Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje dames

Ben er stil van van alle verhalen en lees alles met tranen in mijn ogen dus weet niet welke naam overal bij staat sorry

Hoezo last van hormonen

Als aller eerst dikke knuffel Floortje

Op naar goeie ontdooiing ;-)

En laat je emoties maar de vrije loop we zijn er voor je dikke x

Hilly je hebt helemaal gelijk maar oo wat ben je sterkt dikke knuf voor jou het is echt niet makelijk elke x de moed weet bij elkaar raapten

Sandra wat ben je ook een schat

Mooie gedichten

Creatieve ling ;-)

Hier een gedicht die ik van mijn oma kreeg toen ik het moeilijk had

Telkens als je denkt het gaat niet meer

Schijnt telkens het zonlicht weer

Die nieuwe hoop komt geven voor nu en je verdere leven

Liefs

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Floortje, ik denk aan je!! Hoop dat je je ondertussen wat beter voelt, digiknufff!!

Ben boos op m'n iPhone, sinds een paar dagen verdwijnt mijn toetsenbord als ik wil reageren op het forum, hoe hinderlijk is dat! Kan dus niet ff tussendoor een keer reageren, alleen als ik thuis ben. Stom ding! Wordt tijd voor een iPhone 5, hihi.

Geplaatst

Floortje geen nieuws is goed nieuws neem ik aan ;-) en ben je onderweg naar ziekenhuis

Melis leuk he telefoon haha ik ook typ alles weg grrr

Ik heb vraagje als je niet wil reageren snap ik dat

Mijn beste vriendin is zwanger van eeneiig tweeling en nu loop 1 3 dagen achter ze is 10 week kan dit nog goed komen leef zo met haar mee

Alvast bedankt

Liefs

Geplaatst

Minoes, kon ik maar wat typen, maar mijn toetsenbord verdwijnt zodra ik ook maar 1 letter heb getypt, irritant.

Floortje hoeft morgen pas naar het ziekenhuis lieverd ;-)

Geplaatst

Yeaaaah, ik kan (weer of eenmalig?) posten via m'n iPhone!

Jaa, een nieuwe iPhone 5 zou leuk zijn, manlief kan die van hem morgen ophalen. Die heeft zichzelf op de wachtlijst gezet ervoor. Ik vind dat niet nodig.

Hoe gaat het met alle dames én kindjes uiteraard?

Geplaatst

Hier een kindje wat langzaam verhoging krijgt :( ze is snotverkouden.

Minoes loopt ze 1 of 3 of 13 dagen achter? 1 of 3 kan aan de meting liggen. 13 is wel heel erg veel...

Ben verder gegaan met schilderen. Alleen nog donker miurtje en dan de traptreden... en dan klaar!!!

:)

Geplaatst

Sandra och wat zielig voor jullie kleintje ik hoop dat meevalt

De ene loopt 3 dagen achter

Hier nog probleem had ja last van mijn nek nou lig nu plat op de bank kan niks meer 3 spuiten in mijn rug en ibu kan niet eens de kleine op tillen grrr mama is hier

Geplaatst

Ik had verhaal getypt maar wil jullie niet lastig vallen met mijn vriendin haat verhaal het is zo sneu

Ja balen man met mijn nek ben ook zo'n pech vogel :-)

Geplaatst

Lieve meiden, hoe is het met jullie allemaal!?

Ik heb het helaas (maar ook fijn genoeg) best heel druk op mijn werk en met spelen op het moment, maar dat geeft me ook geen tijd aan mijn toppertje te denken...want ik vind het allemaal maar spannend.....die cryo die dan van 5 naar blasto gaat...dat vind ik raar en heeft me ook weer hoop gegeven, nuja....afwachten maar! Dikke zoen voor jullie allemaal, ik hoop dit weekend effies tijd te hebben op jullie allen te reageren, maar ik ren nog even langs het wacht bankje! Dikke liefs!

Geplaatst

Hier heeft ons meisje koorts en is vreselijk verkouden. Het begon met 37.5°, toen 37,9° en nu 38,5° :(

Slaapt al de hele dag, spuugt een hoop flessen uit :(

Sorry voor de ego!

Geplaatst

Lieve Floor,

Heeel veel succes en toitoitoi voor morgen! Had je ook nog een Whappje gestuurd, maar voor het geval je hier nog even spiekt.... Kaarsje heeft voor je gebrand vanavond! Enne, jouw ijsbeertje gaat gewoon goed ontdooien hoor... Ik heb gewoon het vertrouwen dat jij niet hebt! En morgen ga ik zo hard voor je duimen....

Dikke knuffel, Beanie

Geplaatst

Thx meiden! Ze slaapt lekker. Ze zou morgen naar kdv gaan maar denk dat ik het maar niet doe. Morgenvroeg ff kijken.

Lieve lieve floor. Ook vanuit het bourgondische brabant heel veel succes voor morgen. Ik hoop zo dat je geen telefoon krijgt en je fewoon om 14 uur je eskimootje mag ontvangen.

ook hier brand een kaarsje (dan ondooit hij beter)

Hele dikke knuffel!!

Geplaatst

Lieve dappere stoere Floor!

Ook vanuit ons heel veel succes voor morgen, we denken aan jullie en branden een kaarsje voor jullie mooie cryo! Toi, toi, toi!

Als je me nodig hebt of ik/wij iets voor je kunnen doen, laat het aub weten. We zijn er voor jullie!

Groetjes aan Maxi en Mini :)

Geplaatst

Floortje hoe is het nu meis? Kun je de zenuwen nog een beetje de baas? ik hoop toch zo voor je dat de cryo goed ontdooid. het is ontzettend slopend allemaal en ik snap dat je er even doorheen zit. Gelukkig kun je hier alles van je afschrijven. Wat lief van Melis dat ze langskwam om je te steunen.

Hilly ik vind het heel erg voor je dat deze zwangerschap niet goed mocht gaan. Je klinkt heel sterk, maar toch vergeet jezelf niet..het is niet niks allemaal, sterker nog het is gewoon kl*te omdat je zo ver was gekomen en het toch niet goed is. Gaan jullie gelijk volgende maand voor een cryo?

Sandra knap hoor dat je je laatste verlofdagen zo actief met verven bent. Wat sneu voor je kleine meid dat ze ziek is. Veel beterschap voor d'r!

Sometimes bijzonder he om te zien hoe je kindje groet en hoe snel dat gaat. Fijn dat je zo geniet!

Jessica he bah last van je nek! Sterkt ermee! Ik wil binnenkort wel even langs komen. Volgende week heb ik het vrij druk maar de week erna lukt me wel. Mooie foto's op fb. Ze is echt een schattig meisje!

Melis, wat vreemd hoe het allemaal is gegaan bij de gastouder. Raar toch dat ze belt en zegt dat V ziek is terwijl dat niet zo is. Wat sneu voor het manneke want dan zat hij daar dus duidelijk niet lekker in zijn vel. Goed dat je je gevoel hebt gevolgd en hem nu naar het kdv laat gaan. het gaat erom dat hij op een plek is waar hij het naar zijn zin heeft als jullie werken en je merkt gauw genoeg of dat wel of niet zo is.

Tja waarom ik niet meer mee schrijf bij de jan/feb/maart mama's... Er werd in het begin zoveel geschreven dat ik het niet meer zo bij kon houden en ik had toch meer met de maart mama's omdat ik daar in het uitgerekend topic meeschreef maar toen kwamen er de anderen ook nog bij. En jij? waarom schrijf jij daar niet meer mee? Jij was toch aardig actief!

Ik ben gister bij het u.w.v. geweest. Als aspirant zelfstandig ondernemer ben je verplicht een bijeenkomst te volgen waarin alle ins en outs worden uitgelegd. Wat u.w.v. voor je doet en hoe het zit met uitkering voor zelfstandig ondernemers. Als je net van start gaat verdien je natuurlijk nog niet zoveel. Gelukkig is de bijeenkomst volgende week al. Daarna kan ik een gesprek krijgen met degene die bijeenkomst geeft en kunnen we kijken of ik van mijn sollicitatieplicht af kan. Pff heb in ieder geval weer het gevoel een stapje verder te zijn.

Geplaatst

Ansje, o.a. om dezelfde reden als jij. Ik heb ook enorm veel last gehad van hormoonschommelingen en dat topic werd me gewoon even teveel. Vind het soms jammer dat er zoveel langs elkaar heen werd geschreven en kindjes met elkaar werden vergeleken qua ontwikkeling. Ik werd daar destijds behoorlijk onzeker van en begon aan alles te twijfelen. Dat is de reden.

Ga m'n mandje opzoeken, morgen weer werken!

Truste lieve meisjes :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden