Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Amsterdamse bos is in Amsterdam lieve Sproet ;-))

Dan had ik dit bericht volledig gemist...ik ken het Amsterdamse BOs ;-)) Maar omdat ik gebleven was bij de zorgboerderij in Almere vraag ik het maar effe...had een moglijkheid geweest dat er in ALM ook een Adamse Bos was toch? ;-)

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey..niet allemaal op sproet nu he...die aan de deca zit en hartstikke onzeker is ;-)

Ter verduidelijking...hier in DH hebben we zat parken met namen van andere steden...hoor!

Kan iemand me even wijzen op de post die hierover gaat? Want ik heb het niet teruggelezen...ik weet van niets...

thanks

Geplaatst

Hi dames,

Wat een rust weer hier....

Nee hoor Sproet, we weten dat je niet echt blont bent.... (nee deze is expres!) maar dat het de deca is.... Het gaat er om dat we met de meiden die willen en kunnen op 10 november in HET A.msterdamse B.os bij de g.eitenboerderij koffie met appeltaart gaan drinken en eten.... Alles goed met je? Niet al te veel last van de deca? Of blijft het dramatisch met slapen?

Melis, wordt dus een g.eitenboerderij-date met z'n vijven zoals het zich nu laat aanzien.... Gezellig!

Floortje, hoe is het met jou meis? Februari is nog heel ver weg, idd je weet nooit hoe het leven er dan uit ziet! Ik zie het trouwens al voor me, een mini-beanie die alleen een groentenhapje eet nadat er een flinke schep sambal doorheen is gegaan.... Als het ooit zover komt dan ga ik voor de hele emmels sambal! (weer eens wat anders dan Lemia)

Sometimes, wat heerlijk dat je niet meer hoeft te prikken! Blijf je wel onder controle bij de hematoloog of alleen bij de gyn? Jammer trouwens dat je er de tiende niet bij bent!

Jessica, wat vervelend dat je steeds maar in de lappenmand zit... Vitamientjes nemen?

Ansje, wat goed dat je de soep lekker vond! Tja, die man van mij.... Wie weet als het zover komt dat Beanieman en Beaniemini samen op smaakontwikkelings-ontdekkingsreis kunnen? Misschien leert manlief dan wel kaas eten, hoewel ik die hoop zo langzamerhand wel heb opgegeven...

Fijne avond allemaal! Of ligt iedereen alweer te snurken?

Geplaatst
Joepie geen fraxiparine meer!!!er is volgens het bloedonderzoek geen risico op longembolie enz tijdend de zwangerschap. Alleen bij bedrust en in het kraambed hoef ik nog te spuiten. Ik ben zo blij! Mijn buik is helemaal beurs.

Nu ff bijkomen.. :)

@ sproet ik laat de 10e ff voorbij gaan.

He wat fijn vrouw, dat je niets meer hoeft te prikken!! Of ze je effe met rust willen laten zeg...tsk...dat je gewoon eerst een hele tijd aan het prikken bent om zwanger te worden en dan nondeju áls je zwanger bent nog een keer? Of ze gek zijn geworden!!!! ;-))

Jammer dat je er de 10e niet bij bent, maar ik snap je wel hoor!! Zal je vooral terwijl ik je nog nooit gezien heb..missen ;-) Al was het al omdat we samenrij buddies zouden zijn...maar nu tuf ik op mijn eendje (hehehe, blijft leuk) naar Amsterdam lekker ;-))

Want uiteraard kom ik naar die stinkboerderij toe..waar die dan ook moge liggen! ha! Jullie krijgen mij niet gek! Ik ben niet gek, ben een vliegtuig,...één die niet slaapt...ha! Druk! Te weinig slaap! Over mijn toeren!! :-))

XXX

Geplaatst
Wat een rust hier... Niemand meer zin om te schrijven?

Geen zin, geen tijd, te druk, niks te melden, aan het werk, even wat anders te doen....

Geplaatst
Haha, das iig een duidelijk antwoord!

Is natuurlijk ff in z'n algemeenheid... ik verveel me de pleuris om eerlijk te zijn! Maar wil ook niet de hele dag op het forum rondhangen. Daarbij is de accu van mijn laptop nogal snel leeg dus dan moet ik me sowieso even bezig houden met wat anders (al pak ik er dan af en toe de iPad maar bij). Of op de trap gaan zitten met mijn laptop (daar ligt de lader) maar dat vind ik ook wel heel erg verslaafd staan...

Geplaatst

Hier nog een die zich de pleuris verveelt hoor Beanie, erg is dat he?!

Ik snap dat je niet de hele dag op het forum wil rondhangen, ik ben ook wat gaan minderen. Zat soms uren achter elkaar erop!

Nog plannen voor het weekend?

Geplaatst

Haha dames ik kijk ook te vaak

Maar ik werd vanmorgen super duizelig misselijk wakker even afwachten anders maandag maar naar de dokter

Gaan jullie het weekend nog wat doen?

Liefs x

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst
Hier nog een die zich de pleuris verveelt hoor Beanie, erg is dat he?!

Ik snap dat je niet de hele dag op het forum wil rondhangen, ik ben ook wat gaan minderen. Zat soms uren achter elkaar erop!

Nog plannen voor het weekend?

Tja, het is zo frustrerend om thuis te zitten (weliswaar betaald, dat dan weer wel) terwijl je eigenlijk gewoon aan het werk wilt zijn! Frustraties zijn ook doordat ik natuurlijk sinds begin juni niet meer 'normaal' heb gewerkt (toen gingen we op vakantie en scheurde ik mijn voorste kruisband). Eerst in de ziektewet, daarna operatie en nog langer in de ziektewet, toen een maand reïntegratie (joepie, gewerkt!) en sinds 5 oktober op de bank en wel een hele dag gewerkt! Heb geen zin om de hele dag huishouden te doen en zoek nu iets om te doen... iets crea bea's zeg maar. Komt vast wel goed!

O ja het is weer bijna weekend! Dan is manlief in ieder geval thuis, altijd gezellig. We gaan morgen (weer) op laarzenjacht denk ik, en dit weekend wilden we nog naar een expositie in een galerie waarvoor manlief de website heeft gemaakt en onderhoudt. De eigenaren zijn een iets ouder, super aardig stel, als we daar morgen aan het eind van de middag heen gaan komen we zeker niet nuchter thuis zeg maar! Jij nog leuke plannen voor dit weekend?

Trouwens, ik heb wel zin in volgende week! Is leuk om een aantal meiden eens in het 'echt' te zien! (een paar heb ik inmiddels wel op FB gezien, ook al heel leuk).

Jessica, wat vervelend dat je nog steeds niet lekker bent! Idd als dat zo blijft toch maar eens naar je huisarts gaan! Alles goed met de kleine meid?

Geplaatst
Hier cupcakes gebakken voor vanavond. De jongens zijn er weet dit weekend en we gaan lekker niks doen hahaha

En da's ook een heerlijk vooruitzicht!

Geplaatst

Minoes, wat vervelend dat je nog steeds niet lekker bent. Voel je je al wat beter na vanmorgen? Beterschap meis, digiknuf!

Beanie, leuk weekend in het vooruitzicht dus. Manlief is het hele weekend thuis, best uniek, maar echt concrete plannen hebben we nog niet. Oh jawel, zondag ff een bakkie doen bij de buurvrouw die jarig is en 's avonds bij m'n moeder Thaise nasi eten, home made ofcourse!!

Facebook? Ik heb jou niet in mijn vriendenlijst staan hoor ;-))

Sandra, cupcakes bakken, nog nooit gedaan maar lijkt me onwijs leuk!! Veel plezier het weekend met de mannen en je kleine prinses!

Behalve Beanie heb ik verder niet veel meiden meer gehoord over de 10e.. Hoe laat wil een ieder afspreken? En wie gaan er nu daadwerkelijk mee?

Geplaatst

Sandra cupcakes maken is leuk he? Ik mag het zelf ook altijd graag doen.

Beanie dat klinkt als een gezellig weekend, veel plezier!

Melis ga jij nog wat leuks doen vandaag?

Jessica, meid je zit wel in de lappenmand he? Ik hoop dat je gauw weer opknapt en je kleine meisje ook!

Donderdag is het jongetje op wie ik ga passen voor het eerst geweest om te wennen. Ik vond het toch best spannend want kinderen thuis opvangen is toch anders dan op je werk vind ik. Maar het ging hardstikke goed. Hij sliep goed en drink goed. Volgende week komt hij een hele dag.

Met Joël ook alles okee. Hij begint wel steeds meer een eigen willetje te krijgen. Ook is ie af en toe gefrustreerd als er speelgoed op de grond ligt waar hij nét niet bij kan. Mijn kleine brandlap!;)

Vanmiddag gaan we even op kraamviste bij een nicht van P. de vijfde(!) voor hun. Na 4 jongens hebben ze nu dan een meisje gekregen.

Ook gaan we nog even op kadootjes jacht voor sinterklaas.

Geplaatst

Ansje, wat leuk om te lezen dat de wendag voor je oppaskindje zo goed is gegaan! Je bent er vroeg bij met Sinterklaas cadeautjes scoren, alleen voor J of ook voor de rest van de familie? Veel plezier met shoppen en bij de kraamvisite!

Net terug van de huisartsenpost, V heeft al een paar dagen 'prutogen', de gele troep loopt er gewoon uit :-( Oogzalf gekregen en verder moet het vanzelf overgaan. Leuk zo'n kdv als opvang ;-))

Fijn weekend meiden!!

Geplaatst

Sandra mooi geworden hoor cupcakes ;-) stuur je mijn adres wel even kan je zo opsturen haha

Melis och wat zielig de oogjes ja leuk he kdv haha volgende x heeft die blauw oog haha heeft mijn nichtje haar zoon wel namelijk word je niet blij van

Ansje wat goed en leuk dat het zo goed is gegaan met he oppas kindje

Ja leuk zo'n eigen willetje van wie heeft die het haha

Floortje hoest met jou en mini?

Ik word gek van mezelf ben zo om aan het denken wat ik eet sport en ben 5 kilo aan gekomen???? Word er ziek van

Duizeligheid is gelukkige over maar buik en misselijk nou is kleine meid ook nog ziek pffff HELP!!!!

Hoest met de andere dames?

Liefs x

Geplaatst

moet ik even een rondje whatsappen / mailen / pb'en meiden...? Iedereen ok? Het is hier wel heul rustig! :-)

Hoop wel in ieder geval dat het goed gaat met iedereen? XXX

Geplaatst
moet ik even een rondje whatsappen / mailen / pb'en meiden...? Iedereen ok? Het is hier wel heul rustig! :-)

Hoop wel in ieder geval dat het goed gaat met iedereen? XXX

Ja Sproet, beetje leven in de brouwerij kunnen we hier wel gebruiken!!! T'is wel heel erg rustig.... Gisteren ook al. Heeft iemand nog iets leuks meegemaakt? Of gewoon allemaal lekker rustig weekend?

Jessica, knap je al weer een beetje op? Is de kleine meid al weer wat beter?

Sandra, lekker aan het genieten met al je mannen van de cupcakes?

Melis, wat vervelend van die prut-oogjes! Tja, op het KDV pikken ze alles op heb ik wel begrepen. En papa en mama waarschijnlijk ook... Aan de andere kant: goed voor de weerstand! (zei ze optimistisch...). Gaat het een beetje met de oogzalf? En is het gezellig met je mannetje het hele weekend thuis?

Ansje, wat leuk dat het goed ging met je eerste oppas kindje! Ben je een beetje geslaagd met Sinterklaas cadeautjes? Was de kraamvisite leuk? Jeetje, vijfde kindje...

Wij zijn vandaag weer op laarzen-speurtocht geweest maar helaas nog steeds niet geslaagd. En het wordt nu zo langzamerhand toch echt te koud voor ballerina's! Morgen het vervolg.... En dan ook naar de galerie (vandaag zijn we in A.mstelveen geweest). Vanavond heerlijke omega-3 gegeten en nu een lekker rustig avondje...

Geplaatst

Ik leef nog haha visite is weg pfff zo lekker op bed

Ons scheet is weg verkouden af en toe neus spray vind ze niet zo leuk

Hoest met de rest ?

Even lezen ben het weer kwijt haha

Geplaatst

Beanie zijn er geen leuke laarzen?? Succes met zoeken

Dus lekker gegeten

Sproet app iedereen maar haha

Sandra ? Krijg ik de restjes haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden