Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geen moment beanie. Geen moment.

Mensen zeggen de band die je opbouwd. Maar de baby ligt toch in jouw armen, tegen jouw borstkas? En zo kan manlief ook een band opbouwen. Wij hebben al 9 maanden mogen genieten. Nu mag manlief veel kroelen.

Geen gemiep met kolven op gekke tijden, op het werk of bij vrienden even naar boven.

Gewoon poeder mee, fles in magnetron en klaar. Hihi

Heerlijk vond ik het. Ik liep al de hele dag met de kleine. Nu kon papa ook genieten :))

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeeej! Een glitterpakje! Saturday night Alice ;-) Leuk, San!

Tja en die BV, ik was thuis, hoefde dus niet te kolven en als vrienden mij wilden zien dan namen ze die enorme melkuier er maar bij ;-) Haha! Dat maakt het heel anders dan wanneer je gewoon moet werken!

José, herkenbaar, wij werden aan het eind vooral heel moe van mensen die zeiden: 'Meid, stop er toch mee, je hebt er toch één?' Ik denk dat dat wel éénnvan de vervelendste opmerkingen is. Iedereen heeft een mening over een onderwerp waar ze vaak helemaal geen verstand van hebben en geen ervaring mee hebben. Omgeving kan heel steunend, maar ook heel belastend zijn.

Jammer van de afwijzing Melis, maar je hebt meer potjes op het vuur toch? Een van die andere sollicitaties wordt vast wel wat.

Beanie, 'Liesje?', kan m even niet plaatsen! Ja hoor, een grote zonnebril lijkt me passend bij de lime limo.

Tina, dat klinkt goed, een grote opdracht, spannend hoor!

Mir, wat ben je stil, gaat het?

Ik zie overal roze flitsen, nou ja, meer bloemetjes, stippeltjes, strikjes, bolletjes en dus vooral veel in roze :-) Ja hoor, het is meisjes-zwangerschap-vergiftiging ;-) Werd opgehouden door werk, dus nog steeds niks gekocht verdorie... Nu is spitsuur weer onderweg, dus zal wel vanavond worden...

Geplaatst

Ali(es)ce... Liesje... ;)

Idd, ben je thuis dan no worries. Ook hier tiet bloot en jammer dan. Maar ik haatte het echt. Mentaal verzetten ging ik me. Dus dan maar niet :)

Geplaatst
Geen moment beanie. Geen moment.

Mensen zeggen de band die je opbouwd. Maar de baby ligt toch in jouw armen, tegen jouw borstkas? En zo kan manlief ook een band opbouwen. Wij hebben al 9 maanden mogen genieten. Nu mag manlief veel kroelen.

Geen gemiep met kolven op gekke tijden, op het werk of bij vrienden even naar boven.

Gewoon poeder mee, fles in magnetron en klaar. Hihi

Heerlijk vond ik het. Ik liep al de hele dag met de kleine. Nu kon papa ook genieten :))

En daar kan ik me nou echt helemaal in vinden... Papa mag idd ook lekker met hem gaan kroelen en hem voeden en verzorgen, hij mag ook van zijn zoon gaan genieten zodra hij er is! Dan hoef ik hem echt niet voor me alleen te houden! (okay, voor ons tweeën dan.... Durf niet te beloven dat ik hem in het begin zomaar aan anderen wil geven!)

En dat van geen band lijkt me zo'n onzin... "onze" generatie kreeg zelfs vrijwel geen BV! Was toen echt heel normaal! Maar ja nu is het advies dat van de WHO (wat ook al zo'n onzin is, we leven hier toch niet in een derde wereldland met verontreinigde te dure babyvoeding en vies drinkwater?) het advies dat de maffia hanteert, ik blijf me er boos over maken. Vind het nogal kortzichtig. Nou ja, ik heb mijn keuze gemaakt en voel me daar goed bij, zoals jij het ook voelde en Floor zich prima voelde bij de BV... Ieder moet dat gewoon voor zich beslissen!

Hier is de a.s. papa nogal jaloers dat hij hem nog amper voelt... Hij wil NU al zo graag die band opbouwen met zijn zoon! Is zo lief!

Geplaatst

Haha, wat hebben jullie toch ideale mannen allemaal!

Nou, ik hoorde 'boem' en daar was Maxi's creditcard-limiet (moet hij maar meer thuis zijn om me in de gaten te houden;-) Een heerlijk geluid, dan weet ik tenminste dat ik alles er uit heb gehaald wat er in zat (of eerder alles er af wat er op stond, ofzo ;-) En nu bedenk ik me dat ik niks voor Mini heb besteld. Arm kind komt nu al tekort. Hoewel, hij heeft net een nieuwe voorjaarscollectie binnen... Ook nog centjes van mijn moeder gekregen voor kleertjes (durft zelf niks uit te zoeken want ik ben zo kritisch), dus helemaal leuk!

Geplaatst

Ben heel benieuwd of hij gelijk heeft/krijgt!

De tranen liepen over m'n wangen bij het cb. Zoonlief zat zo lekker te spelen met blokken toen de verpleegkundige die smerige prikken in z'n been/arm prikte, bah bah bah. Hij smolt helemaal samen met mij en wilde nergens heen zonder mij!

Hij is alweer 11,4 kg en maar liefst 82 cm! Mijn grote held!!

Geplaatst

Sorry dames kan het even niet meer bij houden

Melis och wat zielig ga maar lekker met hem kroelen

Ansje hoest met J ook al zo zielig word een kroel weekje ;-)

Ben ziek ziek geworden van alles

Alles komt er uit alle spanning eindelijk ga ik voor me zelf en onze dochter kiezen

Denk aan jullie meisjes ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Lieverds, ben druk, ben moe en ben zenuwachtig over de operatie van m'n mama morgen. En ik kan niet zo heel goed meekletsen op het moment met jullie. Lees jullie wel.

Spannende dagen Melis. Fingers crossed!

Dikke zoenen.

Geplaatst

Sproet dikke knuf en heeel veel sterkte morgen ook voor je moeder!

Melis gelukkig heeft jouw prinsje de prikjes ook achter de rug. V is wel een stukje langer dan J, J was 78,5 cm en 11 kilo en 80 gram.

Gisteren was hij ook wat van slag nog, voor vandaag weet ik het niet want meneertje slaapt nog steeds!

Jessica lekker voor jezelf kiezen, wel goed dat alles er nu uit komt, dan zul jij je straks een stuk beter voelen.

Floortje leuk toch kleertjes uitzoeken, en mini komt ook vast iets te kort, je hebt ook vast heeeel veel voor hem gekocht toen hij klein was, dus voel je niet schuldig haha.

Brief voor nummer voor inschrijving landelijk register lag gisteren op de mat! Volgende week afspraak kamer van koophandel en dan wordt het echt. Per 1 mei van start :)

Geplaatst

Sproet sterkte lieverd

Ansje spannend meid heel veel succes

Hier opweg naar ziekenhuis zaad analyse even met mannetje mee ;-)

Dochter is bij opa en oma

Fijne dag meiden

Geplaatst

Hoi meisjes, wat veel geschreven.. heel goed. Hier niet zoveel te melden. Ik probeer zo min mogelijk te stressen, wat niet lukt.. zondag verhuizen... Ik hoop dat de baby snel komt en ook weer niet, want de benedenverdiepingis nog niet af. Ik ben het heel erg zat en ook weer niet. Wat ik wel ben is voornamelijk moe. Slapen is een drama, net als lopen en zitten vanmiddag naar de internist voor mijn suiker, de waardes vliegen weer omhoog..

Sorry dit was ff ego. Reageer later op alle prikjes, sollicitaties,roze jurkjes, lime groene kinderwagens met en zonder borstvoeding en andere dingetjes. Jullie zijn in mijn gedachtes. :)

Xxx

Geplaatst

Knuffel voor alle meisjes die het nodig hebben! En Sommie: heel veel sterkte met de laatste loodjes... Is wel een beetje veel he, verhuizen en bevallen tegelijk...

En jij Sproeteke, nu even lekker je moeder verwennen en je met haar bezig houden hoor! Ze heeft je nu het hardste nodig!

Melis, ben zo hard voor je aan het duimen!

Geplaatst
Hoi meisjes, wat veel geschreven.. heel goed. Hier niet zoveel te melden. Ik probeer zo min mogelijk te stressen, wat niet lukt.. zondag verhuizen... Ik hoop dat de baby snel komt en ook weer niet, want de benedenverdiepingis nog niet af. Ik ben het heel erg zat en ook weer niet. Wat ik wel ben is voornamelijk moe. Slapen is een drama, net als lopen en zitten vanmiddag naar de internist voor mijn suiker, de waardes vliegen weer omhoog..

Sorry dit was ff ego. Reageer later op alle prikjes, sollicitaties,roze jurkjes, lime groene kinderwagens met en zonder borstvoeding en andere dingetjes. Jullie zijn in mijn gedachtes. :)

Xxx

Lieve Sommie, over het algemeen verdragen lime-groene kinderwagen BV niet zo goed..... Zou een andere oplossing verzinnen...

Hoop dat alles goed was met je suiker!

Geplaatst

Beanie, je bent lief, hoop dat het duimen helpt!! Uit zelfbescherming ga ik er vanuit dat het niks wordt, maar man oh man wat zou ik het leuk vinden als we een brusje zouden mogen krijgen!!

Geplaatst
Beanie, je bent lief, hoop dat het duimen helpt!! Uit zelfbescherming ga ik er vanuit dat het niks wordt, maar man oh man wat zou ik het leuk vinden als we een brusje zouden mogen krijgen!!

Spannend hoor, je mag morgen pas bellen toch?

Geplaatst

Ooo melis spannend ik ga ooooook heel hard mee duimen ;-)

Sometimes sterkte meid met verhuizen en de laatste loodjes

Beanie ja groene kinderwagen gaat niet met bv stopt acuut Hahaha

Nou ziekenhuis geweest nog 3 weekjes en dan gaan we ook weer los gek idee eigenlijk

Floor en al veel glitter jurkjes besteld ;-)

Denk aan jullie ;-)

Geplaatst

Melis nog 3 kwartier meid ik duim me rot

Sproet lieverd heel veel succes en sterkte met je mama hou je taai

Sometimes meid bijna verhuizen succes meid

Sandra hoest met jou?

Tina meid hoe gaat het bij jou

Dus grote klus voor jou?

Hier lekker op bed met mijn popje ze ging zo tegen me aan liggen smelt moment

Vanaf tweeling kijken leuk man

Alvast fijn weekend meiden

Liefs

Geplaatst

Floor wat ben je ook een schat

Hoe voel je verder

Oja en beanie alles pluis met jou een baby boy

Geplaatst
Alle duimende dames, thanks!! Hoop zo dat het heeft geholpen!

Floor, mag om 9.30 uur bellen.

Oh Melis, zo spannend.... Ik zit hier ook met een hoge hartslag voor je te duimen, op naar goed nieuws!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden