Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mooi Floor! Wanneer krijg je de uitslag? Of gaat dat via de verloskundige?

Sorry, even wat afleiding, dat geweldige journaal van zaterdag 16.00 uur in D.WDD... Sproet jij weet wat ik bedoel! H.erman is een schatje hoor!

Sandra, wat een ellende... Is J.orrit nu echt aan het ontsporen? Sterkte meis, ik denk (ook) aan je!

Tina, spanning loopt op... Jij ook heel veel sterkte deze dagen!

Sproet, lekker zwemmen! Heel goed!

Mir, wat een ellende. Maar wat verstandig dat je deze keuze hebt gemaakt. Spanning kan gewoon te veel oplopen!

Minoesje, hoe is het met jou? Wat een schatje is je dochter toch!

Ik geloof dat ik voorlopig nog niet klaar ben met de allergoloog. Is vandaag wel eerste test gedaan, maar nog erg beperkt. De documentatie was niet compleet dus dat moet de komende drie weken gaan gebeuren. Dan wordt ik gebeld en zal ik wel horen wat het vervolg is. Normaal gesproken willen ze deze onderzoeken niet doen bij zwangeren, maar ja bij mij moet het juist gebeuren voor de bevalling. Dat snapte de allergoloog ook wel (gelukkig een vrouwelijke dokter, ik heb het gevoel dat als dit een man was geweest het wel eens anders besloten zou kunnen zijn!) dus we gaan heel voorzichtig toch wat tests doen. Nou ja, ik merk het wel.... Was wel behoorlijk gaar toen ik thuis kwam, toen moest ik nog naar de fysio en daar sporten... Dus nu ben ik gesloopt! Vanavond maar op tijd mijn mandje in.... Manlief is nog (lang) niet thuis, die zit in een studio een gehaalde deadline te vieren...

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Mooi Floor! Wanneer krijg je de uitslag? Of gaat dat via de verloskundige?

Sorry, even wat afleiding, dat geweldige journaal van zaterdag 16.00 uur in D.WDD... Sproet jij weet wat ik bedoel! H.erman is een schatje hoor!

Sandra, wat een ellende... Is J.orrit nu echt aan het ontsporen? Sterkte meis, ik denk (ook) aan je!

Tina, spanning loopt op... Jij ook heel veel sterkte deze dagen!

Sproet, lekker zwemmen! Heel goed!

Mir, wat een ellende. Maar wat verstandig dat je deze keuze hebt gemaakt. Spanning kan gewoon te veel oplopen!

Minoesje, hoe is het met jou? Wat een schatje is je dochter toch!

Ik geloof dat ik voorlopig nog niet klaar ben met de allergoloog. Is vandaag wel eerste test gedaan, maar nog erg beperkt. De documentatie was niet compleet dus dat moet de komende drie weken gaan gebeuren. Dan wordt ik gebeld en zal ik wel horen wat het vervolg is. Normaal gesproken willen ze deze onderzoeken niet doen bij zwangeren, maar ja bij mij moet het juist gebeuren voor de bevalling. Dat snapte de allergoloog ook wel (gelukkig een vrouwelijke dokter, ik heb het gevoel dat als dit een man was geweest het wel eens anders besloten zou kunnen zijn!) dus we gaan heel voorzichtig toch wat tests doen. Nou ja, ik merk het wel.... Was wel behoorlijk gaar toen ik thuis kwam, toen moest ik nog naar de fysio en daar sporten... Dus nu ben ik gesloopt! Vanavond maar op tijd mijn mandje in.... Manlief is nog (lang) niet thuis, die zit in een studio een gehaalde deadline te vieren...

Nou nu wil ik het ook wel weten! Wat een geheimzinnigheid!

Ik was voor ontslag bij de fertiliteit, dus ik hoop van hen geen uitslagen meer te krijgen ;-) Hoop dat de allergoloog wat voor je kan doen...

San, vrouw toch, is het geklapt? Wat een ellende! Veel sterkte. Laat me weten als je een luisterend oor kunt gebruiken! Wat hebben jullie het toch te verduren. Wens je M heel veel sterkte? Ik heb het ook met hem te doen!

Sproet, je rent te hard! Straks met die IVF verplicht ik ie rustig(er) aan te doen! Ik heb de neiging je een handje pammetjes met een glas wijn te geven! Pfffff adem in, adem uit. Kennelijk wel tijd om samen met Beanie naar DWDD te kijken, dus dat geeft hoop...

Alle andere meiden een dikke knuffel.

Slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Och nee lieve Sandra wat een gedoe schat hopelijk krijgen jullie snel rust heeeel veel sterkte dikke knuffel

Ja Floor je weet ons wel te raken op positieve manier

Ben zo blij voor je jahoe

Beanie lieverd wat stiekem gedoe dikke knuffel ook voor jou

Nou in depressie geland we gaan eerst alles even bekijken en vrijdag intake hoe ik me daar onder voel anders leg ik eerst alles stop studie bedrijf behandeling en ga ik eerst tot rust komen sorry voor mijn geklaag

Voor iedereen dikke knuffel

Tina bijna zover meid heel veel succes

Geplaatst

Floor, wat dacht je van U.itzending G.emist? Dan kun je D.WDD terug kijken (ongeveer na een klein half uur, na interview met S.ven K.ramer). Misschien heb je het allang gezien hoor! Alleen de nieuwsuitzending zelf is niet terug te kijken op u.itzending g.emist. Maar het was gewoon nogal hilarisch. Een leeg j.ournaal zeg maar. Vooral het weer was grappig... ('U heeft zelf wel gemerkt dat er een snijdende oostenwind staat')

Geplaatst
Och nee lieve Sandra wat een gedoe schat hopelijk krijgen jullie snel rust heeeel veel sterkte dikke knuffel

Ja Floor je weet ons wel te raken op positieve manier

Ben zo blij voor je jahoe

Beanie lieverd wat stiekem gedoe dikke knuffel ook voor jou

Nou in depressie geland we gaan eerst alles even bekijken en vrijdag intake hoe ik me daar onder voel anders leg ik eerst alles stop studie bedrijf behandeling en ga ik eerst tot rust komen sorry voor mijn geklaag

Voor iedereen dikke knuffel

Tina bijna zover meid heel veel succes

oh Minoes! Wat is er? Ben je te druk geweest? Heb je vrijdag de intake voor IVf? Of bedoel je naar de dokter? Ik begrijp het niet helemaal... Als je je zo rot voelt, lukt het natuurlijk niet om te studeren en een zorgbedrijf op te zetten. Kan je jezelf niet even een sabbatical geven van bijvoorbeeld 3 maanden? Als het straks weer beter weer is heb je ook weer meer energie! Sterkte en pas maar goed op jezelf! Je kleine meisje heeft je nodig, dat is het allerbelangrijkste en daarom moet je je goed voelen. De rest komt later! Liefs en een dikke knuffel!

Geplaatst
Floor, wat dacht je van U.itzending G.emist? Dan kun je D.WDD terug kijken (ongeveer na een klein half uur, na interview met S.ven K.ramer). Misschien heb je het allang gezien hoor! Alleen de nieuwsuitzending zelf is niet terug te kijken op u.itzending g.emist. Maar het was gewoon nogal hilarisch. Een leeg j.ournaal zeg maar. Vooral het weer was grappig... ('U heeft zelf wel gemerkt dat er een snijdende oostenwind staat')

:-))) Geweldig idee! :-)))

Geplaatst

Lieve Floor het ia gewoon echt alles en ik moet gewoon voor Ilana er staan en de rest is bijzaak

Ik heb een adempauze nodig en die ga ik nu ook nemen

Ben chagrijnig moe herken mezelf niet buikpijn hoofdpijn enz enz oooo ik trek me wel even terug vervuil bomen gewoon zo

Liefs x

Sterkte dames

Geplaatst

Ach lieve Minoes..

Als ik dit zo lees dan is het echt de hoogste tijd om tijd voor jezelf en je gezinnetje te nemen.

En je vervuilt bomen zo niet hoor!! Je mag juist hier je gevoel delen. En als het een beetje oplucht is dat mooi mee genomen!! Hier staan sterke bomen die wel wat kunnen hebben lijkt mij zo!!

Sterkte!!

Liefs

Lieve Floor het ia gewoon echt alles en ik moet gewoon voor Ilana er staan en de rest is bijzaak

Ik heb een adempauze nodig en die ga ik nu ook nemen

Ben chagrijnig moe herken mezelf niet buikpijn hoofdpijn enz enz oooo ik trek me wel even terug vervuil bomen gewoon zo

Liefs x

Sterkte dames

Geplaatst

Dank jullie wel lieve dames

Het is nu allemaal genoeg geweest

Ga aan me zelf en mijn dochter denken wil weer de Jessica wezen die ik was zal nooit helemaal het zelfde zijn maar beetje

Jullie zijn allemaal toppers x

Geplaatst

Houd je taai meisje, neem maar even heel erg gas terug. Eerst naar de basis, dat moet goed. Het wordt voorjaar, het komt goed! En je vervuilt Bomen helemaal niet! We plaatsen hier allemaal onze zorgen en dips!

Geplaatst

Ik loop steeds twee dagen achter.... wat zegt dat over mij:)?? Ik ben te druk op dit moment - vanaf morgen heb ik me zelf acute rust verordened:)

San - jakkes, heel veel sterkte!!! Hebben jullie (professionele) hulp met j.orrit?

Beanie - oh je nu nog allerlei tests van de allergoloog - niet zo fijn lijkt me als je zwanger bent - is 'niet-zwanger' al slopend. Let wel goed op jezelf!!

Sproet - wat ben je ook een energiebundel:) Sta jij ooit eens stil:)? Ik ben onder indruk van je vastberadenheid en doorzettingsvermogen mbt sporten, werken, social life en dan ook nog hier aandacht hebben :)

Minoes lieve meid - wat moet je toch alles verduren. Goed dat je eerst even pas op de plaats maakt en even tot rust wilt komen. Ik hoop dat je een goed luisterend oor in je buurt hebt en hulp krijgt alles weer op een ritje te kunnen zetten. Heel veel sterkte en ik denk aan je.

floor - hoe gaat het met jullie twee:)? hier hebben nu echt de zenuwen toegeslaan:( Ben vreselijk onrustig voor morgen. We worden als het niet door kan gaan tot 13u morgen gebeld... dus wachten wachten wachten wachten... Ik vind het zo rot dat ze niet gewoon sowieso kunnen bellen...

Geplaatst

Ohhhhh Tina! Wat een spanning! Ik duim voor je! Volgens mijn ga ik er ook slecht van slapen vannacht, zo spannend vind ik het voor je :-)))

Arme San toch, ik leef met je mee.

Hier vanmorgen niet lekker geworden bij mijn paard. Niks bijzonders gedaan (beetje longeren) en ik kwam om 12 uur thuis en Maxi en Mini kwamen van muziekles voor peuters en ik zeg tegen Maxi dat ik echt iets moet eten... Het volgende moment was het goed dat Maxi er stond, want ging zo van mijn graatje... Maandag en dinsdag ook al. Misschien een lage bloeddruk ofzo. Ik had wel trek, maar ik had om 8 uur nog twee bruine boterhammen en een paar rijstwafels gegeten. Misschien toch even de verloskundige bellen voor overleg. Als ik letterlijk! de hele dag eet gaat het wel, maar dat slaat toch nergens op?!

Gisteren samen met Mini het kamertje maar vast geschilderd, moet toch gebeuren, of het nu goed gaat of niet. Nu zit ik, heel slecht, op internet allemaal prachtige dekentjes en lakentjes van K.oeka te bekijken. Ik kan me bijna niet beheersen... tjonge wat is dat spul toch duur. Maar wel heel mooi... Het kamertje is crème boven en een zachte kleur oranje/geel (het heet ook nog 'zomeravond') met taupe onder. Dat taupe zit nog op de wand waar de radiator zit, want ik had geen zin in dat geklooi en mijn verf was op, het zag er nog mooi uit en het combineert nog leuk ook ;-) En nu zag ik hele mooie dekentjes in een hele zachte grijs/groene tint. Ach, kijken en dromen mag toch?

Geplaatst
Minoes denk aan je!

Xx

Ook voor de andere meiden xx

Zal binnenkort het verhaal wel ff vertellen. Nu eerst woede laten zakken.

K*tpsych

Oh, oh, San, niet oké, je zo druk maken! Ga lekker tig taarten bakken en opeten! Bak de kop van dat mens en snij er daarna punten van ;-) Hihi! Of is dat te sadistisch? Vind het zo rot voor je!

Mini wordt wakker en Maxi is er niet, dus deze vaatdoek moet draaien... Pffff...

Geplaatst

Sandra lieverd heel veel sterkte

Vind het idee van Floor wel goed idee of foto op dart bord haha

Dikke knuffel lieverd denk ook aan jou

Tina lieverd leef in spanning met je mee toi toi toi dit word hem jullie ijsbeertje ;-)

Floor meid ik zou maar snel Vk bellen dropjes bij je nemen helpt bloeddruk

Leuk he al dat kleine spul je bent als 12 week geniet ervan lieverd

Sproetje hoest met jou bezig bijtje denk je wel om je zelf

Ansje you go girl

Remmir hoest met jou meid?

Sometimes hoest met jou gaat nu hard zeker

Voor wie ik vergeten ben sorry

Hier dagje bij vriendin geweest Ilana een naar opa en oma heeft me wel goed gedaan

Liefs x

Geplaatst

Hallo meisjes, nog 35 dagen tot d day. Helaas voel ik me niet 100%. Heb nog steeds blaasontsteking maar de vorige antibiotica heeft niet aangeslagen, dus vandaag nieuw kuurtje gestart. Weer 5 dagen. Helaas ook griep gekregen, dus koorts, keelpijn enz.

Morgen naar de dieetiste voor zwangerschapssuiker en hoop dat ik niet hoef te spuiten. Pfff en dan uiteraard de verbouwing nog. Gelukkig loopt die voorspoedig. Maar dit zijn mijn sores.

Tina, spannende tijden, hoop dat het morgen goed gaat. Ik duim voor je.

Minoes, rustig aan jij. Ff minoes tijd, zorg maar goed voor haar, het is een geweldig mens, al moet ze soms een beetje gas terugnemen.

San, wat erg dat het zo geescaleerd is. Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst.

Sproet, meis. Superwoman, alles goed? Dank voor lieve berichtje, nogmaals.

Beanie, alles goed met jouw en je kleintje? Wanneer is je volgende afspraak?

Floor, moppie? Gaat het wel? Op tijd rusten, he? Laat alles maar op je afkomen. Het gaat zo goed met je. Lekker veel rusten en voor je laten zorgen. Dikke knuffel voor mini en maxi.

Remmir, goeie beslissing hoor en zo dapper. Op naar nieuwe tijden zonder stress en met baby.

Eeuhm, rest van de meisjes,eeh dames. Dikke knuffel.

Liefs van mij

Geplaatst

Wat een ellende vandaag dames!

Sandra, koop een boksbal... Kun je heel wat agressie op kwijt! Zo te horen kunnen jullie dat wel gebruiken! Maar je hebt wel 2 engeltjes hoor, die kindjes van je! Wat een lieve koppies!

Minoes, goed aan jezelf denken hoor! En aan je lieve kleine meisje! Gezin boven alles nu, en jij zelf ook. Vrijdag afspraak, spannend weer!

Floor, pas je wel goed op jezelf? Zo te lezen wel al lekker bezig met de toekomstige babykamer. Is Mini al verhuisd? En lekker wegdromen bij internet! Je ben iig al veel verder dan wij! Wat we tot nu toe hebben, hebben we allemaal gekregen.... (kreeg afgelopen zaterdag zo'n schattig spijkerjasje... voorlopig nog te groot maar echt lief! Moet even baby-klerenhangertjes kopen, dan kan het tussen de 'grote' jassen aan de kapstok!). We hebben ons voorgenomen eerst maar de 20-weken echo af te wachten en dan te gaan inventariseren wat we van familie kunnen lenen/overnemen. Babykamer zelf komt wel als we op vakantie zijn geweest, dus eind juni. Ik heb zo'n schattig baby-ledikantje gezien op de website van babypark! Is gewoon een heel stoer klein bedje, eigenlijk ipv een wieg. Dus als het idd een jochie is helemaal goed! Misschien dat ik dat gewoon ga kopen, en dan verder heel veel via MP (zit al regelmatig te kijken voor kinderwagen, triptrapstoel, box ed). Wij hoeven kamertje niet te schilderen. We hoeven het alleen maar leeg te halen en dan opnieuw in te richten. Wel zo makkelijk! Mooi schilderij aan de muur en klaar!

Tina, morgen spannende dag.... Ik ga zo hard voor je duimen dat je cryo gewoon goed ontdooid en dat ie minstens net zo mooi is als de vorige.... Ga je morgenmiddag meteen proberen te ontspannen? Dus lekker een DVD op zetten waarom je kunt lachen... (J.eff D.unham kan ik je aanraden, die hebben wij na de laatste TP gekeken en we hebben echt onwijs zitten lachen met z'n tweetjes op de bank... achteraf dus met z'n drietjes of zelfs met z'n viertjes op de bank!).

Melis, je bent zo stilletjes.... Alles goed? Hoe is het met solliciteren? Kun je ondanks alles wel een beetje genieten van je 'vrije' tijd? En, zit je menstruatie er al aan te komen? Deze maand ben je toch sowieso aan de beurt voor een cryo?

Lieve Mir, voor jou ook spannende tijden... Hoe is het met je? Lukt het allemaal nog een beetje of heb jij ook een boksbal nodig?

Sproeteke, lekker gezwommen? En hoe is het met mamsie?

Ansje, ik las hier of ergens anders dat het toch nog goed is gekomen met je ehbo-diploma? Ga je nu idd 1 april open? Of dan eigenlijk 2 april? Spannend meis! Je zult het er druk mee hebben nu! Hoe is het met de kleine man?

Sometimes, hoe is het met de verbouwing? Ik zag op FB een minder bericht van je... Probeer je alsjeblieft jezelf ondanks alle drukte in acht te nemen? Wanneer moet je weer naar de gyn??

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben....

Hebben jullie nog leuke plannen voor het paasweekeinde? Wij gaan vrijdagmiddag weg voor een weekendje Zuid Limburg, zondag weer terug. Voor degene die een beetje hebben meegelezen op het Nachtbankje: het feestje van buurman DJ gaat door. Maar we zijn dus lekker weg, en dat weet hij. Als er dus politie voor de deur staat zijn wij niet verantwoordelijk! (Hoewel ik wel hoop dat dat gaat gebeuren uiteraard). We gaan overnachten in een B&B in een kasteeltje, ik ben heel benieuwd! Verder lekker naar Maastricht, beetje wandelen als het weer het toelaat, museumpje, lekker eten... We vermaken ons wel!

En dus in juni 3 weken weg! Alles is al geregeld, toestemming van werk (alleen moet ik het U.WV nog op de hoogte stellen), manlief toestemming van werk, appartement is geboekt.... Lekker naar Oostenrijk, voor mij weinig doen, veel lezen en beetje taxi rijden vrees ik, beetje wandelen.... We hopen op mooi weer, al kan het flink warm zijn! Dus voor die tijd nog maar een leuke hoed gaan kopen.... En een tankini zodat we ook nog met goed fatsoen naar het zwembad kunnen (bikini is geen optie ivm de blauwe plekken op mijn buik....)

Een dikke knuffel voor alle dames die het verdienen, nodig hebben of zomaar!

Geplaatst

Sometimes lieverd ik hoop ook dat je geen suiker hebt

Heel veel sterkte lieverd zit je niet mee

Beanie jou was ik vergeten sorry

Lekker weekend weg en ook nog lekker naar Oostenrijk lekker zeg

Zondag is mijn man jarig en maandag gaan we naar mijn vader ontbijten en zaterdag avond paas maal haha x wat anders

Liefs x

Geplaatst

Weekendje weg Beanie? Lekker!! Wij zouden eigenlijk een weekendje naar Hamburg gaan, maar helaas heeft mijn vriending zo net afgeneld ivm zware griep...:( Jammer. Nu hebben we dus 'vrij' en ik vind dat geeft ruimte voor een spontaan tripje weg:) Even een beetje googlen - tra.vel.bird of zo:)

Somtimes - jeetje je hebt er zo te horen nog 35 zware dagen voor de boeg. Sterkte meid! Hopelijk geen suiker! En vooral geen spuiten!!! Alsof we daar niet al genoeg van hadden.... Maar erg spannend nog een maandje maar:)!!!

Floor - jij bent toch niet vroeg:) Ik was laatst bijna zover een heel dure wieg van Leander voor ons 'virtueel' kindje te kopen:) hahaha manlief kon net nog zijn credit.card in zekerheid brengen:) Mooi dat je zo aan het genieten en dromen bent.

San - ach je, dat is natuurlijk echt erg! Sterkte meid! Ga idd lekker in een kussen boksen om de agressie kwijt te raken - lucht op:)

Zo ik ga ff internetten - misschien vind ik nog wat leuks voor het paasweekend:)

Geplaatst

Aha, Minoes, je bent betrapt! Naar een vriendin hè? Ja, ja, ik heb je wel door hoor. Zeker weer 'vieze' films zoals Magi.c M.ike kijken?? Haha! Heel goed hoor, denk maar om jezelf! Goed dat je een fijne dag hebt gehad!

Beanie, leuk dat je weer wat schrijft. Tja, die buurman DJ, wat een idioot! Heerlijk dat jullie een weekend weg gaan en dan nog een lange vakantie in het verschiet ook. Heerlijk hoor! Ze hebben bij I.kea hele leuke, goedkope kinderkeldinghangertjes in verschillende, vrolijke kleurtjes. En je kunt bij verschillende winkels ook van die schattige ouderwetse houten wandkapstokjes krijgen. Doe vind ik ook zo schattig, ik wil er nog steeds eentje voor Mini kopen. De 20-weken echo is al bijna toch.

Arme San, ik leef echt met je mee, heb het al zo vaak gezegd, maar wat hebben jullie het toch te verduren. Ik vind dat 'de 7 vette jaren' nu wel eens in alle opzichten voor jullie mogen aanbreken. Dat het allemaal een beetje rustig wordt.

Sproet, met je knappe snoet! Waar hang je uit? Je bent ziek hè? Shoot, te druk, niet goed voor je weerstand! En zwembaden ben ik persoonlijk ook geen fan van. Ik presseer het nooit naar een zwembad te gaan en niet ziek te worden. Mini heeft dat ook. Maar goed, moet niet tegen je zeiken, moet je beterschap wensen! Beterschap!!! Laat even weten als het wat beter gaat, dan ga ik je even stalken met mijn onbeperkte beltegoed. Bij gebrek aan een sociaal leven heb ik nu ongeveer een uur gebeld deze maand (naar mijn moeder!), dus ik moet wel even een beetje bij-bellen ;-) Take care!

Sommie, lieve vrouw, wat een ellende! Slaat die kuur nu wel een beetje aan? Of kan je er nog niks van zeggen? Ik hoop echt dat je nog even een beetje energie kan opladen, voordat die kleine boef komt! Neem acidophilus (hoge dosering van Sloga.r): helpt je spijsvertering en darmflora herstellen na antibiotica, helpt heel goed tegen spruw (en ook tegen candida, want dat is hetzelfde als spruw en vrouwen zijn daar gevoelig voor na de bevalling) en is een wondermiddel tegen krampjes! Mini heeft vanaf 10 dagen na het starten (voor baby's heet het ABC Dophilus) geen krampje meer gehad. Echt geweldig spul ik las het in het boekje van D.aphne D.eckers (De geboorte van e.en moe.der) en er was echt niks mee gelogen! Onlangs las ik in het ziekenhuis, dat het behalve de darmen ook de blaas ondersteunt en heel goed helpt om blaasontsteking te voorkomen. Zo, dat was weer het college van Floor... Sorry hoor, bedoel het goed!

Ansje en Mir, jullie zijn stil, ik hoop dat alles goed is! Melis, jammer dat je niet meer schrijft, maar komt vast wel weer als je straks begint met de cryo's.

Last but not least, Tina! Ik ben me rot aan het duimen! Ik vind het zo spannend en gun je een prachtig embryo! Een blijvertje deze keer welteverstaan! Houd je taai vannacht en laat morgen wat weten.

Maxi is thuis en ik ben blij dat hij er is, want Mini heeft heel lang geslapen en is nu de tent finaal aan het verbouwen! Hij heeft vanmorgen muziekles gehad en denkt nu dat hij overal op mag rammen ter ere van een mizikale brainwave... Niet dus, maar hij vindt kennelijk dat ik daarmee onterecht zijn creativiteit in de kiem smoor, dus reageert buitengewoon verontwaardigd, met als gevolg dat hij nog harder gaat rammen. We hadden hem Bambam moeten noemen!

Sweet dreams jellybeans! En tot de volgende keer maar weer!

Geplaatst

Haha Floor was wel een idee wat een lekker ding haha heb loopfiets babyfoon kleren van alles mee gekregen

En toen ik bij mijn schoonouders kwam was madam me zo blij om te zien dat was even heeeeeel fijn

Oja heb weer zins tijden weer auto gereden 30 kilo gereden zo trots ;-)

Geplaatst

Hello ladies

Floortje 't zijn alweer wat pagina's geleden maar ik vond dat je het zo mooi omschreef over de laatst keer bij de artsen. Je bouwt wel wat op samen en het is heel gek dat dat nooit meer terugkomt en je toch een periode afsluit. Toch op een gekke manier ook wel weer moeilijk.

Doe je verder wel een beetje rustig aan meis?

Hier verder alles goed hoor. Vandaag samen met mijn schoonfamilie flyers voor de open dag verspreid in de buurt. Ik ben zo benieuwd of dat wat oplevert. Spannend allemaal.

Sandra rustig aan meis, we horen je verhaal wel als je woede wat is gezakt.

Tina kan je het nog een beetje uithouden? Wat een spanning he?

Beanie geniet van je weekendje weg! Veel plezier!

Sometimes, beterschap. Succes morgen bij de diëtiste. Ik heb zelf zwangerschapsdiabetes gehad. Eerst kon ik het zonder spuiten redden door de koolhydraten goed over de dag te verdelen, later moest ik er toch aan geloven, maar toch het spuiten valt mee hoor. Ik vond hormonen spuiten erger. Maar toch hoop ik dat het voor jou niet nodig zal zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden