Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beterschap voor de kleine man Ansje!

Goeie grap Minoes! Vooral een dag na 1 april, daar trapt echt iedereen in...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ga zo eerst maar eens een klachtenformulier van de verhuurder invullen. Vanavond even langs bij de buren van buurman aan de andere kant (zij is namelijk Japanse, een schat van haar mens maar communicatie is niet heel makkelijk, al doet ze heel goed haar best om nederlands te leren), dan kunnen we proberen met hun kort te sluiten dat zij ook zo'n formulier gaan invullen. En dan afwachten wat er verder gaat gebeuren.... Iig subtiel duidelijk proberen te maken dat er sprake is van onderhuur, misschien dat ze dan sneller stappen gaan ondernemen?

Geplaatst

Haha wel een goeie he mijn moeder speelt ook mee zo van Jes dat meen je niet haha

Mijn man gelooft het nog niet echt haha jammer

Ik hoop beanie dat die oprot vieze ........ ik snap mensen echt niet

Ik heb net achter studie aangebeld of ik uitstel kan krijgen anders ga ik er echt aan onderdoor dus op hoop van zegge

Liefs

Geplaatst

Minoes, grapjas!

Tina, ik winst het deze keer al op WD 5 en de keer daarvoor op WD 6, maar jou kennende wacht je liever met testen toch? Ik duim wel voor je hoor!

Ansje, wel leuk dat er in ieder geval al iemand interesse heeft getoond! Ook als de opkomst niet enorm is met de open dag, moet je niet wanhopen hoor! Het heeft gewoon even tijd nodig! Arme mannetje van je, ik hoop dat hij zich snel beter voelt.

San, jij trapt ook altijd overal in? Hier ook zo een :-) Gaat het een beetje? Denk aan je vrouw! Doe M. de groeten.

Beanie, de spanning voor morgen maakt het ook niet makkelijker met die buurman. Je wilt nu juist een beetje rust en ontspanning vinden in je huis, in plaatst van irritatie! Ik vind het erg rot voor je. Morgen komt vast helemaal goed, heel veel succes en plezier gewenst! Wij kregen nog een heel lief mailtje van dr. Lief om te bedanken voor de bloemen en een vriendin van mij gaat nu ook naar haar toe. ik zal haar ook nog even de recente meta-analyse over Pipelle doorsturen. Inderdaad, wij hadden ook in het N.RC gelezen over het stopzetten van het onderzoek. Ik weet alleen niet of daarmee ook de dienst het naar de VS te sturen is gestopt. Bij een verhoogd risico morgen kunnen we gelukkig ook bij het Duitse lab terecht, dus dat is mooi. Maxi heeft de info gisteren even op een rijtje gezet. Maar eerst duimen, ik ben er echt emotioneel onder. Heb mijn andere afspraak voor morgen afgezegd, want ben er letterlijk 'ziek' van. Vandaag en gisteren voor het eerst aan het braken van de misselijkheid en ik dacht gisteren en net voor het eerst een heel zacht 'aaitje' van Ienieminie te voelen ;-) Dacht da het echt nog niet in, maar Mini voelde ik met 16 weken en ik lees meer verhalen van vrouwen die een tweede al met 12/13 weken voelden. Het voelt echt precies zoals Mini, dus of ik heb een heel sterk inbeeldingsvermogen, of het ik voel het gewoon goed. Ik was er helemaal niet mee bezig, maar zaterdag keek ik ineens op tijdens het opruimen en dacht ik: 'hè, dat leek een aaitje!', maar ging toen weer verder. En gisteren en net weer... Ik weet het niet, over een paar weken zullen we het weten, want als het echt die kleine is wordt het steeds erger.

Meiden, Mini was vanmorgen om 5.30 wakker... Ben gesloopt... Even een uurtje op bed bij hem. Beetje uitrusten.

Liefs,

Floor

Geplaatst

Wow Floor dat kan best hoor dat je hem haar voelt een tweede gaat sneller

Ja wat een spanning he voor de testen heel veel succes en sterkte

Kleine man was vroeg wakker ga jij er nog maar even in

Liefs

Geplaatst

haha Minoes - oorbellen:) leuke grap op 2 april:)

Ansje - gefeliciteerd met je eerste geinteresseerde! De andere volgen zeker ! Heel veel succes met de open dag op zaterdag.

Floor - ohh helemaal fantastisch dat je ienieminie al zachtjes gevoeld hebt! Dan wordt het nu zeker steeds 'echter' , toch? Mooi!

Ik wordt gek van mezelf. Ik wil het liefst vandaag testen en aan de andere kant vind ik het zo sneu nu al te weten als het niet goed is gegaan. Weet niet meer wat ik moet. Heb vandaag echt een enorm dip. Zie de hele behandeling niet meer zitten. Al die stress, al die hoop en teleurstelling. Ik merk dat ik me niet meer goed op mijn bedrijf concentreer en ook in huis steeds minder fut heb om iets aan te pakken - helemaal niet ik normaal. En waarvoor??? Om weer een teleurstelling te krijgen. Ik kan er wel erg huilen van. Soms denk ik dat ik beter zou kunnen stoppen met de behandeling en accepteren dat ik geen kinderen krijg.

...Sorry meiden voor alweer deze ego-zeur-jank-depri-verhaal....

Ik ga even wat afleiding op fb zoeken ;)

Geplaatst

Och lieve Tina meid hou moed hoor

Ik vind zo erg voor je elke x teleurstelling maar na een teleurstelling zit iets goed en dat zit in je buik.

Ik heb geen idee of je kan testen weer Floor wel antwoord op

Eeeeeen heeeeeeele dikkkkkke digitale knuffel

Geplaatst

Arme Tina.... En we weten en begrijpen allemaal zo goed hoe je je voelt.... Het lastigste is dat je gewoon niet weet of dit door de medicijnen komt of omdat je gewoon zwanger bent! Volhouden meis, tanden op elkaar.... Geef even lekker toe aan je dip, trek een pak chocoladekoekjes open, je hebt het verdient! Concentreer je nu maar even alleen op de echt belangrijke dingen (en dan is je bedrijf lijkt mij belangrijker dan je huishouden....) en houdt moed! Ga testen wanneer jij dat wilt en wanneer het jou een goed gevoel geeft, niet eerder, niet later! Maar dat is wat Floor ook al schreef (ik zie net dat dat in een ander topic was, ik geloof in het vroegtesters topic. Lees dat er anders maar eens op na...). Je zit nu toch op WD 6 of zo? Als je het aandurft kun je testen, als het je geen goed gevoel geeft kun je het laten.... Ik ben een laattester ben ik achter gekomen (tenminste de tegenhanger van de vroegtester, kun je dat een laattester noemen?). Heb 1x eerder getest en dat gaf me zo'n rotgevoel! (Toevallig was dat ook bij de enige mislukte IVF, dat kan er wel een heel klein pietsie beetje mee te maken hebben...).

Kop op meis, geef niet op, schrijf het lekker van je af! We leven met je mee en bieden je een virtuele schouder.....

Van mij ook een grote knuffel!

Geplaatst

Hup Tina Hup!!!!!!!!

:-) hou vol lieffie!! You can do it!!

Oh meiden! Morgen spannende echo's!! Ik ga giga hard voor jullie duimen! En Floortje morgen beldag? Ergens namiddag/avond. ;-) x

Spannend. Liefs en sterkte beanie en Floortje. Xx

Gaatjes! Goede 1/2april grap. ;-)

Ansje, ik moet jou ff bijlezen. Gaat het lekker met je thuishuis? Nogmaals. Jou moet ik effe bijlezen!

Hoe'st met Sommie! Xx

Hier. Paar dagen ziek geweest. Zaterdag gespeeld en vandaag voor het eerst gesport met de therapeut! Heftig!!!!

Geplaatst

Oh Tina, is geen klagen, het is gewoon vreselijk zwaar! Waarom de k je dat er fora zijn waarop vrouwen elkaar opzoeken voor steun? Waarom stoppen vrouwen? Het is vreselijk en door de hormonen ben je niet jezelf! Ik voel me nu fitter dan tijdens de behandelingen... Dat betekent dus dat de behandelingen (in mijn beleving vele malen!) zwaarder zijn dan zwanger zijn!!! Houd je taai.

Spitsuur hier, Mini moet echt naar bed nú, dus even kort...

Sproet, goed! Sporten met je peut! Petje af voor je doorzettingsvermogen! Bellen gauw, morgenmiddag ziekenhuis voor nekplooi, met Mini waren we 3 uur zoet, dus weet niet of deze meewerkt... Probeer anders wel even als ik in de file sta :-((

Slaap lekker dames, ik ben aan het brommen, dus meld me af voor vandaag... Xxx

Geplaatst

Lieve tina, niet wanhopen!! Het is een rot proces en behandeling en wachtdag 6 is de moeilijkste dag. Nog heel ff geduld, dan zal je test ook meer duidelijkheid geven. Ik ben ook een vroegtester, maar wacht nog een dagje als je kan. Je klachten of gebrek aan klachten zeggen nu niets of alles, das het rottige.

Zoek afleiding, schrijf alles hier van je af. We zijn dr voor je.

Ik duim en duim.

Liefs, van mij!!

Geplaatst

Sproetje, meis, hoe is het met het ruggetje? Hoop niet dat je al te veel pijn hebt? Voor het eerst met detherapeut oefenen? Ja, die laten jevaltijd net even verder gaan, dan je zelf zou doen. Hoop echt dat het effect heeft.

Neem je wel voldoende rust? Je hebt toch ook net griep gehad?

Dikke kus xxx

Geplaatst
Oja, bijna vergeten...:)

Ben de slijmprop verloren!!

:)

Spannend! Semmie meldt zich!

Kus voor Sommie & Semmie! En man natuurlijk!

Geplaatst
Spannend! Semmie meldt zich!

Kus voor Sommie & Semmie! En man natuurlijk!

Thanx Beanie.

Vindt het zoo spannend.

Semmie is ook flink bewegelijk, dus weet niet goed wat ervan te denken..

Ik hoef niet nasr ziekenhuis, want het zegt nog niets zeggen ze.

:)

Ben benieuwd!!

Geplaatst

Dank je sometimes. Lief van jullie allemaal!!

Wat mega spannend. Nu gaat het echt serieus worden bij je😉 volgens mij ben ik net zo gespannen dan jij hahaha sterkte meid en hoed op je letten nu.

Geplaatst
Dank je sometimes. Lief van jullie allemaal!!

Wat mega spannend. Nu gaat het echt serieus worden bij je😉 volgens mij ben ik net zo gespannen dan jij hahaha sterkte meid en hoed op je letten nu.

En ik meen elk woord, Tina. Het komt heus goed, ff geduld nog twee daagjes. Xxxx

Hihihi, ik vindt het enorm spannend, kan niet wachten en ik ben bang tegelijk... Heel raar.

Geplaatst

Sometimes, spannend meid! toi toi toi.! Voor hetzelfde geld duurt het nog even maar ik wil je nu alvast veel succes wensen, het gaat niet heel lang meer duren nu :)

Geplaatst

Thnx meiden. Ik wacht af. Vindt het ontzettend spannend en eng tegelijk. Ik kan niet wachten, maar aan de andere kant beangstigd de bevalling me een beetje.

Geplaatst

Heb je iets van een geboorteplan gemaakt? Puur voor jezelf?

Bij J.amey ging ik er helemaal niet vanuit dat het uberhaput vroeger zou kunnen gebeuren. Ik was 39+1. Binnen een half uur was het voorbij. Ik had niet eens door dat ik weeen had! Toen de vk kwam zat ik al op 8 cm :) 2x persen et voila!

Bij S.terre had ik een vaag vermoeden. Haha.

Toen vk kwam had ik 5 cm. Half 12 in het zkh, half 5 weer thuis. Met kind :)

Zo mooi, zo perfect.

Zo, nu heb je 2 ideale bevallingen gehoord :) das weereens wat anders ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden