, lekker baby-shoppen! Veel verder dan een beetje kijken op internet en MP kom ik nog niet... Maar ja we moeten dan ook eerst maar eens inventariseren wat we precies moeten gaan aanschaffen en wat we kunnen lenen/overnemen van de familie. Genieten? Kun je mij dat trouwens ook leren? Heb je tips?

Had het er toevallig van de week over met manlief, toen we voor hem een nieuwe iPad Mini gingen kopen (ik liep 2 weken voor, we hebben beide iPad1's verkocht en nu dus beiden een iPad Mini, bevalt goed!) dat we tzt voor uk ook maar een (oude) iPad moeten gaan aanschaffen zodat hij (waar we voor het gemak nu maar ff van uit gaan, dat het een hij is) daar dan lekker educatief verantwoorde spelletjes op kan doen! Zal wat dat betreft echt wel een kind van deze tijd (en van zijn vader!) zijn, dus gewoon mee met de flow!

Sproet, van jou toch ook een geweldig bericht? Goed bezig!

Minoes, geldt dat niet voor elke man? Soms net kleine kinderen, maar wel lief... en aandoenlijk met hun nieuwe speeltje! Of dat nou velgen zijn of een iPad Mini of you name it... Is de kleine meid weer een beetje in haar hum?

Lieve Mir, wat een verhaal zeg. Maar als het niet goed voelt dan heb je gewoon de goede beslissing genomen. Punt. Geen discussie over. En ik denk dat iedereen hier dat heel goed kan begrijpen! Je krijgt ook nogal wat op je bord zo te lezen in een keer.... Sterkte meis! Hebben jullie nog leuke plannen voor de korte termijn? Of een vakantie voor komende zomer in de planning?

Het is wel grappig, in het begin dachten we dat we een meisje zouden krijgen, allebei. Maar bij de vierde echo zagen we dat het kindje hele lange beentjes en hele grote voetjes heeft, en vanaf dat moment dachten we beiden toch een jongetje. En al die tijd hebben we 'hij' gezegd. Maar ja, het is nog niet 100% zeker hoor! Al denk ik dat als de gyn erg getwijfeld had ze ook niks gezegd had... We weten het hopelijk op 3 april zeker!

Tina, Melis, Sandra, Ansje en ben ik nu nog dames vergeten? Dikke knuf voor jullie allemaal!

Geplaatst

Ha, dat klinkt ook goed. Je houdt het toch niet tegen dat ze op die dingen gaan spelen en ik geloof (naast de straling) ook niet dat het echt slecht is, zolang ze ook maar met andere dingen spelen. En het is heel makkelijk spelen als je zelf een keer moe bent, want je hoeft geen zooi op te ruimen!

Hier sfeermomentje ;-) Ik had geen zin in troep, dus we zijn gaan ontbijten bij de Mc, haha! Heel fout, maar ik zit lekker een theetje te drinken met croissant (oke, het is geen franse knapperigheid, maar die bedenken we er bij...) met op de achtergrond Spice Girls, Lionel Richie, en allerlei andere muziek (die soundtrack van Br.idget) die je als normaal mens niet ergens binnen handbereik hebt. Wat een grap! Best goede koffie en thee trouwens ;-)

Fijne dag!

Geplaatst

Remmir: Jeetje veel aan de hand bij je? Trek je het allemaal een beetje? Wat dapper van je dat je de behandeling in deze situatie even gestaakt bent. Is goed dat je eerst wat rust creeren wilt. Sterkte!!

Beanie: Een jochie:)! Geweldig, gefeliciteerd. Wat leuk lijkt me dat:)! Heel blij voor je.

Floor - jeetje 20uur wakker?? Lees ik dat nu goed:)? Je slaapt nu zeker:))) Deze keer valt het nog mee met de Progynova, behalve mijn huid - ik lijk op een puber met acne.... vreselijk Wat leuk zo'n anti-depri-shopping!! Goed gedaan. En natuurlijk moeten juist wij IVF (bijna)moeders genieten.Juist wij!!! Ik kijk er ook zo naar uit ook op shoppingtour te gaan:) Manlief is nu al bang hahaha

Sproet: Wow! 3 kg wat knap van je!! ik wou ik was ook zo gediciplineerd... Ben deze week alleen 1x wezen sporten...grrr de weegschaal beweegt zich weer de foute kant op ondanks sport, gezond eten. Maar ja dat komt later wel weer:)))

Sometimes, Sandra, Ansje? Hoe gaat het? Dikke knuf voor iedereen

Wij hebben vandaag onze 2e trouwdag:)) We gaan zo meteen uit voor een fantastisch saunaarrangement! Heerlijk genieten met mij lieve schat. Ik wens jullie een heerlijke zondag.

Geplaatst

Beanie goed bezig de kleine moet wel met de tijd mee ;-)

Ja is wel handig als e weet wat je Fam. Heeft en dan lekker shoppen

Floor lekker ontbeten heerlijk

Tina haha je man lekker bang maken met shoppen haha

De weegschaal gaat van zelf de goeie kant op

Dames ik wil mooi weer inplaats van natte sneeuw 25 graden ofzo haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden