Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ga het druk krijgen ;-) Deze maand ineens een aantal en in december ook een aantal...heb ik geen tijd voor man...;-) Ben eieren aan het garen hier! HEb ik toch geen tijd om in een kleedkamer tussendoor te prikken en met een buik vol follikels te zitten...dat headbanged helemaal niet lekker! :-))

Leuke is wel dat we misschien bij jullie in de buurt staan...namelijk...radio 9/11, a.mstelveen 17/11, b.reda 30/11, z.oetermeer 1/12, h.engelo 14/12, v.eenendaal 15/12 ....(als alles doorgaat, zijn nu nog opties) Mijn ruggie gaat iets beter, nog steeds niet geweldig, maar wel aardig, langzaam beter. Fysio geweest weer gisteren en deze heeft me effe gekraakt van heb ik jou daar ;-)

Deca doet zijn ding, ik ben onzeker, slaap slecht, ben misselijk, futloos, heb hoofdpijn en het mijn naalden zijn bot...*sarcasmeknopje aan heerlijk man, IVF! Echt gaaf! :-) Je knapt er zo zalig van op. *sarcasmeknopje uit

\

morgen repeteren met de band en dan een drukke week voor de boeg.

Laarzen...beanie...go girl...moet toch te vinden zijn ergens?

Iemand iets van Floortje gehoord? Anders whatsapp ik haar morgen effies hoor...nu is het iets laat..voordeel van de deca, ik kan heerlijk om 2.29 uur nog uitzending gemist kijken ;-))

Slaap lekker lieverds, Kussen

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het is hier inderdaad rustig de laatste dagen, volgens mij zijn er een paar meiden afgehaakt met schrijven??

Sproet, lekker laat gemaakt vannacht ;-) Waarschijnlijk ligt je nu nog lekker te slapen, groot gelijk! Alle extra slaap die je nu nog kan pakken, zou ik zeker doen. Dat is straks wel anders als je een beebje hebt ;-))

Beanie, om ff te reageren op je PB, mij lijkt het heel gezellig om de 10e alsnog naar de Geitenboerderij te gaan, ongeacht wie er wel/niet meegaat. Ik heb Floor er niet meer over gehoord, ondanks dat we vrijwel dagelijks appen, maar zal het nog ff aan haar vragen. Volgens mij heb ik het al 30x gevraagd, vergeef me want m'n geheugen is nog steeds als een zeef, maar wie ging er de 10e ook alweer mee? Jij, Sproet, Floor, ik en....???

De oogzalf die we hebben gekregen voor V.ince werkt goed, de prut wordt gelukkig steeds minder!! Gisteren heb ik, heel stout, een potje gegeven met koemelk erin verwerk maar gelukkig reageerde hij er goed op! Wel enorme golf gespuugd, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij z'n fles kort op z'n avondeten kreeg. Binnenkort weer een open provocatietest in het zkh, kijken of onze directeur over de koemelkallergie heen is gegroeid.

Ik ga ff douchen, zo op de koffie bij de buurvrouw want die is jarig en vanmiddag naar mams toe voor een rondje Thaise nasi!

Fijne zondag ladies!! xx

Geplaatst

Goedemorgen boompjes,

Sproet, je was er nog laat bij of vroeg;) vannacht. Rottig spul die deca, bah. En botte naalden, bah, misselijk futloos, bah. Doe jij maar lekker af en toe je sarcasmeknop aan hoor, dat lucht zo heerlijk op!

Melis, wat vervelend voor je prinsje zeg. Die prutoogjes zijn echt enorm besmettelijk. Wij moesten ook altijd extra op de hygiëne letten en elke keer goed de handen wassen op het kdv, maar ja kindjes zitten veel aan elkaar natuurlijk en spelen met het zelfde speelgoed, dan heb je een besmetting zo opgelopen.

Beanie heb je nog geen laarzen gevonden? Zoek je echt iets speciaals omdat je nog niet geslaagd bent?

Jessica gezellig avondje gehad, leuk hoor.

We zijn nog lang niet klaar voor Sint kadootjes, we hebben eerst even voor Joël gekeken en voor ons nichtje, maar een beetje te weinig tijd omdat we nog op kraamvisite moesten. Dat was ook een avontuur op zich zeg pfff.

Ze wonen op een boerderij en alles is echt nog heel oud, oude meubels enz. Als eerste moet je via de stal naar binnen om in de woonkamer te komen omdat ze de voordeur niet gebruiken. Het hele huis is steenkoud en alleen in de ouderslaapkamer en woonkamer is een gaskachel. Toen we de woonkamer binnenkwamen..nou nou nou, de hele grond lag bezaaid met mais waar de jongens mee speelden, allemaal ouwe meuk, muren die voorzien waren van tekeningen, gordijnen die niet meer helemaal goed aan de rail hingen. Toen P zijn nicht even kofiie en thee voor ons ging pakken, bleven de jongens bij ons achter. Ze klommen op de tafel, jumpten van de bank af, klommen via de bank op een hoge kast die erachter staat. Er werd een geboorteslinger van het plafond gerukt, die ik nog snel moest redden om te voorkomen dat ie weg zou smelten bij de gaskachel. Nou P en ik zaten elkaar met ogen als schoteltjes aan te kijken. Het leek wel een beetje op van die gezinnen waar zo'n supernanny aan te pas moet komen om de boel wat in het gareel te houden.

Het was verder heel gezellig hoor en P zijn nicht is echt wel aardig, maar je gelooft bijna niet wat je ziet. We hadden op de terugweg in de auto ook heel wat gespreksstof haha.

Geplaatst

Hahahahahahaha, wat een verhaal Ansje, prachtig! Zou iig niet mijn manier van opvoeden zijn, waarschijnlijk dus ook niet die van jou! ;-))

Heb je nog wat leuks kunnen vinden voor J?

Zn prutogen zijn idd gruwelijk besmettelijk, maar wij wassen onze handen ik denk een keer of 20 per dag naast de alcoholpomp, dus qua hygiëne zit het wel goed. We laten V niet in zn oogjes wrijven, dat gebeurt natuurlijk wel 's, maar ook zn handen worden regelmatig gewassen. Gelukkig slaat de oogzalf goed aan en is de prut zo goed als verdwenen!

Geplaatst

Goeiemorgen!

Sproet, wat fijn dat het wat beter gaat met je rug! En idd zo te lezen weinig tijd meer voor manlief.... Hoop dat je nu nog lekker ligt te slapen!

Melis, je mist Jessica nog, volgens mij is zij ook van plan te komen volgende week! Dat maakt ons met z'n vijven... Volgens mij wil Floor ook nog mee! Fijn dat het weer wat beter gaat met V. z'n oogjes...

Ansje, wat een verhaal... Klinkt als een 'vrije opvoeding' of zo? Nee, zou mijn stijl ook niet zijn....

Tja die laarzen... Op zich zou je zeggen dat er genoeg keuze is en als ik een keer alleen zou zijn gaan shoppen dan was ik ook allang geslaagd geweest... Maar manlief wil zich er graag tegen aan bemoeien en keurt geloof ik alles af wat ik leuk vind, omgekeerd doe ik dat dus nu ook bij hem... Ik moet er tenslotte op lopen! Af en toe word ik ook wel erg boos, als hij aandringt dat ik een paar laarzen ga passen dat ik niet mooi vind en hij wel. Dus dan is de sfeer weer even top! Nou ja, vandaag moet het gewoon gaan lukken, we komen er wel, inmiddels weten we wel een beetje waar we op moeten letten... Probleem is gedeeltelijk ook dat er geen of maar een heel klein hakje onder mag zitten (anders kan ik er op dit moment niet op lopen) en dat ik er goed in moet komen, wat ook nog niet heel makkelijk is met een rechterbeen dat nog steeds niet voor 100% mee doet.... Maar vandaag gaat het lukken! Ik voel het aan mijn ja wat???

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Lieve boompjes!

Ik zou me nog eens voorstellen:) mijn naam is T.ina :) Geintje. Ik was bijna een weekje afwezig - druk door terugkeer naar huis vanuit Brussel en veel klantafspraken, studieopdrachten, intervisie en huis schoon maken. Maar vandaag heb ik even de tijd genomen om eindelijk eens boj te lezen.

Ik zie dat jullie het ook druk hebben:) Het is wat met deze tijd van het jaar... eerst de rust van de zomermaanden en ineens de "kamelenbult" in het najaar. Daarnaast alle gezellige dingen als herfstwandelingen en voorbereidingen op de - voor mij - mooie tijd van het jaar - de knusse wintermaanden november / december. Ik hou van de kaarsjes, lichtjes, kadeautjes, warmte binnen als het buiten stormt en een goed boek met een koppje thee op de bank:) HEERRRRLIJK...

Ik ben zaterdag aan de 'lijn' geslaan:) ben geinspireerd geraakt door Sandra - ben aan het cambridge'n :) Pittig de eerste dagen, maar ik hoop voor mijn verjaardag al een klein succes verboekt te hebben en dan voor de kerst de 5-6 deca-puregon-ivf-kg's kwijt te zijn. Dan kan het in januarie weer op nieuw beginnen met de nieuwe poging:)))

Ik zag dat jullie lekker de 10e de A.mdammer bos in gaan! Gezellig. Ben heel benieuwd hoe het was. Ik hoop dat we dan idd 3 feb met ze allen kunnen afspreken.

Zo nu even nog wat mailtjes sturen:) Allen een knusse zondag!!

Geplaatst

Hey dames

Ansje klinkt gezellig haha daar raak je ook niet over uit gepraat haha

Zo heeft mijn moeder haar man een zoon van 11 is echt een k*t kind sorry voor mijn taal maar jeetje als je hem straf geeft dan is het nooit zijn schuld doet ook nooit iets schelt zijn zus uit voor hoer en mijn moeder heeft het echt niet makkelijk zo die was bij mij nog biet jarig grrrr raken daar ook nooit over uit gepraat haha

Beanie succes met laarzen komt x goed ;-)

T.ina welkom haha dus lekker druk geniet van je (luie)zondag

Melis dus gaat al weer wat beter met v zijn oogjes gelukkig maar

Onze dame gilt in haar slaap niet grappig elke nacht tegen 2 uur haha

Ze is nog wel verkouden net lekker in bad geweest praatjes voor 10

Btw vinden jullie ukkies het ook zo erg aan kleden?

Ik ga morgen weer afspraak maken bij ha blijf buikpijn onderin mijn buik houden en hoofd pijn en weeïg net of je steeds moet spugen Bleh

Liefs fijne zondag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Oja denk niet dag ik 10 mee ga mij neefje moet optreden dus kunnen mij niet brengen helaas maar goed als ik me zo voel is ook niet echt gezellig haha

Geplaatst

Beanie, lieve schat, kan je die lader niet ergens in een stopcontact stoppen waardoor je niet op de trap hoeft te zitten??? ;-)

En volgende keer als manlief zeurt over je keus, dan pak je een een paar cowboylaarzen met van die verlengde neuzen en zeg je: 'Ik neem deze, weet je waarom? Om jou een schop onder je kleine bipsie te geven!' Hahaha, zie je, de man onvriendelijke, ik doe-niet-aan-overleg-met-mijn-partner aanpak! Haha, grapje hoor, zit maar wat de stangen...

Meld me zo verder...

Is natuurlijk ff in z'n algemeenheid... ik verveel me de pleuris om eerlijk te zijn! Maar wil ook niet de hele dag op het forum rondhangen. Daarbij is de accu van mijn laptop nogal snel leeg dus dan moet ik me sowieso even bezig houden met wat anders (al pak ik er dan af en toe de iPad maar bij). Of op de trap gaan zitten met mijn laptop (daar ligt de lader) maar dat vind ik ook wel heel erg verslaafd staan...
Geplaatst

Ha dames!

Inderdaad rustig hier... Ik heb het idee dat een stel dames ook niet meer echt meeschrijft. Zoals Roos, echt al heel lang niks van gehoord. Maar geeft niet toch? Iedereen moet doen waar zij behoefte aan heeft!

Maar goed, ik heb een najaarsdip - na een jaar lang IVF zonder resultaat (naast 10 kilo extra, gratis en voor niks!), het was deze week een jaar na de start - en heb gewoon niet zo veel moed momenteel! Daar vecht ik tegen door leuke dingen te doen! We hebben vandaag een hele lange wandeling gemaakt door het bos, warme chocolademelk gedronken en daarna heb ik een hele grote pan verse erwtensoep gemaakt. Saaie, burgerlijke dingen dus, maar ik moet even terug in het leven en niet in mijn hoofd - en dromen (en op het forum ;-)))) - blijven hangen. Wie zei ook alweer: 'Life is what happens while your bussy making plans'?. Nou, dat wil ik dus niet, dus ik ga niet meer zeuren of treuren over IVF, maar gewoon genieten van het leven. Althans, ik ga het in ieder geval proberen. Met Mini gaat het gelukkig wel wat beter. De extra aandacht en vooral het extra geduld en de extra uitleg lijkt hem goed te doen. Ik ben dus een blije en trotse moeder. Maar ook nog steeds erg moe... Helaas.

Beanie, heb je een goed weekend gehad? Naast de laarzen toestanden dan? Ach, je loopt vast wel binnenkort tegen iets op!

Melis, wat sneu van V.ince!!! Arm kind, hij was laatst ook al zo snippie verkouden toen je hier was. En nu die oogjes? Lekker joh, zo'n kdv, maar ja, weerstand opbouwen moeten ze toch kdv of niet. Mini was vorig jaar na ieder bezoekje aan de Appie ziek. Het hoort er gewoon bij, helaas. Hoewel ik je wel moet bekennen dat ik ook nog steeds probeer het te voorkomen!

Sproeteke! Vrouw toch! Zo druk en dan die deca! Ik heb diep respect en grote bewoning voor je, want ik ben geen knip voor mijn neus waard als ik aan de deca ben... Maar het os wat je schreef... Dat doel hè? Daar doen we het voor!

Jessica, wat zit je toch steeds in de lappenmand! Ik hoop echt dat het nu eindelijk eens een beetje beter met je zal gaan!!!

Meiden, zijn Sproet, Beanie, Melis en ik over voor de 10e?

Dames, ga weer even keuvelen!

Xxxx

Geplaatst

Happinez, welkom terug!! Jammer dat je de 10e niet mee kan, maar verwacht je dan wel 3 februari te zien hoor ;-)

Minoes, ook jammer dat jij niet mee kan, helaas. Hoe is het nu met I.lana? Gilt ze nog steeds?

Floortje, fijn om weer wat van je te lezen! Super dat het beter gaat met Mini, het is ook een heerlijk kind! We blijven dan voor de 10e idd met z'n 4en over, jij/Beanie/Sproet en ik. Wil je samen die kant op gaan?

Geplaatst

knusheid!!! Beanie, waar moet jij vandaan komen? ....Hoe laat zullen we afspreken (niet al te vroeg, ik zit de avond daarvoor te spelen)? En hoe herkennen we elkaar? :-))) Ik vertik het een rode anjer in mijn knoopsgat te steken..zou de blauwe eend met witte wolken genoeg zijn? Dat we op de parkeerplaats afspreken bij mijn auto..serieus..die herken je wel hahahaha....;-))

ik ben blij dat je er weer een beetje bent Floortje en jij ook T.ina! Heerlijk en gezellig! :-)) Ik ros straks om 2100 effe een deca mijn lijf in en kom dan nog even terug, want ik heb een praktisch vraagje aan jullie ;-)

XXX

Geplaatst

Hi dames,

Sproet, wat dacht je ervan als we allemaal ter herkenning een koelkast meenemen? Succes verzekerd! Blauwe eend met wolken? Okay, moet lukken! Ik zit overigens in A.msterdam, thuiswedstrijd voor mij dus!

Floortje! Blij weer van je te horen! Gelijk heb je, lekker leuke dingen doen met je gezin.... Lader kan wel ergens in een stopcontact maar dan kan ik nog steeds niet lekker met mijn laptopje op schoot op de bank hangen.... Heb een verlengsnoer nodig en daar is manlief behoorlijk allergisch voor geworden inmiddels, een verlengsnoer dwars door de huiskamer! Dus doe het maar ff zo en ga heel hard sparen voor een nieuwe accu voor in mijn M.acB.ookje... Met die cowboylaarzen heb ik zeker in mijn handen gestaan, sterker nog, in elke schoenenwinkel waar we binnen gelopen zijn (en dat waren er veel, het regende namelijk pijpenstelen dus we wilden steeds schuilen). Vandaag werden we er gewoon melig van, we gingen elkaar steeds aanwijzen wat we mooi vinden maar elke schoenenwinkel in A'dam verkoopt gewoon dezelfde laarzen (zelfde prijzen ook) dus het werd steeds grappiger... Uiteindelijk zowaar geslaagd! Tot beider tevredenheid ook nog en het zit ook nog een goed....

Tina! Welcome back!!!

Wij zijn vandaag na onze laarzenjacht naar de galerie van die vrienden (blijft raar om te zeggen, is een echtpaar van mijn ouders leeftijd, rond de 70 dus, maar toch voelt het wel zo) gegaan en idd een uur geleden niet geheel nuchter thuisgekomen... Super goed met ze gepraat, lekker gegeten, was even heel goed. Ook omdat deze mensen heel goed in staat zijn ons een spiegel voor te houden. Het stomme is dat we met hen de gesprekken hebben die we niet met mijn ouders kunnen hebben... Prettige van deze mensen is dat ze de familie van mijn moeder behoorlijk goed kennen, dus ook wel een beetje kunnen inschatten of het klopt wat wij er over zeggen. Nou ja, al met al een prima avond gehad, ben wel gesloopt dus ga zo lekker mijn mandje opzoeken!

Geplaatst

Sproet wat voor laarzen zijn het geworden? Fotootje?? haha. Fijn dat je eindelijk geslaagd bent.

Melis hoe gaat het met V z'n oogjes?

Uiteindelijk nog niks gekocht voor Joël, hadden we iets te weinig tijd voor en we willen even rustig rondkijken. Over twee weken hebben we eindelijk even niks en hebben we tijd om te gaan shoppen. Er zijn genoeg gegadigden gelukkig die met alle liefde op J willen passen want anders zou hij zijn kadootjes al zien. Lol.

Geplaatst

Meisjes!!

Hier effe beetje ego. Zit beetje in de lappemand, na dat zaterdag bloedverlies is begonnen. Snel naar ziekenhuis gebeld, 2 uur gewzcht voor we een echo kregen, gelukkig alles goed met kleintje! Maar enorm geschrokken. Zondag ook nog bloed tot einde van de middag, helderood tot roze. En toen was het weg, om vandaag weer met hernieuwde kracht terug te komen. Ben zo ongerust en verdrietig. Ziekenhuis zegt dat het niks ergs is en kan pas komen als het meer is of met stolsels ofzo. Ga zo met de angelsound proberen om Semmie te vinden. Durf bijna niet meer te gaan plassen. Vole me best k.lote.

Sorry voor dit ego berichtje meisjes.

Geplaatst

Ohw lieve Sometimes, wat zul jij je k*t en onzeker voelen... Helaas kan ik niet meer doen dan je een grote digitale knuffel geven en duimen dat het heel snel ophoudt! Laat je het weten als je het hartje hebt gevonden?

Geplaatst
Meisjes!!

Hier effe beetje ego. Zit beetje in de lappemand, na dat zaterdag bloedverlies is begonnen. Snel naar ziekenhuis gebeld, 2 uur gewzcht voor we een echo kregen, gelukkig alles goed met kleintje! Maar enorm geschrokken. Zondag ook nog bloed tot einde van de middag, helderood tot roze. En toen was het weg, om vandaag weer met hernieuwde kracht terug te komen. Ben zo ongerust en verdrietig. Ziekenhuis zegt dat het niks ergs is en kan pas komen als het meer is of met stolsels ofzo. Ga zo met de angelsound proberen om Semmie te vinden. Durf bijna niet meer te gaan plassen. Vole me best k.lote.

Sorry voor dit ego berichtje meisjes.

ach lieve lieve lieve meid, wat kan ik me voorstellen....wat kan ik me voorstellen! Ik wilde dat ik meer kon doen dan je gewoon van een paar km afstand een dikke knuffel sturen...over de A13 heen....denk aan je lieverd!!! xxx

vraagje...vrijdag moet ik voor het eerst spelen sinds ik weer aan het spuiten ben...maar nu is het als volgt..

We moeten een uur rijden voor ik een koelkast in de buurt heb..;-) Ik heb een gezellig koeltasje gekocht en ik ga met een koelelement wat rommelen..maar kan ik dan mijn medicijnen ruim een uur buiten de koelkast houden..(het gaat dan in ieder geval nog om de deca, maar waarschijnlijk ook de puregon al....) weten jullie dit? ...help?...xxx

Geplaatst
vraagje...vrijdag moet ik voor het eerst spelen sinds ik weer aan het spuiten ben...maar nu is het als volgt..

We moeten een uur rijden voor ik een koelkast in de buurt heb..;-) Ik heb een gezellig koeltasje gekocht en ik ga met een koelelement wat rommelen..maar kan ik dan mijn medicijnen ruim een uur buiten de koelkast houden..(het gaat dan in ieder geval nog om de deca, maar waarschijnlijk ook de puregon al....) weten jullie dit? ...help?...xxx

Lieve Sproet, dat moet zeker kunnen... Zelfs een uur buiten de koelkast is geloof ik niet echt een probleem dus als je het idd in een koeltasje met koelelement doet komt het helemaal goed!

Geplaatst

Lieve Sometimes, wat vreselijk is dit zeg!!! Ik kan me voorstellen dat je heel onzeker en verdrietig bent!!! Heb je het hartje al gevonden? Als je steeds even kunt luisteren, dan zal dat je geruststellen! Heel veel sterkte, laat je wat weten? X

Sproetje, de apotheker heeft mij vorige keer zelfs verzekerd dat je de Puregon strikt genomen eigenlijk niet eens in de koelkast hoeft te bewaren (op de verpakking staat volgens mij bewaren tussen 5 en 25 graden of iets dergelijks). De Puregon is dus echt geen probleem! De deca kan je toch ook wel voor een keertje eerder zetten? Je systeem ligt zo plat door die deca, dat je daardoor heus niet ineens een eisprong krijgt ;-) En anders deca even checken bij de apotheek. Volgens mij kan het wel, zeker met deze temperaturen...

Ik voelde me zo raar vandaag, buikpijn, rare geur en mijn plas stonk zo hormonig (sorry ;-)) en heb een (bijna) positieve ovulatietest. Het streepje is iets smaller, maar wel even donker. Kan helemaal niet, want ik heb geen cyclus door de pcos, maar las dat hoge doses vitamine D de cyclus soms herstelt... Dus f.ck alle medische diagnoses, ik ga gewoon voor een wonder! Zolang er eileiders (jaja, een beetje erg verstopt), eierstokken (die alleen maar sparen en niks loslaten) en de kleine vriendjes van Maxi (niks mis mee) zijn is er hoop toch??? Ik ben wel in voor een zwangerschapswonder ;-)))

xxx

Geplaatst

Floortje misschien een zwangerschapstestje er tegen aan gooien? Zo'n wonder zou geweldig zijn!

Sometimes, wat een schrik en wat kl*te toch zeg! Ik hoop dat het bloedverlies snel stopt. Logisch dat je je zorgen maakt. Gelukkig dat alles bij de echo wel goed lijkt met kleintje. Maar bah wat een onzekerheid nu toch weer. Sterkte en knuf!

Sproet koeltasje is goed plan. Daarin blijft je deca en puregon zeker wel een tijdje koud hoor!

Geplaatst

Hey dames

Lieve lieve sometimes een heel dikke knuffel wat zal jij geschrokken zijn sterkte meid

Floor zou super zijn

Ik word ook een beetje bang mijn urine ruikt naar ammoniak en ben al misselijk en moe maar kan niet??? Zou dit nog van ontzwangeren komen?

Geplaatst

Was niet klaar buikpijn en duizelig bah

Voel me raar

Sproet denk ook dat het geen kwaad kan

Liefs

Geplaatst

Hi dames,

Jessica, ben je vandaag nog naar de huisarts geweest? Zo te zien voel je je nog steeds niet beter? Anders misschien ook maar eens een testje er tegen aan?

Floor!!!! Dat zou wat zijn! Opeens een cyclus.... Dan wordt er toch meer mogelijk.... Lang leve de vitamientjes!

Sometimes, nog nieuws? Al geluisterd?

Ansje, alles goed? Ben blij met mijn nieuwe laarzen hoor! Maar ze zijn eigenlijk heel 'gewoon', niks bijzonders hoor! Ik wist ook niet dat gewone standaard laarzen zo'n moeite kosten om te vinden!

Geplaatst

Sometimes, ik zit eigenlijk al de hele avond een beetje het forum in de gaten te houden... Hoe is het nu? Heb je het hartje kunnen vinden en is het bloedverlies al gestopt? Sterkte! Liefs, Floor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden